geen setje dus? De drie losse lakken?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:06 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Mag ik ze dan alle 3 bij jou nog meebestellen?
Yep is retail volgens mij die zullen wel gezever gehad hebbenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat vind ik echt asociale prijzen. Ben blij dat ik ze al heb
Setje past niet toch?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen setje dus? De drie losse lakken?
waarom past dat niet?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:06 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Setje past niet toch?Dan 3 losse lakjes
jawel hoor. Vier lakjes moeten alleen in 2 enveloppen, dus dan ben je iets meer kwijt aan verzenden enzo.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:08 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet genoeg plekkies had![]()
Nja ik denk niet dat ik die TC gebruik (heb er nog zoveel) dus 3 losse lakjes is goed genoegquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jawel hoor. Vier lakjes moeten alleen in 2 enveloppen, dus dan ben je iets meer kwijt aan verzenden enzo.
plus twee dollar extra verzenden vanuit TDDus zeg het maar!
Dit is een soort van groepsorder, toch Sharaan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet meer zou bestellen
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:14 schreef DeltaCephei het volgende:
Later vandaag zet ik een Glitter Gal winactie online, 2 holo lakjes naar keuze! Ik roep wel als hij on staat dan kunnen jullie meedoen!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet meer zou bestellen
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
maar dit zijn maar 4 lakjes, dat is geen hele bestelling!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
oke oke ... vanaf nu dan maar weer tot de vakantie niet bestellen!Wanneer ga je op vakantie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |