abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85649051
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 15:23 schreef fs180 het volgende:

[..]

Bontkraagjes is geen term voor marokkaantjes hoor, maar oorspronkelijk van scooterrijders, en laten dat nou vrijwel altijd proleten zijn.
Dat ben ik onmiddelijk met je eens, in mijn tijd hadden we tenminste echte brommers ;)
pi_85649172
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 15:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat ben ik onmiddelijk met je eens, in mijn tijd hadden we tenminste echte brommers ;)
Zie? Je drukt mijn uitspraken in een bewuste hoek. Gewoon mee ophouden. Je flatert nogal ermee en ik hoef er niet eens om te vragen.

En ja, Zundapp KS50 rules.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 15:27:15 #103
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_85649194
Alsof een vario toen nog niet bestond :+

Bontkraagjes staat ook niet gelijk aan bont natuurlijk, maar c&a jasjes, verwassen jeans en opgeschoren kop.
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2010 @ 15:29:44 #104
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_85649289
In nijmegen noemen we zo iemand gewoon gevaarlijk en legt de politie die ter plaatse neer met een paar wel gemikte kogels!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 15:32:11 #105
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_85649394
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:50 schreef Dagonet het volgende:

[..]

En bedankt. Het hele topic ging het goed en dankzij deze opmerking open je de poorten zelf.

Aanstellers, als het mocro's waren dat zaten we al op deel 5 en krijgt de gehele marokkaanse gemeenschap/ moslims van alles over zich heen. Nu de dader een bleekscheet is, mogen we het niet over zijn afkomst en cultuur hebben? :r
Schijt aan iedereen
  Moderator dinsdag 24 augustus 2010 @ 15:32:16 #106
8781 crew  Frutsel
pi_85649397
Ja en nu weer ontopic aub
pi_85649498
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 15:27 schreef fs180 het volgende:

Alsof een vario toen nog niet bestond :+
Oy! Met zo'n geval wilde een beetje jongere natuurlijk niet gezien worden, he, dat was net zo erg als een Puch Maxi.

Yamaha FS1, verchroomd, opgevoerd met een motocross stuur _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2010 15:34:55 ]
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 15:37:29 #108
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_85649634
Dat kan dan echt weer niet, racebuddies en mstuurtjes :9

Honda maakte natuurlijk wel automatische bakken, c90 enzo *O*
pi_85651519
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Nee. Ik twijfel gewoon aan het hele verhaal een beetje. Er staat nergens een verklaring van de politie, er staat -naast het doorrijden- nergens iets over wat in het nadeel van de jongen werkt. Hij mag daar rijden, er staat nergens dat hij werkelijk te hard reed (dat is een aanname van een slager, niet van een agent), het kind heeft niets dus het 'door de lucht slingeren' zal wel wat overdreven zijn (bij door de lucht slingeren denk ik aan beelden van Koninginnedag).

Dus misschien moet het hele bericht gewoon met een korrel zout genomen worden. Jongen raakt kind op zn scooter, hysterische slager springt in auto en rijdt scooter om, denkt dat hij de held van de dag is, jongen belt politie, man krijgt claim voor schade. Dat lijkt mij meer het geval.
Je vergeet het doorrijden na een ongeluk. Verklaar dat eens met je roze bril.
pi_85651617
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:16 schreef DonJames het volgende:

[..]

Als die kerel hem hard heeft geraakt (harder dan nodig dus), waarom niet? Het is niet de taak om van de willekeurige omstander om dat joch te straffen, en zeker niet door hem aan te rijden.
Geen wonder dat we in zo'n geindividualiseerde samenleving leven met mensen zoals jij. En ook geen wonder dat Nederlanders nauwelijks nog vertrouwen hebben in ons rechtssysteem met juristen zoals jij.
pi_85652101
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:22 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]

Geen wonder dat we in zo'n geindividualiseerde samenleving leven met mensen zoals jij. En ook geen wonder dat Nederlanders nauwelijks nog vertrouwen hebben in ons rechtssysteem met juristen zoals jij.
Vertrouwen in het rechtsysteem wordt volgens jou bevorderd door willekeur, eigenrichting en lijfstraffen?
pi_85652397
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:20 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]

Je vergeet het doorrijden na een ongeluk. Verklaar dat eens met je roze bril.
Ik gaf in een van mn eerdere posts al aan dat ik ook zou doorrijden als een of andere tokkie menigte mij achterop zou komen.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_85652470
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 15:12 schreef fs180 het volgende:

[..]

Wat? :?

Ik zeg alleen dat ik in zijn plaats ook gewoon 112 gebeld zou hebben, genoeg gekken in het verkeer die je ook echt aan zullen rijden -O-
Misschien had ie biuj die aaanrijding al moeten stoppen en 112 bellen voor dat kind?
Die scooter rijder heeft geluk gehad
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_85652556
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:43 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Honden dienen dan ook aangelijnd te zijn in tegenstelling tot kinderen.
Au contraire.
Kinderen gewoon aanlijnen en muilkorven indien van toepassing,
pi_85652791
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:42 schreef desiredbard het volgende:

[..]
Misschien had ie biuj die aaanrijding al moeten stoppen en 112 bellen voor dat kind?
Misschien is het bericht wel wat gekleurd, is het kind omgevallen en reed de scooter netjes, stond het kind gewoon weer op, en had die gast op zn scooter zoiets van 'dat zit wel goed'? En kwam er toen een vage winkelier achter hem aanrennen en is hij er vandoor gegaan?

Het hele 'nieuws'bericht is hear-say, van een slager die zijn auto aan een collega-winkelier had uitgeleend. Nee, dat is echt een betrouwbare bron.
pi_85652866
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:34 schreef DonJames het volgende:

[..]

Vertrouwen in het rechtsysteem wordt volgens jou bevorderd door willekeur, eigenrichting en lijfstraffen?
Die rechters moeten eens uit hun ivoren toren komen en een tijdje in de schoenen gaan staan van normale burgers, die voortdurend last hebben van criminaliteit.
Nu wekken ze de indruk dat het ze allemaal geen flikker interesseert wat er in de samenleving gebeurt, wat de gevolgen zijn van hun halfzachte aanpak (nou ja, aanpak...) en dat ze daardoor mede aansprakelijk zijn voor de verharding in de samenleving.
pi_85652954
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:34 schreef DonJames het volgende:

[..]

Meer dan het zoveelste voorbeeld van de extreem lage pakkans.
pi_85653063
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Misschien is het bericht wel wat gekleurd, is het kind omgevallen en reed de scooter netjes, stond het kind gewoon weer op, en had die gast op zn scooter zoiets van 'dat zit wel goed'? En kwam er toen een vage winkelier achter hem aanrennen en is hij er vandoor gegaan?

Het hele 'nieuws'bericht is hear-say, van een slager die zijn auto aan een collega-winkelier had uitgeleend. Nee, dat is echt een betrouwbare bron.
Dan is het inderdaad veel logischer om de kant van de scooterrijder te kiezen door zijn gedrag te verklaren en goed te praten zonder dat je er verder iets vanaf weet ja :{

Doorzichtige troll.
pi_85653064
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:42 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Het kind heeft helemaal niks, ik denk dat het allemaal extreem overtrokken is.
pi_85653095
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:57 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]

zonder dat je er verder iets vanaf weet ja :{

Doorzichtige troll.
Jij maakt minstens net zo veel aannames.
pi_85653257
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:57 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Het kind heeft helemaal niks, ik denk dat het allemaal extreem overtrokken is.
Kind heeft niets...maar niet had niets.
Kind is onvergereden..."meneer" is niet gestopt dus wist dat niet.

Bij een aanrijding stop je
en als dat zo hard ging...dan bel je zeker even voor een ambulance

Door rijden is een huftermentaliteit.
Nogmaals hij heeft geluk gehad dat
1) dat kind er niets aan overgehouden heeft
2) ik dat busje niet bestuurde
Ik was effe gaan chuck norrissen
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_85653311
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:58 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Jij maakt minstens net zo veel aannames.
Waar?
pi_85653735
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:52 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Die rechters moeten eens uit hun ivoren toren komen en een tijdje in de schoenen gaan staan van normale burgers, die voortdurend last hebben van criminaliteit.
Nu wekken ze de indruk dat het ze allemaal geen flikker interesseert wat er in de samenleving gebeurt, wat de gevolgen zijn van hun halfzachte aanpak (nou ja, aanpak...) en dat ze daardoor mede aansprakelijk zijn voor de verharding in de samenleving.
Maar wat wil je dan? Stel nou even (ik zeg dus niet dat het zo is, okee?) dat die scooterrijder inderdaad schade heeft omdat hij is aangereden door een auto die op expres hem inreed, en stel nou even dat dat helemaal niet nodig was om hem te pakken. Heb je hem? Wil je hem dan zijn wettelijke recht op schadevergoeding ontzeggen, omdat hij is doorgereden na een ongeluk? Dat recht op schadevergoeding heeft helemaal niets te maken met het doorrijden na een ongeval, het zijn 2 verschillende zaken!
pi_85653768
Pathetisch.... -O-
pi_85653911
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 17:00 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Kind heeft niets...maar niet had niets.
Kind is onvergereden..."meneer" is niet gestopt dus wist dat niet.

Bij een aanrijding stop je
en als dat zo hard ging...dan bel je zeker even voor een ambulance

Door rijden is een huftermentaliteit.
Nogmaals hij heeft geluk gehad dat
1) dat kind er niets aan overgehouden heeft
2) ik dat busje niet bestuurde
Ik was effe gaan chuck norrissen
Waar is je betrouwbare bron dat het 'zo hard' ging?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')