abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85668493
heb je ook een livestream bij de camera's? :D (zie Onbeveiligde camera's besturen. :p)
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 23:35:43 #53
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_85670325
uh oh... foutje :@

[ Bericht 86% gewijzigd door caroline88 op 26-08-2010 12:57:27 ]
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 23:47:36 #54
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_85670920
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 23:35 schreef caroline88 het volgende:
Mijn Amplified Bible en mijn gitaar.
Verkeerd topic?
pi_85671093
Briljant :D
pi_85671149
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:37 schreef NietTeVolgen het volgende:

[..]

Huisvredebreuk heeft de eigenaar inmiddels twee keer gepleegt, en mocht ie een kamer openbreken en eigendommen meenemen zonder toestemming zal de politie hopelijk wel wat doen.
Dan is dat huisvredebreuk/inbraak en diefstal. Kun je nog aangifte doen ook. Maak dat ook duidelijk op het moment dat de eigenaar zoiets gaat doen.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 00:07:58 #57
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_85671739
Ik ga dit topic even verder volgen!

Begrijpelijk dat de huisbaas niet wil dat ie een dwangsom van 5000 euro moet betalen, maar dit gaat wel erg ver. Ik ben benieuwd wat die huisbaas nog meer voor smerige geintjes gaat uithalen of uithaalt met andere huurders van 'm.
Ook hoi !
  woensdag 25 augustus 2010 @ 00:28:00 #58
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_85672525
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 19:47 schreef NietTeVolgen het volgende:

[..]

Wij staan alle 3 bij de gemeente ingeschreven op die woning terwijl er maar 2 mogen verblijven ( wisten wij dus niets van af). En we hebben een geldige huurovereenkomst. De verhuurder heeft dus zonder het ons te melden een van ons zwart laten wonen en zit nu dus in de shit over die dwangsom die hij probeert te vermijden door ons met ellende op te scuhiven.
Als er van de gemeente niet meer dan 2 mogen verblijven wordt dat niet zomaar geaccepteerd omdat je alle drie een huurcontract hebt!

Tuurlijk is het de fout van de verhuurder maar je moet je wel realiseren dat je uiteindelijk gewoon de sjaak bent. Hoe het gaat lopen moet nog blijken maar denk maar niet je zomaar met zn 3en mag blijven tegen de oude voorwaarden...

Ik heb geen idee wat die nieuwe contracten betekenen maar het is denk ik wel de moeite waard dat iets beter te onderzoeken. Als je daarmee wel met zn 3en mag blijven is dat toch een betere afloop?
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 01:08:54 #59
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_85674074
quote:
Tuurlijk is het de fout van de verhuurder maar je moet je wel realiseren dat je uiteindelijk gewoon de sjaak bent. Hoe het gaat lopen moet nog blijken maar denk maar niet je zomaar met zn 3en mag blijven tegen de oude voorwaarden...
Sjaak, sjaak. De gemeente gaat eisen dat er iemand vertrekt ja, maar dan ben je niet per se de sjaak. Je hebt gewoon een huurcontract met de verhuurder, die jou woongenot moet leveren. Als hij dat niet meer kan, vanwege de gemeente of wat anders, het maakt niet uit, dan pleegt hij contractbreuk en zal een schadevergoeding moeten betalen.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 01:38:46 #60
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_85674825
Overigens wel vreemd dat de gemeente een inschrijving toelaat. Ze konden ook eerder zien dat er meerdere mensen woonden dan toegestaan.
Ook hoi !
pi_85674936
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:06 schreef NietTeVolgen het volgende:
Beste fokkers,

Ik huur sinds anderhalve week een kamer in Rotterdam,
het betreft een woning die we met 3 studenten betrekken,

Begin deze week sorteerde ik de oude post, en kwam ik een brief van de gemeente tegen van 15 juli,
daarin stond dat er teveel mensen in het pand woonden en dat dat er een dwangsom van 5.000 op staat voor de eigenaar: ( het bedrijf dat de kamers verhuurd in de omgeving ).
Dit verraste ons omdat wij alle drie een normale huurovereenkomst getekent hebben en hier niet van op de hoogte waren, maar had het bedrijf dit toch moeten zien aankomen voor ie het verhuurde, de eigenaar wist ook dat er geen 3 mensen mochten wonen voor ie ons huurcontracten aanbood.
Er mogen wettelijk namelijk maar 2 mensen wonen, en er zitten er dus nu 3, dit wisten wij niet, en we zijn wel alle drie ingeschreven bij de gemeente.

De gemeente komt nu morgen controleren of er meer als twee mensen wonen.
Even los van het gezeik met de eigenaar: ik woon ook al een tijdje in Rotterdam op kamers, en wat je vertelt klinkt niet heel ongeloofwaardig. Wij hebben hier dezelfde brieven op de mat gehad met dezelfde mededeling. En de Gestapo is ook een aantal keer langs geweest, die wilden zelfs bewijs zien van het feit dat de huur wordt overgemaakt aan de hoofdhuurder.

Enfin, wettelijk gezien mogen er inderdaad niet meer dan 2 mensen in een appartement wonen, tenzij er dus een hoofdhuurder is die een contract heeft getekend met de eigenaar. De overige huurders zijn vrij om geen contract te tekenen, maar dat lijkt me in hun / jouw belang wel zo handig. Waarschijnlijk staan er nu 3 mensen ingeschreven op het adres waar je woont; vandaar het dreigen met een dwangsom.
pi_85675177
Er is toch wel iemand thuis morgen? Spannend als deze huispiraten ineens voor de deur staan!
  woensdag 25 augustus 2010 @ 02:01:58 #63
39333 Zelva
pi_85675262
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 01:38 schreef Inlognaam het volgende:
Overigens wel vreemd dat de gemeente een inschrijving toelaat. Ze konden ook eerder zien dat er meerdere mensen woonden dan toegestaan.
Samenwonen mag gewoon.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 02:07:26 #64
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_85675341
Samenwonen mag wel, maar dan ben je met zn tweeen. Het gaat om de situatie dat er nu 3 mensen ingeschreven staan. Dat ze dat kennelijk wel hebben laten gebeuren terwijl dat niet mag... Dat vind ik dus vreemd.
Ook hoi !
  woensdag 25 augustus 2010 @ 02:16:16 #65
39333 Zelva
pi_85675437
Er mogen niet drie huurders zijn, er mogen wel drie mensen in het pand wonen. Daarom komt de huisbaas ook met een contract waar één iemand hoofdhuurder is.

De gemeente mag uiteraard niet verbieden dat je partner bij je in komt wonen. Daarom gaat er bij de gemeente niet automatisch een belletje rinkelen als er nog iemand zich wil inschrijven voor die woonlocatie.
pi_85676293
en? lekker geslapen?
pi_85677657
Dussss,

08:00De eigenaar komt binnen en vraagt of we nou al eindelijk getekent hebben.
We antwoorden alle drie nee en hij verteld dat er dan een kamer leeggehaald gaat worden,
Wij zeggen alle drie dat we er niet aan mee zullen werken en meneer word boos,

Hij zet mij opzei en loopt mijn kamer in, ''ja jij heb de minste spullen, dus das makkelijker, dus dat gaat allemaal even weg'' Ik vertel hem dat ik daar niet aan meewerk, dat hij van mijn spullen af moet blijven en zeg dat hij mijn kamer uit moet. hij zegt dat ik dat niet kan zeggen en hij wel zonder toestemming in mijn kamer mag komen, waarna hij opeens een boor tevoorschijn haalt, en begint zonder wat te zeggen gelijk het slot uit de deur te boren. Ik probeer hem tegen te houden en roep dat hij moet stoppen maar hij verzet zich en ik besloot om los te laten en de politie te bellen op 0900-tuig. Toen de eigenaar erachter kwam dat ik belde verzekerde hij mij: ''jij belt nu de politie? mooi, dan kun jij alvast op zoek gaan naar een andere kamer'' waarna ik antwoorde met we zullen zien.

De politie komt even later aan, het slot was er inmiddels uit. Verhaal van de afgelopen dagen aan de politie verteld en wat hij vandaag van plan was met mijn spullen en ze hebben met de eigenaar gesproken. Ook hebben ze het 'contract' gelezen wat we moesten tekenen en hebben ons verteld hier niet aan mee te werken. De eigenaar werd verzocht mijn slot terug te zetten en even te vertrekken tot de inspectie van de gemeente en de politie vertrok ook na wat vragen en geruststelling.

08:50De eigenaar is terug, weer zonder te bellen, en vertelt ons dat hij het contract opnieuw kan uitprinten, wij zeggen nee omdat een vers A4'tje zonder typex niks positiefs aan de voorwaarden van diegene die tekent veranderd. Sterker nog door te tekenen geven we al onze rechten op. ''Oja, die inspectie van 11:00, die kan ook later zijn, wanneer weten wij niet.'' Meneer vertrekt want het schiet niet op volgens hem.

Blij dat hij niet aan mijn spullen is geweest, dan was het helaas knokken geweest met deze koppige man,
Het is nu dus wachten op de gemeente inspectie, en mogelijke capriolen van de eigenaar tot die tijd...

[ Bericht 0% gewijzigd door NietTeVolgen op 25-08-2010 10:19:47 ]
pi_85677764
Wat een soap, je zou toch denken dat die eigenaar eieren voor zijn geld kiest, en de boel fatsoenlijk op papier zet en regelt. :N
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_85678416
Wat een situatie zeg, en wat een malafide praktijken van die huisbaas. Hij heeft geen poot om op te staan en dan toch proberen jullie zover te krijgen om eigenlijk de verantwoordelijkheid op je te nemen.
pi_85678479
Goed dat je hem eerst gesommeerd hebt te kappen en vervolgens de politie gebeld hebt. Kun je niet alsnog aangifte doen van huisvredebreuk? Want de politie was er toch bij om te zien en te horen van meerdere mensen hoe dat slot opeens uit de deur lag :')
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_85678611
Ik denk dat je er goed aan hebt gedaan om dat ""nep" contract niet te tekenen en de politie in te schakelen. Als de verhuurder fout zit zal hij moeten zorgen dat het word opgelost.
I'm not the man you think I am!
pi_85678681
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:18 schreef NietTeVolgen het volgende:
Toen de eigenaar erachter kwam dat ik belde verzekerde hij mij: ''jij belt nu de politie? mooi, dan kun jij alvast op zoek gaan naar een andere kamer'' waarna ik antwoorde met we zullen zien.
Volgens mij moet de huurbaas op zoek naar vervangende woonruimte voor jou.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 10:02:30 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85678728
Sjonge jonge, wat een verhaal zeg :{.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 25 augustus 2010 @ 10:03:05 #74
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_85678745
Haha, deze man zal nu wel met de handen in het haar zitten :). En als vanmiddag de inspectie langskomt dan zal deze cooperatie eindelijk ontmaskerd worden :D.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 25 augustus 2010 @ 10:10:11 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85678954
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:03 schreef Maanvis het volgende:
Haha, deze man zal nu wel met de handen in het haar zitten :). En als vanmiddag de inspectie langskomt dan zal deze cooperatie corporatie ;) eindelijk ontmaskerd worden :D.
Niet meer actief op Fok!
  Official ESF Kreviewer woensdag 25 augustus 2010 @ 10:10:15 #76
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_85678957
Wat een verhaal. :').
pi_85679133
Held!
pi_85679212
Spannend
pi_85679478
Klinkt als een typische Rotterdammer die niet beter weet dan de regels overtreden en mensen te intimideren zodat hijzelf niet gepakt gaat worden.
pi_85679481
Is het toevallig in de buurt van Rotterdam-West?? Heb zo pauze en wil die controle wel even meemaken :D
Hell To The Liars
pi_85679616
Deze Rotterdammer heeft ook een vrije dag. :D
pi_85679709
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:26 schreef Droopie het volgende:
Is het toevallig in de buurt van Rotterdam-West?? Heb zo pauze en wil die controle wel even meemaken :D
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:31 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Deze Rotterdammer heeft ook een vrije dag. :D
Ramptoerisme *O*
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 10:35:32 #83
163216 bioloogje
pi_85679741
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:34 schreef Mikkie het volgende:

[..]

[..]

Ramptoerisme *O*
FOK! knokploeg! *O*
pi_85679841
Wat een verhaal. :o
Goed dat jullie niet laten overbluffen. ^O^ Ik neem aan dat jullie allemaal ook thuis blijven vandaag om e.e.a. samen op te vangen?
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 10:39:18 #85
202348 Susi
Temple of Love
pi_85679868
Sjeuz, wat een verhaal :o . Schitterend, goed dat TS voet bij stuk houdt.

Overigens heb ik een aantal jaar terug mezelf ook laten inschrijven op een adres in Groningen. Toen kreeg ik ook te horen dat er al iemand op ingeschreven stond. Raar, aangezien het 18m2 was en ook in het contract staat dat er maar één persoon mag wonen. Ik heb dat toen gelijk aangegeven, maar volgens mij is er verder niets mee gedaan. Ik heb nooit een brief gehad dat er uiteindelijk maar één iemand op ingeschreven stond.
Dus volgens mij gebeurt dat vaker.
pi_85680166
misschien word bij een evt. rechtzaak dit topic wel als bewijs opgevoerd..
TS zegt advies gevraagd te hebben op een internet forum.. en eist dat dit topic in zijn geheel voorgelezen word :) zodat hij kan aantonen ter goede trouw gehandeld te hebben
Hell To The Liars
  Donald Duck held woensdag 25 augustus 2010 @ 10:54:13 #87
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_85680397
Mooie ontwikkeling, echt gewoon geen centimeter toegeven. Dat zal die man even tegenvallen zeg. Hij dacht natuurlijk wel eventjes met intimidatie en bluf zijn zin te krijgen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 25 augustus 2010 @ 11:18:03 #88
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_85681222
Volgens mij is het inmiddels de hoogste tijd om wat extra veiligheidsmaatregelen op de voordeur te plaatsen zodat de verhuurder niet zomaar binnen kan komen. Gewoon een paar kettinkjes, kosten een euro'tje ofzo bij de Action...

Heeft de politie de man aangehouden trouwens of niet? Huisvredebreuk, vernieling...

Overigens zou ik de gemeente al om raad hebben gevraagd denk ik en gewoon alles open kaart tegen hen spelen in de hoop dat ze alle huizen van hem gaan controleren.
Ook hoi !
pi_85681480
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:18 schreef Inlognaam het volgende:
Volgens mij is het inmiddels de hoogste tijd om wat extra veiligheidsmaatregelen op de voordeur te plaatsen zodat de verhuurder niet zomaar binnen kan komen. Gewoon een paar kettinkjes, kosten een euro'tje ofzo bij de Action...

Heeft de politie de man aangehouden trouwens of niet? Huisvredebreuk, vernieling...

Overigens zou ik de gemeente al om raad hebben gevraagd denk ik en gewoon alles open kaart tegen hen spelen in de hoop dat ze alle huizen van hem gaan controleren.
Denk eens na? Het is de eigenaar van het pand. Hem de toegang ontzeggen tot de hele woning is het domste wat je kan doen als er een eventuele rechtszaak van komt. Wat de 3 jongens nu doen is het beste wat ze kunnen doen.
pi_85681519
Ben benieuwd hoe de inspectie gaat en of de huisbaas daar nu ook herrie loopt te schoppen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_85681560
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:34 schreef Mikkie het volgende:

[..]

[..]

Ramptoerisme *O*
ik werk in rhoon, maar ben zo klaar, lijkt me ook wel leuk *O*
namaste
  woensdag 25 augustus 2010 @ 11:38:11 #92
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_85681918
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:25 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Denk eens na? Het is de eigenaar van het pand. Hem de toegang ontzeggen tot de hele woning is het domste wat je kan doen als er een eventuele rechtszaak van komt. Wat de 3 jongens nu doen is het beste wat ze kunnen doen.
Hij is de verhuurder van het pand. En ook al zou ie de eigenaar zijn, dan nog heeft ie daar niets te zoeken omdat ie daar niet meer woont. TS woont daar samen met zn huisgenoten, TS en zijn huisgenoten hebben huisvrede. Pas bij dringende redenen zal de eigenaar binnen mogen komen zonder toestemming. Het is TS zijn goed recht een haakje op de buitendeur te plaatsen en de eigenaar al dan niet toe te laten in de woning.

Of denk jij dat een woningbouwvereniging ook zomaar zonder problemen iedere woning op elk moment binnen mag komen?

En wat voor gevolgen zou het volgens jou hebben bij een evt. rechtszaak die nadelig zijn voor de huurder? Geldt het huurrecht dan opeens niet meer, omdat de eigenaar niet toegelaten werd?

Trouwens, als je m binnen laat, is het indirect ook al geen huisvredebreuk meer...
Ook hoi !
pi_85682128
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:38 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Hij is de verhuurder van het pand. En ook al zou ie de eigenaar zijn, dan nog heeft ie daar niets te zoeken omdat ie daar niet meer woont. TS woont daar samen met zn huisgenoten, TS en zijn huisgenoten hebben huisvrede. Pas bij dringende redenen zal de eigenaar binnen mogen komen zonder toestemming. Het is TS zijn goed recht een haakje op de buitendeur te plaatsen en de eigenaar al dan niet toe te laten in de woning.

Of denk jij dat een woningbouwvereniging ook zomaar zonder problemen iedere woning op elk moment binnen mag komen?

En wat voor gevolgen zou het volgens jou hebben bij een evt. rechtszaak die nadelig zijn voor de huurder? Geldt het huurrecht dan opeens niet meer, omdat de eigenaar niet toegelaten werd?

Trouwens, als je m binnen laat, is het indirect ook al geen huisvredebreuk meer...
Ik lees juist dat hij de eigenaar is en dat de jongens elk 1 kamer huren. Zij hebben recht op die kamertje af te sluiten. Niet op het hele huis.

Omdat de jongens er beter voor staan als ze aantonen steeds netjes zijn gebleven en volgens de regels+wetgeving hebben gehandeld.

Denk je niet dat de politie niet zelf had kunnen adviseren een nieuw slot op voordeur te zetten? Het huis is niet van hun, ze huren slechts een kamertje.

Om net zo kort als jij door de bocht te gaan, als je een hotelkamer boekt heb je nog niet het recht de slot van de voordeur van het hotel te veranderen?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2010 11:47:05 ]
  woensdag 25 augustus 2010 @ 11:46:37 #94
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_85682295
Dat betwijfel ik... grofweg zou dat betekenen dat ze ook geen gebruik mogen maken van de keuken, de douche, het toilet en daar keer op keer toestemming voor zouden moeten vragen aan de eigenaar. En waarom zou er anders een voordeur inzitten waar normaal enkel de kamerbewoners een sleutel van hebben?

Wat je globaal dus eigen zegt is dat NIEMAND in het huis geweigerd kan worden door de kamerverhuurders gezamenlijk, omdat dat aan de eigenaar is omdat de hal, de keuken, de toilet, de woonkamer, enz niet verhuurd zijn volgens jou.
Ook hoi !
pi_85682400
Al een inspectie gezien of wordt het pas vanmiddag? Goed bezig dat je niets maar dan ook niets toegeeft.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 11:50:07 #96
163216 bioloogje
pi_85682422
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:42 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ik lees juist dat hij de eigenaar is en dat de jongens elk 1 kamer huren. Zij hebben recht op die kamertje af te sluiten. Niet op het hele huis.

Omdat de jongens er beter voor staan als ze aantonen steeds netjes zijn gebleven en volgens de regels+wetgeving hebben gehandeld.

Denk je niet dat de politie niet zelf had kunnen adviseren een nieuw slot op voordeur te zetten? Het huis is niet van hun, ze huren slechts een kamertje.

Om net zo kort als jij door de bocht te gaan, als je een hotelkamer boekt heb je nog niet het recht de slot van de voordeur van het hotel te veranderen?
Ik heb er niet veel verstand van... Maar volgens mij is de vraag of de eigenaar ook gebruik maakt van delen van het huis. Dus of hij er ook woont of ergens in huis opbergruimte heeft oid. Als dat niet zo is mag hij niet zomaar binnenkomen en mag je hem dus de toegang ontzeggen... Ook al is hij de eigenaar.

Als hij er wel gebruik van maakt, dan is hemde toegang ontzeggen het domste wat je kunt doen.
pi_85682620
11:00 is geweest, geen inspectie, of enig teken van de eigenaar.
Even de gemeente gebelt, 6 keer doorverbonden, en wie kreeg ik aan de lijn? De inspecteur!
Hij zou inderdaad gister komen, wat door de eigenaar verzet is naar vandaag 11:00,
en wat tot onze verbazing door de eigenaar weer verzet is tot 14:00 vanmiddag!

Wij hebben maar meteen de inspecteur vertelt wat er vanochtend is gebeurt en wat de situatie is,
de inspecteur vond dit allemaal heel interresant, en de eigenaar kan nu nergens meer omheen lullen of trukjes uithalen, de inspecteur weet nu dat de eigenaar mijn kamer wou leeg maken en dat de politie is geweest. Hij beloofde 14:00 langs te komen en de eigenaar kan de inspectie niet meer verzetten.

Het is nu dus wachten tot 14:00, kijken wat de eigenaar nog in petto heeft in zijn extra verkregen tijd...
  woensdag 25 augustus 2010 @ 11:56:31 #98
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_85682658
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:55 schreef NietTeVolgen het volgende:
Even de gemeente gebelt, 6 keer doorverbonden, en wie kreeg ik aan de lijn? De inspecteur!
Hij zou inderdaad gister komen, wat door de eigenaar verzet is naar vandaag 11:00,

Wij hebben maar meteen de inspecteur vertelt wat er vanochtend is gebeurt en wat de situatie is,
de inspecteur vond dit allemaal heel interresant, en de eigenaar kan nu nergens meer omheen lullen of trukjes uithalen, de inspecteur weet nu dat de eigenaar mijn kamer wou leeg maken en dat de politie is geweest. Hij beloofde 14:00 langs te komen en de eigenaar kan de inspectie niet meer verzetten.

Het is nu dus wachten tot 14:00, kijken wat de eigenaar nog in petto heeft in zijn extra verkregen tijd...
Spannend! :D.
Vergeet niet om calamiteiten te filmen he ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 25 augustus 2010 @ 11:57:09 #99
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_85682689
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:55 schreef NietTeVolgen het volgende:

Briljante actie. :D
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 11:59:14 #100
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_85682779

Zoiets bedoel ik trouwens...

De bewoners kunnen dan direct zelf bepalen of ze 'm wel of niet binnenlaten in plaats van plotsklaps geconfronteerd te worden met een huisbaas die de boel met wat mannetjes leeg komt halen. Daarnaast werkt het vertragend, wil ie echt kwaadwillend het pand binnenkomen.
Ook hoi !
pi_85682823
Dit loop waarschijnlijk zo af Uit huis gezet, spullen weg.

Er komt een moment dat er niemand thuis is, dan komt verhuurder even langs met een paar mannetjes en trekt een kamer leeg. Als ik TS was zou ik het huurcontract en andere papieren maar alvast ergens anders op een veilige plek bewaren.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 12:00:38 #102
163216 bioloogje
pi_85682834
TS je begrijpt nu natuurlijk wel dat je rond 13 uur een huisbaas op je stoep hebt staan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')