abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:27:40 #1
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_85636854
Aanschouw hier; het negende +1 = tiende autorij topic. Opgezet naar aanleiding van het autorijles topic, maar omdat er veel mensen hun/haar rijbewijs (bijna) in de pocket hebben is een eigen autorij topic een noodzaak!

Discussieer hier:
- Over autorijden in het algemeen
- Ergernissen, irritaties in het verkeer
- Auto's
- Al het overige dat je kwijt zou willen gerelateerd aan het onderwerp

De vorige topics zijn hier te vinden:

Autorij topic #1 - Waar iedereen net zijn rijbewijs heeft
Autorij topic #2 - Vol met beginners!
Autorijtopic #3 - Wassen hoort er ook bij.
Autorijtopic #4 Met veiligheidsvestjes de weg op!
Autorijtopic #5 Met nieuwe geslaagden en dode herten!
Autorijtopic #6 Met veel invoegen en inhalen
Autorijtopic #7 Over rijden, maar waarin?
Autorijtopic #8 - Met Purdey en Cherry aan het stuur...
Autorijtopic #9 Met newbies en pro's
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:29:49 #2
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_85636892
Ik was de topicsluiter, dus even een nieuw topic, plus quote van de laatste post

quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:25 schreef twiFight het volgende:
Maar wat is het probleem dan helemaal? Val je echt in slaap zodra er geen autos in de buurt zijn? Ben je doof zodat je geen radio kunt luisteren? Je moet gewoon opletten en voor de rest is dat kleine stukje rijden toch geen probleem? Wees blij dat het rustig is, dat is in ieder geval beter dan zo druk dat je elke dag in de file staat.
ik zie net dat mijn post nogal boos overkomt, dat valt wel mee hoor ;) ik verbaas me er gewoon wat over
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
pi_85639425
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:29 schreef twiFight het volgende:
Ik was de topicsluiter, dus even een nieuw topic, plus quote van de laatste post
[..]

ik zie net dat mijn post nogal boos overkomt, dat valt wel mee hoor ;) ik verbaas me er gewoon wat over
Het is gewoon een oersaai stuk. Bijna altijd rechtdoor, een rotbaan van betonplaten die nooit mooi waterpas aansluiten. Gelukkig heb ik een radio ja, maar ja, die hobbels in de baan (overgangen) zijn echt wel vervelend.

In de file staan is ook niet leuk, maar zo'n baan toch ook niet.
pi_85641140
Ik vind in de file staan helemaal niet erg eigenlijk :D
Muziekje aan, flesje drinken, boterhammetje erbij en ik vermaak me prima :Y
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:47:38 #5
251095 Purdey
Better off alone..
pi_85642535
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vermaakte me ook altijd prima. Vorige week nog in de file gestaan samen met m'n vader. Muziekje, zakje chips, stoel naar achter. Vooral als je niet hoeft te rijden zelf is het relaxed :)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:49:06 #6
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_85642585
Klopt, alleen zonder airco, als het 30+ graden is is het wel vervelend. Op vakantie bijvoorbeeld.

Verder kan ik me voorstellen dat als je er elke dag in staat voor je werk je wel baalt dat je x uur per week kwijt bent aan niks doen. Die tijd kun je vast wel gebruiken voor het huishouden etc
pi_85642971
Goedemorgen.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_85643577
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Naar Werchter 6 uur in de file, wordt het toch minder leuk :')
pi_85644022
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:49 schreef twiFight het volgende:
Klopt, alleen zonder airco, als het 30+ graden is is het wel vervelend. Op vakantie bijvoorbeeld.

Verder kan ik me voorstellen dat als je er elke dag in staat voor je werk je wel baalt dat je x uur per week kwijt bent aan niks doen. Die tijd kun je vast wel gebruiken voor het huishouden etc
Gelukkig heb ik airco *O*

quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:16 schreef Piles het volgende:

[..]

Naar Werchter 6 uur in de file, wordt het toch minder leuk :')
Ja, da's idd minder :D
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:37:17 #10
251095 Purdey
Better off alone..
pi_85644433
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:00 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Goedemorgen.
Goedemiddag! Ik wist niet eens dat er tijdsverschil zat tussen Raalte en Rotterdam ;)
Is een paspoort ook vereist, wil ik ooit eens het gezellige Raalte gaan bekijken?

Morgen lekker naar de markt, is niks te beleven, maar ik kan er wel met de auto heen O+
Is zéker wel 10 minuten rijden :') Moet waarschijnlijk met de bejaardenmaffia in conclaaf over een parkeerplek, maar qua auto boezem ik wel vertrouwen in waarschijnlijk :7
pi_85644526
Is er geen markt 100km verder? Is toch veel leuker :P
pi_85644557
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:37 schreef Purdey het volgende:

[..]

Goedemiddag! Ik wist niet eens dat er tijdsverschil zat tussen Raalte en Rotterdam ;)
Is een paspoort ook vereist, wil ik ooit eens het gezellige Raalte gaan bekijken?

Morgen lekker naar de markt, is niks te beleven, maar ik kan er wel met de auto heen O+
Is zéker wel 10 minuten rijden :') Moet waarschijnlijk met de bejaardenmaffia in conclaaf over een parkeerplek, maar qua auto boezem ik wel vertrouwen in waarschijnlijk :7
Je bent welkom, ik zal alvast bij de grensovergang staan om je snel door te laten ;) Al die kleine ritjes met de auto zijn zo herkenbaar :D! Maar mijn excuus is dat m'n fiets kapot is.
pi_85644751
Vanmorgen voor het eerst sinds een maand (ben op vakantie geweest) weer autogereden. Ging prima natuurlijk :P :7
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:45:58 #14
251095 Purdey
Better off alone..
pi_85644797
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:39 schreef Piles het volgende:
Is er geen markt 100km verder? Is toch veel leuker :P
Zou weleens naar de zwarte markt in Beverwijk willen. Is een stukje rijden namelijk, en altijd al eens willen zien. Geen idee of het wat is, en wat ik er kan verwachten :)
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:48:37 #15
251095 Purdey
Better off alone..
pi_85644915
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:40 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Je bent welkom, ik zal alvast bij de grensovergang staan om je snel door te laten ;) Al die kleine ritjes met de auto zijn zo herkenbaar :D! Maar mijn excuus is dat m'n fiets kapot is.
Dat is lief! Ik voel me gelijk heel erg Anne Frank :') Monique die Raalte binnen wordt gesmokkeld ;) Heb je een zolder waar ik kan verblijven?

Mijn fiets een paar maanden geleden gejat, achter het Centraal station hier. Logisch, Rotterdam hé..Dat zal me niet gebeuren tijdens mijn verblijf in Raalte!
pi_85645453
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:48 schreef Purdey het volgende:

[..]

Dat is lief! Ik voel me gelijk heel erg Anne Frank :') Monique die Raalte binnen wordt gesmokkeld ;) Heb je een zolder waar ik kan verblijven?

Mijn fiets een paar maanden geleden gejat, achter het Centraal station hier. Logisch, Rotterdam hé..Dat zal me niet gebeuren tijdens mijn verblijf in Raalte!
Ze zullen je nooit meer vinden! Hoe geruststellend is dat ^O^ :')

Nee in Raalte schijnen fietsen chronisch kapot te gaan, nja de mijne in ieder geval.
pi_85646309
Ook hier een fanatiek bestuurder :)
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_85646883
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:48 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik woon ook vlakbij Rotterdam en ga daar regelmatig op de fiets naartoe, maar de mijne is nog nooit gejat :D
En dat terwijl ik nog nooit kettingsloten ofzo gebruikt heb, alleen zo'n standaardslot door je achterwiel heen :D
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:38:32 #19
251095 Purdey
Better off alone..
pi_85647157
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:01 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ze zullen je nooit meer vinden! Hoe geruststellend is dat ^O^ :')

Nee in Raalte schijnen fietsen chronisch kapot te gaan, nja de mijne in ieder geval.
Brr, ik skip Raalte ;(
Dadelijk wordt ik 'Het vermiste meisje van fok' ;(

quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:32 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik woon ook vlakbij Rotterdam en ga daar regelmatig op de fiets naartoe, maar de mijne is nog nooit gejat :D
En dat terwijl ik nog nooit kettingsloten ofzo gebruikt heb, alleen zo'n standaardslot door je achterwiel heen :D
Dan heb je geluk gehad! ^O^
Dit was m'n tweede fiets, allebei bij het CS! Eén keer kon ik wel 's avonds laat van een ongure man een fiets kopen voor 20,- :')
pi_85647507
Hmm ik moet sparen :').. Wil sinds ik het blaasgeluid van een Impreza heb gehoord er één :')
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:56:21 #21
202014 JJH
Knetter. O+
pi_85653015
Raalte is best leuk, maar je kunt beter doorrijden naar Zwolle. :)
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 17:02:07 #22
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_85653319
Vandaag eindelijk m'n militaire rijbewijs op kunnen halen en morgen gelijk om 13.00 sta ik bij de gemeente. Kon helaas geen spoed aanvraag doen omdat dit weer via het RDW gaat (gaat het toch sowieso?), dus ik kan nog steeds niet in m'n Lancer rijden :(
Op elke fokker past een bril.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 18:16:58 #23
251095 Purdey
Better off alone..
pi_85655992
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 17:02 schreef Catch_me het volgende:
Vandaag eindelijk m'n militaire rijbewijs op kunnen halen en morgen gelijk om 13.00 sta ik bij de gemeente. Kon helaas geen spoed aanvraag doen omdat dit weer via het RDW gaat (gaat het toch sowieso?), dus ik kan nog steeds niet in m'n Lancer rijden :(
Alsof er op elke hoek van de straat iemand staat om je rijbewijs te vragen?
Vraag hier maar eens aan de mensen die al jaren op de weg zitten hoe vaak ze hun rijbewijs hebben moeten laten zien aan politie na aanhouding..
pi_85656032
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 18:16 schreef Purdey het volgende:

[..]

Alsof er op elke hoek van de straat iemand staat om je rijbewijs te vragen?
Vraag hier maar eens aan de mensen die al jaren op de weg zitten hoe vaak ze hun rijbewijs hebben moeten laten zien aan politie na aanhouding..
1,5 jaar rijbewijs. 2 keer aangehouden waarvan 1 keer rijbewijs moeten laten zien :P.. En dat was een grootschalige drugscontrole bij de grens.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 18:27:57 #25
202014 JJH
Knetter. O+
pi_85656309
Maar je bent wel gewoon in overtreding als je het moet doen. En ik denk dat ik gemiddeld toch wel op 2x in het jaar uit kom. Eergister nog, maar dat was geen politie.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 18:39:16 #26
251095 Purdey
Better off alone..
pi_85656627
Nee, ik weet het. Het heeft ook meer ellende, verzekering bijvoorbeeld. Het is het rebelse in mij, een rondje rijden kan geen kwaad. Maar dat kan het natuurlijk wel :)
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:24:46 #27
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_85658071
Ja heb al 2 x een stukje gereden maar voel me er gewoon niet prettig bij.

Ga zodra ik em heb eerst ff samen met een van m'n ouders op een parkeerterrein ff oefenen met parkeren en een weg met veel rotondes pakken om ff aan het voertuig te wennen :P
Op elke fokker past een bril.
pi_85663046
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 19:24 schreef Catch_me het volgende:
Ja heb al 2 x een stukje gereden maar voel me er gewoon niet prettig bij.

Heel goed, technisch gezien wordt het altijd nog gezien als "rijden zonder geldig rijbewijs". Daar wil je niet mee gepakt worden :).

Was trouwens weer een 'lekker' dagje vandaag. Vanmorgen moest ik naar amsterdam, zag ik op de a12 5 auto's samengepakt staan. Die hadden samen even gezellig gebotst.
Daarna reed ik naar tilburg, kwam dr opeens een dikke audi mijn baan op, zonder richting aan te geven. Inmiddels ben ik daar wel aardig aan gewend, kom het bijna dagelijks tegen, maar dit ging echt snel!
Tot slot ging ik uiteindelijk weer naar huis, op de a15(?) zag ik een focus staan, controle over het stuur verloren, en zo de vangrail in met zn neus. Zag dr niet zo fraai meer uit.
pi_85667280
Lekker dagje L0we.

Ik heb ook iets met noodweer. Ga ik naar de bios met volle zonneschijn op de heenweg, zonnedakje open handjes uit het raam.. terugweg commandeerde mevrouw om de auto aan de kant te zetten omdat het te erg werd. Groot gelijk! Bliksemflitsen die je gewoon verblindden icm die regen!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:53:41 #30
202014 JJH
Knetter. O+
pi_85668234
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:16 schreef L0we het volgende:

[..]

Heel goed, technisch gezien wordt het altijd nog gezien als "rijden zonder geldig rijbewijs". Daar wil je niet mee gepakt worden :).

Was trouwens weer een 'lekker' dagje vandaag. Vanmorgen moest ik naar amsterdam, zag ik op de a12 5 auto's samengepakt staan. Die hadden samen even gezellig gebotst.
Daarna reed ik naar tilburg, kwam dr opeens een dikke audi mijn baan op, zonder richting aan te geven. Inmiddels ben ik daar wel aardig aan gewend, kom het bijna dagelijks tegen, maar dit ging echt snel!
Tot slot ging ik uiteindelijk weer naar huis, op de a15(?) zag ik een focus staan, controle over het stuur verloren, en zo de vangrail in met zn neus. Zag dr niet zo fraai meer uit.
Dode en twee zwaargewonden bij ongeval op A12
Dat ongeluk op de A12? :o
pi_85671037
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:47 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik vermaakte me ook altijd prima. Vorige week nog in de file gestaan samen met m'n vader. Muziekje, zakje chips, stoel naar achter. Vooral als je niet hoeft te rijden zelf is het relaxed :)
Zeg, was jij niet met je mooie blauwe Nissantje naar Lowlands dit weekend? Er was maandagochtend voor ons een ongelukje gebeurd tijdens de grote uittocht zeg maar, waarbij een blauwe Micra betrokken was :@

(niet dat ik je zou uitlachen, mijn groepje had donderdag een ongelukje, waarbij ik heeeel blij was dat ik de gordel om had. die staat nu mooi paars en groen op m'n borsten en buik geprint :') ).
Tap tap tap
pi_85671905
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:53 schreef JJH het volgende:

[..]

Dode en twee zwaargewonden bij ongeval op A12
Dat ongeluk op de A12? :o
Nee, het was vanmorgen al. Alleen maar blikschade voor zover ik kon zien.
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 23:50 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Zeg, was jij niet met je mooie blauwe Nissantje naar Lowlands dit weekend? Er was maandagochtend voor ons een ongelukje gebeurd tijdens de grote uittocht zeg maar, waarbij een blauwe Micra betrokken was :@

(niet dat ik je zou uitlachen, mijn groepje had donderdag een ongelukje, waarbij ik heeeel blij was dat ik de gordel om had. die staat nu mooi paars en groen op m'n borsten en buik geprint :') ).
Auch, das minder! Wat is dr gebeurd?
  woensdag 25 augustus 2010 @ 00:13:44 #33
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_85671987
Ik heb nog een leuk (lees: eng) verhaal voor morgen, nu eerst slapen.
pi_85672040
Beetje filerijden, boel begint een beetje op gang te komen, iemand trapt te laat op de rem, auto 1 kan nog stoppen, auto 2 niet meer. Het ging op zich niet hard maar het speelde zich af als een film. De schrik zat er goed in, ik was aardig over de zeik. Dus yay voor gordels!
Tap tap tap
pi_85672072
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 00:15 schreef CherryLips het volgende:
Beetje filerijden, boel begint een beetje op gang te komen, iemand trapt te laat op de rem, auto 1 kan nog stoppen, auto 2 niet meer. Het ging op zich niet hard maar het speelde zich af als een film. De schrik zat er goed in, ik was aardig over de zeik. Dus yay voor gordels!
Reed je zelf of iemand anders?
pi_85672199
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 00:16 schreef vannelle het volgende:

[..]

Reed je zelf of iemand anders?
Iemand anders. Ben wel zsm zelf weer gaan rijden en merkte dat ik heel veel afstand tussen mij en de voorganger liet :') .
Tap tap tap
pi_85673264
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 00:19 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Iemand anders. Ben wel zsm zelf weer gaan rijden en merkte dat ik heel veel afstand tussen mij en de voorganger liet :') .
Dan hoef je jezelf iig niks te verwijten. :)

Dat je extra voorzichtig bent snap ik, heb zelf met de vrachtwagen ooit eens iemand het ziekenhuis in gereden.
Was op een landweggetje, stervensdonker en ik moest linksaf het erf op.
Dus kijken, richting aangeven, nog een keer kijken en insturen maar.
Maar omdat het zo donker was was ik te veel geconcentreerd op die oprit.
Ik stuurde in en op dat moment werd ik ingehaald door een Golf, nooit verwacht.
Zag em door de lucht vliegen, buitelen en stuiteren en tot stilstand komen, paar 100 meter verder in een weiland.
Ben er naar toe gerend maar er zat niemand meer in, hij had geen gordel om en dat is ws. zijn geluk geweest want zijn auto was echt onherkenbaar.
Uiteindelijk gelukkig wel gevonden en bahbah.........was nie goe wat ik zag nie.
Voornaamste letsel was ruggewervels gebroken en een oogkas verbrijzeld, oh wat voelde ik me op dat moment zwaar kut.
Ik heb me hiervoor ook voor de rechter moeten verantwoorden maar werd vrijgesproken. Gelukkig.

Maar er moest nog wel gewerkt worden dus ik kreeg een andere vrachtwagen. De 1e miste een gedeelte van de voorkant, nooit terug gevonden.
Ik heb echt nog nooit zo overdreven vaak in m'n spiegels gekeken als toen maar ben wel weer gaan rijden.

En daar ging het eigenlijk om, je bent direct weer gaan rijden, ondanks de schrik en andere dingen.
Vind ik echt heel goed, je staat op het punt een complimentje te krijgen. ;)
pi_85677191
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 00:46 schreef vannelle het volgende:

[..]

Dan hoef je jezelf iig niks te verwijten. :)

Dat je extra voorzichtig bent snap ik, heb zelf met de vrachtwagen ooit eens iemand het ziekenhuis in gereden.
Was op een landweggetje, stervensdonker en ik moest linksaf het erf op.
Dus kijken, richting aangeven, nog een keer kijken en insturen maar.
Maar omdat het zo donker was was ik te veel geconcentreerd op die oprit.
Ik stuurde in en op dat moment werd ik ingehaald door een Golf, nooit verwacht.
Zag em door de lucht vliegen, buitelen en stuiteren en tot stilstand komen, paar 100 meter verder in een weiland.
Ben er naar toe gerend maar er zat niemand meer in, hij had geen gordel om en dat is ws. zijn geluk geweest want zijn auto was echt onherkenbaar.
Uiteindelijk gelukkig wel gevonden en bahbah.........was nie goe wat ik zag nie.
Voornaamste letsel was ruggewervels gebroken en een oogkas verbrijzeld, oh wat voelde ik me op dat moment zwaar kut.
Ik heb me hiervoor ook voor de rechter moeten verantwoorden maar werd vrijgesproken. Gelukkig.

Maar er moest nog wel gewerkt worden dus ik kreeg een andere vrachtwagen. De 1e miste een gedeelte van de voorkant, nooit terug gevonden.
Ik heb echt nog nooit zo overdreven vaak in m'n spiegels gekeken als toen maar ben wel weer gaan rijden.

En daar ging het eigenlijk om, je bent direct weer gaan rijden, ondanks de schrik en andere dingen.
Vind ik echt heel goed, je staat op het punt een complimentje te krijgen. ;)
Oeu! Dan voel je je wel heel beroerd ja... weet je hoe het is afgelopen met die vent?

Ik voelde me al heel kut toen ik een paar maanden geleden een konijn aanreed :')
pi_85677237
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 00:19 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Das flink schrikken ja. Je moet alleen niet doen als mn kennis, die droeg een paar weken na een ongeluk geen gordel, dat deed namelijk een beetje pijn...
pi_85677317
Ohja, vanmorgen weer 3 ongelukken, allemaal kopstaart met 2 autos op de a12. Alsof iedereen opnieuw moet leren autorijden na de vakantie... :X
pi_85677340
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 08:56 schreef L0we het volgende:

[..]

Das flink schrikken ja. Je moet alleen niet doen als mn kennis, die droeg een paar weken na een ongeluk geen gordel, dat deed namelijk een beetje pijn...
Kennis van me draagt nooit een gordel, omdat ze bang is met de auto in het water te komen :')
Dat de kans veel groter is om een gewone botsing te krijgen doet er niet toe :|W
pi_85677469
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 08:54 schreef L0we het volgende:

[..]

Oeu! Dan voel je je wel heel beroerd ja... weet je hoe het is afgelopen met die vent?

Ik voelde me al heel kut toen ik een paar maanden geleden een konijn aanreed :')
Heb em een paar keer opgezocht in het ziekenhuis en mij is verteld dat het allemaal wel weer goed zou komen.
Gelukkig!
Humor had ie wel: "Komt eigenlijk goed uit, ik wou tóch al een dieseltje kopen."

Dit is zo'n 20 jaar geleden gebeurd maar ik denk er nog steeds regelmatig aan, dit zal ik nooit meer vergeten.
pi_85678324
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:03 schreef Piles het volgende:

[..]

Kennis van me draagt nooit een gordel, omdat ze bang is met de auto in het water te komen :')
Dat de kans veel groter is om een gewone botsing te krijgen doet er niet toe :|W
In het water rijden is een even grote klap als tegen een muur aan rijden. Als je geen gordel draagt weet je zeker dat je het niet overleeft...
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:09 schreef vannelle het volgende:

[..]

Heb em een paar keer opgezocht in het ziekenhuis en mij is verteld dat het allemaal wel weer goed zou komen.
Gelukkig!
Humor had ie wel: "Komt eigenlijk goed uit, ik wou tóch al een dieseltje kopen."

Dit is zo'n 20 jaar geleden gebeurd maar ik denk er nog steeds regelmatig aan, dit zal ik nooit meer vergeten.
Gelukkig maar inderdaad! Lijkt me toch wel heel vervelend als hij er blijvend iets aan overhoudt (ookal is het niet jou schuld).
  woensdag 25 augustus 2010 @ 10:02:32 #44
251095 Purdey
Better off alone..
pi_85678732
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 23:50 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nee hoor, ben niet naar Lowlands geweest :)
Had ik ook geen plannen toe. Ik ben een luxekind, ik kan niet drie nachten in een tent zonder douche met liters bier over me heen. Ik ben van een douche, een bed en goed gestyled haar :')
Maar jij bent hier een tijdje niet geweest, was je op vakantie?
pi_85690003
Ah nee, vanavond weer noodweer voorspeld nu ik weer de weg op moet. Half Nederland door, hopelijk op tijd thuis!
  woensdag 25 augustus 2010 @ 15:10:06 #46
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_85690471
Ik ben in Polen aangekomen! Veilig enzo! Wat een lange weg joh, duitsland was op zich wel chill, en de snelweg in polen ook wel prima te doen. Maaaar dann.. Dan kom je in warschau aan en is alles 1 grote bende, overal auto's, overal voetgangers. Ben geslaagd erdoorheen te rijden, en dat lukt me nog steeds goed. Zonder schade! Mijn ex-rijinstructeur kan trots op mij zijn :P

Heb nu niet ech de tijd om alles door te lezen, heb ook nog geen internet hier thuis maar ik ben wel allemaal benieuwd alles. Purdey, hoe bevalt je micra?

Oh ja, een beetje spam maar mochten jullie mij willen volgen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_85690845
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:10 schreef monsterd. het volgende:
Ik ben in Polen aangekomen! Veilig enzo! Wat een lange weg joh, duitsland was op zich wel chill, en de snelweg in polen ook wel prima te doen. Maaaar dann.. Dan kom je in warschau aan en is alles 1 grote bende, overal auto's, overal voetgangers. Ben geslaagd erdoorheen te rijden, en dat lukt me nog steeds goed. Zonder schade! Mijn ex-rijinstructeur kan trots op mij zijn :P

Geweldig dat Polen! Ik vond het al een chaos in Wroclaw maar Warszawa lijkt me al helemaal een hel. Ben er maar een keer geweest als een hele kleine house_is_a_feeling nog, kan me er dus vrij weinig van herinneren. Maak plezier daar! ^O^
pi_85690874
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:10 schreef monsterd. het volgende:
Ik ben in Polen aangekomen! Veilig enzo!
*O*
Mooi dat het goed gegaan is :)
pi_85690967
Zo ik was het helemaal vergeten dit topic :')
Over beesten aanrijden; m'n buurvrouw zat laatst doodleuk te vertellen:
'Ik heb altijd tegen m'n dochter gezegd; zit er een duif op de weg? Gewoon doorrijden, die vliegen wel weg!'
...
'Tot ze een paar weken geleden thuis kwam met: 'Mam weet je nog? Ik heb zojuist een deuuuuf aangereden! :'('

Dus wij zitten daar laatst en toen vertelde ze dat d'r zoon dus ook al een duif plat gereden had. Met droog commentaar 'Wat is dat met die stomme beesten?' (In plat Brabants klinkt het veel leuker :P)

En toen reed ik laatst ergens, duif op de weg.. Oooooh die vliegt wel weg.

Niet dus :D
pi_85691013
M'n instructeur tekende altijd kruisjes bij overreden dieren bij de aantekeningen van de leerlingen, en dan ook precies bij welke les enzo. Heel grappig achteraf, mijn blad was kruisvrij _O_
pi_85691153
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:22 schreef Empathologica het volgende:
En toen reed ik laatst ergens, duif op de weg.. Oooooh die vliegt wel weg.

Niet dus :D
Ik had het vorige week ook nog, pas toen ik 'm bijna aantikte (stapvoets) vloog ie weg, kutbeesten :')
En ik ben er 1 met 70 voorbij gereden op een paar cm, bleef ook rustig zitten :|W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')