Beste
een tijd terug kon ik een leuk appartementje huren midden in de stad voor zo'n 700 euro ( zon 60 vierkante meter in totaal )
Alles was nogal in oude staat dus ik heb als stucadoor alles compleet opgeknapt hierbij moet je denken aan nieuw plafond, stucwerk, vloer! verlichting draadloos etc.
Toen verloor ik mijn baan, ik liep achter met de huur maar heb dit na een paar dagen direct kunnen oplossen.
Omdat ik nog wat klussen had staan kon ik dus wel even voorruit, helaas bleek dit ook niet zo te zijn dus liep ik in januari weer een maand achter, Ik heb direct met de verhuurder contact opgenomen en vertelde hem voor extra zekerheid dat ik in begin maart een aardig geldbedrag nog krijg van de bank ( aangezien ik dit vast heb gezet )
ook was ik vollop bezig met werk zoeken wat jammer genoeg echt niet makkelijk blijft te zijn & ik ben totaal niet kieskeurig! probeer alles aan te pakken wat ik pakken kan, maar zonder enige papiertjes gaat dat moeilijk.
Efin! vandaag kwam ik thuis en hier er een brief aan de binnezijde van het raam :
Dit pand is ontruimd, Gooi de sleutels maar door de brievenbus, ojah achter is het slot vervangen dus je kan er niet meer in.
De verhuurder heeft dus zelf mijn woning betreden en alles leeg getrokken, ik draaide me om en zag 2 aardig dure lampjes gewoon kapot getrapt op de grond liggen ( dit is het enige wat er lag )
Voor zover ik kon zien was mn badkamer leeg dus ik neem aan dat alle spullen gewoon weg zijn, apparatuur, mn kleding, festool gereedschap etc etc.
Ik heb echt werkelijk geen idee waar het allemaal is! maar ik verwacht het niet meer daar te vinden.
Ben de auto ingestapt & direct naar het bureau gegaan of ze niks voor me konden betekenen. Helaas! de politie is meer voor vechtpartijtjes, diefstal etc dit is gewoon iets tussen 2 burgers dus moet ik het zelf maar oplossen. Dit zijn hun woorden.
De bom was gebarste en ben direct o.a koevoet etc op gaan halen en direct weer terug gereden naar het bureau.
Ik vertelde diezelfde agent :
Luister, ik heb een achterstand van 1 maand, ik kom net thuis en mn huis is leeg getrokken? cilinders zijn vervangen en ik moet zomaar EVENTJES de sleutels inleveren door ze door de brievenbus te gooien? en wat moet ik nu? moet ik in mn auto leven met geen schone kleren & het dergelijke?
Is er echt niks te doen want anders haal ik gewoon netjes de schanieren eruit, kijk ik of me spullen er zijn & zoja dan haal ik alles weg & plaats alles weer netjes terug.
De agent vertelde me dat ik dit niet mocht doen, want dan zou ik gepakt worden voor inbraak

ondanks hij mij begreep & als hem dit zelf overkomen was hij niet hier had gestaan.
Overigens wel leuk om te melden maybe? '''wat is het adres van de woning' vroeg meneer de agent
SURE alsof ik je dat nu nog ga vertellen.
Wat moet ik nu doen? ik ga morgen ochtend direct naar de gemeente toe & rechtsbijstand winkel.
Dat ze mn apparatuur in beslag nemen PRIMA! maar niet mn foto's spullen van andere, en mn kleren.
Hoort een verhuurder niet een aangetekende brief, aanmaning of een deurwaarder dan te sturen?
Gr