Thanksquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een Amerikaanse site, www.mbeautylounge.com. Maar op Ebay kan je ze ook kopen. Bubs heeft ze ook, alleen dan wel wat duurder dan via Ebay
Hier kan je ze ook kopen:
http://www.nailetc.com/shawnzp524.html
Yepquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Van jezelf?
een paar weken terug zat jij toch nog rond de 100?
Ja once you go lak you can't go back.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yepis wel iets langer geleden hoor dat ik rond de 100 zat
de nieuwe opis zijn daar goedkoper dan op mbautyloungequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een Amerikaanse site, www.mbeautylounge.com. Maar op Ebay kan je ze ook kopen. Bubs heeft ze ook, alleen dan wel wat duurder dan via Ebay
Hier kan je ze ook kopen:
http://www.nailetc.com/shawnzp524.html
Tof!! Ik ben een sucker voor paars, jij zo te zien ookquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:22 schreef Juud- het volgende:
jeejj lakjes besteld (bij bubs, wel zo makkelijk)! even plaatjes van internet geplukt:
[ afbeelding ]
CG-Agent Lavender
[ afbeelding ]
CG-Grape Pop
[ afbeelding ]
Color club-Pucci Licious
[ afbeelding ]
Zoya-Shawn
![]()
klopt, maar het verzenden is weer duurder. Ik wacht op TDquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
de nieuwe opis zijn daar goedkoper dan op mbautylounge
Gave kleurtjes! Behalve die onderste dan, haha, daar hou ik niet vanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:22 schreef Juud- het volgende:
jeejj lakjes besteld (bij bubs, wel zo makkelijk)! even plaatjes van internet geplukt:
[ afbeelding ]
CG-Agent Lavender
[ afbeelding ]
CG-Grape Pop
[ afbeelding ]
Color club-Pucci Licious
[ afbeelding ]
Zoya-Shawn
![]()
Yesquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tof!! Ik ben een sucker voor paars, jij zo te zien ook
juud is volgens mij een echt crème typequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tof!! Ik ben een sucker voor paars, jij zo te zien ook
Die heb ik vorige week ook binnen gehad, maar vond 'm op m'n wiel nogal tegenvallen, dus ben erg benieuwd wat jouw (en van alle andere meiden) ervaringen zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:34 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga eens beginnen te lakken met The Color to Watch
Ik heb 'm op MP staanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:37 schreef mirannie het volgende:
[..]
Die heb ik vorige week ook binnen gehad, maar vond 'm op m'n wiel nogal tegenvallen, dus ben erg benieuwd wat jouw (en van alle andere meiden) ervaringen zijn.
Denk dat die van mij ergens in een swap terecht gaat komen. Hij leek me zo gaaf, maar niet echt dus...quote:
Hij is erg sheer merk ik, ben nu met 3e laag bezig, nu word ie mooiquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:37 schreef mirannie het volgende:
[..]
Die heb ik vorige week ook binnen gehad, maar vond 'm op m'n wiel nogal tegenvallen, dus ben erg benieuwd wat jouw (en van alle andere meiden) ervaringen zijn.
Sheer vind ik niet zo erg zolang de kleur maar echt mooi is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:42 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hij is erg sheer merk ik, ben nu met 3e laag bezig, nu word ie mooi
hij staat op mijn blogquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:37 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hij's mooiquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:44 schreef mirannie het volgende:
[..]
Sheer vind ik niet zo erg zolang de kleur maar echt mooi is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |