Het was maar een fopje hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat ik geen tompoes in de vriezer heb staan en geen slagroom in de koelkast
Klacht: zie bovenstaande
Anti-Klacht: Ik had het wel willen doen
Mijn merel genaamd Merel vond dat een heuse delicatesse.quote:
Die negerjongen.quote:
Jij herkent The Karate Kid niet?quote:
Ik sla even over, sorry.quote:
Kinderen voor kinderen.quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:45 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat je genoegen neemt met een virituele tompouce en virituele slagroom
Eigenlijk heel saai, alleen nog maar geld. Ik wilde nog olieverf en wat dingen maar ik kon nog niet op tijd verzinnen welke dus dat krijg ik binnenkort nogquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:50 schreef Salatrel het volgende:
en wat heb je allemaal gekregen voor je verjaardag?
Ik kijk kwaliteit. Aangezien dat joch van Smith mij mateloos irriteert, weiger ik het om die meuk te kijken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij herkent The Karate Kid niet?
Oja, dat is zijn kind. Maar nee, die film is gewoon goed.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik kijk kwaliteit. Aangezien dat joch van Smith mij mateloos irriteert, weiger ik het om die meuk te kijken.
Het origineel man, het origineel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oja, dat is zijn kind. Maar nee, die film is gewoon goed.
IK OOK HHAHAAHHAHAHA OM JOUW HOOFD!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
hahaha ik moet heel hard lachen hahahahahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel mensen wonen er ook alweer in Nederland?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:31 schreef Mr.Cooper het volgende:
School.
Nou als je dat al een chick scoren vind heb ik er al 2000000000000000000000000000000 gescored. Debieltje.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
IK OOK HHAHAAHHAHAHA OM JOUW HOOFD!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
16 miljoenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoeveel mensen wonen er ook alweer in Nederland?
17+ inmiddels, toch?quote:
Ik ook nie hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:32 schreef Salatrel het volgende:
stil hier.
iedereen is zeker uitgenodigd voor maisnon dr feestje behalve ik
Ja hallo, dat kan toch niet goed blijven gaan.quote:
Ownoes, wat heb je?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:35 schreef Dqod het volgende:
Ik voel me een beetje vreemd.. Hopelijk word ik nie ziek O_o
Beetje een naar gevoel in m'n buik en ik heb gloeiwangetjesquote:
Haha hm, dat ook jaquote:
Wat zit je mijn lievelingsliedje af te kraken jonguhquote:
Ja, ik wou dat ik salaris kreeg.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik krijg mijn salaris morgen pas
Jeej, nu sta ik weer 15 euro in de plus.quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jeej, nu sta ik weer 15 euro in de plus.
Gelukkig dat ik nog mijn salaris uitbetaald krijg.quote:
Watskeburtquote:
Ik heb een keer in de min gestaan, toen ik 16 was.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik nog mijn salaris uitbetaald krijg.
Ik ga nooit meer in de min staan
Je kan toch pas na je 18e in de min staan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een keer in de min gestaan, toen ik 16 was.
Toen kon ik ineens niet meer pinnen.![]()
Bleek dat er een foutje was gemaakt bij een of andere verzekering, die had i.p.v. een maand premie, gelijk maar premie van een heel jaar eraf gehaald.![]()
Nou wij hebben hier de modum voor internet staan. Wij betalen dat ook gewoon en iedereen die hier komt wonen en internet wil betaald gewoon een vast bedrag elke maand, ligt er maar net aan met hoeveel we op dit moment hier wonen. Nu loopt 1 huisgenootje al 3 maanden achter met betalen en als je dan nog een geldige reden hebt om het niet te kunnen betalen oke, maar bij hem is het telkens komt wel komt wel. Maar hij kan wel andere dingen kopen. Nu heb ik hem dit weekend aangesproken van he als ik het dinsdag niet heb trek ik gewoon de kabel er uit. Nee dinsdag heb ik het echt. Nu weet hij dat ik thuis ben, en nog geen geld gezien. Ik erger me daar gewoon kapot aan.quote:
Dat is idd kapot vervelend..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou wij hebben hier de modum voor internet staan. Wij betalen dat ook gewoon en iedereen die hier komt wonen en internet wil betaald gewoon een vast bedrag elke maand, ligt er maar net aan met hoeveel we op dit moment hier wonen. Nu loopt 1 huisgenootje al 3 maanden achter met betalen en als je dan nog een geldige reden hebt om het niet te kunnen betalen oke, maar bij hem is het telkens komt wel komt wel. Maar hij kan wel andere dingen kopen. Nu heb ik hem dit weekend aangesproken van he als ik het dinsdag niet heb trek ik gewoon de kabel er uit. Nee dinsdag heb ik het echt. Nu weet hij dat ik thuis ben, en nog geen geld gezien. Ik erger me daar gewoon kapot aan.
Dat dacht ik ook, maar kennelijk kon het stiekem tochquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan toch pas na je 18e in de min staan?
Had je die verzeker al op je 16e op eigen naam staan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een keer in de min gestaan, toen ik 16 was.
Toen kon ik ineens niet meer pinnen.![]()
Bleek dat er een foutje was gemaakt bij een of andere verzekering, die had i.p.v. een maand premie, gelijk maar premie van een heel jaar eraf gehaald.![]()
Dat weet ik niet maar je moet het in ieder geval wel aanvragen voordat je in de min kan staan. (Wat ik nooit heb gedaan)quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan toch pas na je 18e in de min staan?
Vroegah hoefde dat niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar kennelijk kon het stiekem toch![]()
Waarschijnlijk omdat ik ook een spaarrekening bij ze heb?
Brommerverzekeringquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Had je die verzeker al op je 16e op eigen naam staan?
[..]
Dat weet ik niet maar je moet het in ieder geval wel aanvragen voordat je in de min kan staan. (Wat ik nooit heb gedaan)
Mm apart. Spaarrekening kun je dan toch ook vaak nog niet bij?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar kennelijk kon het stiekem toch![]()
Waarschijnlijk omdat ik ook een spaarrekening bij ze heb?
Ja, het was iets heel vaags ik weet de details ook niet meer precies, iig wel dat ik rood stond en dacht: goh, hoe is het mogelijk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:03 schreef Japsnars het volgende:
Had je die verzeker al op je 16e op eigen naam staan?
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is idd kapot vervelend..
Hm, ik zou idd doen wat jij wou gaan doen![]()
Wat, voor je 18e niet bij je spaarrekening? Dat is helemaal nieuw voor mij.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Mm apart. Spaarrekening kun je dan toch ook vaak nog niet bij?
Ik ben van vroegahquote:
Ik zou een manier verzinnen dat hij niet meer bij het internet kan, wat een sukkel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou wij hebben hier de modum voor internet staan. Wij betalen dat ook gewoon en iedereen die hier komt wonen en internet wil betaald gewoon een vast bedrag elke maand, ligt er maar net aan met hoeveel we op dit moment hier wonen. Nu loopt 1 huisgenootje al 3 maanden achter met betalen en als je dan nog een geldige reden hebt om het niet te kunnen betalen oke, maar bij hem is het telkens komt wel komt wel. Maar hij kan wel andere dingen kopen. Nu heb ik hem dit weekend aangesproken van he als ik het dinsdag niet heb trek ik gewoon de kabel er uit. Nee dinsdag heb ik het echt. Nu weet hij dat ik thuis ben, en nog geen geld gezien. Ik erger me daar gewoon kapot aan.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:05 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat, voor je 18e niet bij je spaarrekening? Dat is helemaal nieuw voor mij.
Tja weet het niet, het staat nu allemaal nog bij die van mijn ouders op omdat rente. Alleen over half jaartje krijg ik dat dus wel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:05 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja de kabel er uit trekken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou een manier verzinnen dat hij niet meer bij het internet kan, wat een sukkel.
Die rente is gewoon hetzelfde, ongeacht of hij op jouw spaarrekening of op die van hun staat.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja weet het niet, het staat nu allemaal nog bij die van mijn ouders op omdat rente. Alleen over half jaartje krijg ik dat dus wel.
Ik wil hem wel voor je vermoorden hoor. Kan ik m'n frustraties ergens op botvieren.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja de kabel er uit trekken.En ik ben al heel lief tegen hem geweest, want hij is zo'n holbewoner die overdag slaapt en in de avond wakker word en de hele nacht gaat gamen. En ik hoor de hele nacht piew piew piew van het geschiet. Fucking irritant. Dus ik weet dat hij niet zonder internet kan.
Mja, ik heb een 2 spaarrekeningen en op die ene zit een soort van beveiliging en daar kan ik inderdaad niet bij en dat komt na een bepaalde tijd vrij.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja weet het niet, het staat nu allemaal nog bij die van mijn ouders op omdat rente. Alleen over half jaartje krijg ik dat dus wel.
Oh, ik heb mijn hele leven al een lopende rekening en een spaarrekening gehad en vanaf mijn 16e beschikking erover gekregen (wat moest ik er voor eigenlijk meequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:07 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja de kabel er uit trekken.En ik ben al heel lief tegen hem geweest, want hij is zo'n holbewoner die overdag slaapt en in de avond wakker word en de hele nacht gaat gamen. En ik hoor de hele nacht piew piew piew van het geschiet. Fucking irritant. Dus ik weet dat hij niet zonder internet kan.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:09 schreef Japsnars het volgende:
Maar ik heb helemaal niets van geld/rekening met geld gekregen toen ik 18 werd. Ik begin te vermoeden dat mijn vader alle gespaarde studiefondsen in ons nieuwe huis heeft gestoken. Of gewoon niet heeft gespaard.
Wat is er dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wil hem wel voor je vermoorden hoor. Kan ik m'n frustraties ergens op botvieren.
Zal wel goedkomen, hij heeft immers altijd nog zijn aandelenportefeuillequote:
Welke frustraties?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wil hem wel voor je vermoorden hoor. Kan ik m'n frustraties ergens op botvieren.
Mmmh, dat dacht ik vroegah ook met mijn aandelen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zal wel goedkomen, hij heeft immers altijd nog zijn aandelenportefeuille
Ik durf niet te kijken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mmmh, dat dacht ik vroegah ook met mijn aandelen.Ben nu nog niet op het niveau van voor 2001.
De spaarrekening die mijn ouders voor mij hebben, word pas geopend voor mij op de dag dat ik 18 word. Ik moet ook tekenen enzo bij een plaatelijk ING kantoor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:05 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mag ik meehelpen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:
Relatiesquote:
Je hebt tenminste OV.quote:
Jij altijd.quote:
Haha, ik heb maar 250 euro in aandelen (Qurius) alhoewel dat momenteel volgens mij nog maar 100 euro is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mmmh, dat dacht ik vroegah ook met mijn aandelen.Ben nu nog niet op het niveau van voor 2001.
Ik ben 7 september jarig, dus ik krijg pas in oktober Stufi, en OV gaat pas in, in de maand waarin je voor het eerst stufi krijgt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je hebt tenminste OV.
En waarom dan pas?
Altijd leuke onderwerpen.quote:
Ja, mijn gegevens waren tot mijn 16e ook alleen inzichtelijk voor mijn ouders. Maar jouw ouders hebben het gewoon vastgezet. Maar volgens mij heeft je ma het nog vastgezet, al die spange zonnebril gekocht?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
De spaarrekening die mijn ouders voor mij hebben, word pas geopend voor mij op de dag dat ik 18 word. Ik moet ook tekenen enzo bij een plaatelijk ING kantoor.
Dat proberen wel meer mensen.quote:
Vooral als buitenstaander. Als je zelf onderdeel bent van het onderwerp is het altijd wat minder.quote:
Krijg je op het MBO pas stufi als je 18 wordt?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben 7 september jarig, dus ik krijg pas in oktober Stufi, en OV gaat pas in, in de maand waarin je voor het eerst stufi krijgt.
Mooiquote:
Ik kijk wel in A'dam morgen, heb niet echt iets leuks gezien in Eindhoven.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:17 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, mijn gegevens waren tot mijn 16e ook alleen inzichtelijk voor mijn ouders. Maar jouw ouders hebben het gewoon vastgezet. Maar volgens mij heeft je ma het nog vastgezet, al die spange zonnebril gekocht?
Ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Krijg je op het MBO pas stufi als je 18 wordt?
Waarom is dat niet gewoon standaard 1 september, ik snap dat niet hoor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben 7 september jarig, dus ik krijg pas in oktober Stufi, en OV gaat pas in, in de maand waarin je voor het eerst stufi krijgt.
Ik wel iets meer, maar ik heb YoungDynamic als fonds, niet echt geslaagd te noemen. Ik heb het geld niet nodig, dus ik laat het mooi staan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haha, ik heb maar 250 euro in aandelen (Qurius) alhoewel dat momenteel volgens mij nog maar 100 euro is.
Pics van die bril.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:17 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, mijn gegevens waren tot mijn 16e ook alleen inzichtelijk voor mijn ouders. Maar jouw ouders hebben het gewoon vastgezet. Maar volgens mij heeft je ma het nog vastgezet, al die spange zonnebril gekocht?
[..]
Dat proberen wel meer mensen.
Heb er nieuwe Michelins onder. Had ik veel eerder moeten doen. Rijdt alsof je seks hebt nu.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vergeet niet je helm op te zetten als je in die getz gaat rijden
MBO'ers krijgen pas vanaf 18 jaar stufi en OV dat gaat per kwartaal. anders is het te duurquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom is dat niet gewoon standaard 1 september, ik snap dat niet hoor.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En a la Hostel z'n achillespees doorsnijden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mooi
Heb je al ideeen? Ik wil graag z'n vingers een voor een breken![]()
![]()
Maar, voor jou is dat al zo lang geleden, je weet vast niet meer hoe dat voelt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Heb er nieuwe Michelins onder. Had ik veel eerder moeten doen. Rijdt alsof je seks hebt nu.
Overheid, duh.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
dagwaarde is gelijk verdubbeldquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Heb er nieuwe Michelins onder. Had ik veel eerder moeten doen. Rijdt alsof je seks hebt nu.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:18 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik wel iets meer, maar ik heb YoungDynamic als fonds, niet echt geslaagd te noemen. Ik heb het geld niet nodig, dus ik laat het mooi staan.
quote:Robeco is van plan het Nederlandse fonds Robeco Young Dynamic op te laten gaan in het Luxemburgse fonds Robeco Global Stars. Het voornemen wordt voorgelegd aan de buitengewone algemene vergadering van aandeelhouders van Robeco Young Dynamic op 26 februari 2010. Als het voorstel erdoor komt, zal de samenvoeging in het tweede kwartaal van 2010 plaatsvinden. De notering aan Euronext Amsterdam komt dan te vervallen.
Ja, tot vorige week dinsdag ongeveer.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:18 schreef Chai het volgende:
[..]
AwwDacht dat juist nog weer redelijk goed was de laatste tijd?
Hoe was het bij de fysio?quote:
En kleine, oppervlakkige sneetjes maken met een vlijmscherp mesjequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En a la Hostel z'n achillespees doorsnijden.
Alsof ik mijn leven hier in zijn ganse omvang publiekelijk neerplemp.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar, voor jou is dat al zo lang geleden, je weet vast niet meer hoe dat voelt.
Ik snap het wel, ik vind het gewoon kut. Ik krijg geen zakgeld meer als ik 18 word. dus nu moet ik van 1 september tot 26/27 oktober overleven met nog geen 150 euroquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ik zou de veters van zijn schoenen aan elkaar vaststrikken!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En a la Hostel z'n achillespees doorsnijden.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik kijk wel in A'dam morgen, heb niet echt iets leuks gezien in Eindhoven.
quote:
Dat is TE hoor Salquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zou de veters van zijn schoenen aan elkaar vaststrikken!
En toen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, tot vorige week dinsdag ongeveer.
Dus jij was die gast die heeft gezorgd dat WD 2,5 keer klaarkwam?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Alsof ik mijn leven hier in zijn ganse omvang publiekelijk neerplemp.
Het is dus al gebeurt en officieel bekendgemaakt door Robeco:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
WAT waarom heb ik daar niets van ontvangen.
quote:Tijdens de buitengewone algemene vergadering van aandeelhouders, gehouden op 26 februari 2010, hebben de aandeelhouders ingestemd met het voorstel om Robeco YoungDynamic te ontbinden en over te laten gaan in het Luxemburgse fonds Robeco Global Stars. De effectuering van de samenvoeging zal op 28 mei 2010 plaatsvinden. De notering van Robeco YoungDynamic aan Euronext Amsterdam by NYSE Euronext, segment Euronext Fund Services, zal dan komen te vervallen.
Geile meneer die je hielp?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Alsof ik mijn leven hier in zijn ganse omvang publiekelijk neerplemp.
En z'n oogleden en lippen op elkaar naaien.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
En kleine, oppervlakkige sneetjes maken met een vlijmscherp mesje
Ja, nou nee, laat maarquote:
Was het over.quote:
2,5 keer?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus jij was die gast die heeft gezorgd dat WD 2,5 keer klaarkwam?
Dat snap ik, ik ga nu even mijn administratie in om te kijken of ik daar wel wat van ontvangen heb.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het is dus al gebeurt en officieel bekendgemaakt door Robeco:
[..]
Mevrouw.quote:
En daarna zout water over m heen gooienquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En z'n oogleden en lippen op elkaar naaien.
We zijn mensen met frustratiesquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
BobbyB en Dqod, wat zijn jullie voor enge mensen?
Watquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo... En nu moet jij ergens anders gaan wonen?
En daarna een voetenbadje in zoutzuur.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
En daarna zout water over m heen gooien
Eng.quote:
Oh, die heb je overal ja. Ik heb voor een paar euro een wayfarer van een strandneger op een Spaanse costa.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben gewoon opzoek naar hele goedkope Aviators.Niks spangs ofzo hoor.
Hij was gewoon blijven wonen bij die vriendin die toen is vreemdgegaan. niks nieuwe vriendin.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
WatWoonde je alweer samen met je nieuwe vriendin Bobby?
En dan is t tijd voor "de peer" in z'n rectumquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En daarna een voetenbadje in zoutzuur.
Laat het nu net zijn dat de laatste bus naar de Spaanse costa net vertrokken isquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh, die heb je overal ja. Ik heb voor een paar euro een wayfarer van een strandneger op een Spaanse costa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |