quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jeej, nu sta ik weer 15 euro in de plus.

Gelukkig dat ik nog mijn salaris uitbetaald krijg.quote:

Watskeburtquote:

Ik heb een keer in de min gestaan, toen ik 16 was.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik nog mijn salaris uitbetaald krijg.
Ik ga nooit meer in de min staan

Je kan toch pas na je 18e in de min staan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een keer in de min gestaan, toen ik 16 was.
Toen kon ik ineens niet meer pinnen.![]()
Bleek dat er een foutje was gemaakt bij een of andere verzekering, die had i.p.v. een maand premie, gelijk maar premie van een heel jaar eraf gehaald.![]()

Nou wij hebben hier de modum voor internet staan. Wij betalen dat ook gewoon en iedereen die hier komt wonen en internet wil betaald gewoon een vast bedrag elke maand, ligt er maar net aan met hoeveel we op dit moment hier wonen. Nu loopt 1 huisgenootje al 3 maanden achter met betalen en als je dan nog een geldige reden hebt om het niet te kunnen betalen oke, maar bij hem is het telkens komt wel komt wel. Maar hij kan wel andere dingen kopen. Nu heb ik hem dit weekend aangesproken van he als ik het dinsdag niet heb trek ik gewoon de kabel er uit. Nee dinsdag heb ik het echt. Nu weet hij dat ik thuis ben, en nog geen geld gezien. Ik erger me daar gewoon kapot aan.quote:

Dat is idd kapot vervelend..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou wij hebben hier de modum voor internet staan. Wij betalen dat ook gewoon en iedereen die hier komt wonen en internet wil betaald gewoon een vast bedrag elke maand, ligt er maar net aan met hoeveel we op dit moment hier wonen. Nu loopt 1 huisgenootje al 3 maanden achter met betalen en als je dan nog een geldige reden hebt om het niet te kunnen betalen oke, maar bij hem is het telkens komt wel komt wel. Maar hij kan wel andere dingen kopen. Nu heb ik hem dit weekend aangesproken van he als ik het dinsdag niet heb trek ik gewoon de kabel er uit. Nee dinsdag heb ik het echt. Nu weet hij dat ik thuis ben, en nog geen geld gezien. Ik erger me daar gewoon kapot aan.

Dat dacht ik ook, maar kennelijk kon het stiekem tochquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan toch pas na je 18e in de min staan?

Had je die verzeker al op je 16e op eigen naam staan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een keer in de min gestaan, toen ik 16 was.
Toen kon ik ineens niet meer pinnen.![]()
Bleek dat er een foutje was gemaakt bij een of andere verzekering, die had i.p.v. een maand premie, gelijk maar premie van een heel jaar eraf gehaald.![]()
Dat weet ik niet maar je moet het in ieder geval wel aanvragen voordat je in de min kan staan. (Wat ik nooit heb gedaan)quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan toch pas na je 18e in de min staan?

Vroegah hoefde dat niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar kennelijk kon het stiekem toch![]()
Waarschijnlijk omdat ik ook een spaarrekening bij ze heb?

Brommerverzekeringquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Had je die verzeker al op je 16e op eigen naam staan?
[..]
Dat weet ik niet maar je moet het in ieder geval wel aanvragen voordat je in de min kan staan. (Wat ik nooit heb gedaan)

Mm apart. Spaarrekening kun je dan toch ook vaak nog niet bij?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar kennelijk kon het stiekem toch![]()
Waarschijnlijk omdat ik ook een spaarrekening bij ze heb?

Ja, het was iets heel vaags ik weet de details ook niet meer precies, iig wel dat ik rood stond en dacht: goh, hoe is het mogelijk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:03 schreef Japsnars het volgende:
Had je die verzeker al op je 16e op eigen naam staan?

Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is idd kapot vervelend..
Hm, ik zou idd doen wat jij wou gaan doen![]()

Wat, voor je 18e niet bij je spaarrekening? Dat is helemaal nieuw voor mij.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Mm apart. Spaarrekening kun je dan toch ook vaak nog niet bij?

Ik ben van vroegahquote:

Ik zou een manier verzinnen dat hij niet meer bij het internet kan, wat een sukkel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou wij hebben hier de modum voor internet staan. Wij betalen dat ook gewoon en iedereen die hier komt wonen en internet wil betaald gewoon een vast bedrag elke maand, ligt er maar net aan met hoeveel we op dit moment hier wonen. Nu loopt 1 huisgenootje al 3 maanden achter met betalen en als je dan nog een geldige reden hebt om het niet te kunnen betalen oke, maar bij hem is het telkens komt wel komt wel. Maar hij kan wel andere dingen kopen. Nu heb ik hem dit weekend aangesproken van he als ik het dinsdag niet heb trek ik gewoon de kabel er uit. Nee dinsdag heb ik het echt. Nu weet hij dat ik thuis ben, en nog geen geld gezien. Ik erger me daar gewoon kapot aan.

Inderdaad.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:05 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat, voor je 18e niet bij je spaarrekening? Dat is helemaal nieuw voor mij.

Tja weet het niet, het staat nu allemaal nog bij die van mijn ouders op omdat rente. Alleen over half jaartje krijg ik dat dus wel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:05 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat, voor je 18e niet bij je spaarrekening? Dat is helemaal nieuw voor mij.

Ja de kabel er uit trekken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou een manier verzinnen dat hij niet meer bij het internet kan, wat een sukkel.

Die rente is gewoon hetzelfde, ongeacht of hij op jouw spaarrekening of op die van hun staat.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja weet het niet, het staat nu allemaal nog bij die van mijn ouders op omdat rente. Alleen over half jaartje krijg ik dat dus wel.

Ik wil hem wel voor je vermoorden hoor. Kan ik m'n frustraties ergens op botvieren.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja de kabel er uit trekken.En ik ben al heel lief tegen hem geweest, want hij is zo'n holbewoner die overdag slaapt en in de avond wakker word en de hele nacht gaat gamen. En ik hoor de hele nacht piew piew piew van het geschiet. Fucking irritant. Dus ik weet dat hij niet zonder internet kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |