Heb je ze echt besteld?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:01 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben bang dat ze net gaan shippen als ik op vakantie ben!
nee ik wil wel 3 overige lakjes hebben maar daar hebben ze maar 1 van in stockquote:
Ik wil je niet pushen maar je mag ze op mijn adres zetten?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:01 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben bang dat ze net gaan shippen als ik op vakantie ben!
Oh, gelukkig. Doe dat maar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee ik wil wel 3 overige lakjes hebben maar daar hebben ze maar 1 van in stock
ik wil die nieuwe collectie wel allemaal bestellen maar ben echt bang dat ik dan net niet thuis ben 2 weken! ik wacht denk k maar even op TD![]()
![]()
![]()
Als ik het wist had ik 'm nu besteldquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
Weet er iemand een wat makkelijker te krijgen/betalen lak die in het straatje OCC Swamp Thing - Illamasqua Hectic - Jessica Victorian Crush - RBL No More War past?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
mental note: geen scheet laten als je net een zetpil hebt genomen
Oh god! Ik moest hardop lachen endezo! In de trein dusquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
normale maat dacht ik, ze gaan retailen voor $25quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:13 schreef princess-a het volgende:
Die van chanel zijn maar klein toch? Ik heb een ici bon a 5 euro
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
ja er zijn zat lakjes waar ik op sop, maar als je met 3 lakjes in je mandje al aan 50 dollar zit... naahhhh, dat kan ik niet!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:15 schreef Debsterr het volgende:
Oeh MPJ holo. Ik bestel lekker toch niet, is zo lastig zonder geld!
OPI Baby's zijnquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
![]()
Wat zijn die baby opi's klein ze zien er wel gaaf uit trouwens
Neuh, dan moet ik echt een mevallert gehad hebben wil ik dat overwegen. Plus ik hoop gewoon wat dusty winkeltjes te vinden volgend jaar in Amerika.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja er zijn zat lakjes waar ik op sop, maar als je met 3 lakjes in je mandje al aan 50 dollar zit... naahhhh, dat kan ik niet!
De Go Goth set had ik net binnenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:18 schreef princess-a het volgende:
[..]
OPI Baby's zijnwelke heb je?
Kan zijn dat ik jou net 4 keer dezelfde mail heb gestuurdmobiel mailen zuigt
Hectic was laatst in de aanbieding op de Illamasqua site voor 8 pond oid. Swamp Thing wordt niet naar NL geshipt, RBL wel maar kost $ 18 ex shipping. Jessica kun je denk ik het gemakkelijkst krijgen nu, via ebay.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
Weet er iemand een wat makkelijker te krijgen/betalen lak die in het straatje OCC Swamp Thing - Illamasqua Hectic - Jessica Victorian Crush - RBL No More War past?
Ik wel!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:19 schreef Sharana_LV het volgende:
NEEE HORROR!
edit: ik heb geen creditcard![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Naaaais! Snel ook!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
De Go Goth set had ik net binnen![]()
Hij is maar 1x binnen gekomen hoor![]()
3 dacht ik.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:26 schreef Sharana_LV het volgende:
hoe lang zou het shippen duren? wel zuur als ze MPJ weer terug sturenhet mag 2 weken op postkantoor toch?
ah dan zou ik hem op kunnen halen zodra ik thuis benquote:
ik heb de was gedraait en stof gezogen en ben bezig met opruimen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:35 schreef Joysa het volgende:
Lak eraf, nagels gebufferd en ingesmeerd met lemony flutter..
Heb ik ook weer wat nuttigs gedaan vandaag
Ohja 2 wasjes heb ik ook nog gedraaid, zuigen moet nogquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb de was gedraait en stof gezogen en ben bezig met opruimen.
als ik dan geen lakje verdiend heb
Maar goed dat mijn moeder zo niet denkt, anders had ze een grotere collectie als Scrangiequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb de was gedraait en stof gezogen en ben bezig met opruimen.
als ik dan geen lakje verdiend heb
Had dat nou even 2u eerder gezegd, daar heb ik zin in, maar nu te laatquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:39 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb het eten al klaarstaan voor vanavond! Draadjesvlees staat al een paar uur te pruttelen.
kghhh! lekker! honger!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:39 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb het eten al klaarstaan voor vanavond! Draadjesvlees staat al een paar uur te pruttelen.
Jah, maar mijn papa is kolonel, dan krijg je datquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:40 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Jij hebt echt een duidelijke voorkeur voor "vieze" kleurtjes
whehe jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
trouwens, niet normaal wat je soms voorbij ziet komen op nailgal aan matige swatches zeg
dat ze die dingen in zo'n database durven pleuren... half gelakte vingertoppen enalles... zou me kapot schamenquote:
Srs?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat ze die dingen in zo'n database durven pleuren... half gelakte vingertoppen enalles... zou me kapot schamen
Helpt het als ik zeg dat ik ze maar waardeloos vind lakken en dat ze belachelijk snel chippen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:56 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil zo graag Cosmixjes. Must. Resist.
Ik wil ze best overkopen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:58 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat ik ze maar waardeloos vind lakken en dat ze belachelijk snel chippen?
tuurlijk!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jep!
die mag ik wel bestellen van mezelluf!
5 laagjes had ik van Space Cadet (ik lak normale laagjes, geen dikkiesquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:58 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat ik ze maar waardeloos vind lakken en dat ze belachelijk snel chippen?
Ik laat ze naar mij komen, heb zelf nog 2 zoya's erbij gepakt. Stuur ik de MPJ weer naar jou!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
tuurlijk!
mijn faal van my private jet is jouw schuld dus eigenlijk heb ik alleen maar china glaze gefaald
Nou ik ben serieus aan het twijfelen of ik ze wel wil houden, ik heb galaxy girl en space cadet. De kleuren zijn echt geweldigquote:
mnoh!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:11 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Nou ik ben serieus aan het twijfelen of ik ze wel wil houden, ik heb galaxy girl en space cadet. De kleuren zijn echt geweldigMaar dat dunne kwastje, de droogtijd en het snelle chippen vind ik toch echt balen. Ik ken mezelf en dan laat ik ze waarschijnlijk snel staan als ik een lakje moet kiezen.
Dus ik twijfel echt.
Precies de kleuren die ik wilquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:11 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Nou ik ben serieus aan het twijfelen of ik ze wel wil houden, ik heb galaxy girl en space cadet. De kleuren zijn echt geweldigMaar dat dunne kwastje, de droogtijd en het snelle chippen vind ik toch echt balen. Ik ken mezelf en dan laat ik ze waarschijnlijk snel staan als ik een lakje moet kiezen.
Dus ik twijfel echt.
Misschien kun je bij Bubs David kopen? Ik had geen chips na 2 dagen dragen dus dat is dan 1 probleem van je lijstje afquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:11 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Dus ik twijfel echt.
Ik ben dan ook wel een verwende DS soppiequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mnoh!
ik vind ze echt briljant, toch gek hoe dat anders kan voelen bij mensen
Bij mij chipt het met David ook gewoon, m'n lakkies.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
Misschien kun je bij Bubs David kopen? Ik had geen chips na 2 dagen dragen dus dat is dan 1 probleem van je lijstje af
die mij dan vaak weer tegenvallen, whehehequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:14 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik ben dan ook wel een verwende DS soppie
chips zijn sterk afhankelijk van wat je allemaal met je handen doetquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:14 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Bij mij chipt het met David ook gewoon, m'n lakkies.
Oh ik vind ze geweldig; mooie kleuren, snel droog, breed kwastjequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die mij dan vaak weer tegenvallen, whehehe
ik heb ze nog niet eens geprobeerdquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:11 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Dus ik twijfel echt.
Zou ik inderdaad eens kunnen proberenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
Misschien kun je bij Bubs David kopen? Ik had geen chips na 2 dagen dragen dus dat is dan 1 probleem van je lijstje af
nee jij hebt nog 87 untrieds staan van de afgelopen 2 wekenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb ze nog niet eens geprobeerd
Als ik besluit ze weg te doen zal ik het laten wetenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Precies de kleuren die ik wil. Naja mocht je ze kwijt willen...
![]()
Moet ik zeggen dat sommige lakjes écht veel langer blijven zitten, wat ik nu op heb zit nu op z'n zevende dag en begint nu pas écht minder te worden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
chips zijn sterk afhankelijk van wat je allemaal met je handen doet
Mijn nubarretje zit al twee dagen feilloos, maar ja, ik lig dan ook al 2 dagen plat.
wat komt ie brengen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet ik zeggen dat sommige lakjes écht veel langer blijven zitten, wat ik nu op heb zit nu op z'n zevende dag en begint nu pas écht minder te worden.
Maar ik durf niet te gaan lakken, want David de Pakketman komt ergens vanmiddag. Vers gelakte nagels en doos
Oh toen ik gisteren de flesjes in handen kreeg kon ik niet wachten. De kleurtjes zijn zo mooi!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb ze nog niet eens geprobeerd
PS3quote:
Dat, echt na een halve dag al. Ik denk zelf dat ze nogal gevoelig zijn voor sneldrogende TC, dat het krimp is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hier chippen de Cosmic nietwel snel tipwear
met welke spielen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
PS3
Online goedkoper zijnde meuk.
Dat zou best nog wel eens kunnen, ik had 'm bij m'n zus gelakt en Nubar Diamont eroverheen, maar die had niet lang niet zo erg tipwear als ik op sommige foto's heb gezien.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat, echt na een halve dag al. Ik denk zelf dat ze nogal gevoelig zijn voor sneldrogende TC, dat het krimp is.
http://www.mbeautylounge.(...)raphic-original.htmlquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:24 schreef mirannie het volgende:
MPJ holo?Waar?? Ik mis de helft geloof ik...
Heb echt zwaar afleiding nodig, dus kom maar op met die MPJ!!
Poshe hebben ze op TD en ebay enzoquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:25 schreef mirannie het volgende:
En ik moet nieuwe SV, blijft toch het prettigst ondanks de shrinkage. Het droogt tenminste wel echt snel snel. Of Poshe, al weet ik niet waar ik die moet vinden.
ps. je hebt wel een cc nodig...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.mbeautylounge.(...)raphic-original.html
Faal ze!
Damn!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.mbeautylounge.(...)raphic-original.html
Faal ze!
Ik wacht nog een kwartiertje, als ik wat mee moet bestellen voor je hoor ik het wel!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:29 schreef mirannie het volgende:
[..]
Damn!20 dollar en dan moet het nog verzonden worden... ik sla maar even over. Nog even kijken wat de site verder voor leuks heeft.
ik computer veel, dat zal 't zijnquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
chips zijn sterk afhankelijk van wat je allemaal met je handen doet
Mijn nubarretje zit al twee dagen feilloos, maar ja, ik lig dan ook al 2 dagen plat.
Ah, lief van je, ben druk aan het zoekenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wacht nog een kwartiertje, als ik wat mee moet bestellen voor je hoor ik het wel!
oh, dan koek ik scheel!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:40 schreef mirannie het volgende:
Die site geeft overigens wel aan paypal te gebruiken...
whut? hoezo kon ik dat niet kiezen dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:40 schreef mirannie het volgende:
Die site geeft overigens wel aan paypal te gebruiken...
ik ook nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
whut? hoezo kon ik dat niet kiezen dan?
je overtollige nagellak op MP zettenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:54 schreef Sharana_LV het volgende:
wat te doen als je een 3e rekje nodig hebt?
rekjes verkopen en Helmer halen!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Oeh, klinkt hip! Foto wanneer je 'm openhebt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gold lang syne, gouden glittertjes
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:54 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:54 schreef Sharana_LV het volgende:
overtollig?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je overtollige nagellak op MP zetten
Noes! Helmerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:58 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
rekjes verkopen en Helmer halen!
Rekje kopen of ander opbersysteemquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Dan maar geen systeemquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:00 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Wel hét systeem om makkelijk en compact je nagellak op te bergen
Niks mis met dat instabiele kreng. Tenminste, straks niet meer. Pimpen.quote:
Euhm, instabiel? Ook dat nogquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niks mis met dat instabiele kreng. Tenminste, straks niet meer. Pimpen.
Al past 'ie nu wel goed in m'n interieur, eigenlijk.
Ik vind mijn lellijke kastje veel hendigerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:00 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Wel hét systeem om makkelijk en compact je nagellak op te bergen
Shit, ik kom ook niet evel verder dan shoppen, nog meer geld uitgeven en roomijs.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:06 schreef mirannie het volgende:
Ladies, wat doen jullie als je je ontiegelijk kut voelt?? Zit al de hele dag op de bank te hangen, maar daar wordt het sowieso niet beter van, alleen maar beroerder. Normaal ga ik shoppen, maar na dat leren jasje van vorige week, kan ik nu niet weer aan de gang. En mijn nagels zijn ook al gelakt... Tips please!!!
Waarom is dat deze week?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:05 schreef AmyGrace het volgende:
Vanavond lekker goedkoop uit eten! Restaurantweek WIN
Een goeie film/serie kijken met wat lekkers erbij?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:06 schreef mirannie het volgende:
Ladies, wat doen jullie als je je ontiegelijk kut voelt?? Zit al de hele dag op de bank te hangen, maar daar wordt het sowieso niet beter van, alleen maar beroerder. Normaal ga ik shoppen, maar na dat leren jasje van vorige week, kan ik nu niet weer aan de gang. En mijn nagels zijn ook al gelakt... Tips please!!!
Uh ja... kan ik misschien wel doen als ik straks m´n kind uit school gehaald heb. Eten moet ik nu echt niet aan denken, dus ook geen roomijs.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Shit, ik kom ook niet evel verder dan shoppen, nog meer geld uitgeven en roomijs.
Maareh, lekker door de natuur gaan lopen? Even de neusgaten open zetten en zuurstof snuiven?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:00 schreef IkBenOzan het volgende:
Waarom moet een Nederlander altijd kreunen als hij klaar komt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
B&Jquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:06 schreef mirannie het volgende:
Ja, een film is misschien ook nog wel een idee... als de laptop het trekt, die oververhit nogal vaak... en dvd speler is sowieso naar de maan, hahaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:09 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Een goeie film/serie kijken met wat lekkers erbij?En idd, de natuur in wil bij mij ook wel es helpen!
Gelukkig zelden last van, maar is er niks in huis te doen? Je kleding een keer goed uitzoeken bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:06 schreef mirannie het volgende:
Ik wil graag een keer betaalbaar moleculair gaan eten bij Avant Garde. Maar goed, volgend jaar nieuwe kansenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:09 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Misschien serveren ze ook wel vla?![]()
moleculairquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wil graag een keer betaalbaar moleculair gaan eten bij Avant Garde. Maar goed, volgend jaar nieuwe kansen
JA mijn vriendin is daar kei lyrisch over enzo!quote:
Nope, pas gedaan. En het huishouden trekt me nu ook totaal niet. Vond het al een hele opgave om de was uit te zoeken en te draaien. Moet ´m nu nog ophangen ook en de vaatwasser nog leeg halen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:11 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Gelukkig zelden last van, maar is er niks in huis te doen? Je kleding een keer goed uitzoeken bijvoorbeeld?
Een simpel, maar gedachte afleidend klusje kan misschien helpen?
Geestelijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:11 schreef AmyGrace het volgende:
Maar miran, wat hebbie dan? Lichamelijk of geestelijk kut?
Mwahquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:15 schreef mirannie het volgende:
[..]
Geestelijk![]()
Doe mij alsjeblieft iets lichamelijks!! Heb 10x liever een dikke griep ofzo.
Nou ja! SQ!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mwah
Hoewel, ik heb het allebei, en aan het eerste wen je na een paar jaar wel
Maareh, wat doe je? Autist? Manisch depressief? Borderline? Schizofreen?
Nee, heb niks van dat alles hoor!! Voel me gewoon zwaar kut door wat gebeurtenissen van de afgelopen weken! Op dit moment wil ik jouw kiespijn met alle liefde van de wereld overnemen. Misschien dat dat ongeveer aangeeft hoe kut ik me voelquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mwah
Hoewel, ik heb het allebei, en aan het eerste wen je na een paar jaar wel
Maareh, wat doe je? Autist? Manisch depressief? Borderline? Schizofreen?
Dat is vervelend!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:15 schreef mirannie het volgende:
[..]
Geestelijk![]()
De mijne waggelt aardig anders. Maar goed, ik ben ook veel te ruw met m'n spul, misschien ligt het daaraan.quote:
Kopenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:54 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mijne waggelt aardig anders. Maar goed, ik ben ook veel te ruw met m'n spul, misschien ligt het daaraan.
Pakketmanoos openbreken gaat*
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:18 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nee, heb niks van dat alles hoor!! Voel me gewoon zwaar kut door wat gebeurtenissen van de afgelopen weken! Op dit moment wil ik jouw kiespijn met alle liefde van de wereld overnemen. Misschien dat dat ongeveer aangeeft hoe kut ik me voel
Oh, maar dat vind ik helemaal ok!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sorryik doorbreek gewoon het taboe graag
Of een ontstoken kaakquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Noh, super oorpijn en mn wang is dik, dadelijk heb ik de bof
Mag om 16.10 naar de dokter
Klote!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
ZEGquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:15 schreef mirannie het volgende:
[..]
Geestelijk![]()
Ik denk zomaar he, dat het allebei net zo zaad isquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ZEGga jij eens heeeeeeeel snel blij zijn dat je niet iets lichamelijks hebt!
vanwege lichamelijke problemen geen huishouden doen is 8320948234 keer irritanter hoor, dan voel je je nog nuttelozer
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:29 schreef Holyme het volgende:
Ohh zag mooie pakketjes voorbij komen
Net thuis, ga zo even een rondje over de kermis doen (suikerspin roept, en als ik wandel kan dat best, toch?)
O noh, geen tandartsen shitquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of een ontstoken kaak
Succes meid! Hopelijk helpen ze jou wel meteen!
Ik denk niet dat je het met elkaar kunt vergelijken. 't Is gewoon allebei rotquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vanwege lichamelijke problemen geen huishouden doen is 8320948234 keer irritanter hoor, dan voel je je nog nuttelozer
Ik hoor hetquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
ik mag niet meer betsellen, horen jullie dat!
Ik ga verdomme bankroet
je hebt vandaag voor mij gefaald! das genoeg!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga verdomme bankroet
daar doe ik niet aan.. ik pak lekkers als ik lekkers wil maar ik eet bijna nooit lekkers zoals chips enzoquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:37 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb onwijs zin in iets lekkers maar ik mag nog maar 1 keer in de week wat lekkers.
Ik heb onwijs zin in M&M'squote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:39 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
daar doe ik niet aan.. ik pak lekkers als ik lekkers wil maar ik eet bijna nooit lekkers zoals chips enzo
In maart is het weer restaurantweekquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JA mijn vriendin is daar kei lyrisch over enzo!
Alleen standaard menuutje is 75 euro pp. Dus in de restaurantweek is dat iets aantrekkelijker, als in, dan heb je er voor dat geld ook een wijnarrangement bij
ooh dan!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
In maart is het weer restaurantweek.
Sterkte!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had het ook niet over iets blijvends he, net zoals mijn dikke dip niet blijvend is. Dat van jou is gewoon mega erg!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zal je eraan herinneren na je volgende bestellingquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga verdomme bankroet
Al een tijdje, dit speelt nu een maand ofzo, maar vandaag een dieptepunt (hoop ik tenminste, wil niet dat het nog erger wordt) en hoop dus dat het na vandaag weer de goede kant op gaat, maar heb er op dit moment weinig vertrouwen in... best al een tijd geleden dat ik me zo voelde.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:34 schreef DeltaCephei het volgende:
Miran, voel je je al langer slecht of alleen vandaag?
*schopje*quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:43 schreef AmyGrace het volgende:
Wie schopt me onder de douche? Ik ben niet vooruit te branden
Was het een oud potjequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:08 schreef DeltaCephei het volgende:
Seche verpest aan 1 hand mn mani! Hij rimpelt
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders heeft net een witte matte nagellak van manglaze gehad voor review
Is het fritessaus? Is het ketchup? HET IS MAYONNAISE!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders heeft net een witte matte nagellak van manglaze gehad voor review
het ds original lakje zit in een enveloppe met jouw naam erop!quote:
1 lakje is drie zegels iddquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het ds original lakje zit in een enveloppe met jouw naam erop!![]()
hoeveel postzegels moest opi ook alweer? 3?
primaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
enne sharana, verrkenen we dat met de MPJ?
verslaafde!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:44 schreef Sharana_LV het volgende:
weer teveel rotzooi voor kittens besteld
Het is goed dat je geen cc hebtquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:44 schreef Sharana_LV het volgende:
weer teveel rotzooi voor kittens besteld
die ga ik voorlopig ook niet nemenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Het is goed dat je geen cc hebt
mwhehehe inderdaad. Ik zou daar ook niet goed mee om kunnen gaan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Het is goed dat je geen cc hebt
Net alsof het jullie tegenhoudt, als je overal met paypal kan betalenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:03 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
mwhehehe inderdaad. Ik zou daar ook niet goed mee om kunnen gaan.
ideal ookquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Net alsof het jullie tegenhoudt, als je overal met paypal kan betalen
Nou ja, paypal gaat meestal via je rekening... mijn cc kan ik in stukjes terug betalen. Daarom mag ik 'm nu ook niet meer gebruiken van mezelf, wil eerst dat ie weer op 0 komt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Net alsof het jullie tegenhoudt, als je overal met paypal kan betalen
Dat is beide een instelling mij cc floept elke maand helemaal van mijn rekening afquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:14 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nou ja, paypal gaat meestal via je rekening... mijn cc kan ik in stukjes terug betalen. Daarom mag ik 'm nu ook niet meer gebruiken van mezelf, wil eerst dat ie weer op 0 komt.
Ja, dat is inderdaad als je gewoon een cc aan je rekening gekoppeld hebt, dat is waar. Ik heb apart een Visaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat is beide een instelling mij cc floept elke maand helemaal van mijn rekening af
Die zou ik ook nog eens willen al is het alleen maar voor de winkelquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:20 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad als je gewoon een cc aan je rekening gekoppeld hebt, dat is waar. Ik heb apart een Visa
ik ook! moet weer 500 teruglappen, vorige keer al 800quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:15 schreef Diconnected het volgende:
I has mah M&M's.En een rare brief van de belastingdienst?
Oh mijn paypal is aan mijn cc gekoppeldquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:14 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nou ja, paypal gaat meestal via je rekening... mijn cc kan ik in stukjes terug betalen. Daarom mag ik 'm nu ook niet meer gebruiken van mezelf, wil eerst dat ie weer op 0 komt.
Oh, da's shit... sterkte meid!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dokter kon niks vinden, moest maar ibu's slikken
Achja, hij had wel mooie blauwe ogen
wat heb je?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
bahquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oorpijn. Op zich niks ergs, maar het dreunt zo door, irritanttt
Geniet van je nieuwe speleding!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Nieuw speeltje is
Speel nu overigens Dragon Age, dacht dat SQ dat nog ergens vroeg.Vanavond even aan m'n vader vragen of ik z'n freebees misbruiken mag
(Lees: hij tankt vaak en wisselt die dingen nooit in. Zullen d'r ondertussen wel aardig wat zijn.
)
Bah, da's zwaar ergerlijk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bwehehe, het is ook een redelijk grensgebied. Bijna Koedijk, brr... Waar zat jij dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:50 schreef Sharana_LV het volgende:
@ ijsdraakje, ff je adres ge-google-mappedje woonde niet echt bij mij in de buurt in alkmaar
Meh, irritant! Hopelijk koelt het wat af.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
metiusgrachtquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bwehehe, het is ook een redelijk grensgebied. Bijna Koedijk, brr... Waar zat jij dan?
Dat is mooi verrot dan!! Sterkte! Hopelijk gaat het snel beter.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nee, die kan ik niet echt mooi vindenquote:
nee, maar jij houdt niet van drekquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee, die kan ik niet echt mooi vinden
Oeh, da's geen verkeerde plek!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
metiusgrachtcentrum, tegenover MCA ziekenhuis
welks?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
Fuckie lak die niet wil drogen zelfs met Seche
het regent zes weken en nu is er een straaltje zon en je gaat mekkeren dat het geen zomerweer isquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja hier ook. Heel zielig.
Dit is toch geen zomerweer
naja, geen idee, maar het is iig de laatste weken weinig soeps geweest volgens mijquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
6 weken regen? Ik heb geen oorpijn meer want heb al ibu op
doe eens niet zo ver weg wonen danquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:17 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb zin om naar de bios te gaan. Iemand zin om mee te gaan?
Dat is fijn!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja goed man!
net wel even de telefonische enquete van het UWV gehad
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:23 schreef Juud- het volgende:
*is nog aan het bijlezen*, maar ff snel: SQ!! heb je Zoya-Shawn besteld??
Ja he? Dat vind ik ook altijd....ff opppimpen met Konad of een sponsje?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:23 schreef Debsterr het volgende:
Net 1 nagel wit gelakt.. is toch wel erg wit.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
doe eens niet zo ver weg wonen dan
Konadje doen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:23 schreef Debsterr het volgende:
Damn girlquote:
*kwijl* ik had mee willen bestellenquote:
even doorzetten, je hele hand wit is nl wel erg coolquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:23 schreef Debsterr het volgende:
Een Amerikaanse site, www.mbeautylounge.com. Maar op Ebay kan je ze ook kopen. Bubs heeft ze ook, alleen dan wel wat duurder dan via Ebayquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:39 schreef Juud- het volgende:
[..]
*kwijl* ik had mee willen bestellenHeb gisteren drek-swatches zitten zoeken omdat ik dat leuke Pieces-lakje niet kon vinden en toen zag ik 'm ook langskomen. Ik zag ook nog LA Girl - Army Green >>
[ afbeelding ] maar vond Zoya-Shawn mooier. Mehh. Waar heb je besteld?
Thanksquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een Amerikaanse site, www.mbeautylounge.com. Maar op Ebay kan je ze ook kopen. Bubs heeft ze ook, alleen dan wel wat duurder dan via Ebay
Hier kan je ze ook kopen:
http://www.nailetc.com/shawnzp524.html
Yepquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Van jezelf?
een paar weken terug zat jij toch nog rond de 100?
Ja once you go lak you can't go back.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yepis wel iets langer geleden hoor dat ik rond de 100 zat
de nieuwe opis zijn daar goedkoper dan op mbautyloungequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een Amerikaanse site, www.mbeautylounge.com. Maar op Ebay kan je ze ook kopen. Bubs heeft ze ook, alleen dan wel wat duurder dan via Ebay
Hier kan je ze ook kopen:
http://www.nailetc.com/shawnzp524.html
Tof!! Ik ben een sucker voor paars, jij zo te zien ookquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:22 schreef Juud- het volgende:
jeejj lakjes besteld (bij bubs, wel zo makkelijk)! even plaatjes van internet geplukt:
[ afbeelding ]
CG-Agent Lavender
[ afbeelding ]
CG-Grape Pop
[ afbeelding ]
Color club-Pucci Licious
[ afbeelding ]
Zoya-Shawn
![]()
klopt, maar het verzenden is weer duurder. Ik wacht op TDquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
de nieuwe opis zijn daar goedkoper dan op mbautylounge
Gave kleurtjes! Behalve die onderste dan, haha, daar hou ik niet vanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:22 schreef Juud- het volgende:
jeejj lakjes besteld (bij bubs, wel zo makkelijk)! even plaatjes van internet geplukt:
[ afbeelding ]
CG-Agent Lavender
[ afbeelding ]
CG-Grape Pop
[ afbeelding ]
Color club-Pucci Licious
[ afbeelding ]
Zoya-Shawn
![]()
Yesquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tof!! Ik ben een sucker voor paars, jij zo te zien ook
juud is volgens mij een echt crème typequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tof!! Ik ben een sucker voor paars, jij zo te zien ook
Die heb ik vorige week ook binnen gehad, maar vond 'm op m'n wiel nogal tegenvallen, dus ben erg benieuwd wat jouw (en van alle andere meiden) ervaringen zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:34 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga eens beginnen te lakken met The Color to Watch
Ik heb 'm op MP staanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:37 schreef mirannie het volgende:
[..]
Die heb ik vorige week ook binnen gehad, maar vond 'm op m'n wiel nogal tegenvallen, dus ben erg benieuwd wat jouw (en van alle andere meiden) ervaringen zijn.
Denk dat die van mij ergens in een swap terecht gaat komen. Hij leek me zo gaaf, maar niet echt dus...quote:
Hij is erg sheer merk ik, ben nu met 3e laag bezig, nu word ie mooiquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:37 schreef mirannie het volgende:
[..]
Die heb ik vorige week ook binnen gehad, maar vond 'm op m'n wiel nogal tegenvallen, dus ben erg benieuwd wat jouw (en van alle andere meiden) ervaringen zijn.
Sheer vind ik niet zo erg zolang de kleur maar echt mooi is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:42 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hij is erg sheer merk ik, ben nu met 3e laag bezig, nu word ie mooi
hij staat op mijn blogquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:37 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hij's mooiquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:44 schreef mirannie het volgende:
[..]
Sheer vind ik niet zo erg zolang de kleur maar echt mooi is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |