mwoh... denk je dat dat nodig is? gewoon door de wasstraatquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Na een flinke photoshop-beurt... vast wel
nergens last vanquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:06 schreef iBenny het volgende:
Ben ik trouwens de enige die problemen met Fok heeft?
(vooral de laatste 2 dagen)
En dan goed aanduwen op de borstels...quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
mwoh... denk je dat dat nodig is? gewoon door de wasstraat
Ik ga het niet luisteren... 1x bij muziekles op school geluisterd en kreeg het bij elke les weer in mijn kopquote:
heerlijk nummer!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ga het niet luisteren... 1x bij muziekles op school geluisterd en kreeg het bij elke les weer in mijn kop
Slaap lekkerquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:12 schreef Marlalala het volgende:
sjaak Afhaak meldt zich![]()
slaap lekker allemaal
weltrusten lieve Marlalalalalaquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:12 schreef Marlalala het volgende:
sjaak Afhaak meldt zich![]()
slaap lekker allemaal
ik heb alles gekeken, icl. popstarsquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:12 schreef iBenny het volgende:
Hoeveel mensen hebben er eigenlijk gekeken naar XFA1?
Ik heb alle Idols-edities, Popstars en XFA's gekeken... behalve XFA1.
nouja.. ik hoor dus steeds meer mensen die XFA1 niet hebben gezien, dus vandaarquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb alles gekeken, icl. popstars
Ik heb vrijwel alles sinds Idols 1 gezien ja... behalve popstars vond ik op den duur te lang duren!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:12 schreef iBenny het volgende:
Hoeveel mensen hebben er eigenlijk gekeken naar XFA1?
Ik heb alle Idols-edities, Popstars en XFA's gekeken... behalve XFA1.
moet ook wel zeggen dat XFA 2&3 veel leuker en beter zijn!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
nouja.. ik hoor dus steeds meer mensen die XFA1 niet hebben gezien, dus vandaar
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
oh, nou daarom keek ik het waarschijnlijk dus niet
3enquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
ja zitten we hier dan met z'n tweetjes
ik heb deze post van je opgeslagen in een textbestandje zodat ik je eraan kan houdenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:23 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb zin om te zingen, maaar dat kan niet want mijn mannetje ligt op bed.
Dus ik ga morgen zingen, en dan heel misschien opnemen
Ownee ik ben aangeschoten, wist dit uit je geheugen iBenny
nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik heb deze post van je opgeslagen in een textbestandje zodat ik je eraan kan houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |