mwoh... denk je dat dat nodig is? gewoon door de wasstraatquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Na een flinke photoshop-beurt... vast wel
nergens last vanquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:06 schreef iBenny het volgende:
Ben ik trouwens de enige die problemen met Fok heeft?
(vooral de laatste 2 dagen)
En dan goed aanduwen op de borstels...quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
mwoh... denk je dat dat nodig is? gewoon door de wasstraat
Ik ga het niet luisteren... 1x bij muziekles op school geluisterd en kreeg het bij elke les weer in mijn kopquote:
heerlijk nummer!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ga het niet luisteren... 1x bij muziekles op school geluisterd en kreeg het bij elke les weer in mijn kop
Slaap lekkerquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:12 schreef Marlalala het volgende:
sjaak Afhaak meldt zich![]()
slaap lekker allemaal
weltrusten lieve Marlalalalalaquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:12 schreef Marlalala het volgende:
sjaak Afhaak meldt zich![]()
slaap lekker allemaal
ik heb alles gekeken, icl. popstarsquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:12 schreef iBenny het volgende:
Hoeveel mensen hebben er eigenlijk gekeken naar XFA1?
Ik heb alle Idols-edities, Popstars en XFA's gekeken... behalve XFA1.
nouja.. ik hoor dus steeds meer mensen die XFA1 niet hebben gezien, dus vandaarquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb alles gekeken, icl. popstars
Ik heb vrijwel alles sinds Idols 1 gezien ja... behalve popstars vond ik op den duur te lang duren!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:12 schreef iBenny het volgende:
Hoeveel mensen hebben er eigenlijk gekeken naar XFA1?
Ik heb alle Idols-edities, Popstars en XFA's gekeken... behalve XFA1.
moet ook wel zeggen dat XFA 2&3 veel leuker en beter zijn!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
nouja.. ik hoor dus steeds meer mensen die XFA1 niet hebben gezien, dus vandaar
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
oh, nou daarom keek ik het waarschijnlijk dus niet
3enquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
ja zitten we hier dan met z'n tweetjes
ik heb deze post van je opgeslagen in een textbestandje zodat ik je eraan kan houdenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:23 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb zin om te zingen, maaar dat kan niet want mijn mannetje ligt op bed.
Dus ik ga morgen zingen, en dan heel misschien opnemen
Ownee ik ben aangeschoten, wist dit uit je geheugen iBenny
nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik heb deze post van je opgeslagen in een textbestandje zodat ik je eraan kan houden
Dexter is nog niet afgelopen dus ik ben er nogquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga even mijn katten brokkies geven, ze miauwen te hardEn effe plassen, en wc papier halen, nee andersom
Niet weg gaan hoor!
Uit Dexterquote:'Hij knuppelt mensen dood, dus zoek naar iets knuppelachtigs'
Neequote:Op woensdag 19 mei 2010 23:30 schreef PatriQue89 het volgende:
ik ga nu wel wegmorgen om 7 uur weer op stage zijn...grrr
Slaap lekker!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:30 schreef PatriQue89 het volgende:
ik ga nu wel wegmorgen om 7 uur weer op stage zijn...grrr
Dankjewel Lieve, aangeschoten, C_Aquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee![]()
Ok weltrustenLieve PatriQue89
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dankjewel Lieve, aangeschoten, C_A
Is c_a aangeschoten?!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dankjewel Lieve, aangeschoten, C_A
was me ook nog niet opgevallenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee joh hoe kom je daar nou bij
Meeting is altijd leukquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:37 schreef iBenny het volgende:
Gaan we ook meeten en moeten we je PM's sturen enzo?
ik weet niet ghoe k op moet bnemenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik heb deze post van je opgeslagen in een textbestandje zodat ik je eraan kan houden
Wat?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik weet niet ghoe k op moet bnemen
Jazeker, zit nu in hotel Arena in Amsterdam, hoef gelukkig niet naar Zoetermeer terug te rijden.quote:
hoe ben je daar dan gekomen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jazeker, zit nu in hotel Arena in Amsterdam, hoef gelukkig niet naar Zoetermeer terug te rijden.
Zou ook slecht idee zijn nu
Helaas hielden de meeste collega's het erg vroeg voor gezien deze meeting....quote:
Een aantal reden met de auto terug naar het hotel, die hadden niet/minder gedronken. Mijn auto staat op de zaak in Almerequote:
saai is dat hequote:Op woensdag 19 mei 2010 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Helaas hielden de meeste collega's het erg vroeg voor gezien deze meeting....
dat wordt wat vrijdagquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
neee doe maar niet. Vijdag wijn [ afbeelding ]
Oh kijk... dat is dan wel weer handigquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een aantal reden met de auto terug naar het hotel, die hadden niet/minder gedronken. Mijn auto staat op de zaak in Almere
Ik snap het niet, had nog wel ff de stad in gewild, maar alleen, nou nee....quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
Speciaal voor Vaduz [ afbeelding ] Bijna 12 uur
Das nu bijna afgelopen op tv jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Oja, wordt dat op de tv uitgezonden? Of download?
Alleen is saai ja.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik snap het niet, had nog wel ff de stad in gewild, maar alleen, nou nee....
volgende keer beter dan maar....
Zijn er een paar naar een jazzcafe vertrokkenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alleen is saai ja.
Ik was net ook alleen, iedereen ging naar bed. En Benny zat Dexter en DeeDee te kijken
Ik heb toch gewoon netjes tegen je gekletst?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alleen is saai ja.
Ik was net ook alleen, iedereen ging naar bed. En Benny zat Dexter en DeeDee te kijken
NUquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb toch gewoon netjes tegen je gekletst?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:57 schreef Koen66 het volgende:
Wat was er ook alweer nog meer op de vrijdagen...
ik hou niet zo van jazzquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zijn er een paar naar een jazzcafe vertrokken
Maar dat was nou net het ploegje waar ik geen zin in had
Je hebt helemaal gelijk!quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:00 schreef Koen66 het volgende:
Benny, is er ooit een oude versie van de paints in de OP restored?
Ik HAD even haar, maar ben nu weer kaal....
Ach, niet al teveel moeite voor de korte periode dat het forum nog bestaat...quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk!
Kally heeft de oude paint opgeslagen in haar photobucket-account
was me nog neit opgevallen.. zal het wel ff doorgeven
In het volgende topic gewoon weer de nieuwe en dan zullen de daaropvolgende het ook wel weer overnemenquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach, niet al teveel moeite voor de korte periode dat het forum nog bestaat...
Misschien makkelijker dat ik naar de kapper ga
als je trek heb heb je trek en dan is 3,5 geen geldquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:05 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb zin in chips
Zien hier nwel een zakje liggen in de minibar
Eur 3.50
Blijft meestal nog wel een tijdje actief toch?quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:05 schreef charmed_angel het volgende:
ik hoop wel dat hij nog een week na einde XFA open blijftIK kan jullie nog niet missen hoor
Dan gaan we slow-groepsPM'enquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:05 schreef charmed_angel het volgende:
ik hoop wel dat hij nog een week na einde XFA open blijftIK kan jullie nog niet missen hoor
Weltrusten lieve sbientjequote:Op donderdag 20 mei 2010 00:06 schreef sbientje het volgende:
zo, avond weer, dames en heren. Ik denk dat ik ook maar naar bed ga, het is alweer 12 uur geweest en ik moet morgen weer om half 8 richting eindhoven
Slaap lekker sbientjequote:Op donderdag 20 mei 2010 00:06 schreef sbientje het volgende:
zo, avond weer, dames en heren. Ik denk dat ik ook maar naar bed ga, het is alweer 12 uur geweest en ik moet morgen weer om half 8 richting eindhoven
Welterusten !quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:06 schreef sbientje het volgende:
Of gewoon in een ander forum een topic openen?? Of trekt dat teveel 'anderen' aan?quote:
WK SC!quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Of gewoon in een ander forum een topic openen?? Of trekt dat teveel 'anderen' aan?
Ik zou 'm PM'enquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
Waar is vaduz nou? Hij heeft echt geen weltrusten gezegd hoor Ibennt
Mja, da's ook weer tijdelijk...quote:
4 Baileys maarquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:10 schreef sbientje het volgende:
heb jij gezopen c_a?![]()
Ik weet nog dat ik na een idols-forum-sluit mee moest naar SHO... niets voor mij!
Gewoon ergens een eigen SC openenquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mja, da's ook weer tijdelijk...
Is er nergens een andere SC die we kunnen kapen (in een blivend forum)
als we nou steeds van tijdelijk forum naar tijdelijk forum gaan! als een soort zigeuners! Nemen we overal de SC overquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Onzinquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee
Volgens mij ben je een beetje losgeslagen
Ow dat valt nog mee 4 Baileys. Alhoewel, zelfs 1 kan verkeerd vallekquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
4 Baileys maar
SHO is ook niet s voor mij, ik ben er weer slen weggegaan
Ik zit op een burostoel met kleren uitquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zit wel op bed
maar nog wel met kleren aan
sbientje wat vind jij van Finn?quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:11 schreef sbientje het volgende:
[..]
als we nou steeds van tijdelijk forum naar tijdelijk forum gaan! als een soort zigeuners! Nemen we overal de SC over
ik denk dat bij haar zowel de eerste, tweede, derde als vierde verkeerd zijn gevallenquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ow dat valt nog mee 4 Baileys. Alhoewel, zelfs 1 kan verkeerd vallek
Ik heb een biertje of 6 op, verschillende soortenquote:
Hij kijkt altijd of ie moet poepenquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sbientje wat vind jij van Finn?
Ik heb al 3 maaanden niks gedrnken, dus het valt wel een beetje... alalalalalallalalaquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ow dat valt nog mee 4 Baileys. Alhoewel, zelfs 1 kan verkeerd vallek
Ik ook 6, alleen wel hetzelfde merkquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb een biertje of 6 op, verschillende soorten
Valt ook nog wel mee
Zie het nog helder genoeg!
Je liet ons schrikken!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt nachtkleding en je hebt nachtkledingquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit op een burostoel met kleren uit
Wel nachtkleding aan, dus eigenlijkkleren aan
Of Vaduz is ons aan het pestenquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het lag dus niet aan mij
Rauzer is weer bezig hoor![]()
zzzzzzzolang ik nog goed typ valt het wel mee!quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik denk dat bij haar zowel de eerste, tweede, derde als vierde verkeerd zijn gevallen
Hmm..dat was niet de bedoeling, dacht dat ik 'm op XFA gezet had, een letterje verkeerd dusquote:
Ach zolang je nog in staat bent je pc aan te zetten is het zo erg nog nietquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik denk dat bij haar zowel de eerste, tweede, derde als vierde verkeerd zijn gevallen
Je kraamt nog meer onzin uit dan Tongquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zzzzzzzolang ik nog goed typ valt het wel mee!
Hij kijkt hier juist met zo'n blik van 'dit wordt een mooie ronde drol'quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij isleuke
[ afbeelding ]
hier hoeft hij niet te poepen toch?
Die stond al aanquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach zolang je nog in staat bent je pc aan te zetten is het zo erg nog niet
quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Rauzer is bezig om het topic van het ene naar het andere subfora te verplaatsen
juist !quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach zolang je nog in staat bent je pc aan te zetten is het zo erg nog niet
ik vind hemleukquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:17 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hij kijkt hier juist met zo'n blik van 'dit wordt een mooie ronde drol'!
Nee hoor, meestal maar een paar dagen, dan is de rek er meestal wel uitquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Blijft meestal nog wel een tijdje actief toch?
Maar speciaal voor ons bliujft hij een week lang openquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:18 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee hoor, meestal maar een paar dagen, dan is de rek er meestal wel uit
dan gaan vast ESF en XFA tegelijk dicht of niet?quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:18 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee hoor, meestal maar een paar dagen, dan is de rek er meestal wel uit
moet je niet naar bed dan?quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben van laptop naar pc verhuist
Echtquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:19 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Niet waar, je hebt alleen maar twee keer gemeld dat je verliefd was.
dat ziet eruit als een vriendje van Yes-Rquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dan val ik op Puck
[ afbeelding ]
Wiesda?quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dan val ik op Puck
[ afbeelding ]
nietisquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat ziet eruit als een vriendje van Yes-R
Wist ik dus niet, had voordat het hier geroepen werd ook nooit van Glee gehoord...quote:
maakt niet uit.. (ik miste een smiley erachterquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wist ik dus niet, had voordat het hier geroepen werd ook nooit van Glee gehoord...
Gleequote:Op donderdag 20 mei 2010 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wist ik dus niet, had voordat het hier geroepen werd ook nooit van Glee gehoord...
quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom zeggen we dat?
Waar gaat het ook alweer over?
Jullie gaan af en toe zo snel.quote:
zijn het niet je buurvrouw én buurman?quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:26 schreef Koen66 het volgende:
wow m'n buurvrouw maakt herrie, volgens mij heeft ze ook een bakkie teveel op
Feesie!quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:26 schreef Koen66 het volgende:
wow m'n buurvrouw maakt herrie, volgens mij heeft ze ook een bakkie teveel op
Wees gerust.. echt veel nuttige informatie komt er niet uitquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:27 schreef Steve het volgende:
[..]
Jullie gaan af en toe zo snel.
Gister bij mijn vriend geweest, vandaag van 's morgens tot half 9 's avonds college, daarna nog op kosten van de docent in de kroeg gehangen.
wij gaan heel snel soms!quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:27 schreef Steve het volgende:
[..]
Gister bij mijn vriend geweest, vandaag van 's morgens tot half 9 's avonds college, daarna nog op kosten van de docent in de kroeg gehangen.
wij gaan soms zo snel dat ikniet meer weet waar we het over hebbenquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:27 schreef Steve het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
zijn het niet je buurvrouw én buurman?
Ik heb hem wel gezien, maar ga morgen opnieuw kijken. Heb niet alles meegekregenquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:27 schreef Rauzer het volgende:
Aflevering van vandaag van Glee al gezien c_a? (drie woorden die met 'van' beginnen achter elkaar)
En moet je morgen werken?
ja klopt ibenny praat soms een beetje raarquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wees gerust.. echt veel nuttige informatie komt er niet uit
Slaap lekkerquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:30 schreef Symphonic het volgende:
Internet lag er weer uit, maar nu de rest van de avond
Ik ga naar bed, tot morgen
wat moety ik in bed doen dan?quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gelukkig...
kun jij c_a in bed stoppen?
* iBenny neemt nog een flesje water... proost!quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja klopt ibenny praat soms een beetje raar
Truste!quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:30 schreef Symphonic het volgende:
weet je dat zeker? Dat bijlezenquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, ik zag het.
Even snel bijlezen hoor.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb hem wel gezien, maar ga morgen opnieuw kijken. Heb niet alles meegekregen
Weltrusten lieve Symphonicquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:30 schreef Symphonic het volgende:
Oh dan quote ik gewoon wel af en toe een random iemand om een random antwoord te geven.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:28 schreef charmed_angel het volgende:
wij gaan soms zo snel dat ikniet meer weet waar we het over hebben
ik neem ook wel een slokje water van Bennyquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
* iBenny neemt nog een flesje water... proost!
Dat kan niet want ik had als eerste altijd 1x meer wellus dan nietusquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nietus nietus nietus, 2 keer meer nietus dan wellus nioetus!
Net als met dat spel van Zhenarquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:32 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh dan quote ik gewoon wel af en toe een random iemand om een random antwoord te geven.
shoot m'n pyama vergetenquote:
wat vind ik raarquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:31 schreef iBenny het volgende:
[..]_______!
je gaat me toch niet zeggen dat je het raar vind he?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:32 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh dan quote ik gewoon wel af en toe een random iemand om een random antwoord te geven.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:32 schreef Rauzer het volgende:
Op donderdag 20 mei 2010 @ 00:31 door -Vaduz-:
Topic verplaatst van forum "X Factor 2010" naar forum "Planes, Trains & Automobiles"
Goed idee... doen wij ookquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:32 schreef Steve het volgende:
[..]
is het al 20 meiquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:32 schreef Rauzer het volgende:
Topic verplaatst van forum "X Factor 2010" naar forum "Planes, Trains & Automobiles"
Er wordt wat misgeklikt door de mods vanavond, maar weer terug naar XFA danquote:
nietusquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat kan niet want ik had als eerste altijd 1x meer wellus dan nietus
Gaat toch ook in sneltreinvaart, dit topic?quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:32 schreef Rauzer het volgende:
nee naakt!quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
shoot m'n pyama vergeten
dan maar in tshirt slapen strax
Top-post!quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gaat toch ook in sneltreinvaart, dit topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |