Niets ergs hoor, het was vroegah gewoon in. Maar ik zie je al voor me.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoezo dat dan
Met bijbehorende nike air max waarvan ik met een schaar de air eruit gestoken had))
Ik had wel gewoon een kuifje want mocht niet kaal van mijn moeder))))
Ik was toen ook al zo schattigquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niets ergs hoor, het was vroegah gewoon in. Maar ik zie je al voor me.
Waaaaat foto's!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had nikes(nog steeds
)
Ik was echt een gabberwijfieHad ook mijn haar half afgeschoren
[ afbeelding ]
HAKKUHHHHquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waaaaat foto's!![]()
![]()
Ik hoorde nergens bij, niet bij de alto's, niet bij de gabbers, niet bij de ehm wijffies
van een jaar of 3quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:27 schreef Myraela het volgende:
Gabbers.Toen was ik nog een braaf klein meisje met 2 staartjes in mijn haar en een kralen kettinkje.
Bij de stoere Suri's in de Bijlmer.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waaaaat foto's!![]()
![]()
Ik hoorde nergens bij, niet bij de alto's, niet bij de gabbers, niet bij de ehm wijffies
Wacht, ik zoek evenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Pics van sletjes lopend op hoge hakken.
ik heb nooit mee gedaan aan rages.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waaaaat foto's!![]()
![]()
staat daar ook mijn zingbelofte opquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:28 schreef iBenny het volgende:
Belangrijke dingen zet ik op post-its.. waar een muur van m'n kamer toch wel flink vol mee hangt
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
In XFA én in WK heb ik je er ook 1 of 2 keer over een droom gehoord
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zeg, ben jij van de droomadministratie ofzo
Zelfs dat nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bij de stoere Suri's in de Bijlmer.En Def P was je favo artiest.
Ik vergeet alles.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:28 schreef iBenny het volgende:
Belangrijke dingen zet ik op post-its.. waar een muur van m'n kamer toch wel flink vol mee hangt
gij hoorde bij de gristelijke danquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zelfs dat niet![]()
En ik woonde niet in A'dam
En ik zat op een Christelijke school
En ik dronk Blue Curacao, Pisang Ambon of bessen, of Lambrusco
Oja, dat kan wel, die droom. Ik vind falen ook dramatischquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:28 schreef Crazy-M het volgende:
-Miauw-, die beschrijving kwam ik ook ergens tegen.
De angst om te falen.
[..]
ik heb nooit mee gedaan aan rages.
Hahaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zelfs dat niet![]()
Pisang.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zelfs dat niet![]()
Toen ging je digitaal verder levenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:30 schreef Patje1987 het volgende:
Ik was niet echt het stereotype gabber hoor, ik droeg af en toe een trainingspak naar school maar meestal een spijkerbroek (die verrot was van het buitenspelen) gevuld met knikkers en flippo's en weet ik nog wat. Verder flipte mijn moeder regelmatig omdat die nike's zo snel kapot gingen door het voetballen enz.
Ik was altijd buiten totdat ik een computer kreeg
Same.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:30 schreef Patje1987 het volgende:
Ik was niet echt het stereotype gabber hoor, ik droeg af en toe een trainingspak naar school maar meestal een spijkerbroek (die verrot was van het buitenspelen) gevuld met knikkers en flippo's en weet ik nog wat. Verder flipte mijn moeder regelmatig omdat die nike's zo snel kapot gingen door het voetballen enz.
Ik was altijd buiten totdat ik een computer kreeg
woonde je toen in tilburg ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
HahaIk ook Rooms Katholieke school, niet dat je er iets van merkte. Er zaten ook asielzoekers uit Somalia op.
Dear old Schijndelquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
woonde je toen in tilburg ?
dan ken ik wel 2 scholen die in die catogerie vallen
Wel gelovig opgevoed enzo maar zelf ben ik dat nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gij hoorde bij de gristelijke dan
Dus zondags netjes naar de kerk ?
Kan het zo snel ff niet vinden... wel dat Shining_star over 2 verschillende kandidaten van XFA heeft gedroomdquote:
Dan houdt het opquote:
ok, nu ben ik confused, ik geef het op.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wel gelovig opgevoed enzo maar zelf ben ik dat niet
Ow ik ga wat voor je meenemen uit Tenerifequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zelfs dat niet![]()
Ik moet zeggen de eerste jaren ging ik nog wel veel naar buiten, daarna wordt dat sowieso minder kwa voetballen en spelletjes die je toen deed.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Toen ging je digitaal verder leven
Inbel verbinding en dan een half uur per week mogen internetten, dat was net genoeg voor 1 liedje te downloaden met Nepsterquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Same.Weet nog dat ik eerste site bezocht. Westlife.
![]()
ik ken er maar 4 herinnerenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kan het zo snel ff niet vinden... wel dat Shining_star over 2 verschillende kandidaten van XFA heeft gedroomd
GHB?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ik ga wat voor je meenemen uit Tenerife
Veeeeeeeeeel lekkerder dan PisangIk neem het mee naar de meet
Westlifequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Same.Weet nog dat ik eerste site bezocht. Westlife.
![]()
Oh die lui die afgeven, tochquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
HahaIk ook Rooms Katholieke school, niet dat je er iets van merkte. Er zaten ook asielzoekers uit Somalia op.
Ik was smoor op Nicky.quote:
Die stond in een kladblokbestandje op mijn computer, maar dit heb ik dus per ongeluk verwijderdquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
staat daar ook mijn zingbelofte op
Ik altijd in Waalwijk gewoon en daarna MBO in Den Bosch. Wat een tijdsverspilling was dat eigenlijkquote:
ik zat in tilburg op de kiehoorn.quote:
Welke school in Waalwijk? Ik zat op de pater van het geld school of iets.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik altijd in Waalwijk gewoon en daarna MBO in Den Bosch. Wat een tijdsverspilling was dat eigenlijk
O dat weet je nog.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh die lui die afgeven, toch![]()
Ik zat op een interconfessionele school. Best leuk, heb toen toch best veel geleerd over verschillende geloven. Op de middelbare school lazen ze ook niet meer voor uit de Bijbel, gelukkig. We hadden wel iedere ochtend een dagopening met een maatschappelijk thema.
Ja die ken ik wel, ik st Clemens schoolquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Welke school in Waalwijk? Ik zat op de pater van het geld school of iets.
Joehoequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ik ga wat voor je meenemen uit Tenerife
Veeeeeeeeeel lekkerder dan PisangIk neem het mee naar de meet
Naaaaah toch zie ik daar een lichte aanraking van de oogbal. Je hoeft je niet te schamen hoor, het is nogal opwindend, zit hier met rooie oortjes, en heb me laten vertellen Ll ook.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Joehoeik ben benieuwd
(nee iBenny, tong niet in mijn neus en ook niet in mijn oog)
Ik ken Waalwijk voor de rest niet meer.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja die ken ik wel, ik st Clemens school
Haha ja, ik heb meteen gekeken of ik ook ergens rare vlekjes achterlaatquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O dat weet je nog.Maar dat is wel mooi, met dat thema, dat maakt de kinderen alleen maar bewuster van de maatschappij. Wij deden weesgroetje. Dat is alles.
Waar dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Joehoeik ben benieuwd
(nee iBenny, tong niet in mijn neus en ook niet in mijn oog)
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die stond in een kladblokbestandje op mijn computer, maar dit heb ik dus per ongeluk verwijderd
Die zit met een klein stijfje.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Naaaaah toch zie ik daar een lichte aanraking van de oogbal. Je hoeft je niet te schamen hoor, het is nogal opwindend, zit hier met rooie oortjes, en heb me laten vertellen Ll ook.
Ik sloeg echt om, mijn beste vriendin was een antilliaan, echt een tof wijf, ik was gabbertje samen met haar, en dat was ehct stoer, want de meeste hielden van R&B toenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waaaaat foto's!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Naaaaah toch zie ik daar een lichte aanraking van de oogbal. Je hoeft je niet te schamen hoor, het is nogal opwindend, zit hier met rooie oortjes, en heb me laten vertellen Ll ook.
nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar is vast nog wel terug te vinden ergens
jawel hoor.quote:
Ikke skater periode.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:41 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nooit rare periodes gehad. Of ik ben altijd raar.
Dat bedoel ik... ik heb 'm al gevondenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heul wel.... heb het ook meerdere keren gequote in andere topics.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:23 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb zin om te zingen, maaar dat kan niet want mijn mannetje ligt op bed.
Dus ik ga morgen zingen, en dan opnemen
Ownee ik ben aangeschoten, wist dit uit je geheugen iBenny
Waar gaat ze zingen dan? Volgens mij heeft C_A mij al horen zingenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... ik heb 'm al gevond![]()
[..]
whahahaahaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... ik heb 'm al gevonden![]()
[..]
Meet. Kom jij ook naar die?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waar gaat ze zingen dan? Volgens mij heeft C_A mij al horen zingen
Hmm 16 Oktober, dan denk ik dat ik in New York zit.quote:
19 mei, toen we nog niet durfde te dromen van een finale plaats tegen Spanjequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:44 schreef iBenny het volgende:
quote is van 19 mei...
De tijd gaat snel
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hmm 16 Oktober, dan denk ik dat ik in New York zit.
Dat heeft ze niet gezegdquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waar gaat ze zingen dan? Volgens mij heeft C_A mij al horen zingen
Tegen Spanje wel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
19 mei, toen we nog niet durfde te dromen van een finale plaats tegen Spanje
Hahaha oh je was er zķ éénquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik sloeg echt om, mijn beste vriendin was een antilliaan, echt een tof wijf, ik was gabbertje samen met haar, en dat was ehct stoer, want de meeste hielden van R&B toen
Toen ben ik een keer meegeweest naar een feest waar ze alleen R&B draaiden... en vervolgens had ik een week later verkering met een antilliaanEn was ik gek van die muziek
En toen ging ik op vakantie, en kreeg tijdens de vakantie ruzie met haar, en toen werd ik weer gabberwijfie
Slaat echt helemaal nergens op
Ow en ik heb geen foto's geloof ik
Haha nee maar als ik thuis ben wil ik je wel een foto sturen van mijn hoogste hakkenquote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... ik heb 'm al gevonden![]()
[..]
Okey dan!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:48 schreef -Miauw- het volgende:
Haha nee maar als ik thuis ben wil ik je wel een foto sturen van mijn hoogste hakken
Haha hoezo?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
XFA
Jezus toen was ik echt de weg kwijt
Beetje maarquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
XFA
Jezus toen was ik echt de weg kwijt
Je hebt wel aparte nagels altijdquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:48 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel een periode gehad dat ik verkeerde vrienden had.Maar nooit echt een of andere rare stijl.
quote:
Gesprek van die avondquote:
haha. finaleplaats durfde niemand te dromen toenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tegen Spanje wel.maar niet een finaleplaats.
Ik welquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha. finaleplaats durfde niemand te dromen toen
vrienden die ik toen had, die liggen nu vaak met de politie overhoopquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:48 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel een periode gehad dat ik verkeerde vrienden had.Maar nooit echt een of andere rare stijl.
Jawelquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu zijn ze matte rood. Das best normaal toch.
zal ik nu ook zeggen jah.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wel
Ik heb altijd gezegd: de finale word Nederland - Spanje
quote:
Nee, gewoon penseeltjes.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jawelmaar soms ook met kringeltjes en figuurtjes. Heb je dr speciale apparaatjes voor?
Ik had altijd gezegd Nederland - Duitsland. Dat werd ´m helaas niet...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb altijd gezegd: de finale word Nederland - Spanje
Hoi iBennyquote:
Hallo Bellatrixquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Gesprek van die avond
Ik: Ik ben verliefd
Benny: op wie nu weer?
Ik: [ afbeelding ]
Koen: Good evening everybody !!!
Ik: Hey Lieve Koen66
Benny: Koen ren weg nu het nog kan
Ik: Nouhou!
Koen: Heyyyyy C_A
Van Glee is hijquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahahaomg, wie is die jongen trouwens?
Marlalalalalala vond het wel altijd erg leuk. Die deed niets anders op het werk dan hier rondhangen.
Oh, ik moet ook weer werken
Oh jeetjequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:59 schreef -Vaduz- het volgende:
op weg naar de spoed eisende hulp. Situatie te zorgwekkend. Wish me luck!
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Doe ff wat van je hyper aan mij geven.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:59 schreef -Miauw- het volgende:
Hé Bong![]()
Oh, ik ben echt hyper trouwens
Nee effe serieus, in al mijn WK pools had ik dat in gevuld. Ik had zelfs Spanje als winnaarquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zal ik nu ook zeggen jah.
ff op collega wachten en dan: NAAR HUIS![]()
okejquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoi hoi Miauwquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:59 schreef -Miauw- het volgende:
Hé Bong![]()
Oh, ik ben echt hyper trouwens
sterkte Vaduz.... toch erger dan je dacht danquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ohw, das vervelend...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:59 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Gesprek van die avond
Ik: Ik ben verliefd
Benny: op wie nu weer?
Ik: [ afbeelding ]
Koen: Good evening everybody !!!
Ik: Hey Lieve Koen66
Benny: Koen ren weg nu het nog kan
Ik: Nouhou!
Koen: Heyyyyy C_A
Succesquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:59 schreef -Vaduz- het volgende:
smoesjesquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee effe serieus, in al mijn WK pools had ik dat in gevuld. Ik had zelfs Spanje als winnaar
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Van Glee is hijMaar Puck is leuker
Ja ik vind het jammer dat ze er niet meer is
Was jij die collega waar ze het over had steeds?
* -Miauw-straalt Crazy in met Hyper_Ultra_Fortequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sterkte man
[..]
Doe ff wat van je hyper aan mij geven.
ze had het over een collega die schrok toen er een poes langs der benen liepquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
haha niet die zeikcollega hoop ik! Ze zit ook vaak op een andere locatie dus ik zie haar zelf ook niet meer zo vaak en ze heeft het erg druk met van alles en nog wat. Jammer inderdaad want ik kan altijd onwijs met haar lachen
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze had het over een collega die schrok toen er een poes langs der benen liep
Vermoeidheid denk ik en kleine succesjes op het werkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi hoi Miauw
Waarom ben je zo hyper dan? (Heb al een tijdje niet meegelezen dus ben niet echt op de hoogte hier)
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze had het over een collega die schrok toen er een poes langs der benen liep
Promotie?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vermoeidheid denk ik en kleine succesjes op het werk
Haha nee hoor, geen promotie maar steeds assertiever zijn is wel goed, voor mij danquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Promotie?
Beter hyperactief dan heel erg moe zijn en geen energie hebben!
Je komt op mij virtueel anders aardig assertief over, voor zover ik je posthistory in de TAL SC heb gelezenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha nee hoor, geen promotie maar steeds assertiever zijn is wel goed, voor mij dan
Hmm grappigquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je komt op mij virtueel anders aardig assertief over, voor zover ik je posthistory in de TAL SC heb gelezen
Maar irl is altijd anders natuurlijk
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga ook weer effe aan het werken
Tot een andere keer Benny!quote:
Vroeger deed ik me op Inet anders voor dan ik was, nu heb ik dat al jaren niet meer (gelukkig)quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm grappignou ik ben niet superassertief hoor. Ik denk vaak 'ach laat maar' en vervolgens erger ik me nog een half jaar
Vooral als je altijd dequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tot een andere keer Benny!
[..]
Vroeger deed ik me op Inet anders voor dan ik was, nu heb ik dat al jaren niet meer (gelukkig)
Al is het heel moeilijk om een goed beeld van iemand te krijgen dmv tekst en emoticons
Zo zit ik gewoon achter mijn beeldscherm hoor, dus realquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vooral als je altijd degebruikt.
Ik word altijd agressief van overmatigquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vooral als je altijd degebruikt.
Ik vind het heerlijk om mensen op de kast te jagen door dequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik word altijd agressief van overmatigen
gebruik
Hoe kan je agressief worden van die lievequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik word altijd agressief van overmatigen
gebruik
Bij mij iig nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om mensen op de kast te jagen door deen
te gebruiken. Werkt altijd.
En dat post je eerder hier dan in het Treinentopic?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Hehe, de oogst is klaar![]()
[ afbeelding ]
Tof.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ff wachten tot de pagina vol was daarquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:44 schreef Socios het volgende:
[..]
En dat post je eerder hier dan in het Treinentopic?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
en dat zijn treinstationbordjes?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:02 schreef Kally het volgende:
[..]
En jij denkt dat haar kutje ook nat wordt van een postaantalopkrikker op Fok!?
Aha is mijn favorietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is toch gewoon normaal voor de Canarische eilanden, of misschien zelfs een beetje aan de frisse kant voor daar?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop dat de hittgolf op Tenerife doorzet tot eind septemeber
Weer Tenerife deze week
Min. 21°C 23°C 26°C 26°C 28°C 28°C 28°C
Max. 30°C 32°C 36°C 37°C 35°C 36°C 34°C
Weer Tenerife volgende week
Min. 27°C 26°C 25°C 25°C 24°C 24°C 24°C
Max. 33°C 32°C 31°C 31°C 31°C 31°C 30°C
hugstetten staan er 2 van inquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:zit nu op spoedeisende hulp in almelo, dokter wil dat ze m'n voet in deze staat zien om herhaling te voorkomen.
About 1 hour ago via mobile web
ja, wist wel dat hij naar de spoedeisende was, daarom vraag ik het me nu ook afquote:
Ik bedoelde meer van dat is het laatste wat ik heb gehoordquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja, wist wel dat hij naar de spoedeisende was, daarom vraag ik het me nu ook af
34 tot 37 graden normaal ???quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon normaal voor de Canarische eilanden, of misschien zelfs een beetje aan de frisse kant voor daar?
er kwam een ernstig geval tussen. Er is net bloed bij me afgenomen en nu wacht ik al een tijdje.quote:
Hmm nou nog even spannend dusquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
er kwam een ernstig geval tussen. Er is net bloed bij me afgenomen en nu wacht ik al een tijdje.
Succesquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
er kwam een ernstig geval tussen. Er is net bloed bij me afgenomen en nu wacht ik al een tijdje.
Jij houdt van 43 graden?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
34 tot 37 graden normaal ???
Kan varieren van 24 tot 32 graden.... Alles daarboven is zelf op Tenerife een Hittegolf.
Ik kreeg een berichtje van vriendin uit Tenerife, op sommige plaatsen zelfs 43 graden
Oooooooooow I LOVE IT
Nou spannenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik krijg het er nu al warm vanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
34 tot 37 graden normaal ???
Kan varieren van 24 tot 32 graden.... Alles daarboven is zelf op Tenerife een Hittegolf.
Ik kreeg een berichtje van vriendin uit Tenerife, op sommige plaatsen zelfs 43 graden
Oooooooooow I LOVE IT
quote:
Op Tenerife is het niet benauwdquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik krijg het er nu al warm van
Kan al amper overweg met dit benauwde weer, laat staan 43 graden
We gaan wel een keertje meequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heerlijk.... zker op Tenerife... dat windje erbij
Wel goed insmeren
Ik kijk er nu al naar uit!
10 km???quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:02 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ga10 kilometer wandelen
![]()
tot vanavond misschien
ja, de Dam tot Dam wandeltocht van 17 kmquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
10 km???
Lekker... ben je aan het oefenen voor iets?
Succesquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:02 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ga10 kilometer wandelen
![]()
tot vanavond misschien
Leukquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja, de Dam tot Dam wandeltocht van 17 km![]()
En volgend jaar de Nijmeegse![]()
![]()
![]()
![]()
Wil ik ook een keer gaan doenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Leuk
Ik zeg elk jaar.... volgend jaar de nijmeegse
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Leuk
Ik zeg elk jaar.... volgend jaar de nijmeegse
Volgend jaar? Samen?quote:
Mja, ik had nog een tab met FOK! open van gisterenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hey vliegjevuur... ik dacht dat we jou pas weer over een paar weken zouden zien
Ik kan ook totaal niet met dat programma omgaanquote:
Die van mij geen telkens een foutmeldingquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijne doet het helemaal niet meer. Dus ik moet op ebuddy.
Hoe krijgen ze het voor elkaar om met elke nieuwe versie het programma slechter te maken?quote:
Dit ook idd... Doe mij maar Skypequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze het voor elkaar om met elke nieuwe versie het programma slechter te maken?
Skypequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit ook idd... Doe mij maar Skype
Dat is toch heel iets anders?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit ook idd... Doe mij maar Skype
Kan ook gewoon chattenquote:
Dat heb ik dus ook. Roep eens als je iets vind dat werkt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die van mij geen telkens een foutmelding
En ik wil de beta versie gaan installeren en dat doetie ook niet
Goedemiddag... je bent nog net op tijdquote:
Deze:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Roep eens als je iets vind dat werkt.
Ik heb al gezocht maar ik kan niet echt wat vindenquote:Windows Live Communications Platform werkt niet meer
Yepquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en dat zijn treinstationbordjes?
Je meent hetquote:
Ik zie msn als iets om op de achtergrond aan te hebben, met Skype is dat moeilijker.quote:
ik zie msn als iets dat de gemiddelde informatica student beter had kunnen doenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik zie msn als iets om op de achtergrond aan te hebben, met Skype is dat moeilijker.
Zou ik het ook betet kunnen doen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zie msn als iets dat de gemiddelde informatica student beter had kunnen doen
nee, maar met zulke spelfouten in je programmacode kan je het werk van Microsoft wel evenarenquote:
Ik had gister ook all zo'n r/t typo gemaakt. Mijn vingers zijn te dik.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, maar met zulke spelfouten in je programmacode kan je het werk van Microsoft wel evenaren
Lijkt mij weer een typisch gevalletje van 'trailer funny'.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:25 schreef charmed_angel het volgende:
Vampire Suck lijkt me trouwens een erg leuke film
Skype staat hier gewoon heel de dag aan hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik zie msn als iets om op de achtergrond aan te hebben, met Skype is dat moeilijker.
Ohwquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je meent hetEn van Neustadt, en Batzenhäusle, en Buchholz, Pratteln, Friesenheim, Elzach en Löffingen ook. En van Gutach, Oberwinden, Niederwinden, Bleibach en Rötenbach drie. En van Denzlingen en Döggingen zelfs 4
En dan ben ik er vast nog wel een paar vergeten
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:28 schreef iBenny het volgende:
Die quote van Kally in Remlof zijn sig![]()
[..]
Ik vind 'm echt geniaalquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:28 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Erg he, die sufferd zat zo te baggeren
Ja behoorlijk, vandaar mijn reactiequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind 'm echt geniaal
Die flapdrol is zo irritant
We mogen niet meer spemmenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Best wel
Vroeger deden we minder dan 2 uur over een topic
Lekker spemmen.quote:
quote:
Als men 4 verschillende bordjes op hetzelfde station monteert, dan is dat lekker scoren zeg maarquote:
Oooooh, dat doe je ookquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als men 4 verschillende bordjes op hetzelfde station monteert, dan is dat lekker scoren zeg maar
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:39 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind het altijd een beetje eng als iemand een negatieve smilie post met als PI een positieve. Dan voel ik me koud en alleen en bang.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:22 schreef crv het volgende:
[..]
mis ik Rummingen opd e Kandertalbahn of ik kijk eroverheen
Hetzelfde als je iemand smst van: Wat fijn dat je gaat trouwen, super!quote:
O die vind ik best wel leuk ja, ik zie ze al denkenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hetzelfde als je iemand smst van: Wat fijn dat je gaat trouwen, super!![]()
Eigenlijk lijkt me dat geweldig om eens te doen.
In Nederland blijft het daar meestal bij ja. In Duitsland en België is het wat dat betreft veel beter geregeldquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oooooh, dat doe je ook
Ik dacht gewoon 1 bordje van een station
ga je trouwen Bel?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hetzelfde als je iemand smst van: Wat fijn dat je gaat trouwen, super!![]()
Eigenlijk lijkt me dat geweldig om eens te doen.
Maar dan moet je dus nog sneller zijn met foto's maken?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In Nederland blijft het daar meestal bij ja. In Duitsland en België is het wat dat betreft veel beter geregeld
Met mijn kat. We zijn erg gelukkig en we wachten nog op Noorwegen die het huwelijk tussen mens en dier waarschijnlijk goed gaat keuren.quote:
Filmploeg? waarvoor?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:45 schreef Kally het volgende:
O bah vrijdag komt er een filmploeg op de zaak, moet ik ook blijven tot 5 uur
Wat gaat er gefilmd worden dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:45 schreef Kally het volgende:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:45 schreef Kally het volgende:
Ze komen filmen hoe de regiotaxi precies werkt, en wie er allemaal achter zittenquote:
Nou ik hoop ik nietquote:
Je weet nooit van tevoren hoeveel bordjes er staan, en waar ze staan. Je weet niet eens wanneer het station komt. En van de kleinere haltes weet je dus ook niet of het perron aan de linker- of rechterkant van de trein komt. En dan mis je weleens wat. Daarom neem ik ook het liefst stoptreinen, dan heb je wat meer tijd voor alles. Een hele lijn in 1 keer compleet maken zonder stoppen lukt bijna nooit eigenlijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dan moet je dus nog sneller zijn met foto's maken?
Wat duf.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze komen filmen hoe de regiotaxi precies werkt, en wie er allemaal achter zitten
Voor tv of...?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze komen filmen hoe de regiotaxi precies werkt, en wie er allemaal achter zitten
Ik heb geen idee van wat het precies is, maar ik hou jullie op de hoogtequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
![]()
! Welke film, serie of programma?
Ja maar ik geloof regio Haaglandenquote:
Gers voor jequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Met mijn kat. We zijn erg gelukkig en we wachten nog op Noorwegen die het huwelijk tussen mens en dier waarschijnlijk goed gaat keuren.
Achter deze post hoorde gewoon een spannend muziekjequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb geen idee van wat het precies is, maar ik hou jullie op de hoogte
Wie weet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gers voor jeEn dan samen asbakkeras-pussy's maken?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Achter deze post hoorde gewoon een spannend muziekje
Of zo'n blik van Baantjer die naar Vledder kijkt en dan TUM DUM DUM.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Fixed.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar sta je dan bij de deuren om uit te stappen of gewoon vanuit het raam ofzo?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je weet nooit van tevoren hoeveel bordjes er staan, en waar ze staan. Je weet niet eens wanneer het station komt. En van de kleinere haltes weet je dus ook niet of het perron aan de linker- of rechterkant van de trein komt. En dan mis je weleens wat. Daarom neem ik ook het liefst stoptreinen, dan heb je wat meer tijd voor alles. Een hele lijn in 1 keer compleet maken zonder stoppen lukt bijna nooit eigenlijk
quote:
Trusten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:56 schreef Patje1987 het volgende:
Patjen heeft ontzettende hoofdpijn en gaat op bed liggen, misschien tot straks
Succes en beterschap Patje!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:56 schreef Patje1987 het volgende:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:56 schreef Patje1987 het volgende:
Nut mutsj.quote:
Meestal gewoon bij het raam. Tenzij ik bij het binnenrijden wat gemist heb, dan loop ik achter de uitstappers aan naar de open deur en staan alle instappers te kijken wat voor mongool ik nou weer benquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar sta je dan bij de deuren om uit te stappen of gewoon vanuit het raam ofzo?
Nou niet veel inderdaad. Ik heb het bloedheet en het is buiten helemaal niet warmquote:
Ben je niet veel geld kwijt met die hobby zo maandelijks?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meestal gewoon bij het raam. Tenzij ik bij het binnenrijden wat gemist heb, dan loop ik achter de uitstappers aan naar de open deur en staan alle instappers te kijken wat voor mongool ik nou weer benIk zoek ook altijd ramen uit die een beetje vrij zijn van krassen, grafitti, totaalreclamefolie en dat soort dingen.
Bovendien is het in landen waar de treinen links rijden, zaak om aan de rechterkant van de trein te gaan zitten, en omgekeerd. Daar heb je de beste kansen. Al maakt het op enkelsporige baanvakken natuurlijk niet uit. Maar op dubbelsporige baanvakken ben je dan duidelijk in het voordeel.
Bij Vaduz in de buurt geweestquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou niet veel inderdaad. Ik heb het bloedheet en het is buiten helemaal niet warm
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:11 schreef iBenny het volgende:
Wat vinden jullie van deze domme pubers ?
Dom.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:11 schreef iBenny het volgende:
Wat vinden jullie van deze domme pubers ?
Ik sprokkel wel zo veel mogelijk de goedkope kaartjes bij elkaar ja. Maar 150-200 euro in de maand gaat er wel aan op als ik een paar leuke rondjes maak. Inmiddels zit ik ook met langer wordende aanvoerlijnen he. Ik kan nauwelijks meer een rondje maken in 1 dag op en neer EN nog flink wat nieuwe bordjes scoren. Dus dat wordt al meteen een hotelletje in Paderborn of zo, dat soort dingen. Dan wordt het wel wat prijziger ja. Gelukkig kan ik in Duitsland heel goedkoop uit de voeten, juist OMDAT ik zo veel mogelijk met stoptreinen rijquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben je niet veel geld kwijt met die hobby zo maandelijks?
Geniale paint iddquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:14 schreef iBenny het volgende:
...en dan ook maar deze, vanwege de geniale paint
[Paint] Tientonners met pittig kapsel in de Mac
Ik vind het wel grappig. Wat mij al jaren opvalt is dat jij de stoptreintjes opzoekt en ik juist de Intercity´s.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik sprokkel wel zo veel mogelijk de goedkope kaartjes bij elkaar ja. Maar 150-200 euro in de maand gaat er wel aan op als ik een paar leuke rondjes maak. Inmiddels zit ik ook met langer wordende aanvoerlijnen he. Ik kan nauwelijks meer een rondje maken in 1 dag op en neer EN nog flink wat nieuwe bordjes scoren. Dus dat wordt al meteen een hotelletje in Paderborn of zo, dat soort dingen. Dan wordt het wel wat prijziger ja. Gelukkig kan ik in Duitsland heel goedkoop uit de voeten, juist OMDAT ik zo veel mogelijk met stoptreinen rij
Ik ook al een paar weken, maar heb ook het zuur nu dus durf geen koffie te nemenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:14 schreef Koen66 het volgende:
Woa ik ben me een partijtje moe weer
Ga maar eens ff kofi drinken
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geniale paint iddheeftie dat zelf gedaan??
Wat een Koning zegquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nog meer van die TS..
[Paint] Oxxio-jehova's aan de deur
[Paint] Joran: alles voor de kijkcijfers
[paint] het allerbeste in 2010 toewensen
[Paint] Zagende man om 3 uur 's nachts
[Paint] Frustraties in de supermarkt
[Paint] Zure melk op de weg
[Paint] Martin van Carglass!
Ja dat is echt ziek jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:22 schreef Bellatrix het volgende:
Ik moest googlen wat Pro-Ana was, ik dacht dat ze fan waren van iemand die Ana heette ofzo, maarZiek
Dat is met die dove gasten bij die geldauto toch?quote:
Toen Val Kilmer nogquote:
Dit is dan ook alles behalve een positieve PI.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:39 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind het altijd een beetje eng als iemand een negatieve smilie post met als PI een positieve. Dan voel ik me koud en alleen en bang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |