Jij bent echt koning in het roepen van willekeurige onzin hè?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:26 schreef Wijze_appel het volgende:
Ein-de-lijk!!
Dan gaat de economie ook weer wat gelikter.
Je moest eens weten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:29 schreef waht het volgende:
[..]
Jij bent echt koning in het roepen van willekeurige onzin hè?
Maximumsnelheid van 120 naar 140 verhogen heeft niets met de economie te maken.
Dus we gaan een bak geld uitgeven aan een nieuw onderzoek waarvan ik nu al met 100% zekerheid kan zeggen wat de uitkomst gaat zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:34 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Je moest eens weten.
Maar blijkbaar heb jij totaal geen notie van het bedrijfsleven en hoe transport/vervoer werkt.
1) Dat ligt absoluut aan de lengte van dat stuksnelweg, relatief zal dit rond de 16% liggen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:28 schreef Bankfurt het volgende:
3 vragen:
1) Hoeveel tijd win je op een stuk snelweg van 20 km, door i.p.v. 120 km/uur ineens 140 km/uur te rijden ?
2) Hoe lang duurt het om je neus te snuiten of naar het toilet te gaan ?
3) is deze winst het waard tegen meer benzineverbruik en meer gevaar voor de 1000 andere bestuurders en passagiers van voertuigen op dat stuk snelweg, inclusief betreffende bestuurder ?
Sja, dat dat onderzoek vooraf weggegooid geld is zal ik ook niet bediscussiëren.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dus we gaan een bak geld uitgeven aan een nieuw onderzoek waarvan ik nu al met 100% zekerheid kan zeggen wat de uitkomst gaat zijn.
Fantastisch, past perfect in de bezuinigingsstrategie van de VVD.
Er is geen tijdswinst. Gelukkig verbruiken de bestelbusjes wel meer benzine als ze harder rijden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:34 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Je moest eens weten.
Maar blijkbaar heb jij totaal geen notie van het bedrijfsleven en hoe transport/vervoer werkt.
Ik snap dat je meent dat dit extra opschiet. Maar bij op- en afritten krijg je hierdoor extreem gevaarlijke situaties.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:37 schreef Apache4U het volgende:
Als Eurlings nu ook het verbod op rechts inhalen intrekt op snelwegen > 2 banen is ie alsnog mijn held.
Dus de maximum snelheid blijft hetzelfde, we hebben alleen een bergje extra geld uitgegeven, blij dat jij het met mij eens bentquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:38 schreef Wijze_appel het volgende:
Sja, dat dat onderzoek vooraf weggegooid geld is zal ik ook niet bediscussiëren.
Laat het bedrijfsleven maar hun ding doen dan als je enkel vanuit de *** kunt praten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:39 schreef waht het volgende:
[..]
Er is geen tijdswinst. Gelukkig verbruiken de bestelbusjes wel meer benzine als ze harder rijden.
Het kost wat, maar dan heb je ook niks.
Als blijkt dat het onderzoek de bestaande snelheden in tact wil houden is het weggegooid geld inderdaad. Maar zover is het nog niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dus de maximum snelheid blijft hetzelfde, we hebben alleen een bergje extra geld uitgegeven, blij dat jij het met mij eens bent
Oke, ik zal het bedrijfsleven "hun ding" laten doen als jij het ook doet. Dat betekent dus dat je je mondje moet houden over de Islam zodat de Nederlandse oliemaatschappijen hun ding kunnen doen in het Midden Oosten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:40 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Laat het bedrijfsleven maar hun ding doen dan als je enkel vanuit de *** kunt praten.
Haha, grapjas, alsof daar niet allang onderzoek naar gedaan isquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:40 schreef Wijze_appel het volgende:
Als blijkt dat het onderzoek de bestaande snelheden in tact wil houden is het weggegooid geld inderdaad. Maar zover is het nog niet.
Dankquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:43 schreef waht het volgende:
[..]
Oke, ik zal het bedrijfsleven "hun ding" laten doen
Goed voorstel om iets te onderzoeken wat al ruimschoots onderzocht is? Goh, en ik maar denken dat rechts tegen geldverspilling door de overheid is...weer wat geleerdquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ah, mijn stem op de VVD blijkt toch steeds meer waard te worden. Het zag er somber uit toen Paars+ opdoemde maar de kaarten liggen nu totaal anders. Goed voorstel.
Oh, je had zin in een robbertje vechten en zat naar bepaalde reacties te vissen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Haha, grapjas, alsof daar niet allang onderzoek naar gedaan is![]()
Oh wacht, dat zijn natuurlijk allemaal linkse onderzoeken geweest en dit zal een rechts onderzoek zijn, toch?
Ik had moeten weten dat je slechts leest wat je wilt lezen.quote:
Dat valt wel mee. Bij opritten/afritten is het nu al vaak zo dat je daar niet van baan mag veranderen (doorgetrokken streep). Waar het gevaar dan precies vandaan moet komen snap ik niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:39 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Ik snap dat je meent dat dit extra opschiet. Maar bij op- en afritten krijg je hierdoor extreem gevaarlijke situaties.
Je stond al buitenspel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:45 schreef waht het volgende:
[..]
Ik had moeten weten dat je slechts leest wat je wilt lezen.
Veel plezier met het verkloten van onze economie.
Er wordt tegenwoordig steeds meer gekeken door transporteurs naar de optimale snelheid waarop zij hun wagens kunnen laten rijden (en die is vaak lager dan 100 km/u). Simpelweg omdat de marges bijzonder laag zijn in de transportbranche en dus is iedere kostenreductie meegenomen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:34 schreef Wijze_appel het volgende:
Maar blijkbaar heb jij totaal geen notie van het bedrijfsleven en hoe transport/vervoer werkt.
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:47 schreef Apache4U het volgende:
Waar het mij vooral om gaat (en ik zit iedere dag 2 uur op de weg) is dat mensen nu menen links te moeten blijven rijden omdat er 1km verderop een vrachtwagen in de rechterbaan rijdt. Hiermee reduceer je de capaciteit van de snelweg aanzienlijk terwijl er rechts genoeg ruimte is.
Politici zijn nooit zo doortastend dat ze dat durven. Wat er nu gaat gebeuren is dat een extern onderzoeksbureau argumenten moet gaan construeren om deze hogere maximumsnelheid nog meer te legitimeren. Het hoort allemaal bij het spel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:44 schreef Tijger_m het volgende:
Goed voorstel om iets te onderzoeken wat al ruimschoots onderzocht is? Goh, en ik maar denken dat rechts tegen geldverspilling door de overheid is...weer wat geleerd
Probleem hier is inderdaad de kosten/baten. Als die transportbedrijven eens de strop wat minder strak om hun nek hadden en daarnaast de snelheid iets mogen verhogen, ziet het er heel anders uit. Maar dat heb je niet zomaar met een snelheidsverhoging voor vrachtwagens alleen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Er wordt tegenwoordig steeds meer gekeken door transporteurs naar de optimale snelheid waarop zij hun wagens kunnen laten rijden (en die is vaak lager dan 100 km/u). Simpelweg omdat de marges bijzonder laag zijn in de transportbranche en dus is iedere kostenreductie meegenomen.
Welnee, ik weet namelijk al wat het resultaat gaat zijn en oh, btw, alleen enorme lutsers gebruiken uitdrukkingen als "je ding doen"quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:44 schreef Wijze_appel het volgende:
Oh, je had zin in een robbertje vechten en zat naar bepaalde reacties te vissen.
Doe lekker je ding joh.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |