ik zie net dat mijn post nogal boos overkomt, dat valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:25 schreef twiFight het volgende:
Maar wat is het probleem dan helemaal? Val je echt in slaap zodra er geen autos in de buurt zijn? Ben je doof zodat je geen radio kunt luisteren? Je moet gewoon opletten en voor de rest is dat kleine stukje rijden toch geen probleem? Wees blij dat het rustig is, dat is in ieder geval beter dan zo druk dat je elke dag in de file staat.
Het is gewoon een oersaai stuk. Bijna altijd rechtdoor, een rotbaan van betonplaten die nooit mooi waterpas aansluiten. Gelukkig heb ik een radio ja, maar ja, die hobbels in de baan (overgangen) zijn echt wel vervelend.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:29 schreef twiFight het volgende:
Ik was de topicsluiter, dus even een nieuw topic, plus quote van de laatste post
[..]
ik zie net dat mijn post nogal boos overkomt, dat valt wel mee hoorik verbaas me er gewoon wat over
Ik vermaakte me ook altijd prima. Vorige week nog in de file gestaan samen met m'n vader. Muziekje, zakje chips, stoel naar achter. Vooral als je niet hoeft te rijden zelf is het relaxedquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind in de file staan helemaal niet erg eigenlijk
Muziekje aan, flesje drinken, boterhammetje erbij en ik vermaak me prima
Naar Werchter 6 uur in de file, wordt het toch minder leukquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind in de file staan helemaal niet erg eigenlijk
Muziekje aan, flesje drinken, boterhammetje erbij en ik vermaak me prima
Gelukkig heb ik aircoquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:49 schreef twiFight het volgende:
Klopt, alleen zonder airco, als het 30+ graden is is het wel vervelend. Op vakantie bijvoorbeeld.
Verder kan ik me voorstellen dat als je er elke dag in staat voor je werk je wel baalt dat je x uur per week kwijt bent aan niks doen. Die tijd kun je vast wel gebruiken voor het huishouden etc
Ja, da's idd minderquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Naar Werchter 6 uur in de file, wordt het toch minder leuk
Goedemiddag! Ik wist niet eens dat er tijdsverschil zat tussen Raalte en Rotterdamquote:
Je bent welkom, ik zal alvast bij de grensovergang staan om je snel door te latenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:37 schreef Purdey het volgende:
[..]
Goedemiddag! Ik wist niet eens dat er tijdsverschil zat tussen Raalte en Rotterdam
Is een paspoort ook vereist, wil ik ooit eens het gezellige Raalte gaan bekijken?
Morgen lekker naar de markt, is niks te beleven, maar ik kan er wel met de auto heen![]()
Is zéker wel 10 minuten rijdenMoet waarschijnlijk met de bejaardenmaffia in conclaaf over een parkeerplek, maar qua auto boezem ik wel vertrouwen in waarschijnlijk
Zou weleens naar de zwarte markt in Beverwijk willen. Is een stukje rijden namelijk, en altijd al eens willen zien. Geen idee of het wat is, en wat ik er kan verwachtenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:39 schreef Piles het volgende:
Is er geen markt 100km verder? Is toch veel leuker
Dat is lief! Ik voel me gelijk heel erg Anne Frankquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:40 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Je bent welkom, ik zal alvast bij de grensovergang staan om je snel door te latenAl die kleine ritjes met de auto zijn zo herkenbaar
! Maar mijn excuus is dat m'n fiets kapot is.
Ze zullen je nooit meer vinden! Hoe geruststellend is datquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:48 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat is lief! Ik voel me gelijk heel erg Anne FrankMonique die Raalte binnen wordt gesmokkeld
Heb je een zolder waar ik kan verblijven?
Mijn fiets een paar maanden geleden gejat, achter het Centraal station hier. Logisch, Rotterdam hé..Dat zal me niet gebeuren tijdens mijn verblijf in Raalte!
Ik woon ook vlakbij Rotterdam en ga daar regelmatig op de fiets naartoe, maar de mijne is nog nooit gejatquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:48 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat is lief! Ik voel me gelijk heel erg Anne FrankMonique die Raalte binnen wordt gesmokkeld
Heb je een zolder waar ik kan verblijven?
Mijn fiets een paar maanden geleden gejat, achter het Centraal station hier. Logisch, Rotterdam hé..Dat zal me niet gebeuren tijdens mijn verblijf in Raalte!
Brr, ik skip Raaltequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:01 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ze zullen je nooit meer vinden! Hoe geruststellend is dat![]()
Nee in Raalte schijnen fietsen chronisch kapot te gaan, nja de mijne in ieder geval.
Dan heb je geluk gehad!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik woon ook vlakbij Rotterdam en ga daar regelmatig op de fiets naartoe, maar de mijne is nog nooit gejat
En dat terwijl ik nog nooit kettingsloten ofzo gebruikt heb, alleen zo'n standaardslot door je achterwiel heen
Alsof er op elke hoek van de straat iemand staat om je rijbewijs te vragen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:02 schreef Catch_me het volgende:
Vandaag eindelijk m'n militaire rijbewijs op kunnen halen en morgen gelijk om 13.00 sta ik bij de gemeente. Kon helaas geen spoed aanvraag doen omdat dit weer via het RDW gaat (gaat het toch sowieso?), dus ik kan nog steeds niet in m'n Lancer rijden
1,5 jaar rijbewijs. 2 keer aangehouden waarvan 1 keer rijbewijs moeten laten zienquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:16 schreef Purdey het volgende:
[..]
Alsof er op elke hoek van de straat iemand staat om je rijbewijs te vragen?
Vraag hier maar eens aan de mensen die al jaren op de weg zitten hoe vaak ze hun rijbewijs hebben moeten laten zien aan politie na aanhouding..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |