Das wel leuk ja. af en toe een dikke djoekpartij omdat Khalid de iphone van Merkan heeft gestolenquote:
Dat waren anderen, dat was niet iemand uit mijn klasquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
Eerst zijn het allemaal lelijken uti je vorige klas en dan scoor je een 'chickie' ?
Ook een beetje groot woord denk ik 'scoren'
Christelijke scholen hebben anders wel een hogere kwaliteit van onderwijs dan openbare.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:23 schreef AdvancedPower het volgende:
Christelijke scholen.
Ben jezelf Christelijk?
Dat zijn niet echt "zwarte" namen...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:31 schreef ukga het volgende:
[..]
Das wel leuk ja. af en toe een dikke djoekpartij omdat Khalid de iphone van Merkan heeft gestolen
Whehequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:31 schreef ukga het volgende:
[..]
Das wel leuk ja. af en toe een dikke djoekpartij omdat Khalid de iphone van Merkan heeft gestolen
huiswerkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:31 schreef banapples het volgende:
Misschien moet je je beseffen dat er straks weer huiswerk aankomt
TS heeft geen respect voor het gezag van zijn docenten. -1quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:22 schreef naatje_1 het volgende:
Maar dit was nog niet alles, toen ze mijn naam uitsprak (welke ik vervang door een andere naam), tijdens het controleren of iedereen er was, ging het zo:
Docent: “Voornaam Achternano”
Ik: “Bijna (maakt handgebaar), Achternaam it is”
(klas schiet in de lach)
Chickie: “Ik vind hem nu al leuk”
Ofwel, ik heb gewoon de eerste dag al meteen een chickie gescoort.
hey nog iemand van GSquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:54 schreef Knevelt het volgende:
[..]
TS heeft geen respect voor het gezag van zijn docenten. -1
TS liegt ons voor. -1
Geen teen. -1
Maakt: -3
Heb je wel een chickie maar kun je niet neukenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:25 schreef gerard96 het volgende:
kben wel christelijk thuis ook en ga naar kerk.
Wie maakt er tegenwoordig nog zijn huiswerk, of is dat de nieuwe hype?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:31 schreef banapples het volgende:
Misschien moet je je beseffen dat er straks weer huiswerk aankomt
Wat ben jij een rebel...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:07 schreef panjaboy het volgende:
[..]
Wie maakt er tegenwoordig nog zijn huiswerk, of is dat de nieuwe hype?
primaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:10 schreef Luckystrikeroker het volgende:
Ik heb nog een week vakantie.![]()
maar niemand uit mijn klas weet hoelaat we maandag op school moeten zijn..
Gymnasium, aangenaamquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:14 schreef Equites het volgende:
Ik begrijp geen ass van je OP. Die vmbo' ers tegenwoordig...
Hoezo dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:22 schreef naatje_1 het volgende:
Nu, ik kom op school, alles leuk en aardig. En dan beginnen ze met zo'n opening, ik zit op een Christelijk ding, dus betrekken ze dat gedoe daar ook op (iedereen van mijn klas ging daar 4 jaar geleden heen, dus ik moest wel).
Dit een chickie scoren noemenquote:Maar dit was nog niet alles, toen ze mijn naam uitsprak (welke ik vervang door een andere naam), tijdens het controleren of iedereen er was, ging het zo:
Docent: “Voornaam Achternano”
Ik: “Bijna (maakt handgebaar), Achternaam it is”
(klas schiet in de lach)
Chickie: “Ik vind hem nu al leuk”
Omdat het als een goede school bekend staat, jeweetz, maar meer dan de helft van die school is atheïstquote:
Maar waarom zet je er neer dat je er naar toe ging omdat de hele klas er naar toe ging, als je er eigenlijk naar toeging omdat het een goede school was?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat het als een goede school bekend staat, jeweetz, maar meer dan de helft van die school is atheïst
Jamaar, dat chickie dat zei toch...![]()
Het niveau van jouw klas.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:25 schreef naatje_1 het volgende:
Sowieso, er zaten heel wat kinderen in de klas waarvan de naam verkeerd werd uitgesproken, en alleen bij mij lachten ze hoe ik het corrigeerde
dat zijn er meer dan hier op de aarde rond lopen...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:31 schreef Mr.Cooper het volgende:
School.
Nou als je dat al een chick scoren vind heb ik er al 2000000000000000000000000000000 gescored. Debieltje.
Jahaa maar zo goed is hij ook hequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:32 schreef Olle. het volgende:
[..]
dat zijn er meer dan hier op de aarde rond lopen...
baasquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:31 schreef Mr.Cooper het volgende:
School.
Nou als je dat al een chick scoren vind heb ik er al 2000000000000000000000000000000 gescored. Debieltje.
in gouda, 1x googlen en je hebt mijn schoolquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:39 schreef Dropdown het volgende:
Pater puellam intrat.
Waar zit je op school
Wat is er mijn jong?quote:
Of TS word volledig buitengesloten aangezien hij niet gay is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:55 schreef Japsnars het volgende:
Maar 1 jongen in je klas en verder alleen chicks? Dat doe je best goed.
Er staat V4quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:55 schreef Maikuuul het volgende:
TS wilt als kapper gaan werken ?
Gezien er alleen maar vrouwen bij waren ?
Intellectueel met 1 lquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:40 schreef iksdee het volgende:
Sowieso mensen die het leuk hebben op school![]()
Ts is een intelectueel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |