Een soort poeziealbum dus!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:19 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Oh dat weet ik misschien, scrapbooken![]()
Er zijn mensen die hun fotoalbum helemaal opvrolijken met plaatjes en andere kinderachtige frutsels. Dat heet scrapbooken.
Wat ben je? Loverboy?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:53 schreef tcr het volgende:
Ik moet een ander beroep kiezen, elke verwijzing gaat bijna gelijk over in een:
[ afbeelding ]
Oh zie nu dat de laatste niet het laatste contact is, daar zit ik nog mee in de chat... Er is nog hoop.
Nope, ict'er.quote:
Ik weet het bijna zeker van niet maar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:32 schreef Isambard het volgende:
Kunnen anderen op RP zien dat ze aan je favorieten zijn toegevoegd?
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:33 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik weet het bijna zeker van niet maar ben ik ook wel benieuwd naar.
Volgens mij niet op RP, op OkCupid welquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:36 schreef Viking84 het volgende:
Ik zat ook al in Help te kijken. Lijkt me niet dat het zo is, want dan zouden de vrouwen die ik heb toegevoegd vast ook op mijn profiel kijken en dat gebeurt niet.
Even over die favorieten: Ik zet mensen in m'n favorieten waar ik misschien nog ooit op wil reagerenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:32 schreef Isambard het volgende:
Kunnen anderen op RP zien dat ze aan je favorieten zijn toegevoegd?
Hah, ziekenhuizen en IT, dat is ook een foute combinatie.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:20 schreef tcr het volgende:
[..]
Nope, ict'er.
En op de een of andere manier trekt mijn profiel veel verplegend personeel aan en die hebben een negatief beeld daarover?!?!?!
Of in het onderwijsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:28 schreef Hardrebel het volgende:Indd bijna elke meid werkt in de zorg, valt gewoon op.
En zo blijven de datingsites goed draaien ^_^quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:51 schreef Knipoogje het volgende:
Op datingsites werken vrouwen in de vrouwenberoepen: Onderwijs & Zorg
en de mannen in de mannenberoepen: IT
Mannen die in de IT werken zijn volgens die vrouwen saaie nerds en vrouwen die in onderwijs of de zorg werken zijn volgens de mannen mutsige burgertrutjes. Zo gaat het nou eenmaal en zo blijven we vrolijk langs elkaar heen gaan...
Ik vind dat allemaal wel een beetje te snel geoordeeld. Ik denk dat er genoeg vrouwen in de zorg en onderwijs zijn die geen mutsige burgertrutjes zijn..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:51 schreef Knipoogje het volgende:
Mannen die in de IT werken zijn volgens die vrouwen saaie nerds en vrouwen die in onderwijs of de zorg werken zijn volgens de mannen mutsige burgertrutjes. Zo gaat het nou eenmaal en zo blijven we vrolijk langs elkaar heen gaan...
Ik denk ook dat er genoeg mannen in de IT zijn die niet saai zijn. Ik verwoord alleen maar de algemene vooroordelenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:15 schreef Ijscodude het volgende:
Ik vind dat allemaal wel een beetje te snel geoordeeld. Ik denk dat er genoeg vrouwen in de zorg en onderwijs zijn die geen mutsige burgertrutjes zijn..
Maar ik zoek een burgertrutje, maar ja zover kom ik nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:51 schreef Knipoogje het volgende:
Op datingsites werken vrouwen in de vrouwenberoepen: Onderwijs & Zorg
en de mannen in de mannenberoepen: IT
Besteld bij Amazon.de (2e hands) voor iets van 5 euro (gokje wel waardquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:53 schreef Krullehoofd het volgende:
Er zijn ook overal for dummies boeken voor !
Online dating for dummies !
Lol, je hebt hem besteld? Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:52 schreef tcr het volgende:
[..]
Besteld bij Amazon.de (2e hands) voor iets van 5 euro (gokje wel waard). Zal de review in september plaatsen (verwachte levering 1-10 september).
http://www.amazon.de/gp/o(...)=UTF8&condition=used
(3e keuze, die van 2,37).
The Big Bang Theorie is een van mijn favoriete series, eens in mijn profiel opnemen van OkCupid (alhoewel).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |