Dat heeft hij zeker, maar daar heb je nu niets aan. Morgen ochtend gelijk rechtsbijstand inschakelen en anders gewoon een advocaat in de arm nemen. Die kosten komen vanzelf terug door de verhuurder.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:06 schreef IemandNiemand het volgende:
Dit mag toch helemaal niet? Ik kan het zo 1-2-3 niet vinden maar je hebt hopelijk toch nog wel enige rechten als huurder?
Mits de kantoorrechter het bevel heeft gegeven uiteraard, maar goed dan was TS er van op de hoogte.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:11 schreef wonderer het volgende:
Ongelooflijk... En ik zie ook niet in waarom de politie niks kan doen, da's toch gewoon diefstal??
Als het gegaan is zoals jij zegt kan dit absoluut niet, maar ik vraag me af of wat de andere kant van het verhaal is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:11 schreef Pikachu21 het volgende:
Maar ik ben bang dat ik mijn spullen niet zo terug ga krijgen, ik hoop morgen op goede dag dat ik toch nog dingen terug kan krijgen & anders ben ik bang dat ik toch voor eigen rechter ga spelen.
Het lijkt mij dat De verhuurder mij een betaaldatum moet stellen, in iedergeval een aangetekende brief en niet deze ongein.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:08 schreef Piles het volgende:
Ze moeten minimaal een vonnis van de kantonrechter hebben volgens mij, om je uit te zetten.
Maar je hebt geen contact opgenomen met je verhuurder over hoe en wat?
Volgens mij moeten je spullen ook opgeslagen worden, voor een bepaalde termijn
3 maanden + vonnis kantonrechter, maar dat is hier niet aan de gang..quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:14 schreef Crutch het volgende:
1 maand achterlopen met huur moet ook kunnen trouwens.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:15 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat De verhuurder mij een betaaldatum moet stellen, in iedergeval een aangetekende brief en niet deze ongein.
Komop zeg ik had zelf duidelijk mn geldzaken beter moeten regelen, maar hier heb ik gewoon geen woorden voor.
ik kan jullie voor 200% verzekeren dat de politie hier echt niks mee doet dit is iets tussen 2 burgers dus hebben wij er niks mee te maken.
HUN woorden!
Overigens ben ik wel blij dat ik niks heb gedaan qua ruitje ingooien ofzo misschien dat tegen me werkt.
Ik hou jullie morgen in ieder geval op de hoogte, als ik alsnog geen stap verder kom dan ga ik toch zelf dingen ondernemen.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:12 schreef Peter het volgende:
Ga langs het juridisch loket, de gemeentelijke kredietbank en zorg dat je heel snel hulp krijgt.
Als je het niet gelooft blijf dan verdomme weg uit mn topic. Ja tuurlijk ik loop hier ff op een doordeweekse dag om dit tijdstip zo'n bullshit verhaal te vertellen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Als het gegaan is zoals jij zegt kan dit absoluut niet, maar ik vraag me af of wat de andere kant van het verhaal is.
Koest maar hoor, niks persoonlijksquote:Op woensdag 17 februari 2010 01:16 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
Als je het niet gelooft blijf dan verdomme weg uit mn topic. Ja tuurlijk ik loop hier ff op een doordeweekse dag om dit tijdstip zo'n bullshit verhaal te vertellen.
Peter, en als er een vonnis komt van de kantonrechter dan moet ik er op de hoogte van worden gesteld of is dat niet zo?quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:15 schreef Peter het volgende:
[..]
3 maanden + vonnis kantonrechter, maar dat is hier niet aan de gang..
Een aangetekende brief in een la flikkeren?quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:17 schreef cerror het volgende:
Ook niet toevallig allerlei post gewoon een kast, la of wat dan ook ingeflikkert zonder te kijken?
Nee mijn post komt nog steeds bij mijn ouderlijk huis;) en mijn brievenbus @ mijn ( oude ) huis checkte ik dagelijks.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:17 schreef cerror het volgende:
Ook niet toevallig allerlei post gewoon een kast, la of wat dan ook ingeflikkert zonder te kijken?
Als ze geen contact kunnen krijgen is publicatie in de krant ook een optie volgens mij, maar weet niet precies het dat zitquote:Op woensdag 17 februari 2010 01:17 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
Peter, en als er een vonnis komt van de kantonrechter dan moet ik er op de hoogte van worden gesteld of is dat niet zo?
Tja, ik roep maar wat.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:18 schreef Peter het volgende:
[..]
Een aangetekende brief in een la flikkeren?
Dan heb je een oproeping gehad om ter zitting te verschijnen. Maar wat ik zeg: als het alleen om de huur gaat wordt er door een rechter meestal pas een ontruiming toegewezen bij 3 maanden achterstand. Plus dat zo'n vonnis door de (gerechts)deurwaarder uitgevoerd dient te worden voor zover ik kan nagaan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:17 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
Peter, en als er een vonnis komt van de kantonrechter dan moet ik er op de hoogte van worden gesteld of is dat niet zo?
Toch komt het zat voor bij huisbazen die het niet netjes willen regelen maar spierballen tonen.. Ik krijg het helaas meerdere keren per jaar te horen..quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Tja, ik roep maar wat.
Zoals de TS het zegt is het bijna te surrealistisch.
Ga dan langs het juridisch loket. 1e consult gratis, daarna op basis van financiele draagkracht.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:21 schreef Pikachu21 het volgende:
JCC, ik ben niet zo bang dat ze het pand niet zo snel zullen verhuren aangezien er nog 1 gipsplaatje van 50 bij 30 ofzo in het plafond moet omdat er nog wat verlichting aangesloten moet worden.
Plinten zitten er nog niet op! maar voor de rest is het af.
Ik ga morgen even kijken hoe ik aan een advocaat kan komen, dat ga ik financieel niet redden.
Eventjes heh....quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Tja, ik roep maar wat.
Zoals de TS het zegt is het bijna te surrealistisch.
Al zetten ze er een junk anti-kraak neer, zodra die huurrechten opbouwt sta je een stuk zwakker meteen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:21 schreef Pikachu21 het volgende:
JCC, ik ben niet zo bang dat ze het pand niet zo snel zullen verhuren aangezien er nog 1 gipsplaatje van 50 bij 30 ofzo in het plafond moet omdat er nog wat verlichting aangesloten moet worden.
Ik ga morgen even kijken hoe ik aan een advocaat kan komen, dat ga ik financieel niet redden.
Heb je geen rechtsbijstandverzekering? En anders is er natuurlijk nog het juridisch loket. Ik geloof dat ze daar namen hebben van advocaten die op een of andere manier gesubsidieerd worden door de overheid. Als je te weinig verdient hoef je geen of een klein deel van advocaatkosten te betalen. Ik zou me daar nog even niet druk om maken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:21 schreef Pikachu21 het volgende:
Maar bij 2 + meer maanden gaat de rechter vaak mee met de verhuurder (!). Probeer het dus z.s.m. te beperken. Ga dus langs de gemeentelijke kredietbank voor een regeling.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:28 schreef Pikachu21 het volgende:
Ojah en stel dat ik 3 maanden huurachterstand zou hebben? als ik het goed begrijp maakt dat dus helemaal niks uit! want ik heb ook geen vonnis meekregen of iets van een deurwaarder of iets dergelijks![]()
So far thanks for the tips!
dat is het juist! ik heb niks meer! het enige wat ik nog heb is wat ik eergistere & gistere aanhad.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:30 schreef Pixie. het volgende:
Ik heb even het topic doorgelezen.
Maar kan je je foto's kleding etc. Niet naar je ouders brengen
Dat dat in iedergeval wel veilig is?
schrijf ik direct eventjes op zodat ik het in ieder geval niet vergeet, Maar dan alsnog zijn ze de fout in gegaan door een aantal spullen van mij gewoon kapot te maken & in de tuin te flikkeren. Maja bewijs het maar ns .quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar bij 2 + meer maanden gaat de rechter vaak mee met de verhuurder (!). Probeer het dus z.s.m. te beperken. Ga dus langs de gemeentelijke kredietbank voor een regeling.
rook nog ff 1 peukje!quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:33 schreef Peter het volgende:
Ga slapen en morgen als de donder naar het juridisch loket.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |