Oh, da's shit... sterkte meid!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dokter kon niks vinden, moest maar ibu's slikken
Achja, hij had wel mooie blauwe ogen
wat heb je?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
bahquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oorpijn. Op zich niks ergs, maar het dreunt zo door, irritanttt
Geniet van je nieuwe speleding!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Nieuw speeltje is
Speel nu overigens Dragon Age, dacht dat SQ dat nog ergens vroeg.Vanavond even aan m'n vader vragen of ik z'n freebees misbruiken mag
(Lees: hij tankt vaak en wisselt die dingen nooit in. Zullen d'r ondertussen wel aardig wat zijn.
)
Bah, da's zwaar ergerlijk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bwehehe, het is ook een redelijk grensgebied. Bijna Koedijk, brr... Waar zat jij dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:50 schreef Sharana_LV het volgende:
@ ijsdraakje, ff je adres ge-google-mappedje woonde niet echt bij mij in de buurt in alkmaar
Meh, irritant! Hopelijk koelt het wat af.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
metiusgrachtquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bwehehe, het is ook een redelijk grensgebied. Bijna Koedijk, brr... Waar zat jij dan?
Dat is mooi verrot dan!! Sterkte! Hopelijk gaat het snel beter.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nee, die kan ik niet echt mooi vindenquote:
nee, maar jij houdt niet van drekquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee, die kan ik niet echt mooi vinden
Oeh, da's geen verkeerde plek!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
metiusgrachtcentrum, tegenover MCA ziekenhuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |