Helaas hielden de meeste collega's het erg vroeg voor gezien deze meeting....quote:
Een aantal reden met de auto terug naar het hotel, die hadden niet/minder gedronken. Mijn auto staat op de zaak in Almerequote:
saai is dat hequote:Op woensdag 19 mei 2010 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Helaas hielden de meeste collega's het erg vroeg voor gezien deze meeting....
dat wordt wat vrijdagquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
neee doe maar niet. Vijdag wijn [ afbeelding ]
Oh kijk... dat is dan wel weer handigquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een aantal reden met de auto terug naar het hotel, die hadden niet/minder gedronken. Mijn auto staat op de zaak in Almere
Ik snap het niet, had nog wel ff de stad in gewild, maar alleen, nou nee....quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
Speciaal voor Vaduz [ afbeelding ] Bijna 12 uur
Das nu bijna afgelopen op tv jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Oja, wordt dat op de tv uitgezonden? Of download?
Alleen is saai ja.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik snap het niet, had nog wel ff de stad in gewild, maar alleen, nou nee....
volgende keer beter dan maar....
Zijn er een paar naar een jazzcafe vertrokkenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alleen is saai ja.
Ik was net ook alleen, iedereen ging naar bed. En Benny zat Dexter en DeeDee te kijken
Ik heb toch gewoon netjes tegen je gekletst?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alleen is saai ja.
Ik was net ook alleen, iedereen ging naar bed. En Benny zat Dexter en DeeDee te kijken
NUquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb toch gewoon netjes tegen je gekletst?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:57 schreef Koen66 het volgende:
Wat was er ook alweer nog meer op de vrijdagen...
ik hou niet zo van jazzquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zijn er een paar naar een jazzcafe vertrokken
Maar dat was nou net het ploegje waar ik geen zin in had
Je hebt helemaal gelijk!quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:00 schreef Koen66 het volgende:
Benny, is er ooit een oude versie van de paints in de OP restored?
Ik HAD even haar, maar ben nu weer kaal....
Ach, niet al teveel moeite voor de korte periode dat het forum nog bestaat...quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk!
Kally heeft de oude paint opgeslagen in haar photobucket-account
was me nog neit opgevallen.. zal het wel ff doorgeven
In het volgende topic gewoon weer de nieuwe en dan zullen de daaropvolgende het ook wel weer overnemenquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach, niet al teveel moeite voor de korte periode dat het forum nog bestaat...
Misschien makkelijker dat ik naar de kapper ga
als je trek heb heb je trek en dan is 3,5 geen geldquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:05 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb zin in chips
Zien hier nwel een zakje liggen in de minibar
Eur 3.50
Blijft meestal nog wel een tijdje actief toch?quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:05 schreef charmed_angel het volgende:
ik hoop wel dat hij nog een week na einde XFA open blijftIK kan jullie nog niet missen hoor
Dan gaan we slow-groepsPM'enquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:05 schreef charmed_angel het volgende:
ik hoop wel dat hij nog een week na einde XFA open blijftIK kan jullie nog niet missen hoor
Weltrusten lieve sbientjequote:Op donderdag 20 mei 2010 00:06 schreef sbientje het volgende:
zo, avond weer, dames en heren. Ik denk dat ik ook maar naar bed ga, het is alweer 12 uur geweest en ik moet morgen weer om half 8 richting eindhoven
Slaap lekker sbientjequote:Op donderdag 20 mei 2010 00:06 schreef sbientje het volgende:
zo, avond weer, dames en heren. Ik denk dat ik ook maar naar bed ga, het is alweer 12 uur geweest en ik moet morgen weer om half 8 richting eindhoven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |