abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:27:40 #1
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_85636854
Aanschouw hier; het negende +1 = tiende autorij topic. Opgezet naar aanleiding van het autorijles topic, maar omdat er veel mensen hun/haar rijbewijs (bijna) in de pocket hebben is een eigen autorij topic een noodzaak!

Discussieer hier:
- Over autorijden in het algemeen
- Ergernissen, irritaties in het verkeer
- Auto's
- Al het overige dat je kwijt zou willen gerelateerd aan het onderwerp

De vorige topics zijn hier te vinden:

Autorij topic #1 - Waar iedereen net zijn rijbewijs heeft
Autorij topic #2 - Vol met beginners!
Autorijtopic #3 - Wassen hoort er ook bij.
Autorijtopic #4 Met veiligheidsvestjes de weg op!
Autorijtopic #5 Met nieuwe geslaagden en dode herten!
Autorijtopic #6 Met veel invoegen en inhalen
Autorijtopic #7 Over rijden, maar waarin?
Autorijtopic #8 - Met Purdey en Cherry aan het stuur...
Autorijtopic #9 Met newbies en pro's
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:29:49 #2
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_85636892
Ik was de topicsluiter, dus even een nieuw topic, plus quote van de laatste post

quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:25 schreef twiFight het volgende:
Maar wat is het probleem dan helemaal? Val je echt in slaap zodra er geen autos in de buurt zijn? Ben je doof zodat je geen radio kunt luisteren? Je moet gewoon opletten en voor de rest is dat kleine stukje rijden toch geen probleem? Wees blij dat het rustig is, dat is in ieder geval beter dan zo druk dat je elke dag in de file staat.
ik zie net dat mijn post nogal boos overkomt, dat valt wel mee hoor ;) ik verbaas me er gewoon wat over
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
pi_85639425
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:29 schreef twiFight het volgende:
Ik was de topicsluiter, dus even een nieuw topic, plus quote van de laatste post
[..]

ik zie net dat mijn post nogal boos overkomt, dat valt wel mee hoor ;) ik verbaas me er gewoon wat over
Het is gewoon een oersaai stuk. Bijna altijd rechtdoor, een rotbaan van betonplaten die nooit mooi waterpas aansluiten. Gelukkig heb ik een radio ja, maar ja, die hobbels in de baan (overgangen) zijn echt wel vervelend.

In de file staan is ook niet leuk, maar zo'n baan toch ook niet.
pi_85641140
Ik vind in de file staan helemaal niet erg eigenlijk :D
Muziekje aan, flesje drinken, boterhammetje erbij en ik vermaak me prima :Y
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:47:38 #5
251095 Purdey
Better off alone..
pi_85642535
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vermaakte me ook altijd prima. Vorige week nog in de file gestaan samen met m'n vader. Muziekje, zakje chips, stoel naar achter. Vooral als je niet hoeft te rijden zelf is het relaxed :)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:49:06 #6
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_85642585
Klopt, alleen zonder airco, als het 30+ graden is is het wel vervelend. Op vakantie bijvoorbeeld.

Verder kan ik me voorstellen dat als je er elke dag in staat voor je werk je wel baalt dat je x uur per week kwijt bent aan niks doen. Die tijd kun je vast wel gebruiken voor het huishouden etc
pi_85642971
Goedemorgen.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_85643577
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Naar Werchter 6 uur in de file, wordt het toch minder leuk :')
pi_85644022
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:49 schreef twiFight het volgende:
Klopt, alleen zonder airco, als het 30+ graden is is het wel vervelend. Op vakantie bijvoorbeeld.

Verder kan ik me voorstellen dat als je er elke dag in staat voor je werk je wel baalt dat je x uur per week kwijt bent aan niks doen. Die tijd kun je vast wel gebruiken voor het huishouden etc
Gelukkig heb ik airco *O*

quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:16 schreef Piles het volgende:

[..]

Naar Werchter 6 uur in de file, wordt het toch minder leuk :')
Ja, da's idd minder :D
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:37:17 #10
251095 Purdey
Better off alone..
pi_85644433
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:00 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Goedemorgen.
Goedemiddag! Ik wist niet eens dat er tijdsverschil zat tussen Raalte en Rotterdam ;)
Is een paspoort ook vereist, wil ik ooit eens het gezellige Raalte gaan bekijken?

Morgen lekker naar de markt, is niks te beleven, maar ik kan er wel met de auto heen O+
Is zéker wel 10 minuten rijden :') Moet waarschijnlijk met de bejaardenmaffia in conclaaf over een parkeerplek, maar qua auto boezem ik wel vertrouwen in waarschijnlijk :7
pi_85644526
Is er geen markt 100km verder? Is toch veel leuker :P
pi_85644557
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:37 schreef Purdey het volgende:

[..]

Goedemiddag! Ik wist niet eens dat er tijdsverschil zat tussen Raalte en Rotterdam ;)
Is een paspoort ook vereist, wil ik ooit eens het gezellige Raalte gaan bekijken?

Morgen lekker naar de markt, is niks te beleven, maar ik kan er wel met de auto heen O+
Is zéker wel 10 minuten rijden :') Moet waarschijnlijk met de bejaardenmaffia in conclaaf over een parkeerplek, maar qua auto boezem ik wel vertrouwen in waarschijnlijk :7
Je bent welkom, ik zal alvast bij de grensovergang staan om je snel door te laten ;) Al die kleine ritjes met de auto zijn zo herkenbaar :D! Maar mijn excuus is dat m'n fiets kapot is.
pi_85644751
Vanmorgen voor het eerst sinds een maand (ben op vakantie geweest) weer autogereden. Ging prima natuurlijk :P :7
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:45:58 #14
251095 Purdey
Better off alone..
pi_85644797
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:39 schreef Piles het volgende:
Is er geen markt 100km verder? Is toch veel leuker :P
Zou weleens naar de zwarte markt in Beverwijk willen. Is een stukje rijden namelijk, en altijd al eens willen zien. Geen idee of het wat is, en wat ik er kan verwachten :)
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:48:37 #15
251095 Purdey
Better off alone..
pi_85644915
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:40 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Je bent welkom, ik zal alvast bij de grensovergang staan om je snel door te laten ;) Al die kleine ritjes met de auto zijn zo herkenbaar :D! Maar mijn excuus is dat m'n fiets kapot is.
Dat is lief! Ik voel me gelijk heel erg Anne Frank :') Monique die Raalte binnen wordt gesmokkeld ;) Heb je een zolder waar ik kan verblijven?

Mijn fiets een paar maanden geleden gejat, achter het Centraal station hier. Logisch, Rotterdam hé..Dat zal me niet gebeuren tijdens mijn verblijf in Raalte!
pi_85645453
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:48 schreef Purdey het volgende:

[..]

Dat is lief! Ik voel me gelijk heel erg Anne Frank :') Monique die Raalte binnen wordt gesmokkeld ;) Heb je een zolder waar ik kan verblijven?

Mijn fiets een paar maanden geleden gejat, achter het Centraal station hier. Logisch, Rotterdam hé..Dat zal me niet gebeuren tijdens mijn verblijf in Raalte!
Ze zullen je nooit meer vinden! Hoe geruststellend is dat ^O^ :')

Nee in Raalte schijnen fietsen chronisch kapot te gaan, nja de mijne in ieder geval.
pi_85646309
Ook hier een fanatiek bestuurder :)
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_85646883
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:48 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik woon ook vlakbij Rotterdam en ga daar regelmatig op de fiets naartoe, maar de mijne is nog nooit gejat :D
En dat terwijl ik nog nooit kettingsloten ofzo gebruikt heb, alleen zo'n standaardslot door je achterwiel heen :D
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:38:32 #19
251095 Purdey
Better off alone..
pi_85647157
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:01 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ze zullen je nooit meer vinden! Hoe geruststellend is dat ^O^ :')

Nee in Raalte schijnen fietsen chronisch kapot te gaan, nja de mijne in ieder geval.
Brr, ik skip Raalte ;(
Dadelijk wordt ik 'Het vermiste meisje van fok' ;(

quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:32 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik woon ook vlakbij Rotterdam en ga daar regelmatig op de fiets naartoe, maar de mijne is nog nooit gejat :D
En dat terwijl ik nog nooit kettingsloten ofzo gebruikt heb, alleen zo'n standaardslot door je achterwiel heen :D
Dan heb je geluk gehad! ^O^
Dit was m'n tweede fiets, allebei bij het CS! Eén keer kon ik wel 's avonds laat van een ongure man een fiets kopen voor 20,- :')
pi_85647507
Hmm ik moet sparen :').. Wil sinds ik het blaasgeluid van een Impreza heb gehoord er één :')
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:56:21 #21
202014 JJH
Knetter. O+
pi_85653015
Raalte is best leuk, maar je kunt beter doorrijden naar Zwolle. :)
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 17:02:07 #22
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_85653319
Vandaag eindelijk m'n militaire rijbewijs op kunnen halen en morgen gelijk om 13.00 sta ik bij de gemeente. Kon helaas geen spoed aanvraag doen omdat dit weer via het RDW gaat (gaat het toch sowieso?), dus ik kan nog steeds niet in m'n Lancer rijden :(
Op elke fokker past een bril.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 18:16:58 #23
251095 Purdey
Better off alone..
pi_85655992
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 17:02 schreef Catch_me het volgende:
Vandaag eindelijk m'n militaire rijbewijs op kunnen halen en morgen gelijk om 13.00 sta ik bij de gemeente. Kon helaas geen spoed aanvraag doen omdat dit weer via het RDW gaat (gaat het toch sowieso?), dus ik kan nog steeds niet in m'n Lancer rijden :(
Alsof er op elke hoek van de straat iemand staat om je rijbewijs te vragen?
Vraag hier maar eens aan de mensen die al jaren op de weg zitten hoe vaak ze hun rijbewijs hebben moeten laten zien aan politie na aanhouding..
pi_85656032
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 18:16 schreef Purdey het volgende:

[..]

Alsof er op elke hoek van de straat iemand staat om je rijbewijs te vragen?
Vraag hier maar eens aan de mensen die al jaren op de weg zitten hoe vaak ze hun rijbewijs hebben moeten laten zien aan politie na aanhouding..
1,5 jaar rijbewijs. 2 keer aangehouden waarvan 1 keer rijbewijs moeten laten zien :P.. En dat was een grootschalige drugscontrole bij de grens.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 18:27:57 #25
202014 JJH
Knetter. O+
pi_85656309
Maar je bent wel gewoon in overtreding als je het moet doen. En ik denk dat ik gemiddeld toch wel op 2x in het jaar uit kom. Eergister nog, maar dat was geen politie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')