WHUT?!quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:03 schreef Malahide het volgende:
[..]
ppsssst, dat weet Ang ook nog niet.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:17 schreef Cee het volgende:
Meeste hekel heb ik aan dat extreem gemake-upte wief dat constant gekke bekken trekt voor de camera. Ze danst misschien wel oké maar m'n nekharen gaan recht overend staan van die wandelende Maybelline reclame.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go your corridor, zou ik zeggen, maar volgens mij heeft nog niet iedereen alles gezien. Ikzelf ben nog bezig met de laatste loodjes maar echt spannend vind ik het niet ik ken amper iemand nog en die fake-outs van de jury doen me met grote kracht tegen m'n tafel schoppen met m'n blote voeten zo gemeen vind ik ze.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:32 schreef Malahide het volgende:
Mag ik de Top... in de OP gooien met plaatjes en al???
Of heeft iemand daar bezwaren tegen?
Nope, thanks.quote:
Hoe'st weer daar volgende maand? Ik ga er dan naartoe (West-Canada) maar heb geen idee wat ik aan moet trekken. Ik heb geen balls dus je hoeft er niks mee te doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:49 schreef klaasdj het volgende:
Het is dat 't Canada is, maar anders was dit topic mij veel te gay.Heb je een zoekfunctie gedaan naar Canada of naar gay hier op Fok?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou het niet weten daar ik heden helaas in Nederland verkeer.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoe'st weer daar volgende maand? Ik ga er dan naartoe (West-Canada) maar heb geen idee wat ik aan moet trekken. Ik heb geen balls dus je hoeft er niks mee te doen.
nieuw topicquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb je een zoekfunctie gedaan naar Canada of naar gay hier op Fok?
Machtig medium toch he, dit.quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Machtig medium toch he, dit.![]()
Ik heb slaap, ik raaskal. Te veel SYTYCD en rare juryleden in één avond gekeken. Welterusten schatzi's!
Slaapze.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Machtig medium toch he, dit.![]()
Ik heb slaap, ik raaskal. Te veel SYTYCD en rare juryleden in één avond gekeken. Welterusten schatzi's!
Ik zie je vast wel een dezer dagen in het TRV Canada topic.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:59 schreef klaasdj het volgende:
[..]
[..]
Slaapze.
Ow btw, vaarwel ook. Ik ben niet zo'n danser.
Bon noot Cee. Don't fall oot of bedquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie je vast wel een dezer dagen in het TRV Canada topic.Au revoir mon cheri.
I bet you will.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie je vast wel een dezer dagen in het TRV Canada topic.Au revoir mon cheri.
WTH?? Denys is mine, hoorquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:27 schreef Malahide het volgende:
Morgenmiddag ontspoiler ik hem darlings.
Ik heb de kerels alvast even verdeeld, zodat we daar niet moeilijk over hoeven te doen:
Saeramir:
Hani (rasbroeder)
Jera (ballethert)
Sebastian (foet met kuif)
Ang3l/Cee:
kwartetten met Jonathan en Jesse
Malahide:
Edgar (exotische hipperdiehiphoppert)
Jeff (omdat Scandinaviër)
Denys (want ballroomRus, eventueel te delen met Cee)
Yonni (geile salsaslet)
Gooien we in de tombola:
Mackenzie
Shavar
![]()
![]()
![]()
NB: waarom zit die tapper er niet in? Geen tapfan, maar come on...[/spoiler]
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:31 schreef Cee het volgende:
[..]Bedoel je die met dat lelijke accent? Ballroom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je wat het stomme is, ik had m'n post nog niet ingevoerd toen ik me realiseerde dat ik Hani met jou moest delen en toen dacht ik eraan om het aan te passen en vervolgens pas ik het niet aan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:25 schreef Saeramir het volgende:
Hani is van mij hoorWel goed lezen he
Nee, die muts met die overdaad aan shiny lippenstift en mascara en kort zwart piekhaar en overdreven bekkengetrek. Nu ik er over nadenk, volgens mij deed die inderdaad ballroom.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:27 schreef Saeramir het volgende:
[..]
Bedoel je die met dat lelijke accent? Ballroom?
Het is al goedquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Weet je wat het stomme is, ik had m'n post nog niet ingevoerd toen ik me realiseerde dat ik Hani met jou moest delen en toen dacht ik eraan om het aan te passen en vervolgens pas ik het niet aan.
Sorry Saer.
Ja, die, dat was haar naam!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:35 schreef Saeramir het volgende:
Ah! Nee, je bedoelt dat hip hop meisje denk ik. Karlena ofzo.
Ik vind Denys echt heeeeerlijk als 'ie de paso aan het dansen is, maar dan zie ik dat trieste Oekraiense siepogenhoofdje weer en denk ik... mwao.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 06:26 schreef Saeramir het volgende:
WTH?? Denys is mine, hoor![]()
![]()
En ook Jeff en Yonni mag je voorlopig nog even niet hebben
En Ang zal toch echt voor Jonathan en Jesse moeten vechten hoor. Ik wil ze allemaal![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:07 schreef Cee het volgende:
Mal, ik wil graag Hani ook delen met je als 't mag.
Ik wil Hani eigenlijk ook wel, maar ik heb al een paar exotische snoepjes. Ik wilde niet te gretig overkomenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:25 schreef Saeramir het volgende:
Hani is van mij hoorWel goed lezen he
Ik moest stiekem erg lachen om dat gebrul van Jenny. Kom op zeg, drama queen. Wel weer een momentje voor Sjan-Mark om mooie tv voor zichzelf te creërenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:58 schreef Saeramir het volgende:
Vond ik ook erg irritant. Maar het blijste ben ik dat dat lelijke ballroom meisje er niet inzit, EN dat Jenny een jaartje mag overslaan. Ze zal er heus wel inkomen volgend jaar, maar had er nog niet zo'n trek in meteen na Jaeme Ray.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:00 schreef Saeramir het volgende:
Heeft iemand al een neerlaad gevonden?
Live show en result show staan klaar darling. Zweep eroverquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:22 schreef Ang3l het volgende:
Nu alweer de eerste live show ja? Mens ik heb in 2 dagen tijd al 3 afleveringen gezien! Hoe hard persen ze dit er doorheen zeg?!
quote:Die familiefoto van Denys… genomen bij Studio Politburo of zo?
Ben je nou helemaal van het dak geflikkerdquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:18 schreef Cee het volgende:
Stom. Stom stom stom. Als dit de trend van de rest van het seizoen wordt vrees ik dat ik af moet haken.
Ik ga pas zondag, maar toch bedanktquote:En Mallie,
[..]Je mag niet weg. Ga niet weg. Blijf. We rule, fjorden drool. Maar als je dan toch gaat, wens ik je heeeeel veel plezier!
Leuker? Oh ja wacht, ik had Ang3l 4 Jesse al geclaimd dus wat dat betreft ben ik blij dat je toegewezen hert er nog in zit. Maar ik vond de hiphop solo niet zo supergeweldig. Maar de jury kon inderdaad ook moeilijk een van de weinige niet-contemporary herten er al zo vroeg uitgooien.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:33 schreef Ang3l het volgende:
Omdat die andere 2 in de bottom 3 leuker waren.
En meer airtime gehad hebben tijdens de audities.
Doen ze niet aan bij Canada, daar rammen ze er de result show in een televisiehalfuurtje doorheenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:50 schreef Ang3l het volgende:
Hey1 Ik had geen optreden in mijn neerlaadNou ja, boeiend.
Is dat zo, dat ze elke week van partner gaan wisselen? Wist ik dat niet of heb ik dat ooit gelezen en gewoon vergeten? Ik hoop dat het niet zo is. Dat miste ik erg bij USA7, het meegroeien met de leuke koppeltjes.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:35 schreef Cee het volgende:
Ik treur nog steeds om het verlies van Hanibal the Canabal.Stomme mounties. Ik stuur de beren op ze af. En ik dacht dat ze steeds van partner gingen wisselen, omdat er zo weinig dramatisch werd gedaan met het bekendmaken van de koppels? Dus dan gaat dat hele idee van het aan elkaar wennen en dus daarom Hani eruit bonjouren toch niet op?
Ik weet het nog niet Ang. Voorlopig mag je hem nog even hebben. Zijn lichaam is wel mannelijk, maar hij is toch een beetje herterig. Een edelhert zeg maar. I need a man, not a boy. Waar blijft verdorie mijn Nico/Phillipequote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:51 schreef Ang3l het volgende:
Ja die hiphopper is ook niet mijn favoriet, maar dat is echt zo'n hiphop sterretje.
Mwah. Kan me niet voorstellen dat heel Canada gecharmeerd was van een dans waarin tieten gemasseerd werden, droog werd gereden en een vrouwenkruis over een mannengezicht gesmeerd werd. Het ligt nog altijd naast de USA hè, dat Canada. Bovendien is Bree de grote onbekende bij de vrouwen.quote:Het verbaasde me trouwens echt dat hij en bree in de bottom zaten.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:06 schreef Saeramir het volgende:
Sorry mensen, ik heb ws de eerste weken geen tijd om te tikken. Maar ik volg het wel allemaal hoor
15 september is de dag![]()
dan gaat mijn schoonmoeder weg en kan ik eindelijk weer leven zoals ik wil
![]()
Dank je schatquote:
Zal ik doen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 09:39 schreef Malahide het volgende:
O ja Cee, ik weet niet of jij al in Canada zit als ik weer terug ben... maar alvast hele gave vakantie en zeg maar dat ik eraan kom ().
quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Zal ik doen.Ik zit er van 11/9 tot en met 1/10.
Mallie ik ga je missen,
Ja, vi elsker dette landet,
som det stiger frem,
furet, værbitt over vannet,
med de tusen hjem.
Elsker, elsker det og tenker
på vår far og mor
og den saganatt som senker
drømmer på vår jord.
og den saganatt som senker
senker drømmer på vår jord.
Oh zijn die communisten weer bezig geweest?quote:
Heeeeee, Canada girl! En, was 't wat?quote:Op dinsdag 14 september 2010 03:37 schreef Cee het volgende:
Jongens, jongens, het gaat straks beginnen, ik zit er klaar voor, jullie ook?
![]()
![]()
Heeeeeey! Mwah. Voornamelijk stierlijk zitten ergeren aan de jury. Volgens Stacey Tookie gaat iedereen in de top 4 komen als je haar commentaren moet geloven.quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:01 schreef Malahide het volgende:
[..]
Heeeeee, Canada girl! En, was 't wat?
Welkom terug!quote:Ben net binnengewaaid van de fjorden en heb heel wat in te halen geloof ik!
Gonna kick this topic's butt (maar eerst de vakantiefoto's, en mijn reisverslag,
Oeh da's kut.quote:en mijn kapotgevallen fotocamera claimen bij de verzekering,
Echt, de dagen na de vakantie zijn gestresster dan de dagen ervoor vaak!quote:en de kat knuffelen, een dertig wassen draaien, en de Appie leegkopen, en Strictly Come Dancing kijken, en Mad Men, en, en, en...).![]()
Pics!quote:O ja, die fjorden hè, die zijn best aardig.
Mwah, digitaal compactcameraatje, maar verjaardagscadeau van mijn ouders, dan doet het extra pijn hèquote:
Nou! Ben blij dat ik nog een weekje vrij heb...quote:Echt, de dagen na de vakantie zijn gestresster dan de dagen ervoor vaak!
Eerst alles bewerken en mezelf eruit knippen indien nodigquote:Pics!
Oh, da's jammer. Wij hadden echt stralend weer in Noorwegen, maar één regendag gehad, voor de rest t-shirtenweer. Die regendag was niet echt gezellig op 1000 meter hoogte en het eerstvolgende dorp op 20 km afstand (en 16 haarspeldbochten naar benedenquote:Oh ja, het weer hier is best bagger.
Hè? Ik heb nog niks gezien van de laatste drie weken, maar zijn ze gewoon al onze favorieten aan het afschieten of zo? Hmmm. Boh. Tja. Zo wordt de drive om te gaan kijken niet echt groot moet ik zeggen.quote:
I know! Weinig tijd gehad om te kijken, dus ik lig steeds een halve week achter en dan denk ik "Mja, beetje mosterd na de maaltijd om nu nog te reageren". En ik wil ook niet lezen hier voordat ik zelf weet wie er uit isquote:
Ja joh, dan liggen we op hetzelfde schemaquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga nu afl 13 en 14 kijken! Dus da's op zich best op tijd he!
Ik maakte een grapjequote:Op zaterdag 18 september 2010 16:40 schreef Ang3l het volgende:
Heeft ze wel gezegd, begin van de aflevering
Wie zijn voor jou dan die slechte dansers (gewoon uit nieuwsgierigheid)?quote:De uitslag trouwens...........
Wat?
WAT?
WAT??!!!!
Ik snapte geen hout van de bottom 3.... echt TOTAAL niet.
Wat ik wel snapte is wie er van DIE bottom 3 uit zijn gegaan.
Alsnog volledig onterecht, want er zitten ZO'N slechtere dansers in.........
Onbegrijpelijk.
Ik heb nooit echt een hekel aan iemand bij SYTYCD, vind het altijd wel leuk om het een en ander aan te dikken, maar in haar geval is ieder negatief woord dat ik over haar geschreven heb 100% gemeend. Ik probeer ook elke aflevering een nieuwe nickname voor haar te verzinnen, vond 'gebraden duif' wel aardigquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:19 schreef Ang3l het volgende:
Die oranje troela met d'r blonde haar. Die dans was zo slecht.... en ik vind haar ZO irritant.....
Sebastian, tja... die Broadway/theatre uit show 2 vond ik de dans van de avond en die contemporary van vorige week was ook wel goed. Maar die hiphop was zoooo belabberd. Hij heeft veel krediet bij me verspeeld helaas.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:20 schreef Ang3l het volgende:
Kloé dus.
En qua jongens vond ik Sebastian niet sterk, al een tijd niet, helaas.
En Shavar vind ik ook niet zo boeiend
De juiste conclusie, mijnheer.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:24 schreef Ang3l het volgende:
Dus: Ik snap dat Jesse er uit ging naast deze 2 heren... maar die 2 heren hadden helemaal niet naast hem moeten staan. Voor mij had Shavar er uit gemogen. En Ook van de dames snap ik dat deze (ken de naam niet eens merk ik) er uit moest.... maar Kloé had dara moeten staan, dna was deze (wie?) er volgende week pas uitgegaan.
Jaaaaa, was ook zielig en ik snap het ook wel, maar wat 'ie eruit flapte vond ik niet zo netjes. Maar nogmaals, ik begrijp het wel.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:29 schreef Ang3l het volgende:
En ik vond het zielig dat ie zo instortte..... ik dacht "Awww poeppiiiieee, kom maaaar!"
quote:En WTF, wordt Jean-Marc’s Engels met de week slechter of zo? Hij lijkt Prins Bernhard wel, die ging steeds slechter Nederlands praten naarmate hij ouder werd.
quote:die loensende koelkast waarmee hij danst.
quote:die gebraden duif
Dank je wel voor dat, lieve Mallie.quote:Volgende week is het pas op woensdag, WISTEN JULLIE DAT AL?
Best stom dat Leah dat geen één keer gezegd heeft.
Hm. Eigenlijk niet. Als ik echt verliefd om iemand ben, deze SYTYCD, dan is het op Denys. En een beetje op Jesse. Ik snap wel wat je bedoelt hoor, niet zo heel sportief van hem om dat te zeggen. Maar de frustratie klonk er gewoon zo in door. En er waren duidelijk dansen die slechter waren, onder andere die contemporary van Shavar en Yanick. Dus ik vind hem nog steeds lief. En vind het echt heel erg jammer dat ie eruit is.quote:Saerrrrrrrr, ben je al verliefd?
Jaaaaaa, sniff, eigenlijk wil ik wel naar Adam maar... fucking Noorwegen duur kutland, ben al een week lang van de Aldi aan het vreten. En eigenlijk wil ik eerst naar het WK Turnen in Rotterdam - gespierde Oostblokkers kijkenquote:Op donderdag 23 september 2010 18:19 schreef Cee het volgende:
Ik lees nu even snel wat dingetjes na, Mallie, wist je datAdam
Lambert 20 november naar Paradiso komt? Kaartjes gaan morgen in de verkoop! Jij komt toch ook.
En nu moet ik snel weer koffers inpakken en doorrijden naar Tofino. Canada, I love it.
Jaaaaa, er gaat een of andere rare roddel rond op de internets dat er iets zou zijn tussen Mia en Blakequote:Op donderdag 23 september 2010 13:09 schreef Saeramir het volgende:
Oh ja Mal, weet jij wat er tussen Mia en Blake is?
* Saeramir is curious
Ik heb het inmiddels ook gezien en het was wel heel erg yuk en raar. Hoe hij keek en hoe zij om de brij heen zat te draaien... Nogmaals iieeewwww. Aan de andere kant... stel je eens voor wat voor een leuke masterchoreograafjes die twee voort zouden brengenquote:Op vrijdag 24 september 2010 03:40 schreef Cee het volgende:
wtf? Ik zat gisteren ook met vriendin naar SYTYCD te kijken en toen werd er op los geïnsinueerd wat Mia & Blake zouden hebben en toen vroeg vriendin "heeft hij iets met haar of zo?" en toen zei ik pffff nee gek hij is zo gay als een fairytale.
Het zal d'r zoon wel zijn of zo. (Nee dat ook niet).
Ik ren juist altijd heel hard door de snoeprijen van de Aldi slash Lidl heen omdat ik me anders thuis in een suikercoma vreetquote:Mallie, niet zeuren, je gaat gewoon, het is nog geen 25 euro, een kaartje + Paradiso maandlidmaatschap en je bent klaar! Voor 25 euro laat je gewoon een paar keer die lekkere rozijnchocoladerepen van de Aldi staan.
Neu, maar voortaan wel ben ik bangquote:Op vrijdag 24 september 2010 07:28 schreef Cee het volgende:
Iedere keer dat Jean-Marc in beeld is, heb ik het idee dat ik naar een fragment uit de jaren '80 aan het kijken ben. Iemand anders ook deze ervaring?
In de tweets lijkt het ook alsof ze iets zouden hebbenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:14 schreef Malahide het volgende:
[..]
Jaaaaa, er gaat een of andere rare roddel rond op de internets dat er iets zou zijn tussen Mia en Blake. Ieeewwwww. Volgens mij zijn ze gewoon kleffie kleffie in a fag hag sort of way en momenteel nogal close omdat Mia die clip van Blake in elkaar geknutseld heeft. Come on, Blake met een vrouw... of is 'ie ineens trendy bi?
Zit het er al weer bijna opquote:Op donderdag 30 september 2010 05:02 schreef Cee het volgende:
Het gaat beginnen.Voor de laatste keer 'live' voor mij.
quote:Op donderdag 30 september 2010 05:31 schreef Cee het volgende:
Tot nu toe:
Denys & partner (nog steeds: de namen van de meiden weet ik niet, om hormonale redenen). Paso Doble. HOT! Echt ik had 't er gisteren nog over met m'n reisgenote dat de paso doble een hot dance is en vervolgens gaat die horny Oekraïener 'm even voor ons demonstreren. THANK YOU JESUS. Zag er goed uit, mooie choreo, en 't meisje deed 'm ook niet onverdienstelijk!
Leuk is dat hè? Maar ook irritant. Heb je net bedacht hoe je dat eens briljant op gaat schrijven, braakt zo'n jurynono precies hetzelfde uit. Kun je het weer niet opschrijven, omdat het dan lijkt of je de judge-in-kwestie napraat. Terwijl je zelf gewoon geniaal wasquote:Edgar & partner, tsja, was sneu voor ze maar wat leuk was, was om te realiseren dat ik toch meer afweet van dansen dan ik denkJa echt, ik zei "ze moet meer in de grond dansen" en vervolgens zegt de jury het ook, met andere woorden! Hurrah!
quote:Op donderdag 30 september 2010 17:00 schreef Cee het volgende:
Ik zit in Vancouver nu. Laatste volle dag.Morgen weer naar huis.
Ik ben vergevingsgezind maar de UK variant was zo'n ongelofelijke draak dat ik m'n vingers hier niet aan wil/ga branden en liever een paar afleveringen wacht tot jij en de rest kwijlend het desbetreffende topic onder slubberen met de nodige praise en hallelujah.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:46 schreef Malahide het volgende:
Wat niet wegneemt dat... er al weer bijna audities voor de UK-versie zijn en die wil ik best nog een kans geven, als ze het in een beetje beter format gooien dan in het eerste seizoen.
quote:En begin volgend jaar komt natuurlijk Austra
li
ë
weer, Jason
& Jason
, daar kan ik me nu al op verheugen en ach, het is al weer bijna winter dus zo lang duurt dat allemaal niet!
Bollocks.quote:Lees net op Wiki dat er in 2011 geen SYTYCD Australia komt. Dat vind ik echt erg
.
USA 1 was ook een draakquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben vergevingsgezind maar de UK variant was zo'n ongelofelijke draak dat ik m'n vingers hier niet aan wil/ga branden en liever een paar afleveringen wacht tot jij en de rest kwijlend het desbetreffende topic onder slubberen met de nodige praise en hallelujah.
Ja ik heb het gevoel dat Blake liever in zijn ootje genomen wordt!quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:52 schreef Malahide het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
Toch heb ik het gevoel dat we gigantisch in het ootje worden genomen hier...
Ga je me vertellen dat er nog hoop is voor de UK versie?quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
USA 1 was ook een draak
NL/BE 1 was ook een draak.
ba-da-chhhh!quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik heb het gevoel dat Blake liever in zijn ootje genomen wordt!
Classic rimshot... pricelessquote:
Sorry Cee, ik heb gekozen voor Epke en Jeffrey en Yuri en de Oostblokkersquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:04 schreef Cee het volgende:
Mallie!Sexy semi-naakte oostblokkers in nietsverhullende broekjes wha-hey!
En nu hup, Adam Lambert kaartjes kopen!
Welles! Hij kan bij de jury niets fout doen. Als ie een diarree-aanval on stage zou hebben zouden ze het nog zwoel sexy en perfect geperformed vinden. Ik vind het allemaal bijzonder overdreven.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:14 schreef Malahide het volgende:
[..]
Classic rimshot... priceless![]()
Anyway, Denys is niet gehyped en misschien niet knap, maar wel godsgruwelijk sexy.
Luther heeft toch helemaal geen ghetto vrienden johquote:Tré is een kut eerste klasen ik zou willen dat ze eens in d'r hood werd gepakt door vier forsgeschapen ghettovrienden van Luther.
Sexy jongens poepen niet, man.quote:Op maandag 4 oktober 2010 07:26 schreef Ang3l het volgende:
Welles! Hij kan bij de jury niets fout doen. Als ie een diarree-aanval on stage zou hebben zouden ze het nog zwoel sexy en perfect geperformed vinden. Ik vind het allemaal bijzonder overdreven.
Oh. Weer een illusie aan diggelenquote:Luther heeft toch helemaal geen ghetto vrienden joh
quote:
Echt wel. Denys for President.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 07:39 schreef Saeramir het volgende:
Ook ik heb nog steeds geen result kunnen vinden en OOK IK vind er geen bal meer aan. Ik ben het totaal met jullie allemaal eens, Denys moet dit winnen en verder zijn er nog 1 of 2 die me interesseren en dat is het. Denys is totaal niet overrated of hypedhij is gewoon 1 van de beste mannen die ik ooit gezien heb.
En dat van AusDat snap ik niet. Waarom niet?
Ang3l is ja-loe-oersquote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:15 schreef Ang3l het volgende:
Denys is wèl overrated en overhyped. Ik vond bv zijn Paso Doble echt niet zo bijzonder. Was niet slecht, maar van hem ha dik wel wat meer verwacht. I've seen better in other seasons... maar man o man wat werd ie opgehemeld door de juryHij is stom. En bleek. En heul niet zo grappig als de rest doet denken "He's funny... REALLY!". En sexy vind ik 'm ook niet. Stomme vent. Blech.
Stomme oostblok droogstoppel slijmbal.
Nee, die trekt volle zalenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben voor de andere oostblokker, Jeff
Qua uiterlijk? Nee.quote:
Ik kan hem nog steeds nergens vindenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:40 schreef Malahide het volgende:
Net de result show van vorige week - eindelijk! - binnengehaald via Immortalseed. De kwaliteit is vrij bagger, maar het is beter dan niks.
Mein Gott, het was het wachten wel waard... die openingsdans van Mia.. ik zat met natte ogen. Wow!!!
Hoe hebben ze het potverdikke voor elkaar gekregen om dat in een dag of zo in elkaar te draaien? Oe, en die smooch tussen Sebastian en Edgar
. Die werd wel gauw weggeregisseerd toen het spannend dreigde te worden
.
Mia zal overigens wel blij geweest zijn dat Leah trots op haar is. Daar doet ze het vast voor.
Kun je niet op Immortalseed? Volgens mij kan ik wel weer iemand een invation sturen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan hem nog steeds nergens vinden![]()
Ja dat was wel een beetje zieligquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:11 schreef Malahide het volgende:
Edgar was in ieder geval goed in zijn element. Niet toen hij eruit werd getrapt, och erm. Goed gedaan jochie.
Ach ja, hij heeft er meer uit weten te slepen dan hijzelf en de rest van de wereld ooit hadden kunnen hopen. Vanaf week 1 in de bottom gestaan en toch de Top 10 gehaald, dan mag je niet klagen. En in tegenstelling tot Jose van SYTYCD USA 7 kon 'ie ook daadwerkelijk wat.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat was wel een beetje zielig
Maar het was ZO overduidelijk dat ie gewoon niet goed lag bij Canada.
Iedere week zowat in de bottom 3, en zodra de jury het niet meer mag bepalen: hoepla, weg.
quote:blakemcgrath so happy my wife wears wooden shoes!!!!!!!!!
about 3 hours ago via web
Reply Retweet .
quote:blakemcgrath IM MARRRRRRIIIEEEDDDDD OMGGGGGGG!!!!
Reply Retweet .
quote:MMRAW @blakemcgrath how could i have ever said no 2 u and that ring!!!!
Reply Retweet .
quote:blakemcgrath OMG. Vegas was nutzzzzz. Cannot believe i am married. @mmraw
about 4 hours ago via web
Reply Retweet
quote:Ik ga binnenkort een SYTYCD-C marathonnetje houden, lig zoooo ver achter vrees ik.Op donderdag 21 oktober 2010 12:08 schreef Malahide het volgende:
Hallootjes! Doet er nog iemand mee? Ik hou stug vol hoor
.
quote:Gaaf! Erg leuk om er zo met je neus bovenop te zitten. Je komt wel ogen tekort omdat er zes jerommekes tegelijkertijd bezig zijn op zo'n toestel
quote:Het schrijven ookOp donderdag 21 oktober 2010 19:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort een SYTYCD-C marathonnetje houden, lig zoooo ver achter vrees ik.Maar ik lees de commentaren wel. Is leuker dan het zien van de dansen.
quote:Ik vond 't echt een goede aflevering hoor.Op donderdag 21 oktober 2010 12:08 schreef Malahide het volgende:
Hallootjes! Doet er nog iemand mee? Ik hou stug vol hoor
.
En weet je... 't was best een aardige show deze keer. Nou ja, in vergelijking met de crappy rest van het seizoen dan. Dat lat ligt redelijk laag hè?
quote:Amanda moet echt meer kleding aandoen. Voel me vorige keer al op dat je die ribben zo goed zietAmanda & Denys - salsa
quote:Veeeeeeettte choreografie. ATTACK! NicoJanick & Denys - contemporay
quote:IJanick & Jeff - jazz fusion
quote:Amanda & Jeff - contemporary
quote:Nice. That's all.Top 4 dans:
quote:solo Jeff
quote:solo Amanda
quote:Hmmz, mjahsolo Denys .
quote:Ze doet me weinig. Ach ja. 13 in dozijn.solo Janick
quote:Ja denk 't ook.Zondag wordt Denys tot winnaar uitgeroepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You cheated on me with choreography.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 08:23 schreef Malahide het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gekkie
quote:Saer! U leeft nogOp donderdag 28 oktober 2010 08:26 schreef Saeramir het volgende:
Ik heb het ook allemaal gezien en aardig bijgehouden eigenlijk. Denys is de terechte winnaar aangezien hij 1 van de beste dansers in SYTYCD history is.
Verder een erg matig seizoen, met eigenlijk best goede dansers maar idd slecht omhulsel.
Ik vind het wel best dat we even een pauze hebben nu. Ik heb gehoord dat het volgende SYTYCD seizoen van US pas in de zomer is?
quote:Ze zijn nu met de audities bezig.Op vrijdag 29 oktober 2010 08:01 schreef Saeramir het volgende:
Ik vind het ook heel erg jammer dat Australie stopt, vooral na dat fantastische seizoen met Robbie.
Wanneer begint UK?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog eentje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooruit, de laatste:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You cheated on me with choreography.![]()
Eric Olivier.... ohh la láááá!!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Nou ja, ik vind dat bijna alle latin dansers dansen alsof ze their gayness can be seen from outer space, met dat geshake en handen gewapper.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:58 schreef Malahide het volgende:
Christelle & Steve: was niet kapot van haar, hij is goed maar geen echte eye candy en bovendien as gay as a picnic basket
L'Amour menaçant:
Dat is hetzelfde als zeggen dat alle hiphoppers dansen als uit de boom gevallen apen. Het is een stijl Ang, zet je er nu eens overheenquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind dat bijna alle latin dansers dansen alsof ze their gayness can be seen from outer space, met dat geshake en handen gewapper.. Of heb je trauma's overgehouden aan verplichte stijldanslessen op je veertiende (do tell...
)?
You cheated on me with choreography.![]()
Tappen is ook een stijl
L'Amour menaçant:
En nee ik heb geen verplicht stijldansen gedaan
Wel vrijwillig, tot en met goud. Maar dat showy overdreven handengewapper komt pas na goud-ster, bij het show-dansen. Ik word daar altijd een beetje onpasselijk van. Geef me dan maar Paso Doble of Samba zonder al die armpjes. Een tango heeft dat ook niet gelukkig. Stoer. Krachtig.
Als ze willen dat een latin danser stoer en mannelijk is moeten ze'm gewoon niet de gebrokenpolsjesvogeltjesdans laten doenHet hele macho-image is bij mij meteen versplinterd als ik zo'n polsje zie wat de hele tijd hen enw eer vliegt.
L'Amour menaçant:
Mwahquote:
Ik ben een sucker voor mooi armwerk, inclusief wapperend polsjesquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:24 schreef Ang3l het volgende:
En nee ik heb geen verplicht stijldansen gedaan
Wel vrijwillig, tot en met goud. Maar dat showy overdreven handengewapper komt pas na goud-ster, bij het show-dansen. Ik word daar altijd een beetje onpasselijk van. Geef me dan maar Paso Doble of Samba zonder al die armpjes. Een tango heeft dat ook niet gelukkig. Stoer. Krachtig.
Als ze willen dat een latin danser stoer en mannelijk is moeten ze'm gewoon niet de gebrokenpolsjesvogeltjesdans laten doenHet hele macho-image is bij mij meteen versplinterd als ik zo'n polsje zie wat de hele tijd hen enw eer vliegt.
. Het verschil tussen mooi en woops is klein, dat wel. Mitchell in zijn samba vorige week was een grensgevalletje, maar Tadd in zijn beide walsen
...
Ang, ga eens gauw Finals week kijken. Dat wordt brullen tijdens Blake's choreo, my God.
Ik ben er weer 100% ingetrapt hoor, emo-TV holladijee!
What's up with Blake? Ik vind hem zo sympathiek en oprecht dit jaar!
[ Bericht 37% gewijzigd door Malahide op 08-07-2011 19:57:04 ]You cheated on me with choreography.![]()
Jammer dat niet iedereen tijd/zin heeft om mee te kijken. De Top is toch wel weer prachtig en interessant.
Jordan ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥![]()
Boneless ♥♥♥♥♥♥♥♥
Joey ♥♥♥♥♥♥♥
Rodrigo ♥♥♥♥♥♥♥
Christian![]()
Adam LoPaPa ♥♥♥♥![]()
Lynsey ♥♥♥♥
JP(Saer! SAER!)
Armwerk in een wals vind ik stijlvol en mooi.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:14 schreef Malahide het volgende:
[..]
Mwah
[..]
Ik ben een sucker voor mooi armwerk, inclusief wapperend polsjes. Het verschil tussen mooi en woops is klein, dat wel. Mitchell in zijn samba vorige week was een grensgevalletje, maar Tadd in zijn beide walsen
...
Armwerk in een rumba vind ik vaak vreselijk.L'Amour menaçant:
Download 4 en 5 staan aanquote:
L'Amour menaçant:
Hey-HEY-nigger-hey Luther is de grootste jeukfactor tot nu toe, op korte afstand gevolgd door uhm-uh-uhmmmm Tré en die clown van een Genereux. Mary is gewoon Mary. Blake is sinds 'ie in den Here is zowaar sympathiek geworden, eerst was 'ie leuk om te haten, nu is 'ie opeens gewoon leukquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:31 schreef Cee het volgende:
Ik moet nog steeds kijken.Is het leuk? Ik erger me gewoon zo ongelofelijk mateloos aan de jury.
. Nico
is ook kort jurylid tijdens de Finals, maar die heeft nu een soort uitgezakte drol als kapsel, dat maakt hem meteen 20% minder lekker. Wat wil zeggen dat er nog 80% gorgeousness
over blijft.
Hij niveau vind ik tot nu toe schrikbarend hoog, maar dat is eigenlijk altijd wel in Canada. Vaak valt de choreografie tegen (Melissa Williams New Disco, en ik huiver nu al voor een heel seizoen Stacey Tookey therapiesessies
) en zijn de judges na een week of vier, vijf gewoon niet meer tolereerbaar. Er zitten overigens wel een paar heerlijkheidjes (m/v) in de Top 20 hoor.
Ik vond aflevering 5 (bekendmaken Top 20) ontzettend vaag overigens. What the fuck was dat gedoe over Carlina? Ik begreep er geen ene hol van. Luther die ff de bovenmeester ging uithangen.
En van USA direct door naar Canada. Aflevering 4 en 5 gaan aan
Nicholaaaaaaaaassssss
Die man mag iedere avond in frans tegen me praten. Voor mijn part besteld ie 3 frikadellen en een gehaktbal... I don't care.
Ik hen gewoon zin om seizoen 1 nog eens te kijken. Alleen al om de briljante Nicholas. Man wat was bij heerlijk en goed.
[ Bericht 31% gewijzigd door Ang3l op 09-07-2011 12:22:27 ]L'Amour menaçant:
Aflevering 4: lekker gefragmenteerd commentaar van mij.....
Sean cheeseman.. Ik hou van die vent en z'n african jazz. Het was "maar" een oefenroutine en toch zat ik al helemaal van "ohhh". Mede door de muziek ook wel.
Wat zitten er toch godvergeten mooie zwoele mannen in Canada zeg. Ik ga verhuizen!!
Ariël... Sorry babe can't do much. En dan in je hoofd vertalen naar een heel verhaal van blake. Whut? Was dit gemene editing of echt?
Over blake gesproken... Ik mag hem steeds meer. Hij lacht ineens lief! Is het Mia's invloed of die van de Heer?
Jean-marc en Frances.... Ik mag hem steeds minder, die kleine Franse geilkabouter, maar als je hem met z'n vrouw ziet dansen zie je nog wel steeds die passie. Oké, het stukje van zijn ode aan haar was misschien iets over the top .... Maar toch. Die 2 hebben wel echt passie. Mooi.
Die uitbarsting daarentegen... Bla bla bla.
Justin bieber does ballroom. Dat was echt schattig!Damn boy, kiss her already!!
Blake's contemporary choreo ..... Ohh. Mooi mooi mooi. Ik vond het wel een beetje een altaartje voor blake met al die lovende woorden, maa het was ook wel echt mooi.
Er zit 1 man in wiens naam ik niet weet maar hij deed die pose aan r einde van de blake dans waarom ze moesten lachen... Ik vind hem zo sexy. Hopelijk in de 20.
En dat ga ik nu kijken!L'Amour menaçant:
Afl 5:
De eerste solo... De freaky redhead... Dat was apart! I LIKE it! Waarom valt ze nu pas op?
Wat een mooie contemporary herten zeg. Nou ja. Hertjes? Hengsten eerder! Real men
Dat hele carlina the bitch... Waarom zien we dat dan niet on camera? Normaal laten ze dat bij bv t teamwork wel zien. Nu alleen maar van hear-say. Vreemd.
Laatste solo ..... Op imogen heap. Toch de cd's maar weer 's afstoffen! Zo'n mooie stem.
Linsey: wat een popje. Heel lievig. En ja, misschien te jong.. Maar ik denk dat ze flink kan groeien.
Tanya: is me helemaal niet opgevallen eigenlijk. Misschien wel omdat het een NO was uiteindelijk.
JP: Justin Bieber. Zo cute. Zeker met dat accent. Maar idd, kan hij een man zijn? Herinner hem nog wel van vorig jaar.... En dit jaar dan toch door! Ben zeer benieuwdeen klein hertje voor de dames!!
Carlina: ik snap het drama niet. Bad attitude? We zagen er op beeld niks van, maar de production crew zag het de hele tijd? Weird. En dat apart zetten... Flauw lesje van de leraren.
Joey: mooie jongen. Mooie ogen. Zeer mooie stijl. Door. Duh. Ik zet vast wat nagels in deze.I think he plays for my team
Lauren: dikkopje. Ze was me af en toe wel opgevallen maar nog niet genoeg. Kan ook aan t editten liggen. Ik ben nog ambivalent.
Jerome & Julia: ik vind t een smerig uitziend koppel. Erg kampvolkerig. Hij met die kettingen. Zij met die hoerige blik. Ik zal hem niet echt missen aangezien er betere ballroom mannen inzaten. En zij? Please styling, doe er wat aan!
Reeks nee's: adam en Nicolas een nee? Andrew en Carlos ook? Dat waren net de betere ballroom mannen die ik hierboven bedoelde!
Carlina weer: dit maakt duidelijk dat het puur voor de show en de drama zo gaat. Jammer.
Joe nogiets: Grappig dat de verspreking van Mia redonculous er nog steeds in zitZe was leuk.. Maar ach. En... Belloni? Aii. Dat is niet handig voor volgend jaar schat!
Boneless: was al duidelijkik ben benieuwd. Grappige danser zonder dat grappige gedoe van bv die whoooooooo-man van USA.
Jordan: freaky redhead Amy adams lookalike met de mooie solo!! Gemene blake... Ik ben super benieuwd naar haar. Door jaar krijg ik zin in t seizoen!
Derek: de gekleurde zebra kamfreaky solo's, heerlijk sonyah tayeh. Een nee? Had ik niet verwacht. Erg jammer. Erg erg jammer. Please come back!
Reeks nee: Alvin de huilebalk. Erik de knappe schattige... Helaas. Maar begrijpelijk.
Christian & ?denitza?: bij de ene ging de vrouw door. Bij deze de man? Simpele wiskunde... En dan ineens toch niet! Ik vind haar leuker dan die oostbloksnol. 2 ballroom dames. Battle!!
Jenny: Zusje van. Ik vind t een beetje wanhopig worden. Ik heb er niet zo veel mee. Dit moet echter wel heel pijnlijk zijn voor haar, maar ik snap de jury. Zou ze er volgend jaar toch weer bij zijn?
Adam: sex sex sex. Maar wel een beetje sleazy.
Cassandra: Sparkle bra! Sexygeen onheilsprofete!
Moses: splijt de zee!! Erg mooie danser
Tea: wie?
Francois: nog een ballroom? Dat is al 4
Geisha: jaaaaaaaa!
Melissa: mwa. Ach. Volgens mij was ze wel goed
Shalena: schrijf je vast niet zo. Was de eerste keer de bitch met de slechte attitude. Daarna liever maar net niet door en dan nu door. Ja. Benieuwd. Maar niet zoveel als naar andere.
Kevin: mooie danser. Kreeg ook veel aandacht. Dat merk je wel echt. Ook bij deze ja en nee's. Sommige doen ze razendsnel. Anderen meten ze helemaal uit. Dus bij t publiek hebben sommige echt achterstand bij t tv publiek. Leuk dat ie door is.
Carlina weer: Mja. Doe je emo ding. Doe alsof het moeilijk is. Create drama zoals de producent vast vooraf gevraagd heeft. Lose the fakeness zegt Luther. Ik zeg het tegen de show. Jammer dit. Desalniettemin vind ik haar een leuke danser. En veel dansers juichten gewoon dus zo erg zal ze ook echt niet geweest zijn.
Rodrigo, shane & Matthew: hey daar is ie! Rodrigo heet ie dus. Knappe knappe vent. Matthew... Sweet sweet, leuke jongen. Blij dat ie er bij is. Jammer van shane. Had liever rodrigo.... Wait. What?! Sorry?! Hahaha. Dit krijg je als je typt en kijkt. Top 21... Blijf t oneerlijk vinden. Doe dan top 22, dus ook bij de vrouwen er 1 bij. Maar ach , rodridogo.. Ik klaag niet!
Leuke berg mensen. Nu al voorkeuren maar ook nog een stel onbekenden. Zin in! Toch wel
L'Amour menaçant:
+1quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:35 schreef Ang3l het volgende:
Aflevering 4: lekker gefragmenteerd commentaar van mij.....
Sean cheeseman.. Ik hou van die vent en z'n african jazz. Het was "maar" een oefenroutine en toch zat ik al helemaal van "ohhh". Mede door de muziek ook wel.+1quote:Wat zitten er toch godvergeten mooie zwoele mannen in Canada zeg. Ik ga verhuizen!!+1quote:Over blake gesproken... Ik mag hem steeds meer. Hij lacht ineens lief! Is het Mia's invloed of die van de Heer?+1quote:Jean-marc en Frances.... Ik mag hem steeds minder, die kleine Franse geilkabouter, maar als je hem met z'n vrouw ziet dansen zie je nog wel steeds die passie. Oké, het stukje van zijn ode aan haar was misschien iets over the top .... Maar toch. Die 2 hebben wel echt passie. Mooi.
Die uitbarsting daarentegen... Bla bla bla.
JM & France zijn stiekem heel schattig samen en ze zijn nog steeds fierce als de dansen!+1quote:Justin bieber does ballroom. Dat was echt schattig!Damn boy, kiss her already!![[quote]
+1![]()
[quote]Blake's contemporary choreo ..... Ohh. Mooi mooi mooi. Ik vond het wel een beetje een altaartje voor blake met al die lovende woorden, maa het was ook wel echt mooi.+1quote:Er zit 1 man in wiens naam ik niet weet maar hij deed die pose aan r einde van de blake dans waarom ze moesten lachen... Ik vind hem zo sexy. Hopelijk in de 20.
Was dat niet Adam LoPapa? Of die andere Adam?
Zo, dat was makkelijk!
Het was Rodrigo
En handig, die eensgezindheid, hahahaha.
Ik merk dat kijken in bed op de laptop en dan de notepad op de iPhone erbij wel handig is. Gewoon ter plekke typen en uiteindelijk copy paste. Als ik dat op papier doe dan heb ik achteraf geen zin het uit te typen en doe ik het op de pc in word of zo dan moet ik steeds alt-tabben en mis ik tveel
L'Amour menaçant:
Yuliya hebben ze al een complete make over gegeven Ang, kijk maar op de officiële site. Ze is nu donkerblond en ziet er uit als een Slowaakse huisvrouw. Sharon (a.k.a. Jerome
) is inderdaad een beetje een engerd, dus daar ben ik niet rouwig om.
Ik heb er toch ook wel veel zin in hoor, want:
* ballroomers![]()
* veel echte ventenmaar ook knappe hertjes
![]()
* Jordan Jordan en Jordan
Ik kan echt die namen af en toe niet verstaanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:34 schreef Malahide het volgende:
Yuliya hebben ze al een complete make over gegeven Ang, kijk maar op de officiële site. Ze is nu donkerblond en ziet er uit als een Slowaakse huisvrouw. Sharon (a.k.a. Jerome
Ik vond hem wel een Jerome
L'Amour menaçant:
Maar goed, even voor de duidelijkheid... van mij zijn:
• Joey Arrigo
• Rodrigo Basurto
• Adam Lopapa
Zo. In die volgorde ook. Dat jullie het even weten.
L'Amour menaçant:
iieeeh, inderdaad!!! WTF?!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:34 schreef Malahide het volgende:
Was dit een aflevering van Dames in de dop?L'Amour menaçant:
Ho, ventje, HO! Ik quote en kijk maar eens goed naar de datum wie eerste rechten heeft op Rodrigo!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:39 schreef Ang3l het volgende:
Maar goed, even voor de duidelijkheid... van mij zijn:
*Joey Arrigo
*Rodrigo Basurto
*Adam Lopapa
Zo. In die volgorde ook. Dat jullie het even weten.Ik claim bij dezen even Christianquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:20 schreef Malahide het volgende:
- kandidaten die me bij zijn gebleven: latin-ballroom Yana, Patrizia (echter: dansenpersonality
), Rodrigo de hiphopper
.
.
................... Oke, we delen Rodrigo. Maar Joey is van mij!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:46 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ho, ventje, HO! Ik quote en kijk maar eens goed naar de datum wie eerste rechten heeft op Rodrigo!L'Amour menaçant:
Niemand wil hem, dus go your gang.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
................... Oke, we delen Rodrigo. Maar Joey is van mij!
Ik vind hem overigens wel een hele toffe danser.
Weet je wie echt de mooiste jongen was die erbij zat? Derek, al vond ik die hanenkam/clownspruik vreselijk. Jammer dat hij niet door is...
Dan maar de hele Top 20. O nee, Top 22. Yes Canada, we did it again!
THE GIRLS
THE BOYS 't is nu al duidelijk wie de diva is... go LoPapa
ADAM LOPAPA
19, Woodbridge ON, jazz/musical theatre
CARLINA BRITCH
20, Vancouver BC, hip hop
CASSANDRA FLAMMINI
18, Toronto ON, jazz
CHRISTIAN MILLETTE
28, Montreal QC, ballroom
DENITSA IKONOMOVA
24, Laval (Montreal) QC, ballroom
DWAYNE ‘BONELESS’ GULSTON
23, Toronto ON, hip hop
FRANCOIS PRUNEAU
26, Trois-Rivières QC, ballroom
GEISHA CHIN
19, Toronto ON, contemporary
JOEY ARRIGO
19, Newmarket ON, contemporary
JORDAN CLARK
19, Tottenham (Toronto) ON, contemporary
JP DUBÉ
19, Montreal QC, hip hop
KEVIN HOWE
22, Ottawa ON, contemporary
LAUREN LYN
24, Toronto ON, salsa
LYNDSAY LEUSCHNER
19, Stouffville (Toronto) ON, contemporary
MATT MARR
20, Quispamsis (Saint John) NB, contemporary
MELISSA MITRO
23, Richmond Hill (Toronto) ON, contemporary
MOSES LAYCO
26, Winnipeg MB, contemporary
RODRIGO BASURTO
26, Toronto ON, hip hop
SHANE SIMPSON
23, Thornhill (Toronto) ON, jazz
SHELAINA ANDERSON
20, Edmonton AB, contemporary
TEYA WILD
23, Vancouver BC, hip hop
YULIYA ZAVADSKA
29, Toronto ON, ballroom
Notes on the photos:
Oke, groepsfoto.... Rodrigo +10 punten, Joey -10 punten.
Echter, headshot.... Rodrigo -10 punten en Joey weer +10 punten.
Christian lijkt op zijn headshot trouwens wel familie van Tony Neef. De neef of zo
L'Amour menaçant:
En zo komt alles toch weer goed, draait de wereld gewoon door en kunnen we straks rustig slapenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:21 schreef Ang3l het volgende:
Notes on the photos:
Oke, groepsfoto.... Rodrigo +10 punten, Joey -10 punten.
Echter, headshot.... Rodrigo -10 punten en Joey weer +10 punten..
Rodrigo is frickin' hot op de groepsfoto. De headshots zijn een beetje te enthousiast gefotoshopped, ik heb nog nooit zo'n berg verblindend witte gebitten bij elkaar gezien.
En dan dit... Leah Miller voor de botox, fillers en het chirurgenmes. What is/was she thinking...
En nog even een heel foute en oppervlakkige opmerking... ik hoop dat ze Shalaina en Francois koppelen, dan hebben we gewoon één lelijk koppel, klaar.
Ok afl 2 ga ik nu kijken en afl 3 is neergelaad en afl 4 staat aan, Hoeveel afleveringen zijn er nu?![]()
Vijf. En gisteravond is de eerste live show geweest, maar die is nog niet neerlaadbaar, althans niet via de kanalen die ik gebruik.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:04 schreef Saeramir het volgende:
Ok afl 2 ga ik nu kijken en afl 3 is neergelaad en afl 4 staat aan, Hoeveel afleveringen zijn er nu?You cheated on me with choreography.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You cheated on me with choreography.![]()
afl 2 ook gezien. Op naar 3/4 en misschien 5 vandaag? wel veel werk hoorMaar er zitten een paar Saer-hertjes bij
ps: sorry voor het achterlopen maar ik weiger te spieken!![]()
Show gedownload, maar donderdag pas tijd om te kijken.
Deboven malahides spoiler beloofd niet veel goeds...
(niet klikken, NIET klikken, niet KLIKKEN!!!!!!!!)L'Amour menaçant:
't Is geen eliminatie-spoiler, nou ja, soort van. Denk vorig seizoen. Of zeg ik nu al weer te veel?quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:20 schreef Ang3l het volgende:
Show gedownload, maar donderdag pas tijd om te kijken.
Deboven malahides spoiler beloofd niet veel goeds...
(niet klikken, NIET klikken, niet KLIKKEN!!!!!!!!)You cheated on me with choreography.![]()
Zo, net gekeken. Wow Canada, wow.
Dat wordt ploeteren de komende weken, want dit ga ik blijven volgen.
Kom op mensen, doe mee! Sexy mannen! Goede choreografen!
Verslagje volgt!
SO YOU THINK YOU CAN DANCE CANADA SEASON 4 – TOP 22 PERFORM
Na vanochtend eerst de Top 12 van USA te hebben zien ploeteren met een zooitje nogal matige choreos, zat ik soms met mijn onderkaak op mijn knieën te kijken naar wat die gekke Canadezen op het podium gooiden. Zo’n Sean Cheesman, die man moeten ze een standbeeld geven. Kom op USA, jullie kunnen beter!
Zomaar wat dingetjes:
* vijf judges? VijfMijn God, drie is meer dan genoeg. Voordeel was wel dat er per persoon minder gezever uitkwam. La Murphy was de enige die vrolijk haar tijd nam
* Ow. O jee. Ik ga Blake een beetje lekker vinden geloof ik. Sinds ‘ie die vieze ketting-tattoo verborgen houdt, zijn neus niet meer vanbinnen poedert, zijn haar heeft laten groeien, door Mia op het rechte pad is gebracht en de Heer in zijn leven heeft toegelaten, is ‘ie opeens 200% leuker geworden
* La Murphy vult haar jurken tegenwoordig goed op zeg. Keeeeeeeep dancing!
* Leah… laat maar
Lindsay & Christian – salsa – Tony & Melanie
Ze kennen we ze weer! Droogneuken, kruispompen, barely legal-meisjes als een prosloerie over het podium laten rollebollen… ja ja, bienvenoo a Canada! ’t Begon wel goed, maar halverwege werd het een liftorgie, en dat hoeft nooit zo voor mij. Christian is op een beetje foute manier lekker en een bijzonder goede partner – hij trok haar echt door de dans heen. Zij is een schatje dat zich niet in een stoeipoezenhoekje moet laten drukken, want daarvoor heeft ze te veel class. Beetje stijf af en toe, maar verder weinig op haar aan te merken.
Jordan & Joey– contemporary – Stacey Tookey
Power couple #1! Zoooooo, hallllooooooo. Over even een visitekaartje afgeven zeg! Ik ben verliefd… op haar! What a woman. OMG. Het bewijs is geleverd, gingers hebben wel een ziel! Ik ga nu al zeggen dat ik hoop dat zij dit seizoen wint (iets waar ik natuurlijk over twee weken compleet anders over kan denken, maar zolang het duurt…) Joey is ook een prachtige danser, wat een techniek en uitstraling. Fantastisch. Jullie weten dat ik al twee jaar Tookey-moe ben, maar dit vond ik toch wel een van haar betere choreos.
Denitsa & JP – hip hop - Tucker Barkley
Ik weet dat JP Saeramir door dit seizoen Canada gaat heentrekken. Zijn accent, so cute! Justin Bieber vampire! Ja ja, ook hier weer een random True Blood reference: it’s Godric! Maar, let’s get real… dit was meer Twilight dan True Blood. Een beetje Junior Eurovisie Songfestival-achtig. Was dit nou zo’n zachte stijl hip hop of waren ze allebei – vooral zij – gewoon een beetje slappe hap? Veel lopen, paar pasjes, om elkaar heen draaien, nog wat lopen, weer een pasje... Mwa, ik denk dat ik gewoon niet kapot was van de choreo.
Shelaina & Matt – contemporary – Sabrina Matthews
Wow wow wow, wat een superchoreo! Shelaina aan het begin en einde als die houterige ballerina, briljant! Ik heb die Shelaina toch ernstig onderschat, wat een superdanseres. En hij was de perfecte kapstok om haar gekkigheid aan op te hangen, en bovendien een cutiepetutie: goede danser, leuke kop. Power couple #2, ik ben in één klap een fan!
Yuliya & Adam L. – theatre – Melissa Williams
Wilde ik net zeggen dat LoPapa me een beetje aan Elvis doet denken, krijgen ze een rock ’n roll routine. O my, LoPapa is toch wel errug sexy in a Sopranos kind of way (vergeet niet dat hij piepjong is Mallie, had je zoon kunnen zijn en zo). He’s a man! Met een blauwe babymaker
. Aangezien dit gewoon een soort jive was, kwam zij natuurlijk erg goed weg. Maar wat een transformatie ondergaat zij van trainingszaal naar podium, ongelooflijk. Ze is nogal oostblok-ordi, maar tijdens de dans zag ik dat helemaal niet. Hij is gedoodverfd Top 10-materiaal, over de it-factor gesproken. Verrassende match, deze twee, maar wel eentje die nog veel leuks kan gaan opleveren!
Cassandra & François – rumba – Eric Katy & Kelly Lannan
Tegenvaller. Zij was écht niet goed, stijf in de heupen, slap voetenwerk. De dans was stotterend, miste een fijne flow. Haar solo was ook niet denderend, dus ik ben niet verbaasd dat ze er al uit ligt. Dan François… in deze rumba liet hij me totaal koud. Maar in de groepsdans van Luther vond ik hem opeens supergoed! Ook zijn jive-solo was klasse, al moet ‘ie stoppen met knipogen, want dan haak ik af… Ik denk dus dat hij heel wat in huis heeft. Choreo: niet kapot van. Het enige waar ik wel kapot van was waren haar tieten recht in zijn bakkes op het einde.
Carlena & Boneless – hip hop – Steve Bolton
Twee hip hoppers als koppel, is dat ooit eerder gebeurd? Hallo USA, zó doe je een fatsoenlijke hip hop! Eat your heart out Nigel. Ik ben een fan van Boneless, ik denk dat hij alles in zich heeft om de Canadese Twitch te worden. Mooie kerel. Carlena danst me iets te veel met haar gezicht, maar verder wel een leuk en talentvol grietje, ben benieuwd wat zij meer kan.
Teya & Kevin – contemporary – Stacey Tookey
Aaaah, wat een lief koppel is dit. Voormalig dikkerdje Kevin eindelijk in de Top 22, ik gun het hem van harte en hoop dat hij heel ver komt. Toch twijfel ik of hij bij de sterkste contemporary/jazz-jongens hoort. Hij sleepte haar wel door dit nummer heen, al vond ik haar helemaal niet tegenvallen voor een hip hopster. Ben benieuwd hoe zij zich gaan ontwikkelen. Ik zie de Top 10 nog niet gloren, maar ik laat me graag verrassen.
Lauren & Rodrigo – cha cha cha – Gustavo Vargas
Hullo. Hou je niet in Canada. My o my, hier gingen mijn seksueel bevrijde Nederlandse oortjes toch wel even van gloeien hoor. Rodrigo is een ster en een seksgod
. Fluck al die contemporaryhertjes, geef mij deze testosteronbom maar! Ik vond zijn hip hop flavour aan de cha cha erg lekker. Toch twijfel ik of hij ver gaat komen. Nu al Bottom Three en een hele matige solo. Lauren was een van mijn favorietjes. Leuk meisje, sexy little mama. Maar ook haar solo was niet goed. Conclusie: voorzichtige vrees voor dit koppel.
Geisha & Adam A. – new disco – Melissa Williams
New Disco, och toch, ze blijven maar roepen dat ze een nieuw genre hebben uitgevonden hè? Kom op, dit is gewoon disco met wat jazz-gekronkel tussendoor. Anyhoo… het was niet echt smooth, er vielen gaten en zij leek niet helemaal in haar element te zijn. In wat voor een gedrocht van een outfit hadden ze haar trouwens gehezen
. Haar solo was met voorsprong de beste van de meisjes, dus terecht dat ze door mag. Adam is toch wel een interessante danser. Hoewel ik de afhandeling van zijn eliminatie (“ja, je was geblesseerd, we hadden je eigenlijk niet moeten laten dansen, dus kom volgend jaar maar terug”) niet helemaal netjes vond, ben ik wel blij dat hij nog een kans krijgt. Deed hij nu een combinatie van contemporary en b-boying in zijn solo?
Melissa & Shane – afrojazz – Sean Cheesman
Gorgeous. De muziek, de kleding, het licht, de dans, zoals zo vaak klopte álles bij Cheesman. Toch wel een van de briljantere choreografen van de SYTYCD-familie van dit moment. Schitterende afsluiter, ontroerend op een inspirerende manier. Shane is prachtig, ik ga waarschijnlijk een grote fan van hem worden. Haar ken ik nog niet zo goed, maar als ze zo door blijft gaan… wow.
De eliminatie was wat raar maar ik kan er wel mee leven. Tot slot werd ik erg blij van de groepsdans van Luther, die een pietsie rommelig was maar vooral een fijn feestje. En props voor Rodrigo: sexy zijn in een zuurstokroze pak met dito schoenen, daar is maar één smiley voor.
[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 14-07-2011 22:59:58 ]You cheated on me with choreography.![]()
Ik doe mee, maar met nieuw vriendje is de tijd wat krap.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:22 schreef Malahide het volgende:
Zo, net gekeken. Wow Canada, wow.
Dat wordt ploeteren de komende weken, want dit ga ik blijven volgen.
Kom op mensen, doe mee! Sexy mannen! Goede choreografen!
Verslagje volgt!
Zaterdag de heeeele dag de tijd dus dan haal ik Canada en USA in!L'Amour menaçant:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe mee, maar met nieuw vriendje is de tijd wat krap.
Zaterdag de heeeele dag de tijd dus dan haal ik Canada en USA in!![]()
![]()
Jah. Het is helaas niet Tadd. Maar deze is ook leuk
L'Amour menaçant:
Als 'ie maar niet meeleest hier. Het tempo waarin jij hertjes verslijt...![]()
![]()
Garpje. Leuk dat je een BF hebt.
Tadd was sowieso mine, dus dat komt wel goed.
Hebberdquote:.
Ach, who cares. Tadd who? Kan alleen nog maar denken aan topless en bijna bottom less Alcide.
Ik kijk net 3 min en snuffel al...
Moses
Whyyyyyy!?L'Amour menaçant:
Damn! Blake ziet er mooi uit deze keer zeg!wtf!?
L'Amour menaçant:
Toch maar weer via de notepad op de iPhone. Anders krijgen jullie zo'n 26 Posts onder elkaar
Hey! McDonald's cafésluikreclame much?
5 juryleden? De comments luister ik altijd wel, maar dan ga ik vaak zelf typen of zo... Dus nu heb ik steeds een kwartier typtijd na iedere dans?
Het is steeds een o ja bij de dansers en ik typ waarschijnlijk alle namen fout, maar ach.... komt ie...
Christian & Lindsay:
O ja. Dat kindje en die ballroom smoothy. But smoothy can daaance! Oké het is ongeveer zijn stijl, maar toch... Oef. Shake shake sexy shake. Alleen de eerste lift was wiebelig maar verder... Pfff. En ik zeg dit niet vaak bij Latin want ik haat de handjes... Maar deze handjes waren sterk en sexy en mannelijk. O ja.. En zij was ook goed
Joey & Jordan:
Geen o ja hier! Twee van mijn favorieten samenhij is wel gayer dan ik me herinnerd had. Ik doe een stapje terug. De dans... Hmmz. Ik had t gevoel dat ze los dansten. Zelfs als ze samen dansten. Ik vond t niet lelijk, en zacht, maar ik had meer van ze verwacht in hun eigen genre.
JP & Denitsa:
Justin Bieber en de partner van Christian! "I don't have the boys cute look"... Say what?whahaha. En dansen ze ook nog op Bieber. Wat gemeen!! Misschien dat ik t daarom ook wel een beetje kinderachtig vond. De stapjes zelf ook wel wat. Het was wat poppy. Mja, wel leuk, niet memorabel. Cute though.
Matt & Shelaina:
Wist wel dat zij auditie had gedaan maar niet meer dat ze er vorig jaar ook echt inzat. Wat een manische panische dans. Ik vond hem niet zo. Weer dat losse gevoel ipv samen dansen. Wederom niet slecht hoor, maar .... Neh.
Julia & Adam L:
Hallo Mary Murphy 2! En lopapapapapapapa!"i call iet de babymaker"
Flinke babymaker als je er een bult van op je kop krijgt! De dansstijl theatre... Is dat dan gewoon Broadway? Ik vond t meer een jive. Kan aan mij liggen. De dans...Mja. Ach. Wederom leuk, niet memorabel.
Francois & cassandra:
Het ballroom sulletje en de vamp. Jezus wat een draaimolen! Alsof ie ff de rozenblaadjes van de vloer wilde vegen met haar. Dat duurde voor mij echt te lang. Mary begon over die triple alamada met een double spiral ending, dus ik terugspoelen wat er dan zo speciaal was... Uh. Oké. Er zaten mooie dingen in, er zaten wat wiebelige overpakkingen in maar ze gingen goed.
Boneless & Carlena:
The bitch is backDe dans: I smiled. Leuk! Dat ik ze niet super leuk vond lag niet aan hen maar aan de black eyed pea achtige routine. Vond de choreo niet briljant, dus ze hadden beter gekunnen voor mij. Maar hard was t wel! Blake: light will always transcend.
Tea & Kevin:
Ik weet niet of t aan mij ligt, maar ik vind alles goed maar nergens oeh ahh briljant! Behalve dan de eerste dans. Deze wederom: mooi, leuk, goed. Verder... Ach. Ik snapte Jean Marcs commentaar en ovatie dan ook niet helemaal. Mis ik steeds iets op mijn laptop scherm?
Lauren & rodrigo:
Sex on a macho stick! Weet alleen niet of zijn karakter heel erg leuk is. De dans.. Hij was shirtless. O ja, en ze dansten. Hij danste iets meer lomp macho dan heel sexy, maar t plaatje klopte wel ergens. Ze hadden lol.
Geisha & Adam A:
Wat heeft hij toch een bot plofkopje. Ach daar is Melissa met haar New disco. Ik vind de stijl niet zo. Gewoon disco op hippere muziek? Het koppel vond ik wat rommelig in de lifts en het neerzetten. Het was wel oké. Op zich.
Shane & Melissa:
Jumping the broom met cheeseman. Nu al leuk! Ik hou van die man. Er zit zoveel vreugde en muzikaliteit in zijn dansen. Heerlijk. En ze voerden hem ook heerlijk uit. Biiiiig smile!L'Amour menaçant:
De solo's... Gadver wat is die rodrigo een popi jopi eigengeilerig mannetje volgens mij. Brrrr. Super lekker lijf... Helaas weet ie dat maar al te goed. Lose the air bro'!!L'Amour menaçant:
Whut? Cassexy eruit? Vreemd. Maar goed, ik weer ook niet wie er anders uit had gemoeten. Het is een beetje "ja er moet IEMAND gaan". Wel raar als je goede kritieken krijgt en dan ineens BAM.
The boys. Ook al zo'n moeilijke. Ik had francois er uit gegooid puur omdat we al een ballroom man hebben. Adam... Hij zat er eigenlijk al niet bij dus misschien dat ze het daarom hebben gedaan. En dan ook de troostprijs ... Komt goed.L'Amour menaçant:
SO YOU THINK YOU CAN DANCE CANADA SEASON 4 - TOP 20 PERFORM
Dag lieve mensen, ondanks dat dit topic een soort Lief Dagboek van Malahide aan het worden is, probeer ik stug door te gaan. Ik heb me er wel ontzettend toe moeten zetten om te gaan kijken (slechte kwaliteit downloads, moe en wat ziekjes), maar ik heb het gered. Twee series SYTYCD tegelijkertijd is écht too much. Maar allez…
OMG, wat had het wicht (Leah) nou weer aan? Waarom loopt iedere trut op televisie tegenwoordig in zo’n vreselijke paars-oranje combinatie? Het leek wel of ze een enorme pens had, wat een gedrocht van een rok. Of is ze preggers?
Dat introductiestukje met de jugdes (“joh, waar ben jij mee bezig. Echt? Wat énig!”). Tjongejonge, over slechte editing gesproken.
Lauren & Rodrigo – hip hop – Luther Brown
Gedanst op hetzelfde nummer als Tadd & Comfort. I know which one I prefer... Gaap, dat was alleen maar ‘sexy situation’ en voor de rest… Het valt me altijd op bij de choreos van Luther dat hij een van de dansers iets laat doen terwijl de ander uit zijn neus staat te bikken. Dat ziet er toch niet uit… Vond haar erg matig en van hem lig ik ook niet (meer) wakker.
Lyndsay & Christian – contemporary – Blake McGrath
Woef, hier kreeg ik het wel een beetje heet van onder de kraag. Hoe kan het nou dat zo’n lief blond 18-jarige miepje zo’n verleidelijke maneater wordt? Vorige week al bij die salsa, en nu weer. Ik ben een fan! Ook van de choreo, mooi hoor. Christian ging aardig mee, al zaten er wel ballroom-achtige momentjes in, vooral in zijn armen. Eindelijk een keer een concept dat ik ook echt in de choreografie zag terugkomen. What happened to Blake
! Snatched by aliens?
Denitsa & JP – jive – Danny Arbour
Ach, die JP, wat een hertenscheet is het toch! Het was natuurlijk helemaal niet goed wat hij liet zien, maar hij deed net alsof hij Pasha himself was. Wat een acteur, schitterend! “Wat staat zij nou te draaien, ff op mijn horloge kijken”- priceless! Zij is een firecracker en ik vind haar leuker dan ordi Yuliya. Maar die is technisch dan weer een hele hap beter.
Carlena & Boneless – dancehall – Jaeblaze
Eerst hip hop en dan dancehall. Ja daaaag, twee keer eigen stijl. O wacht, dancehall is natuurlijk compleeeeeeet anders. Ik zeg al niks meer. Ik kan dit gewoon niet op waarde schatten, omdat ik het een heel vervelende stijl vind met vooral heel vervelende muziek. Sorry, dit ligt echt aan mij
. Ik kan alleen maar zeggen dat ik hoop dat ze nog een week doorgaan en dan een compleet andere stijl krijgen, want ik wil onderhand wel weten of ze iets anders kunnen.
Teya & Kevin – Viennese waltz - Pierre Allaire
Aah, I love die ouwe bromsnor. Oké... dit was helemaal niet gek. Hem ga ik beter in de gaten houden, ik denk dat hij namelijk veel beter is dan ik tot nu toe dacht. Goeie partnering en zeer gracieus. Zij kwam een heel eind, maar was best sloppy en wankel in haar draaien, het ontbreken van de bekende ‘core strength’? Maar goed gedaan voor een hip hopster.
François & Geisha – hip hop – Tucker Barkley
Die François, wie had dat gedacht. Technisch was het niet supergoed, maar wel erg vermakelijk en vooral hij gooide zich er met 100% in. Die Tucker maakt wel grappige choreografieën. Leuk.
Yuliya & LoPapa – Brasilian samba – Gustavo Vargas
Slapen in spagaat, wot![]()
? Mwa, vond het maar een raar allegaartje, net alsof ze allebei een andere stijl aan het doen waren en elkaar per ongeluk af en toe tegenkwamen en dan uit beleefdheid even om elkaar heendraaiden. Zij heeft ook geen sambalijf, daar moet je toch een beetje tits & ass voor hebben
. Ik vond het helemaal niet zo hot, vooral hectisch. Hij was wel oké, maar hij doet me nog niet veel.
Melissa & Shane – contemporary – Sabrine Matthews
Hoewel ik een beetje bulten krijg van al die staande ovaties, was dit wel van zeer hoge kwaliteit en snap ik de emotie wel bij de judges. Wat een interessant koppel is dit: sympathiek, mooie match en allebei hebben ze een prettige volwassen uitstraling. ‘Jongere’ dansers hadden dit niet zo krachtig neer kunnen zetten. Ze doen me wat denken aan Melissa en Ade! Hup naar volgende week!
Shelaina & Matt – hustle – Maria Torres
Wat was er mis met deze dans? Het leek ‘underrehearsed’, of was het een gebrek aan chemistry? Nou ja, probeer ook maar eens fatsoenlijk te dansen tussen al dat gelift door, kon dat niet wat minder? So You Think You Can Lift! Blergh. Wat allemaal niet wegneemt dat ik haar nog steeds een hele interessante danseres vind. Hij is wel oké, maar heeft me nog niet helemaal overtuigd.
Jordan & Joey – jazz – Sean Cheesman
Slapstick! Wat alleen nog maar versterkt werd door de slechte, stotterende download die ik zat te bekijken, net zo’n haperende stomme film. Maar mag ik een WOOOWWWW!!!! Loved it! Wat een goed koppel is dit, Jordan wordt maar beter en beter en hij is fantastisch (zolang ‘ie zijn mond houdt). En wat een leuke choreografie. Ik moest zelfs lachen om de flauwe gekkebekkentrekkerij. Sean Cheesman is toch wel de ChoreoGod van Canada hoor. More more more! Spectacular! Die reactie ook van het publiek tijdens de dans, die sprak boekdelen. Ja judges, déze verdiende nou echt een staande ovatie!
Bottom Three Couples: Carlena & Boneless, Denitsa & JP en Lauren & Rodrigo
Carlena & Boneless vond ik nog wel verrassend, de andere koppels niet.
De exit kan ik wel mee leven, al had ik van Carlena en JP ook niet wakker gelegen.
Doei Rodrigo en Lauren…You cheated on me with choreography.![]()
Ik heb net de audities afgekeken, op naar de finals. Maar ik zal wel niet meer bij-komen voor de rest van het seizoen. Jammer dat het niet NA USA is. Kan iemand mij PMen hoeveel afleveringen er nu zijn en waar we zijn in het programma?![]()
NI
C
O als judge.
't Is weer wachten op die baggerdownloads...
Ik zie net dat Mallie iedereen aanspoort om mee te kijken dus ik doe mijn bestHeb gisteren tot de green mile gezien, vandaag eerste liveshow. Hoeveel live shows zijn er nu?
![]()
2 x Top 22 (6 + 7)quote:Op woensdag 27 juli 2011 06:17 schreef Saeramir het volgende:
Ik zie net dat Mallie iedereen aanspoort om mee te kijken dus ik doe mijn bestHeb gisteren tot de green mile gezien, vandaag eerste liveshow. Hoeveel live shows zijn er nu?
2 x Top 20 (8 + 9)
2 x Top 18 (ik kan ze nog niet vinden, hetzelfde gezeik als vorig jaar...)You cheated on me with choreography.![]()
thanks! dan heb ik ze allemaal al behalve de 2 die je nog niet kan vinden. Heb je geprobeerd te googlen op So you think you can dance canada s04e08 rlslog?![]()
Ok ik ga toch maar even snel typen. Het is te goed om gewoon te kijken
Oh ja, die foto van Leah before is echt verdrietig gewoon. Ze was een leuk vrouwtje, nu is het een joker
En wat betekende dat Belloni trouwens?
TOP 22
Lindsay & Christian - Salsa
OMGzo goed zeg wtf. Dat heb ik nog niet gezien in het USA seizoen.
Joey & Jordan - Contemporary (ofcourse)
Ok nu weet ik waarom julie Joey aan het verafgoden zijn, hij lijkt onwijs op RobertVind hem trouwens wel leuker dan Robert.
Mooi stuk, snap alleen de relatie tot die natuurrampen niet hoor. En Jordan moet een beetje opletten op haar mond, vind ik. Soms wat rare bekken.
JP & Denitza - hiphop
Ok tot nu toe heeft de hoge hoed wel erg veel luikjes waar bepaalde dansstijlen in kunnen worden verstopt.![]()
Maar ok.
Erg leuk concept en goed uitgevoerdHeb met mezelf afgesproken dat ik niet zou vallen voor jochies deze show maar JP maakt het wel erg moeilijk
![]()
Matt & Shelaina - contemporary![]()
Ok als iedereen zijn eigen stijl krijgt, waarom zeggen ze dat dan niet gewoon?
Shelaina als chucky pop.Dat miste er nog aan.
Gatverdamme wat een lelijke choreo en wat meh gedanst.
Yulya & Adam(heb nog niet gezien wat voor stijl ze krijgen maar mijn guess? Chacha of Broadway.) - Whaha Theatre!
Gatverdamme de babymaker? En dan met dat hoerige accent van haar![]()
Ok dat was toch meer een jive of niet. En ik vond er niet zoveel aan. Ik wilde dat Adam een andere partner had
Cassandra & Francois - Rumba, ofcourse.
Ok ik vond dit echt wel goed. En dat moment dat haar jurk vast kwam te zitten in haar hak, was wel spannend
"I said he was a festival"![]()
Carlene & Boneless - zal wel hiphop zijn![]()
Ben ik nou de enige die Carlene lelijk vindt, en die armbewegingen al helemaal?
Die hiphop was wel goed.
Kevin & Teya - Contemporary
Ok choreo, goed gedanst en petje af voor hiphop Teya.
Lauren & Rodrigo - Chacha
OMG ik wil Rodrigo hebbenIk vond hem SUPER ontroerend toen met finals week en Blake's choreo, alle judges lachten maar ik vond het zo cute en lief dat ik tranen in mijn ogen kreeg, hij zat er zo in emotioneel.. Sindsdien ben ik een fan.
SUPEROh I am so in love. Techniek weet ik niet maar gewoon wat een performance man.
Adam & Geisha - New Disco
Leuke disco.
Shayne & Melissa - who? Afro jazz
Ik vond dit minder goed dan veel van Cheeseman;s andere choreo's maar toch leuk om te zien.
Heb geen tijd om de uitslag te kijkenVanavond of morgen misschien.
![]()
Bologna/baloney (spreek uit: belloni) is een soort boterhamworst.quote:
En een nette krachtterm. Wij zouden 'bull shit' zeggen
ZOMG niet! Robert is veul lekkerderquote:Ok nu weet ik waarom julie Joey aan het verafgoden zijn, hij lijkt onwijs op Robert.
Here we go here we go here we goquote:Heb met mezelf afgesproken dat ik niet zou vallen voor jochies deze show maar JP maakt het wel erg moeilijk![]()
. Daar is de Saer die we allemaal kennen!
Wotquote:Matt & Shelaina - contemporary![]()
Shelaina als chucky pop.Dat miste er nog aan. Gatverdamme wat een lelijke choreo en wat meh gedanst.
? Ik vond haar frickin' amazing. En omdat Ang haar ook al niet mag ga ik rooten voor Shelaina
.
Ja, het is een beetje een smerig wijf. Beetje van het type dat je in Tsjechië langs de snelweg ziet staan, als je begrijpt wat ik bedoel. Of ga ik nu te verquote:Yulya & Adam
... met dat hoerige accent van haar. Ik wilde dat Adam een andere partner had
?
Ik vind Carlena niet lelijk, maar wel een ontzettende one trick pony.quote:Carlene & Boneless - zal wel hiphop zijn![]()
Ben ik nou de enige die Carlene lelijk vindt, en die armbewegingen al helemaal?
Die hiphop was wel goed.Steady, girl, steady...quote:Lauren & Rodrigo - Chacha
OMG ik wil Rodrigo hebbenIk vond hem SUPER ontroerend toen met finals week en Blake's choreo, alle judges lachten maar ik vond het zo cute en lief dat ik tranen in mijn ogen kreeg, hij zat er zo in emotioneel.. Sindsdien ben ik een fan.
SUPEROh I am so in love. Techniek weet ik niet maar gewoon wat een performance man.
Morgen ff kijken. Dan ben ik net op tijd weer bij.
Mag ik jullie alvast blij maken met het feit dat NI
C
O in de jury zat deze week?
Dienstmededeling: ik stop even met Canada. Kan gewoon geen goede downloads vinden, heb geen zin om online te kijken en heb ook geen tijd voor grondige analyses. Wie weet pik ik het wel weer op als USA 8 afgelopen is.
MalahideIk ben gaan kijken omdat jij me ertoe aanspoorde
Maar wacht even is er nou nog een show en uitslag nadat Lauren en Rodrigo eruit waren?
Ik kom zo wel even wat commentaar leveren.![]()
Ja, de shows van afgelopen maandag en dinsdag, waarin zijn uitgeschakeldquote:Op zondag 31 juli 2011 14:39 schreef Saeramir het volgende:
MalahideIk ben gaan kijken omdat jij me ertoe aanspoorde
Maar wacht even is er nou nog een show en uitslag nadat Lauren en Rodrigo eruit waren?
Ik kom zo wel even wat commentaar leveren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik dacht dat ik ze gedownload had (wel de goede nummers) maar het bleken de afleveringen van de week ervoor te zijn.
Tja Saer, ik heb er ff geen zin meer an als dat zo kloten gaat met die downloads. Bovendien ga ik ook nog op vakantie en dan mis ik sowieso drie weken, dus dat wordt dan weer zo'n inhaalslag.You cheated on me with choreography.![]()
Dan Karaty als guest judge sprak nog effe over het succes van The Ultimate Dance Battle
rlsbb.com en dan zoeken naar think dance canada voor de aflevering van gisteren![]()
Dus 12 is pas net uitgekomen? Dat zat ik ook al te denken. Mallie, we zaten naar een aflevering te zoeken die nog niet uit was
* Saeramir neerlaads![]()
Neen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 06:40 schreef Saeramir het volgende:
Dus 12 is pas net uitgekomen? Dat zat ik ook al te denken. Mallie, we zaten naar een aflevering te zoeken die nog niet uit was
* Saeramir neerlaads
Ik had 10 & 11 gedownload op mijn favo site, dat zijn de afleveringen waarin Nico en Mary Murphy in de jury zaten, maar het bleken de afleveringen van de week daarvoor te zijn (verkeerde nummering dus).
Dan zijn nu 12 (afl. van maandag) en 13 (vannacht uitgezonden) aan de beurt, met Dan Karaty in de jury.
Hoe dan ook, ik ga (nu) niet meer kijken. Momenteel maar tijd voor één serie en dat is USA 8.You cheated on me with choreography.![]()
ugh er is echt iets mis met de nummering want ik heb 10 en 11, waar rodrigo eruit gaat, maar 12, die ik net heb downgeload, is 2 afleveringen verder (weet dus al wie eruit gaat D:)
Weet nu niet goed hoe ik moet zoeken![]()
![]()
Dit is de juiste nummering:
1 t/m 5: audities en finals week
6-7: Top 20, exit Cassandra en Adam A.
8-9: Top 18: exit Rodrigo en Lauren
10-11 Top 16: Nico en Mary in jury, exitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.12-13 Top 14: Dan in jury, exitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De S04E10 en S04E11-torrents die rondzwerven zijn dus eigenlijk afl. 8 en 9
Die 12 die jij nu hebt gedownload, is dat een result show? Dat zou dan nl. S04E13 moeten zijn.
En toch... doe het niet Mallie
die 12 die ik heb gedownload is een performance show. Daardoor weet ik dus ook al wie eruit gaanB en T.
![]()
Stream uitzending nr.13 (uitslag): http://ovfile.com/43gneg0mjtps
--> Effe wachten op human verification en dan continue![]()
De top 14 performances van gisteren staan op Youtube
http://www.youtube.com/user/darrenryanterrence#p/u![]()
Wauw, Adam en Melissa in de top 12 uitzending van gisteren
Van een andere planeet![]()
S04E16 via de piratenbaai![]()
Bedankt voor de tip iBenny, maar ik denk dat niemand er gelukkig van zou worden als ik godbetere mee zou mogen doenquote:Op donderdag 10 november 2011 18:36 schreef iBenny het volgende:
Win toegang tot Dan Karaty's Kinect Dance Central Party.
You cheated on me with choreography.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: