Ach, ons winkeltempo is over het algemeen dusdanig van aard dat mariniers dat op een drafje moeten zien te bijsloffen. Meestal, als een zandmachter commentaar krijgt over het "te snel hobbelen" let hij even op het stemgeluid, als het vrouwelijk klinkt is het de vriendin, is het mannelijk dan is het een marinier (ja soms heb je dat soort figuren binnen de vriendenclub)quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:58 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dus wat voor ons een gewone pas is noemen jullie geforceerd... Interesting..
Je bedoelt dat jullie in het winkelcentrum in de looppas de eerste de beste macdonalds opzoeken om een vette hap in je nek te drukken?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ach, ons winkeltempo is over het algemeen dusdanig van aard dat mariniers dat op een drafje moeten zien te bijsloffen. Meestal, als een zandmachter commentaar krijgt over het "te snel hobbelen" let hij even op het stemgeluid, als het vrouwelijk klinkt is het de vriendin, is het mannelijk dan is het een marinier (ja soms heb je dat soort figuren binnen de vriendenclub)
De CaDi vergelijken met de Mac Donalds.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:06 schreef demspec het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jullie in het winkelcentrum in de looppas de eerste de beste macdonalds opzoeken om een vette hap in je nek te drukken?
Haha, slechts in je stoutste fantasieën hoor je een marinier zeggen dat het te hard gaat, en dat is als je fantaseerd dat je je bekkens zo hard op en neer stoot tov van een echte vent, als de homo die de gemiddelde pleun is..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ach, ons winkeltempo is over het algemeen dusdanig van aard dat mariniers dat op een drafje moeten zien te bijsloffen. Meestal, als een zandmachter commentaar krijgt over het "te snel hobbelen" let hij even op het stemgeluid, als het vrouwelijk klinkt is het de vriendin, is het mannelijk dan is het een marinier (ja soms heb je dat soort figuren binnen de vriendenclub)
Mooi dat je toegeeft dat er helemaal niks mis mee is.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 04:02 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Haha, slechts in je stoutste fantasieën hoor je een marinier zeggen dat het te hard gaat, en dat is als je fantaseerd dat je je bekkens zo hard op en neer stoot tov van een echte vent, als de homo die de gemiddelde pleun is..
O, en trouwens, mocht je nog steeds in de kast zitten.. Er is helemaal niks mis mee om te fantaseren dat je door een marinier genomen wordt... Dat doet je vrouwtje namelijk ook...
Ik in elk geval niet, en Lotusss ook nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:19 schreef Maitje het volgende:
Check die tijden wanneer jullie reageren... moeten jullie niet werken vandaag!
niet zozeer een gedicht alswel gewoon een cafe waar ik echt graag komquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
voor je dichtkunst
envoor je conclusie!
blerf..... ik faal !quote:
Nog steeds geen slechte tijd voor 5km (lees gewoon een goedequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:08 schreef Braamyo het volgende:
[..]
blerf..... ik faal !
28 minuten en 45 seconden....bam.....ik ben dood !
valt tegen zo na de vakantie
Wekker ging gewoon om 06.30, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat je niet kunt stappen!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:19 schreef Maitje het volgende:
Check die tijden wanneer jullie reageren... moeten jullie niet werken vandaag!
in andere woorden ben je dus gewoon nog dronken op het ochtend appel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wekker ging gewoon om 06.30, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat je niet kunt stappen!
Jullie gelukhebbers!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik in elk geval niet, en Lotusss ook niet
Die ligt trouwens nog te pitten met twee lieve kleine terroristjes op bed heh.
Naa, 3 minuten over tijd.. ik vind het nog best goed!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:08 schreef Braamyo het volgende:
[..]
blerf..... ik faal !
28 minuten en 45 seconden....bam.....ik ben dood !
valt tegen zo na de vakantie
Diehard!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wekker ging gewoon om 06.30, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat je niet kunt stappen!
Verminderd operationeel inzetbaar is de juiste benaming. En zoveel had ik niet gezopen..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
in andere woorden ben je dus gewoon nog dronken op het ochtend appel.
Het gaat er ook niet om of het best goed is of niet. Maar het zal beter moeten want 'best goed' wint helaas geen prijzenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:32 schreef Maitje het volgende:
[..]
Naa, 3 minuten over tijd.. ik vind het nog best goed!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:57 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om of het best goed is of niet. Maar het zal beter moeten want 'best goed' wint helaas geen prijzen
nja bedankt....quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:30 schreef Maitje het volgende:
[..]
... Als je je best doet voor iets, je geeft alles, verdiend dat tenminste een compliment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |