games kun je downloadenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga sterk zijn en 'm niet kopen. Wantz gamez...
meegedaannnquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:32 schreef DeltaCephei het volgende:
http://deltacephei.nl/glitter-gal-australia-giveaway/ meedoennnn
Ew, vies!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:35 schreef princess-a het volgende:
Haaay![]()
Ik zit helemaal stuk te gaan in de bus, kachel staat aan, kachel staat hoog en het is bloedheet. Gatverdamme!
Oh, dat zal gerust nog wel gebeuren.quote:
Dank je SQquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:55 schreef Stormqueen het volgende:
Lieve zoeper en mirannie, voorzichtige kusjes met drakenadem voor jullie,![]()
![]()
ik geef de klaagstok met liefde door.![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:14 schreef DeltaCephei het volgende:
Later vandaag zet ik een Glitter Gal winactie online, 2 holo lakjes naar keuze! Ik roep wel als hij on staat dan kunnen jullie meedoen!![]()
![]()
Tuurlijk, PM mij even jouw adres!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
Sharana, laat je me nog even weten hoeveel ik moet overmaken voor die OPI?
Maakt niet uit hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
@ delta, ik probeer de P2 zo aan menne vent mee te geven als die booschappen gaat doen. Is er ivm omstandigheden even niet van gekomen
betaal jij met paypal of met cc?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn TD is pas zondag geshipped, terwijl ze toen al weer een hele poos voorraad hadden en het dus veel eerder had gekund
paypal.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
betaal jij met paypal of met cc?
ik merk dat die vaak veel later geshipt worden.quote:
Ik heb zondag met PP betaald en zondagavond was het shippedquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik merk dat die vaak veel later geshipt worden.
Bij mij, mits voorradig, altijd dezelfde dag tot nu toe
vaak, niet altijd...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:26 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik heb zondag met PP betaald en zondagavond was het shipped
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |