games kun je downloadenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga sterk zijn en 'm niet kopen. Wantz gamez...
meegedaannnquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:32 schreef DeltaCephei het volgende:
http://deltacephei.nl/glitter-gal-australia-giveaway/ meedoennnn
Ew, vies!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:35 schreef princess-a het volgende:
Haaay![]()
Ik zit helemaal stuk te gaan in de bus, kachel staat aan, kachel staat hoog en het is bloedheet. Gatverdamme!
Oh, dat zal gerust nog wel gebeuren.quote:
Dank je SQquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:55 schreef Stormqueen het volgende:
Lieve zoeper en mirannie, voorzichtige kusjes met drakenadem voor jullie,![]()
![]()
ik geef de klaagstok met liefde door.![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:14 schreef DeltaCephei het volgende:
Later vandaag zet ik een Glitter Gal winactie online, 2 holo lakjes naar keuze! Ik roep wel als hij on staat dan kunnen jullie meedoen!![]()
![]()
Tuurlijk, PM mij even jouw adres!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
Sharana, laat je me nog even weten hoeveel ik moet overmaken voor die OPI?
Maakt niet uit hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
@ delta, ik probeer de P2 zo aan menne vent mee te geven als die booschappen gaat doen. Is er ivm omstandigheden even niet van gekomen
betaal jij met paypal of met cc?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn TD is pas zondag geshipped, terwijl ze toen al weer een hele poos voorraad hadden en het dus veel eerder had gekund
paypal.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
betaal jij met paypal of met cc?
ik merk dat die vaak veel later geshipt worden.quote:
Ik heb zondag met PP betaald en zondagavond was het shippedquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik merk dat die vaak veel later geshipt worden.
Bij mij, mits voorradig, altijd dezelfde dag tot nu toe
vaak, niet altijd...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:26 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik heb zondag met PP betaald en zondagavond was het shipped
Wanneer was de jouwe geshipt?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:11 schreef Loqi het volgende:
Morgen! Hopelijk TD vandaag.. maar ik denk het nog niet
Helemaal van Nederlandse websites verwacht je snellerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:48 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm beetje teleurgesteld in enchantra.eu.. Vorige week dinsdag besteld en meteen betaald en verder niks meer gehoord en niks binnen gekregen. Afgelopen weekend gemaild of ze mijn betaling eigenlijk wel hebben ontvangen. Vanmorgen een mailtje terug dat de betaling is aangekomen en dat ze nu de order gaan verwerken..
Ben benieuwd of ik de lakje morgen (of wellicht eerder overmorgen) binnen heb.. Heeft maar anderhalve week geduurd (ja ik ben ongeduldig en ik ben sneller gewend van andere webshops)
PS: Laatste weekje dan vakantie woohooo !
ze zijn weer terug van vakantie... maar was wel zuur iddquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:06 schreef PriemGirl het volgende:
Lol ah kijk! Dat verklaart. Nee inderdaad echt nergens op de site gevonden dat ze vakantie hadden. Is wellicht handiger dat ze dat op de homepage weergeven ofzo.
Blegh ik ben ook ongeduldig normaal (niet bij jou SQquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:48 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm beetje teleurgesteld in enchantra.eu.. Vorige week dinsdag besteld en meteen betaald en verder niks meer gehoord en niks binnen gekregen. Afgelopen weekend gemaild of ze mijn betaling eigenlijk wel hebben ontvangen. Vanmorgen een mailtje terug dat de betaling is aangekomen en dat ze nu de order gaan verwerken..
Ben benieuwd of ik de lakje morgen (of wellicht eerder overmorgen) binnen heb.. Heeft maar anderhalve week geduurd (ja ik ben ongeduldig en ik ben sneller gewend van andere webshops)
PS: Laatste weekje dan vakantie woohooo !
Vorige week waren ze er wel weer hoor, maar ik denk dat ze zich door heel veel mail heen hebben moeten worstelen omdat er heel veel vragen waren van mensen die niks hoorden van zequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:06 schreef PriemGirl het volgende:
Lol ah kijk! Dat verklaart. Nee inderdaad echt nergens op de site gevonden dat ze vakantie hadden. Is wellicht handiger dat ze dat op de homepage weergeven ofzo.
Goedzo.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
ik had net bijna een paar HTF OPI's besteld. En toen dacht ik: NIET DOEN!
En nu ben ik trots
Mee trots isquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
En nu ben ik trots
Voorzichtig meid; spijt ligt op de loerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
En nu ben ik trots
En dan? Dan heb ik nagellak van 20 euro per potje, terwijl ik al zoveel mooie lakjes heb.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:44 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Goedzo.
Ben je ook zo trots als ze weg zijn straks?
Ben ook trotsquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gelukkig, al die wijven hier willen me aanpraten dat ik er spijt van krijg
Hihi, 35,5 dollar voor een nagellak uit 1996... dachtutniequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dan? Dan heb ik nagellak van 20 euro per potje, terwijl ik al zoveel mooie lakjes heb.
Doe ik voor dat geld wel wat anders
Maar als je het wil weten:
http://www.mbeautylounge.(...)nued-opi-nail-polish
Shipping rond de $3,50 per flesje naar NL
ja, da's 1 lakje... er zitten best tofferds bij, en je kan burlesque pre-orderenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hihi, 35,5 dollar voor een nagellak uit 1996... dachtutnie![]()
zeg wil je mij dit soort dingen niet laten zienquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dan? Dan heb ik nagellak van 20 euro per potje, terwijl ik al zoveel mooie lakjes heb.
Doe ik voor dat geld wel wat anders
Maar als je het wil weten:
http://www.mbeautylounge.(...)nued-opi-nail-polish
Shipping rond de $3,50 per flesje naar NL
Sorry, lees dan de post boven je ook maar nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zeg wil je mij dit soort dingen niet laten zien
te laatquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sorry, lees dan de post boven je ook maar niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |