Welterusten !quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:06 schreef sbientje het volgende:
zo, avond weer, dames en heren. Ik denk dat ik ook maar naar bed ga, het is alweer 12 uur geweest en ik moet morgen weer om half 8 richting eindhoven
Of gewoon in een ander forum een topic openen?? Of trekt dat teveel 'anderen' aan?quote:
WK SC!quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Of gewoon in een ander forum een topic openen?? Of trekt dat teveel 'anderen' aan?
Ik zou 'm PM'enquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
Waar is vaduz nou? Hij heeft echt geen weltrusten gezegd hoor Ibennt
Mja, da's ook weer tijdelijk...quote:
4 Baileys maarquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:10 schreef sbientje het volgende:
heb jij gezopen c_a?![]()
Ik weet nog dat ik na een idols-forum-sluit mee moest naar SHO... niets voor mij!
Gewoon ergens een eigen SC openenquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mja, da's ook weer tijdelijk...
Is er nergens een andere SC die we kunnen kapen (in een blivend forum)
als we nou steeds van tijdelijk forum naar tijdelijk forum gaan! als een soort zigeuners! Nemen we overal de SC overquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Onzinquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee
Volgens mij ben je een beetje losgeslagen
Ow dat valt nog mee 4 Baileys. Alhoewel, zelfs 1 kan verkeerd vallekquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
4 Baileys maar
SHO is ook niet s voor mij, ik ben er weer slen weggegaan
Ik zit op een burostoel met kleren uitquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zit wel op bed
maar nog wel met kleren aan
sbientje wat vind jij van Finn?quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:11 schreef sbientje het volgende:
[..]
als we nou steeds van tijdelijk forum naar tijdelijk forum gaan! als een soort zigeuners! Nemen we overal de SC over
ik denk dat bij haar zowel de eerste, tweede, derde als vierde verkeerd zijn gevallenquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ow dat valt nog mee 4 Baileys. Alhoewel, zelfs 1 kan verkeerd vallek
Ik heb een biertje of 6 op, verschillende soortenquote:
Hij kijkt altijd of ie moet poepenquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sbientje wat vind jij van Finn?
Ik heb al 3 maaanden niks gedrnken, dus het valt wel een beetje... alalalalalallalalaquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ow dat valt nog mee 4 Baileys. Alhoewel, zelfs 1 kan verkeerd vallek
Ik ook 6, alleen wel hetzelfde merkquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb een biertje of 6 op, verschillende soorten
Valt ook nog wel mee
Zie het nog helder genoeg!
Je liet ons schrikken!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt nachtkleding en je hebt nachtkledingquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit op een burostoel met kleren uit
Wel nachtkleding aan, dus eigenlijkkleren aan
Of Vaduz is ons aan het pestenquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het lag dus niet aan mij
Rauzer is weer bezig hoor![]()
zzzzzzzolang ik nog goed typ valt het wel mee!quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik denk dat bij haar zowel de eerste, tweede, derde als vierde verkeerd zijn gevallen
Hmm..dat was niet de bedoeling, dacht dat ik 'm op XFA gezet had, een letterje verkeerd dusquote:
Ach zolang je nog in staat bent je pc aan te zetten is het zo erg nog nietquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik denk dat bij haar zowel de eerste, tweede, derde als vierde verkeerd zijn gevallen
Je kraamt nog meer onzin uit dan Tongquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zzzzzzzolang ik nog goed typ valt het wel mee!
Hij kijkt hier juist met zo'n blik van 'dit wordt een mooie ronde drol'quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij isleuke
[ afbeelding ]
hier hoeft hij niet te poepen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |