a, zo!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dat is een webshop http://www.victoriasnailsupply.com/colorclubminis.html
Ikkeeeee!!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:33 schreef Sharana_LV het volgende:
iemand die CG awakening mee wilt bestellen?
natuurlijk niet!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Yes please
Als het geen probleem is he
Thankyouuuquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
natuurlijk niet!
we hebben dan samen 2x 4 lakjes, volgens mij wou zoeper nog losse lakjes dus misschien kunnen die er dan ook ngo bij!
eentje dan!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
natuurlijk niet!
we hebben dan samen 2x 4 lakjes, volgens mij wou zoeper nog losse lakjes dus misschien kunnen die er dan ook ngo bij!
zoeper wilt 2 lakjes, bij mij past er nog 1, misschien kan die ander er bij jou bij?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:56 schreef Stormqueen het volgende:
iemand anders nog een awakening setje?
6 dollarquote:
kan, maar dan moet ik zelf weer vier extra lakjes falen. Tenzij iemand dus awakening wilquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zoeper wilt 2 lakjes, bij mij past er nog 1, misschien kan die ander er bij jou bij?
ja ik bedoelde meer dat als er nog iemand het setje wilt hou jij ook pcies 1 plekje overquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
6 dollar
[..]
kan, maar dan moet ik zelf weer vier extra lakjes falen. Tenzij iemand dus awakening wil
klopftquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja ik bedoelde meer dat als er nog iemand het setje wilt hou jij ook pcies 1 plekje over
Dat zullen ze wel moeten denk ikquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:58 schreef Stormqueen het volgende:
TD heeft de prijzen van orly ff omhoog gejoept
zoeper wilt ick-abody en zombie zest. Ik heb ick-a-body alvast besteld, dus als je een plekje over hebt kun jij dan zombie chest erbij gooien?quote:
Ikkeeee!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:33 schreef Sharana_LV het volgende:
iemand die CG awakening mee wilt bestellen?
bestquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zoeper wilt ick-abody en zombie zest. Ik heb ick-a-body alvast besteld, dus als je een plekje over hebt kun jij dan zombie chest erbij gooien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |