abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer woensdag 25 augustus 2010 @ 10:10:15 #76
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_85678957
Wat een verhaal. :').
pi_85679133
Held!
pi_85679212
Spannend
pi_85679478
Klinkt als een typische Rotterdammer die niet beter weet dan de regels overtreden en mensen te intimideren zodat hijzelf niet gepakt gaat worden.
pi_85679481
Is het toevallig in de buurt van Rotterdam-West?? Heb zo pauze en wil die controle wel even meemaken :D
Hell To The Liars
pi_85679616
Deze Rotterdammer heeft ook een vrije dag. :D
pi_85679709
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:26 schreef Droopie het volgende:
Is het toevallig in de buurt van Rotterdam-West?? Heb zo pauze en wil die controle wel even meemaken :D
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:31 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Deze Rotterdammer heeft ook een vrije dag. :D
Ramptoerisme *O*
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 10:35:32 #83
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_85679741
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:34 schreef Mikkie het volgende:

[..]

[..]

Ramptoerisme *O*
FOK! knokploeg! *O*
pi_85679841
Wat een verhaal. :o
Goed dat jullie niet laten overbluffen. ^O^ Ik neem aan dat jullie allemaal ook thuis blijven vandaag om e.e.a. samen op te vangen?
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 10:39:18 #85
202348 Susi
Temple of Love
pi_85679868
Sjeuz, wat een verhaal :o . Schitterend, goed dat TS voet bij stuk houdt.

Overigens heb ik een aantal jaar terug mezelf ook laten inschrijven op een adres in Groningen. Toen kreeg ik ook te horen dat er al iemand op ingeschreven stond. Raar, aangezien het 18m2 was en ook in het contract staat dat er maar één persoon mag wonen. Ik heb dat toen gelijk aangegeven, maar volgens mij is er verder niets mee gedaan. Ik heb nooit een brief gehad dat er uiteindelijk maar één iemand op ingeschreven stond.
Dus volgens mij gebeurt dat vaker.
pi_85680166
misschien word bij een evt. rechtzaak dit topic wel als bewijs opgevoerd..
TS zegt advies gevraagd te hebben op een internet forum.. en eist dat dit topic in zijn geheel voorgelezen word :) zodat hij kan aantonen ter goede trouw gehandeld te hebben
Hell To The Liars
  Donald Duck held woensdag 25 augustus 2010 @ 10:54:13 #87
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_85680397
Mooie ontwikkeling, echt gewoon geen centimeter toegeven. Dat zal die man even tegenvallen zeg. Hij dacht natuurlijk wel eventjes met intimidatie en bluf zijn zin te krijgen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 25 augustus 2010 @ 11:18:03 #88
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_85681222
Volgens mij is het inmiddels de hoogste tijd om wat extra veiligheidsmaatregelen op de voordeur te plaatsen zodat de verhuurder niet zomaar binnen kan komen. Gewoon een paar kettinkjes, kosten een euro'tje ofzo bij de Action...

Heeft de politie de man aangehouden trouwens of niet? Huisvredebreuk, vernieling...

Overigens zou ik de gemeente al om raad hebben gevraagd denk ik en gewoon alles open kaart tegen hen spelen in de hoop dat ze alle huizen van hem gaan controleren.
Ook hoi !
pi_85681480
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:18 schreef Inlognaam het volgende:
Volgens mij is het inmiddels de hoogste tijd om wat extra veiligheidsmaatregelen op de voordeur te plaatsen zodat de verhuurder niet zomaar binnen kan komen. Gewoon een paar kettinkjes, kosten een euro'tje ofzo bij de Action...

Heeft de politie de man aangehouden trouwens of niet? Huisvredebreuk, vernieling...

Overigens zou ik de gemeente al om raad hebben gevraagd denk ik en gewoon alles open kaart tegen hen spelen in de hoop dat ze alle huizen van hem gaan controleren.
Denk eens na? Het is de eigenaar van het pand. Hem de toegang ontzeggen tot de hele woning is het domste wat je kan doen als er een eventuele rechtszaak van komt. Wat de 3 jongens nu doen is het beste wat ze kunnen doen.
pi_85681519
Ben benieuwd hoe de inspectie gaat en of de huisbaas daar nu ook herrie loopt te schoppen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_85681560
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:34 schreef Mikkie het volgende:

[..]

[..]

Ramptoerisme *O*
ik werk in rhoon, maar ben zo klaar, lijkt me ook wel leuk *O*
namaste
  woensdag 25 augustus 2010 @ 11:38:11 #92
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_85681918
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:25 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Denk eens na? Het is de eigenaar van het pand. Hem de toegang ontzeggen tot de hele woning is het domste wat je kan doen als er een eventuele rechtszaak van komt. Wat de 3 jongens nu doen is het beste wat ze kunnen doen.
Hij is de verhuurder van het pand. En ook al zou ie de eigenaar zijn, dan nog heeft ie daar niets te zoeken omdat ie daar niet meer woont. TS woont daar samen met zn huisgenoten, TS en zijn huisgenoten hebben huisvrede. Pas bij dringende redenen zal de eigenaar binnen mogen komen zonder toestemming. Het is TS zijn goed recht een haakje op de buitendeur te plaatsen en de eigenaar al dan niet toe te laten in de woning.

Of denk jij dat een woningbouwvereniging ook zomaar zonder problemen iedere woning op elk moment binnen mag komen?

En wat voor gevolgen zou het volgens jou hebben bij een evt. rechtszaak die nadelig zijn voor de huurder? Geldt het huurrecht dan opeens niet meer, omdat de eigenaar niet toegelaten werd?

Trouwens, als je m binnen laat, is het indirect ook al geen huisvredebreuk meer...
Ook hoi !
pi_85682128
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:38 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Hij is de verhuurder van het pand. En ook al zou ie de eigenaar zijn, dan nog heeft ie daar niets te zoeken omdat ie daar niet meer woont. TS woont daar samen met zn huisgenoten, TS en zijn huisgenoten hebben huisvrede. Pas bij dringende redenen zal de eigenaar binnen mogen komen zonder toestemming. Het is TS zijn goed recht een haakje op de buitendeur te plaatsen en de eigenaar al dan niet toe te laten in de woning.

Of denk jij dat een woningbouwvereniging ook zomaar zonder problemen iedere woning op elk moment binnen mag komen?

En wat voor gevolgen zou het volgens jou hebben bij een evt. rechtszaak die nadelig zijn voor de huurder? Geldt het huurrecht dan opeens niet meer, omdat de eigenaar niet toegelaten werd?

Trouwens, als je m binnen laat, is het indirect ook al geen huisvredebreuk meer...
Ik lees juist dat hij de eigenaar is en dat de jongens elk 1 kamer huren. Zij hebben recht op die kamertje af te sluiten. Niet op het hele huis.

Omdat de jongens er beter voor staan als ze aantonen steeds netjes zijn gebleven en volgens de regels+wetgeving hebben gehandeld.

Denk je niet dat de politie niet zelf had kunnen adviseren een nieuw slot op voordeur te zetten? Het huis is niet van hun, ze huren slechts een kamertje.

Om net zo kort als jij door de bocht te gaan, als je een hotelkamer boekt heb je nog niet het recht de slot van de voordeur van het hotel te veranderen?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2010 11:47:05 ]
  woensdag 25 augustus 2010 @ 11:46:37 #94
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_85682295
Dat betwijfel ik... grofweg zou dat betekenen dat ze ook geen gebruik mogen maken van de keuken, de douche, het toilet en daar keer op keer toestemming voor zouden moeten vragen aan de eigenaar. En waarom zou er anders een voordeur inzitten waar normaal enkel de kamerbewoners een sleutel van hebben?

Wat je globaal dus eigen zegt is dat NIEMAND in het huis geweigerd kan worden door de kamerverhuurders gezamenlijk, omdat dat aan de eigenaar is omdat de hal, de keuken, de toilet, de woonkamer, enz niet verhuurd zijn volgens jou.
Ook hoi !
pi_85682400
Al een inspectie gezien of wordt het pas vanmiddag? Goed bezig dat je niets maar dan ook niets toegeeft.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 11:50:07 #96
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_85682422
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:42 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ik lees juist dat hij de eigenaar is en dat de jongens elk 1 kamer huren. Zij hebben recht op die kamertje af te sluiten. Niet op het hele huis.

Omdat de jongens er beter voor staan als ze aantonen steeds netjes zijn gebleven en volgens de regels+wetgeving hebben gehandeld.

Denk je niet dat de politie niet zelf had kunnen adviseren een nieuw slot op voordeur te zetten? Het huis is niet van hun, ze huren slechts een kamertje.

Om net zo kort als jij door de bocht te gaan, als je een hotelkamer boekt heb je nog niet het recht de slot van de voordeur van het hotel te veranderen?
Ik heb er niet veel verstand van... Maar volgens mij is de vraag of de eigenaar ook gebruik maakt van delen van het huis. Dus of hij er ook woont of ergens in huis opbergruimte heeft oid. Als dat niet zo is mag hij niet zomaar binnenkomen en mag je hem dus de toegang ontzeggen... Ook al is hij de eigenaar.

Als hij er wel gebruik van maakt, dan is hemde toegang ontzeggen het domste wat je kunt doen.
pi_85682620
11:00 is geweest, geen inspectie, of enig teken van de eigenaar.
Even de gemeente gebelt, 6 keer doorverbonden, en wie kreeg ik aan de lijn? De inspecteur!
Hij zou inderdaad gister komen, wat door de eigenaar verzet is naar vandaag 11:00,
en wat tot onze verbazing door de eigenaar weer verzet is tot 14:00 vanmiddag!

Wij hebben maar meteen de inspecteur vertelt wat er vanochtend is gebeurt en wat de situatie is,
de inspecteur vond dit allemaal heel interresant, en de eigenaar kan nu nergens meer omheen lullen of trukjes uithalen, de inspecteur weet nu dat de eigenaar mijn kamer wou leeg maken en dat de politie is geweest. Hij beloofde 14:00 langs te komen en de eigenaar kan de inspectie niet meer verzetten.

Het is nu dus wachten tot 14:00, kijken wat de eigenaar nog in petto heeft in zijn extra verkregen tijd...
  woensdag 25 augustus 2010 @ 11:56:31 #98
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_85682658
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:55 schreef NietTeVolgen het volgende:
Even de gemeente gebelt, 6 keer doorverbonden, en wie kreeg ik aan de lijn? De inspecteur!
Hij zou inderdaad gister komen, wat door de eigenaar verzet is naar vandaag 11:00,

Wij hebben maar meteen de inspecteur vertelt wat er vanochtend is gebeurt en wat de situatie is,
de inspecteur vond dit allemaal heel interresant, en de eigenaar kan nu nergens meer omheen lullen of trukjes uithalen, de inspecteur weet nu dat de eigenaar mijn kamer wou leeg maken en dat de politie is geweest. Hij beloofde 14:00 langs te komen en de eigenaar kan de inspectie niet meer verzetten.

Het is nu dus wachten tot 14:00, kijken wat de eigenaar nog in petto heeft in zijn extra verkregen tijd...
Spannend! :D.
Vergeet niet om calamiteiten te filmen he ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 25 augustus 2010 @ 11:57:09 #99
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_85682689
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:55 schreef NietTeVolgen het volgende:

Briljante actie. :D
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 11:59:14 #100
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_85682779

Zoiets bedoel ik trouwens...

De bewoners kunnen dan direct zelf bepalen of ze 'm wel of niet binnenlaten in plaats van plotsklaps geconfronteerd te worden met een huisbaas die de boel met wat mannetjes leeg komt halen. Daarnaast werkt het vertragend, wil ie echt kwaadwillend het pand binnenkomen.
Ook hoi !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')