Het was vanmiddag lekker weer dus ik besloot vandaag het fietsie eens te pakken.
Daar fietste ik dan op de fietsstrook in een wat smal straatje, waar het soms druk kan zijn, zoals vandaag ook. Ik werd ingehaald door een rode auto en meteen afgesneden omdat de rode auto een uitwijkmanouvre moest doen omdat er vanaf de andere kant een SUV aan kwam tuffen. Daardoor moest ik op mijn beurt weer wijken richting stoeprand. Echter wist ik nog wel door te fietsen.
Zie hier:
![]()
Agressie in het verkeer, wie kent het niet? Ik vond het niet nodig dat ik zo abrubt werd afgesneden en riep nog dat die eikel beter uit moest kijken. Maarja, als ik zelf beter had uitgekeken had ik kunnen zien dat er een paar meter verderop een pak melk op de grond lag.
![]()
En op het allerlaatste moment zag ik dus het pak melk dus liggen, wat vast bij iemand uit de boodschappentas is gevallen. Uitwijken of vol op remmen had geen zin meer en reed een pak melk dood.
[ Bericht 8% gewijzigd door zquing op 25-08-2010 21:27:11 (samenvatting+klacht=weg) ]
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm