welks?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
Fuckie lak die niet wil drogen zelfs met Seche
het regent zes weken en nu is er een straaltje zon en je gaat mekkeren dat het geen zomerweer isquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja hier ook. Heel zielig.
Dit is toch geen zomerweer
naja, geen idee, maar het is iig de laatste weken weinig soeps geweest volgens mijquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
6 weken regen? Ik heb geen oorpijn meer want heb al ibu op
doe eens niet zo ver weg wonen danquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:17 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb zin om naar de bios te gaan. Iemand zin om mee te gaan?
Dat is fijn!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja goed man!
net wel even de telefonische enquete van het UWV gehad
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:23 schreef Juud- het volgende:
*is nog aan het bijlezen*, maar ff snel: SQ!! heb je Zoya-Shawn besteld??
Ja he? Dat vind ik ook altijd....ff opppimpen met Konad of een sponsje?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:23 schreef Debsterr het volgende:
Net 1 nagel wit gelakt.. is toch wel erg wit.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
doe eens niet zo ver weg wonen dan
Konadje doen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:23 schreef Debsterr het volgende:
Damn girlquote:
*kwijl* ik had mee willen bestellenquote:
even doorzetten, je hele hand wit is nl wel erg coolquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:23 schreef Debsterr het volgende:
Een Amerikaanse site, www.mbeautylounge.com. Maar op Ebay kan je ze ook kopen. Bubs heeft ze ook, alleen dan wel wat duurder dan via Ebayquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:39 schreef Juud- het volgende:
[..]
*kwijl* ik had mee willen bestellenHeb gisteren drek-swatches zitten zoeken omdat ik dat leuke Pieces-lakje niet kon vinden en toen zag ik 'm ook langskomen. Ik zag ook nog LA Girl - Army Green >>
[ afbeelding ] maar vond Zoya-Shawn mooier. Mehh. Waar heb je besteld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |