quote:Die familiefoto van Denys… genomen bij Studio Politburo of zo?
Ben je nou helemaal van het dak geflikkerdquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:18 schreef Cee het volgende:
Stom. Stom stom stom. Als dit de trend van de rest van het seizoen wordt vrees ik dat ik af moet haken.
Ik ga pas zondag, maar toch bedanktquote:En Mallie,
[..]Je mag niet weg. Ga niet weg. Blijf. We rule, fjorden drool. Maar als je dan toch gaat, wens ik je heeeeel veel plezier!
Leuker? Oh ja wacht, ik had Ang3l 4 Jesse al geclaimd dus wat dat betreft ben ik blij dat je toegewezen hert er nog in zit. Maar ik vond de hiphop solo niet zo supergeweldig. Maar de jury kon inderdaad ook moeilijk een van de weinige niet-contemporary herten er al zo vroeg uitgooien.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:33 schreef Ang3l het volgende:
Omdat die andere 2 in de bottom 3 leuker waren.
En meer airtime gehad hebben tijdens de audities.
Doen ze niet aan bij Canada, daar rammen ze er de result show in een televisiehalfuurtje doorheenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:50 schreef Ang3l het volgende:
Hey1 Ik had geen optreden in mijn neerlaadNou ja, boeiend.
Is dat zo, dat ze elke week van partner gaan wisselen? Wist ik dat niet of heb ik dat ooit gelezen en gewoon vergeten? Ik hoop dat het niet zo is. Dat miste ik erg bij USA7, het meegroeien met de leuke koppeltjes.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:35 schreef Cee het volgende:
Ik treur nog steeds om het verlies van Hanibal the Canabal.Stomme mounties. Ik stuur de beren op ze af. En ik dacht dat ze steeds van partner gingen wisselen, omdat er zo weinig dramatisch werd gedaan met het bekendmaken van de koppels? Dus dan gaat dat hele idee van het aan elkaar wennen en dus daarom Hani eruit bonjouren toch niet op?
Ik weet het nog niet Ang. Voorlopig mag je hem nog even hebben. Zijn lichaam is wel mannelijk, maar hij is toch een beetje herterig. Een edelhert zeg maar. I need a man, not a boy. Waar blijft verdorie mijn Nico/Phillipequote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:51 schreef Ang3l het volgende:
Ja die hiphopper is ook niet mijn favoriet, maar dat is echt zo'n hiphop sterretje.
Mwah. Kan me niet voorstellen dat heel Canada gecharmeerd was van een dans waarin tieten gemasseerd werden, droog werd gereden en een vrouwenkruis over een mannengezicht gesmeerd werd. Het ligt nog altijd naast de USA hè, dat Canada. Bovendien is Bree de grote onbekende bij de vrouwen.quote:Het verbaasde me trouwens echt dat hij en bree in de bottom zaten.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:06 schreef Saeramir het volgende:
Sorry mensen, ik heb ws de eerste weken geen tijd om te tikken. Maar ik volg het wel allemaal hoor
15 september is de dag![]()
dan gaat mijn schoonmoeder weg en kan ik eindelijk weer leven zoals ik wil
![]()
Dank je schatquote:
Zal ik doen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 09:39 schreef Malahide het volgende:
O ja Cee, ik weet niet of jij al in Canada zit als ik weer terug ben... maar alvast hele gave vakantie en zeg maar dat ik eraan kom ().
quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Zal ik doen.Ik zit er van 11/9 tot en met 1/10.
Mallie ik ga je missen,
Ja, vi elsker dette landet,
som det stiger frem,
furet, værbitt over vannet,
med de tusen hjem.
Elsker, elsker det og tenker
på vår far og mor
og den saganatt som senker
drømmer på vår jord.
og den saganatt som senker
senker drømmer på vår jord.
Oh zijn die communisten weer bezig geweest?quote:
Heeeeee, Canada girl! En, was 't wat?quote:Op dinsdag 14 september 2010 03:37 schreef Cee het volgende:
Jongens, jongens, het gaat straks beginnen, ik zit er klaar voor, jullie ook?
![]()
![]()
Heeeeeey! Mwah. Voornamelijk stierlijk zitten ergeren aan de jury. Volgens Stacey Tookie gaat iedereen in de top 4 komen als je haar commentaren moet geloven.quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:01 schreef Malahide het volgende:
[..]
Heeeeee, Canada girl! En, was 't wat?
Welkom terug!quote:Ben net binnengewaaid van de fjorden en heb heel wat in te halen geloof ik!
Gonna kick this topic's butt (maar eerst de vakantiefoto's, en mijn reisverslag,
Oeh da's kut.quote:en mijn kapotgevallen fotocamera claimen bij de verzekering,
Echt, de dagen na de vakantie zijn gestresster dan de dagen ervoor vaak!quote:en de kat knuffelen, een dertig wassen draaien, en de Appie leegkopen, en Strictly Come Dancing kijken, en Mad Men, en, en, en...).![]()
Pics!quote:O ja, die fjorden hè, die zijn best aardig.
Mwah, digitaal compactcameraatje, maar verjaardagscadeau van mijn ouders, dan doet het extra pijn hèquote:
Nou! Ben blij dat ik nog een weekje vrij heb...quote:Echt, de dagen na de vakantie zijn gestresster dan de dagen ervoor vaak!
Eerst alles bewerken en mezelf eruit knippen indien nodigquote:Pics!
Oh, da's jammer. Wij hadden echt stralend weer in Noorwegen, maar één regendag gehad, voor de rest t-shirtenweer. Die regendag was niet echt gezellig op 1000 meter hoogte en het eerstvolgende dorp op 20 km afstand (en 16 haarspeldbochten naar benedenquote:Oh ja, het weer hier is best bagger.
Hè? Ik heb nog niks gezien van de laatste drie weken, maar zijn ze gewoon al onze favorieten aan het afschieten of zo? Hmmm. Boh. Tja. Zo wordt de drive om te gaan kijken niet echt groot moet ik zeggen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |