En toen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, tot vorige week dinsdag ongeveer.
Dus jij was die gast die heeft gezorgd dat WD 2,5 keer klaarkwam?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Alsof ik mijn leven hier in zijn ganse omvang publiekelijk neerplemp.
Het is dus al gebeurt en officieel bekendgemaakt door Robeco:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
WAT waarom heb ik daar niets van ontvangen.
quote:Tijdens de buitengewone algemene vergadering van aandeelhouders, gehouden op 26 februari 2010, hebben de aandeelhouders ingestemd met het voorstel om Robeco YoungDynamic te ontbinden en over te laten gaan in het Luxemburgse fonds Robeco Global Stars. De effectuering van de samenvoeging zal op 28 mei 2010 plaatsvinden. De notering van Robeco YoungDynamic aan Euronext Amsterdam by NYSE Euronext, segment Euronext Fund Services, zal dan komen te vervallen.
Geile meneer die je hielp?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Alsof ik mijn leven hier in zijn ganse omvang publiekelijk neerplemp.
En z'n oogleden en lippen op elkaar naaien.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
En kleine, oppervlakkige sneetjes maken met een vlijmscherp mesje
Ja, nou nee, laat maarquote:
Was het over.quote:
2,5 keer?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus jij was die gast die heeft gezorgd dat WD 2,5 keer klaarkwam?
Dat snap ik, ik ga nu even mijn administratie in om te kijken of ik daar wel wat van ontvangen heb.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het is dus al gebeurt en officieel bekendgemaakt door Robeco:
[..]
Mevrouw.quote:
En daarna zout water over m heen gooienquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En z'n oogleden en lippen op elkaar naaien.
We zijn mensen met frustratiesquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
BobbyB en Dqod, wat zijn jullie voor enge mensen?
Watquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo... En nu moet jij ergens anders gaan wonen?
En daarna een voetenbadje in zoutzuur.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
En daarna zout water over m heen gooien
Eng.quote:
Oh, die heb je overal ja. Ik heb voor een paar euro een wayfarer van een strandneger op een Spaanse costa.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben gewoon opzoek naar hele goedkope Aviators.Niks spangs ofzo hoor.
Hij was gewoon blijven wonen bij die vriendin die toen is vreemdgegaan. niks nieuwe vriendin.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
WatWoonde je alweer samen met je nieuwe vriendin Bobby?
En dan is t tijd voor "de peer" in z'n rectumquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En daarna een voetenbadje in zoutzuur.
Laat het nu net zijn dat de laatste bus naar de Spaanse costa net vertrokken isquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh, die heb je overal ja. Ik heb voor een paar euro een wayfarer van een strandneger op een Spaanse costa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |