abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 september 2010 @ 19:28:24 #101
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_86508593
TOP 20 PERFORMANCE

Met veel pijn en moeite heb ik me er doorheen geworsteld. Vooralsnog niet erg onder de indruk. Nu was ik ook wel in zure bitch mode, gewoon omdat het kan O-) en omdat I love to hate Jean-Marc en consorten lol.

De helft van de koppen was ik al weer vergeten, zoals Nathalie en Charlene. Kloé blijft walgelijk maar ik heb een akelig gevoel dat ze die er heel lang gaan inhouden om de een of andere onbegrijpelijke reden. Tré is erger dan erg, Jean-Marc en Luther neem ik niet meer serieus :') en Mia voegde ook weinig toe helaas.

Ik zal proberen het kort te houden :+ . Jullie zijn dit toch al lang vergeten ;).

Bree & Edgar – dancehall
Kruisgeflapper, kontengeshake, te dik opgelegde sexyness en een compleet nietszeggende choreo. Fijn dat Luther zijn inner Jamaican herontdekte, is tenminste één iemand er happy van geworden. Toch mag ik dit stel ergens wel. Bree is beter dan ze tot nu ver heeft kunnen laten zien en Edgar vind ik wel sympathiek, al is ‘ie iets the shiny happy.

Amanda & Denys – contemporary
Sweaty girl en Russian (of uit welke voormalige Sovjetstaat ‘ie ook komt) Milkman. Weinig op aan te merken, goed contemporarystuk maar nergens echt indrukwekkend. Dit is wel een powercouple :Y . Hij is ‘the man’ voor mij op dit moment en zij is gewoon een potentiële winnaar (al wil ik die peagant girl smile van haar smoel af tikken). Hij lijkt echter wel een kabouter naast haar wanneer zij met die enorme stelten begint te molenwieken.

Kirsten & Jera – paso doble
Wat is die Francis eigenlijk een flauwe vent, ugh :{w . Wat een drukke toestand met die muziek en dat licht, kreeg zowat een epileptische aanval. Technisch was het op zich wel oké, maar veel te veel vorm, waardoor Kirsten en Jera weinig ruimte kregen om zichzelf te laten zien. Met hem heb ik (nog) niks, raar gezicht. Zij heeft talent genoeg in haar eigen genre maar daarbuiten komt het er niet uit. Ik wíst dat ze in dat vogelnest van een jurk zou blijven haken. Rough sex, Luther? Nee, please, doe maar niet :% .

Nathalie & Mackenzie – hiphop
Een van de weinige dansen die ik wel vermakelijk vond, gewoon een ordinaire hiphop zonder toeters, bellen en pretenties. Ridiculous footwork indeed! Hij is bijzonder lekker als ‘ie danst maar als ik dan zijn interviewtjes zie denk ik ‘mwa’. Hij was overigens wel 200% beter dan zij, over compleet wegdansen gesproken oO< . En WTF, wordt Jean-Marc’s Engels met de week slechter of zo? Hij lijkt Prins Bernhard wel, die ging steeds slechter Nederlands praten naarmate hij ouder werd >:) .

Claudia & Yonni – foxtrot
OMG, wat was dit? Hier is maar één smilie voor: :'). Funky foxtrot my ass. Tja, je zou eens een klassieke foxtrot op het programma zetten… Die stompende muziek (Gaga’s Telephone) en die langzame, stroperige foxtrot, dat matchte compleet niet in mijn optiek. Over genaaid worden door een choreograaf gesproken. Aan de andere kant: ik vind haar compleet charismaloos en overschat en hij… hoe slecht, hij liep over dat podium te vegen als trage stront.

Charlene & Jeff – contemporary
Stacey Tookey en haar stories: Postbus 51, Toronto, Canada. Genoeg mooie momenten om één van de beste dansen van de avond te zijn, maar toch wel weer erg standaard contemporary (ligt deels aan mezelf, gewoon te veel SYTYCD gezien achter elkaar, dan raak je verzadigd en te kritisch :{ ). Charlene sprong er uit voor mij, op haar ga ik beter letten. Hij lijkt het schattige menneke te zijn dat er door de puberhormonen ingehouden wordt, maar ik heb echt mijn twijfels of hij wel zo goed is…

Julia & Jesse – samba
Die Jesse is wel een yummy mannetje :9 en Julia vind ik nog steeds een topwijf, al is zij echt een van de mindere ballroomdames uit de SYTYCD-geschiedenis. Ik hou wel van die types die eruit springen tussen de standaard jazz/contemporary-meiskes. Een samba die maar een beetje sizzlede en die niet smooth genoeg was. Hij deed het absoluut niet slecht en is vooral een goede entertainer. De muziek was me iets te carnavalesk. Desondanks was dit wel vermakelijk.

Danielle & Sebastian – theatre
Dit moet ik er eerst even uitflappen: Sebastian is a poor man’s Mark Kanemura en Danielle mag ik compleet onterecht niet omdat ze sprekend op Winona Ryder lijkt, en die mag ik ook compleet zonder reden niet. Dat gezegd hebbende… dit was gewoon de beste dans van de avond _O_ . Sean Cheesman is een geweldige toevoeging aan de SYTYCD-familie en het lijkt mij ook een hele sympathieke vent. Fantastische choreo, fantastisch uitgevoerd, alles klopte. Prachtige lifts ook. Hebben ze trouwens alle dansers een kleurspoeling gegeven uit hetzelfde flesje :D ?

Janique & Shavar – krump
Oh Shavar, I would love to hate you but I can’t... Nou, dit was ook weer zo’n :')-moment. Die kostuums, George Michael’s Too Funky anyone? Wat dansten zij ontzettend a-synchroon, vreselijk. En wat een slappe hap, vooral van Janique. Ontzettende rotmuziek om op te dansen overigens, geen wonder dat je daardoor je ritme niet kan vasthouden. Als ik zo’n upgepimpte krump zit te kijken, vraag ik me meteen af wat Lil’ C’s homies in South Central daar nou van vinden. Blij dat Luther er in ieder geval een swag party in zag, wat dat ook mag inhouden.

Kloé & Jonathan – jazz
Zij is echt vreselijk maar er is niemand in dit veld meer geschikt voor zo’n niemendallerig Blake-jazzje als zij. Die schoenen, ik dacht effe dat ze ze de hele dans aan ging houden _O- . Zolang Jonathan aan haar gekoppeld is kan ik hem niet interessant vinden. Die press lift deed hij wel erg knap, maar verder… boeien!

RESULTS

Who cares wie er in de bottom zouden belanden, het was allemaal vrij matig met uitzondering van Denys & Amanda en Danielle & Sebastian, en vooruit, dat andere contemporaryding.

De solo’s: Claudia mag snel naar Julia gaan om te leren hoe je een toffe latinsolo doet :6 . Kirsten: saaier dan saai. Bree: beste van de meisjes, contemporary met een edge. Yonni: shake your bon bon, maar beter dan dit gaat het niet worden. Jera: vreselijke stijl, die combinatie van breaken en ballet trek ik niet hoor :{ . Edgar: ik mag hem wel met zijn smooth moves.

En toen werden Bree en Yonni eruit geknikkerd. Tja, Yonni was in retrospect toch wel een beetje een gladjakker dus die ga ik niet missen. Bree had ik nog wel een paar weekjes gegund om te groeien, had alsjeblieft die enge Claudia eruitgeknikkerd jury! Overigens schandalig dat er geen enkele reden wordt gegeven voor de eliminatie :( , of dat de juryleden even een opbeurend woordje doen. En dat terwijl ze tijdens de show voortdurend lopen te kwijlen en likken. Bah.

Had ik trouwens als gezegd dat ik Tré een smerig nepwijf vind?

ONE DOWN, TWO TO GO!
You cheated on me with choreography.
  zaterdag 18 september 2010 @ 12:02:53 #102
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_86566464
Hey, I'm back again :W.

Ceetje, geniet je van Canada?
Saer, heb je monster-in-law eindelijk op de trein gezet?
Ang3l, wat ben jij stil...
Erik, hai! How's you?

**************************************************************************************************************************

TOP 18 PERFORMANCE

Thank God dat deze show toch écht wel een stukje beter was dan de vorige, anders was ik waarschijnlijk vrij snel afgehaakt ( :+ ). Voor het eerst een paar dansen die een wow-tje opleverden en voorzichtig beginnen zich een paar favorieten uit te kristalliseren. Gaat het dan toch nog leuk worden, dit seizoen?

Voorafjes:

* de schreeuwbarometer (a.k.a. voor wie gillen de bakvissen het hardst):
1. Mackenzie 2. Jonathan 3. Sebastian
* darn. The Queen of New Disco en The Gayest Heterosexual Dancer in Christian Village in één aflevering... creepers (overigens best zielig dat ze alleen nog in Canada aan Benji S. denken).
* zelfs Blake heeft een kleurspoeling uit hetzelfde flesje :D

Amanda & Dennis – quickstep
Woop woop! Dit was nou eens een leuke eigentijdse revamp van een klassieke ballroomdans. Denys is The Man en ik ga het gewoon nog een keer zeggen… Amanda: Those Legs!! Rechtstreeks naar de Top 10 deze twee wat mij betreft. Wat zeg ik… Top 4! Haar had ik vantevoren wel goede kansen toegedicht, maar dat hij binnen een paar afleveringen tot de favorieten zou behoren… super ^O^ !

Janique & Shavar – hiphop
Je ziet het aankomen hè, het blijft tenslotte Canada: als iemand een jasje aanheeft gaat het uit!!! Vermakelijke en traditioneel glijerige hiphop van Luther, maar na al dat gezweet en gekreun over uitputting vanuit de training room verwachtte ik vuurwerk en dat ze helemaal los zouden gaan, maar dat viel dan toch weer wat tegen. Janique zag er goed uit :) , ze deed me zelfs aan Kim van vorig seizoen denken.

Julia & Jesse – contemporary
Ik ben fan van Julia en Jesse afzonderlijk, maar niet van deze twee als koppel. Zij is letterlijk en figuurlijk ‘too much woman’ voor hem. Dat grote lichaam met die lange kronkelende benen kon hij maar met veel moeite onder controle houden. Dat Julia nooit zou gaan winnen was vantevoren al zo klaar als een klontje, maar dat Jesse nog niet uit de verf is gekomen is toch wel een verrassing. Is hij het slachtoffer van de pairing of is hij gewoon niet zo goed als wij dachten?. Ik ben er nog niet uit :{ . Van de dans op zich kan ik me alleen herinneren dat het weer een typische Stacey Tookey was en dat ik vooral werd meegezogen door de fantastische Florence & The Machine.

Charlene & Jeff – hustle
Disco, hustle, dusco, histle… what’s the difference? O ja, de hustle is meer ballroomy en klassieke partnering, maar ook met veel gooi en smijtwerk. Over gooi en smijtwerk gesproken… what the hell? Waar haalden deze twee die lifts vandaan _O_ ? Amazing. Ik weet het, ze waren niet perfect, maar ze waren dan ook buitencategorie moeilijk! En zij, voormalige grijze muis, vliegt met stip mijn Top 10 binnen. Loved her outfit, ze leek wel het zusje van Lacey Schwimmer (die – volledig terzijde – tegenwoordig vies ordinair blond is)! En Jeff… voor een dude die voornamelijk op zijn hurken danst en een beetje gedabbled heeft in contemporary: die kan partneren :Y ! Love Charlene & Jefffffffff… O ja, en de fucking Trammps hè *O* !!!

Nathalie & Mackenzie – chachacha
Technisch niet slecht maar niet echt een knaller. Wat zat hij raar laag, is hun lengteverschil zo groot :? Goede poging, maar het was meer een chacha acteren dan er echt een dansen (het zou goed kunnen dat één van de juryleden dit ook zei. Ja sorry, soms worden we in ons hoofd één grote symbiose, de juryleden en ik. Vooral met Tré heb ik een lijntje… :') ). Zij is goed maar ik vind haar nog steeds redelijk forgettable, met hem weet ik het nog steeds niet. Het wordt tijd dat ik hem weer eens in zijn eigen genre zie.

Danielle & Sebastian – contemporary
Disclaimer vooraf: ze dansten prima, daar niks op aan te merken. [klaagmode]Eating disorder… die hadden we nog niet gehad jongens :( ! Verdorie, het is ook allemaal onderling uitwisselbaar: borstkanker, terminaal ziek, anorexia, verslaving, huiselijk geweld, onbereikbare liefde… het begint één grote herhalende brei in mijn hoofd te worden. Kom op, SYTYCD, contemporary is zo veel meer dan dit soort emotionele ‘oh vang me op nee ik ren weer van je weg’-gedoe. Ik wil eens wat anders zien! Alsof we aan één Tookey al niet genoeg hadden, hebben we nu Tookey 2.0 in de vorm van Sabrina Matthews. Echt, ik heb het er volledig mee gehad :r .[/klaagmode]. Disclaimer achteraf: goed koppeltje dit. En OMG de reactie van Tré… agressief word ik van dat wijf |:( .

Kirsten & Jera – hiphop
Heavy D & The Boyz! Van toen ik nog weleens in een dancing kwam 8-) . Oh, dit was cute in een beschamende manier. Omdat er een ongelooflijke Mini Playback Show-sfeer omheen hing. Twee kids in de te grote trainingspakken van hun oudere broers die vaag staan te hoppen op de bonte avond van de camping. O, nostalgie. Wat een meligheid en wat slecht. Ik kan niet zo gauw genieten van slecht gedans, maar dit was een pareltje O+ .

Claudia & Edgar - jazz
Mmm, ben beter gewend van Sean Cheesman, maar het was jazz, en jazz en Mallie, dat blijft een probleem. Ik heb echter een ontzettend zwak voor Edgar en vind het dan ook onterecht dat hij het zwaar te verduren heeft omdat er andere jongens geofferd zouden zijn om hem erin te houden. Ik denk serieus dat zijn impopulariteit (vaak bottom three) te maken heeft met die loensende koelkast waarmee hij danst. Ik snap de Claudia-liefde van de jury totaal niet }:| .

Kloé & Jonathan – west coast swing
Benji Schwimmer, gayer than ever. Sorry gays. Gelukkig maakte blote Jonathan even wat goed :9 , totdat het kwartje genadeloos viel en ik me realiseerde dat hij écht nog steeds met die gebraden duif danst. Maar goed… dit was geheel niet onaardig, ik moet het toegeven. Ik kon er weinig West Coast Swing in ontdekken, of het moesten die crazy lifts zijn, maar ik vond dit verrassend en erg vermakelijk. Noodzakelijke afwisseling tussen het standaard hiphop en contemporary/jazz-gedoe en de verplichte ballroomnummers.

RESULTS

Mag ik even de handen op elkaar voor de nog steeds allerbeste choreograaf die er in de SYTYCD-familie rondloopt, Ms. Mia Michaels? Ik zat te genieten van die heerlijke openingsdans en zat te denken ‘is het Mia, is het Mia?’, en ja, het was Mia. Klasse verloochent zich niet. Al een paar keer terugzien :9 O+ .

Bottom three couples: Kirsten & Jera, Claudia & Edgar, Julia & Jesse
De drie zwakste stellen in een show van hoog niveau. Al hadden Nathalie & Mackenzie voor mij net zo makkelijk in de plaats van Claudia & Edgar kunnen staan. Kortom, goed gekozen door Canada.

De solo’s:
Kirsten: boeide me totaal niet.
Claudia: deed niets behalve Jean-Marc vamperig in de ogen staren :') .
Julia: 10x lekkerder dan Claudia, maar zelfs zij leek al te weten dat ze eruit zou vliegen.
Jera: oké maar ik vind zijn stijl niet interessant
Edgar: lekkertje, ik blijf dit underdoggy supporteren w/
Jesse: vrij standaard contemporary, beetje desperate. Wat een korte beentjes heeft hij :D !

En we nemen afscheid van… Jera en Julia. Jera, tja, had niks met hem en hij heeft geen één keer geknald. De hiphop van deze avond was een triest dieptepunt. Dus adieu. Julia: blijf het een erg leuk mens vinden maar het was duidelijk dat ze én geen superfantastische ballroomdanseres is, én het in andere stijlen niet zou gaan redden. Claudia had ik liever zien gaan, maar die heeft net iets meer laten zien buiten haar genre, dus ik denk wel dat dit een terechte eliminatie was. Snif ;( .

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 18-09-2010 13:00:28 ]
  zaterdag 18 september 2010 @ 14:59:43 #103
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_86570851
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 12:02 schreef Malahide het volgende:

Ang3l, wat ben jij stil...
I know! Weinig tijd gehad om te kijken, dus ik lig steeds een halve week achter en dan denk ik "Mja, beetje mosterd na de maaltijd om nu nog te reageren". En ik wil ook niet lezen hier voordat ik zelf weet wie er uit is :D vandaar.

Ik ga nu afl 13 en 14 kijken! Dus da's op zich best op tijd he!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zaterdag 18 september 2010 @ 16:25:15 #104
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_86572852
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 14:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga nu afl 13 en 14 kijken! Dus da's op zich best op tijd he!
Ja joh, dan liggen we op hetzelfde schema :D.
Ik ben net klaar met het kijken van die afleveringen, stukje tikken en dan ben ik weer bij.

Volgende week is het pas op woensdag, WISTEN JULLIE DAT AL ;)?
Best stom dat Leah dat geen één keer gezegd heeft.
  zaterdag 18 september 2010 @ 16:40:05 #105
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_86573231
Heeft ze wel gezegd, begin van de aflevering :Y

De uitslag trouwens...........
Wat?
WAT?
WAT??!!!!

Ik snapte geen hout van de bottom 3.... echt TOTAAL niet.
Wat ik wel snapte is wie er van DIE bottom 3 uit zijn gegaan.
Alsnog volledig onterecht, want er zitten ZO'N slechtere dansers in.........

Onbegrijpelijk.

:'(
L'Amour menaçant:
  zaterdag 18 september 2010 @ 17:10:37 #106
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_86574100
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 16:40 schreef Ang3l het volgende:
Heeft ze wel gezegd, begin van de aflevering :Y
Ik maakte een grapje ;(
Niet alleen in het begin van de aflevering overigens :O

quote:
De uitslag trouwens...........
Wat?
WAT?
WAT??!!!!

Ik snapte geen hout van de bottom 3.... echt TOTAAL niet.
Wat ik wel snapte is wie er van DIE bottom 3 uit zijn gegaan.
Alsnog volledig onterecht, want er zitten ZO'N slechtere dansers in.........

Onbegrijpelijk.

:'(
Wie zijn voor jou dan die slechte dansers (gewoon uit nieuwsgierigheid)?
  zaterdag 18 september 2010 @ 17:19:16 #107
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_86574380
Die oranje troela met d'r blonde haar. Die dans was zo slecht.... en ik vind haar ZO irritant.....
L'Amour menaçant:
  zaterdag 18 september 2010 @ 17:19:21 #108
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_86574386
Zo, deeltje drie van mijn inhaalslag...

TOP 16 PERFORMANCE

Sexy Rexy! Jullie vinden hem ook echt sexy hè (Cee)? Het is een hele mooie man maar hij mag voor mij de schoenen van Jason van Australië nog niet eens kussen hoor (vergelijkbare categorie man :9).

OMG die uitleg over waarom ze geen verklaring geven over de eliminaties, hoe slecht. En Leah die dan nog even een opsomming geeft alsof we een stel snotneuzen zijn :') .

Claudia & Edgar – mambo
Edgar ♥♥♥. Zo zo, wie werd daar even in haar eigen genre (sort of) van het podium gedanst door een hippiedehoppert? Ja, dat was Claudia! Wat een performer die Edgar, latino suave mambo #5 my friend! Heb elke seconde van hem genoten. Claudia was eindelijk verdraagzaam maar ik vond haar energielevel in de tweede helft gek genoeg enorm omlaag gaan, terwijl Edje maar doormambode alsof ‘ie een jalapeño in zijn culo had. Geen bottom (hi hi) three deze week, no señor!

Nathalie & Mackenzie – contemporary
Gevoelig, artistiek, bijzonder mooi gedanst. Maar wat werd dit voor mij verpest door die lelijke plakplaten. Dat ze die afgrijselijke kettingtattoo van Blake hadden nageschilderd op Mackenzie’s borst was nog wel het ergste :r . En ik vond ze zo mooi ‘naakt’ met hun vleeskleurige broekjes :{ . Sorry, maar ik heb echt niks met tattoos, shoot me. Goed, Mallie, focus op de dans. Braveaux. Zeer schitterend. Jean-Marc: “you are not the messenger, but the message.” De pathetiek blijft maar toenemen dit jaar bij SYTYCDC.

Charlene & Jeff – jazz
Ik weet dat ze het met een betonhamer in me hebben geslagen, maar ik vond Jeff echt een beetje sexy, in een Reguliersdwarsstraat sort of way :9 . Wat een lenig acrobaatje en wat een schattig kippenborstje. Mmm. Het concept met die doos met de twee gaten vond ik leuk, maar ik had liever gezien dat ze het ding de hele choreo lang waren blijven gebruiken. Het deel erbuiten was een beetje te veel gooi- en liftwerk. Die Charlene hè, die moeten we in de gaten gaan houden, die rukt op vanuit de achterhoede als een Tara-Jean, een Jessie (AUS) en een Sabra (wie? Sabra.). Jeff, my instant guilty pleasure from now on. Saerrrrrrrr, ben je al verliefd O-) ?

Janique & Shavar – contemporary
Altijd als er een hiphoppert/breaker is die een contemporary moet gaan doen, wordt Mandy Moore geFedExed met haar tafel of andere prop. Daar kwam Shavar weer goed weg, want hij hoefde niet zo heel veel te doen, al had het geen Jose-levels gelukkig. Sexy Rexy zei het ook, net toen ik het dacht. En ik maar denken dat die Janique ook een hiphopper was (hoe ik daar nou bij kwam?), dus die was opeens wel heel erg goed in contemporary 8)7 ! Tja Shavar, ach, het was geen drama, maar hij is een mazzelpik. Hoe lang blijft SYTYCD de ongetrainde streetdancers in de watten leggen }:| ?

Danielle & Sebastian – hiphop
Een complete car wreck was het niet, maar het woord swagger kunnen deze twee niet eens spellen. Futloos, krachteloos en met angry faces waar de schattigheid doorheenscheen. Op basis van hun eerdere dansen mogen ze nog wel even blijven. Deze horde is genomen, verder naar greener contemporary pastures (al vind ik wel dat ze in de bottom three hadden moeten staan Canada!).

Kirsten & Jesse – rhumba
Waar was de rookmachine? Frickin’ early nineties power ballad video. Meer Cirque du Soleil dan een passionele, romantische rhumba. Schei toch eens uit met al dat liftwerk in de ballroomdansen, da mag heulemaol nie :{w ! Ik had meer technische passen willen zien, ook omdat deze twee daar helemaal niet slecht in bleken te zijn. Bovendien vond ik het echt geen seconde sexy, zo fake… weinig chemistry deze twee. Die ‘ik schiet bijna mijn broekje vol’-reacties van Jean-Marc en Rex waren dan ook belachelijk overdreven. Next!

Kloé & Jonathan – new disco
Grappig dat bij dit soort programma de dansers meestal een fake tan krijgen, bij Kloé proberen ze ‘em juist eraf te bikken :7 . Het gaat de goede kant op! Jonathan is cute maar hij heeft een beetje coke-oogjes. Door naar de New Disco. Die Melissa, you gotta love her. Net doen alsof ze een nieuw genre bedacht heeft. Who are you kidding, dit is gewoon jazz met wat ballroom partnering en een modern muziekje (Adam O+ Lambert O+ !) en wat krijg je dan… hustle! Of nee, kom op, gewoon jazz. Lange inleiding om te zeggen dat ik nog steeds niet weet wat ik hier écht van vond. Het liet me koud, zij is een lege huls en hem wil ik nog steeds leuk vinden maar hij moet zó van haar verlost worden. Arme Jonathan…

RESULTS

Groepsdance: West Coast Swing Jive Charleston Freak Show. Me liked it, al was het natuurlijk Total Chaos.

Bottom three couples: Amanda & Denys en Charlene & Jeff: belachelijk, what was Canada thinking :( . Twee gevalletjes van de stijl niet (willen) begrijpen, Canada? Kirsten & Jesse: tja, die rhumba was wat mij betreft ook niet zo bijzonder, al deden de judges hun godsgloeiende best om me van het tegendeel te overtuigen, dus ik begrijp het stiekem wel.

Solo’s

Amanda: te desperate, had eigenlijk meer van haar verwacht!
Charlene: mmm, oké, niet slecht, maar ze leek zenuwachtig
Kirsten: beter dan vorige week en beste van de drie dames deze avond
Denys: air guitar, air piano, air gun… fout fout fout maar o zo lekker :9~
Jeff: the boy is growing on me. Lang leve stretch jeans!
Jesse: slordig en wanhopig, ik vond het niet mooi

Dus… bye bye Kirsten en Jesse. Ondanks haar niet slechte solo vond ik haar de juiste keuze, inderdaad ook omdat ze al vaker in de bottom heeft gestaan en ze blijkbaar vorige week ook al de minste stemmen had van de meiden. Ze heeft haar potentieel niet waargemaakt. Jesse… oei. Ik snap dat hij geëmotioneerd was, maar die reactie (“this has to change Canada!”) was een beetje fout. Blijkbaar vindt hij dat er jongens bijzitten die minder zijn dan hij. Nou sorry, Jesse, je hebt gewoon in vier weken tijd niet echt geknald en hebt – helaas voor jou – pech gehad met de partnering :{ . Be a man, bite your lip and be graceful. Samen met Sebastian en Shavar was je de zwakste jongen deze week, maar die stonden niet naast je. Er stonden twee mannen naast je die erg veel beter waren dan jij. Zo is het spel, the name of the game. Verman je, broeder. En echt lekker was je toch al niet. Miauw ~O>.

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 19-09-2010 01:05:55 ]
  zaterdag 18 september 2010 @ 17:20:34 #109
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_86574426
Kloé dus.

En qua jongens vond ik Sebastian niet sterk, al een tijd niet, helaas.
En Shavar vind ik ook niet zo boeiend
L'Amour menaçant:
  zaterdag 18 september 2010 @ 17:21:17 #110
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_86574445
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 17:19 schreef Ang3l het volgende:
Die oranje troela met d'r blonde haar. Die dans was zo slecht.... en ik vind haar ZO irritant.....
Ik heb nooit echt een hekel aan iemand bij SYTYCD, vind het altijd wel leuk om het een en ander aan te dikken, maar in haar geval is ieder negatief woord dat ik over haar geschreven heb 100% gemeend. Ik probeer ook elke aflevering een nieuwe nickname voor haar te verzinnen, vond 'gebraden duif' wel aardig :').
  zaterdag 18 september 2010 @ 17:23:21 #111
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_86574498
Ik vind hara wel zo'n geroosterde kippenbout zeg,... tjongejonge. Oranginaaaaaaaaaaa
L'Amour menaçant:
  zaterdag 18 september 2010 @ 17:23:28 #112
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_86574504
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 17:20 schreef Ang3l het volgende:
Kloé dus.

En qua jongens vond ik Sebastian niet sterk, al een tijd niet, helaas.
En Shavar vind ik ook niet zo boeiend
Sebastian, tja... die Broadway/theatre uit show 2 vond ik de dans van de avond en die contemporary van vorige week was ook wel goed. Maar die hiphop was zoooo belabberd. Hij heeft veel krediet bij me verspeeld helaas.

Shavar is de Jose van dit seizoen.

Ik heb ook nog steeds heel erg weinig met die Claudia. Overhyped nat droompje van Jean-Marc.
  zaterdag 18 september 2010 @ 17:24:32 #113
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_86574534
Dus: Ik snap dat Jesse er uit ging naast deze 2 heren... maar die 2 heren hadden helemaal niet naast hem moeten staan. Voor mij had Shavar er uit gemogen. En Ook van de dames snap ik dat deze (ken de naam niet eens merk ik :D ) er uit moest.... maar Kloé had dara moeten staan, dna was deze (wie?) er volgende week pas uitgegaan.
L'Amour menaçant:
  zaterdag 18 september 2010 @ 17:28:26 #114
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_86574641
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 17:24 schreef Ang3l het volgende:
Dus: Ik snap dat Jesse er uit ging naast deze 2 heren... maar die 2 heren hadden helemaal niet naast hem moeten staan. Voor mij had Shavar er uit gemogen. En Ook van de dames snap ik dat deze (ken de naam niet eens merk ik :D ) er uit moest.... maar Kloé had dara moeten staan, dna was deze (wie?) er volgende week pas uitgegaan.
De juiste conclusie, mijnheer.
  zaterdag 18 september 2010 @ 17:29:20 #115
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_86574665
En ik vond het zielig dat ie zo instortte..... ik dacht "Awww poeppiiiieee, kom maaaar!"
L'Amour menaçant:
  zaterdag 18 september 2010 @ 17:46:51 #116
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_86575209
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 17:29 schreef Ang3l het volgende:
En ik vond het zielig dat ie zo instortte..... ik dacht "Awww poeppiiiieee, kom maaaar!"
Jaaaaa, was ook zielig en ik snap het ook wel, maar wat 'ie eruit flapte vond ik niet zo netjes. Maar nogmaals, ik begrijp het wel.
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:39:21 #117
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_86681130
Nieuwste video van Blake McGrath met o.a. Melanie Mah van SYTYCDC 2. Art direction: Mia Michaels.

pi_86745512
WTH Canada. What the hell! F*** you all!

Ik heb net de laatste afl gezien en what the hell is alles wat ik kan zeggen. Ik blijf maar steeds Jesse horen zeggen: Vote Canada, please vote properly, this has to change!

;( :'(

Tot nu toe is elke result show een teleurstelling voor me geweest. Totaal niet leuk dit.

Ik ga maar eens even terug lezen, ben even weggeweest omdat ik nu pas tijd had om te kijken.
pi_86746176
even _O- _O- _O- en hoor. Ik had dit wel even nodig.

quote:
En WTF, wordt Jean-Marc’s Engels met de week slechter of zo? Hij lijkt Prins Bernhard wel, die ging steeds slechter Nederlands praten naarmate hij ouder werd >:) .
quote:
die loensende koelkast waarmee hij danst.
quote:
die gebraden duif
quote:
Volgende week is het pas op woensdag, WISTEN JULLIE DAT AL ;)?
Best stom dat Leah dat geen één keer gezegd heeft.
Dank je wel voor dat, lieve Mallie. O+

quote:
Saerrrrrrrr, ben je al verliefd O-) ?
Hm. Eigenlijk niet. Als ik echt verliefd om iemand ben, deze SYTYCD, dan is het op Denys. En een beetje op Jesse. Ik snap wel wat je bedoelt hoor, niet zo heel sportief van hem om dat te zeggen. Maar de frustratie klonk er gewoon zo in door. En er waren duidelijk dansen die slechter waren, onder andere die contemporary van Shavar en Yanick. Dus ik vind hem nog steeds lief. En vind het echt heel erg jammer dat ie eruit is.

;(
pi_86746299
Oh ja Mal, weet jij wat er tussen Mia en Blake is?

* Saeramir is curious :P
  ESF Reporter donderdag 23 september 2010 @ 18:16:55 #121
87554 Cee
Welluk?
pi_86757920
Pffffff jaaaaa ik snap er niks meer van hoor, van dat SYTYCD Canada. I love Denys as much as I love tiramisu maar die capoeira/salsa zag er toch voor geen meter uit? En er was nog een andere dans waarvan ik dacht dat Mia 'm helemaal zou neersabelen maar ze deed net het tegenovergestelde. En die dans van Kloé en Edgar vond ik best meevallen maar de jury en hun hidden agenda willen die twee er het liefst zo gauw mogelijk uit hebben, zodoende hebben ze de "hat" zo geregeld bij het trekken van de namen en stond hun woordje al klaar. Aldus Conspiracy Cee.
Vervolgens heb je nog Jean-Marc, wiens acid-tasting bloed ik wel kan drinken. Heb je een koppel dat het allebei even slecht doet, kamt hij de jongen helemaal af maar zodra hij het meisje moet kritiseren gaat hij eerst een uur lang over haar legs doorlebberen.

Positieve dingen: de dans van die quirky gast (CanadaKanemura) en z'n partner. Sorry, weet nog steeds de namen niet. :P Die dans was mooi, goede choreo van Stacey Tooky. En Mia die moet janken, ik houd van jankende juryleden. *O*
  ESF Reporter donderdag 23 september 2010 @ 18:19:15 #122
87554 Cee
Welluk?
pi_86757992
Ik lees nu even snel wat dingetjes na, Mallie, wist je dat O+ Adam O+ Lambert 20 november naar Paradiso komt? Kaartjes gaan morgen in de verkoop! Jij komt toch ook. *O*

En nu moet ik snel weer koffers inpakken en doorrijden naar Tofino. Canada, I love it. O+
  donderdag 23 september 2010 @ 21:11:12 #123
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_86765852
quote:
Op donderdag 23 september 2010 18:19 schreef Cee het volgende:
Ik lees nu even snel wat dingetjes na, Mallie, wist je dat O+ Adam O+ Lambert 20 november naar Paradiso komt? Kaartjes gaan morgen in de verkoop! Jij komt toch ook. *O*

En nu moet ik snel weer koffers inpakken en doorrijden naar Tofino. Canada, I love it. O+
Jaaaaaa, sniff, eigenlijk wil ik wel naar Adam maar... fucking Noorwegen duur kutland, ben al een week lang van de Aldi aan het vreten. En eigenlijk wil ik eerst naar het WK Turnen in Rotterdam - gespierde Oostblokkers kijken :9 :') - en dat is ook al best weer duur, dus... keuzes keuzes keuzes. Misschien moet ik toch maar eens carrière gaan maken...

Morgen ga ik kijken jongens, ben net binnen en heb er nu ff nog geen zin in.

:*
  donderdag 23 september 2010 @ 21:14:01 #124
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_86765968
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:09 schreef Saeramir het volgende:
Oh ja Mal, weet jij wat er tussen Mia en Blake is?

* Saeramir is curious :P
Jaaaaa, er gaat een of andere rare roddel rond op de internets dat er iets zou zijn tussen Mia en Blake _O- . Ieeewwwww. Volgens mij zijn ze gewoon kleffie kleffie in a fag hag sort of way en momenteel nogal close omdat Mia die clip van Blake in elkaar geknutseld heeft. Come on, Blake met een vrouw... of is 'ie ineens trendy bi?
  ESF Reporter vrijdag 24 september 2010 @ 03:40:00 #125
87554 Cee
Welluk?
pi_86777147
wtf? Ik zat gisteren ook met vriendin naar SYTYCD te kijken en toen werd er op los geïnsinueerd wat Mia & Blake zouden hebben en toen vroeg vriendin "heeft hij iets met haar of zo?" en toen zei ik pffff nee gek hij is zo gay als een fairytale.
Het zal d'r zoon wel zijn of zo. (Nee dat ook niet).

Mallie, niet zeuren, je gaat gewoon, het is nog geen 25 euro, een kaartje + Paradiso maandlidmaatschap en je bent klaar! Voor 25 euro laat je gewoon een paar keer die lekkere rozijnchocoladerepen van de Aldi staan.
  ESF Reporter vrijdag 24 september 2010 @ 07:28:40 #126
87554 Cee
Welluk?
pi_86777564
Iedere keer dat Jean-Marc in beeld is, heb ik het idee dat ik naar een fragment uit de jaren '80 aan het kijken ben. Iemand anders ook deze ervaring?
  vrijdag 24 september 2010 @ 14:37:07 #127
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_86789554
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 03:40 schreef Cee het volgende:
wtf? Ik zat gisteren ook met vriendin naar SYTYCD te kijken en toen werd er op los geïnsinueerd wat Mia & Blake zouden hebben en toen vroeg vriendin "heeft hij iets met haar of zo?" en toen zei ik pffff nee gek hij is zo gay als een fairytale.
Het zal d'r zoon wel zijn of zo. (Nee dat ook niet).
Ik heb het inmiddels ook gezien en het was wel heel erg yuk en raar. Hoe hij keek en hoe zij om de brij heen zat te draaien... Nogmaals iieeewwww. Aan de andere kant... stel je eens voor wat voor een leuke masterchoreograafjes die twee voort zouden brengen O+. O nee, Mia is oud O-) .

quote:
Mallie, niet zeuren, je gaat gewoon, het is nog geen 25 euro, een kaartje + Paradiso maandlidmaatschap en je bent klaar! Voor 25 euro laat je gewoon een paar keer die lekkere rozijnchocoladerepen van de Aldi staan.
Ik ren juist altijd heel hard door de snoeprijen van de Aldi slash Lidl heen omdat ik me anders thuis in een suikercoma vreet :X. Ik ben bang dat het toch de geile turners gaan worden Cee. Vanochtend is mijn laatste rib uit mijn lijf getrokken door Specsavers (snif, ik word oud, moet aan de bril). Twee kekke modelletjes uitgezocht, dat dan wel *O*.

quote:
Op vrijdag 24 september 2010 07:28 schreef Cee het volgende:
Iedere keer dat Jean-Marc in beeld is, heb ik het idee dat ik naar een fragment uit de jaren '80 aan het kijken ben. Iemand anders ook deze ervaring?
Neu, maar voortaan wel ben ik bang :') :)

O ja, ik heb gekeken hè maar ik vond er eigenlijk niet zo veel aan.
Ik krijg echt de dunne van al die identieke contemporaries ;(.
Gelukkig was Denys semi-bloot ter compensatie.
Kom straks wel met een verslagje.
  vrijdag 24 september 2010 @ 20:57:37 #128
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_86805315
Nog ff snel my two cents over de matige afraffelshow van deze week.

TOP 14 PERFORM

Charlene & Mackenzie – jive
Danny ♥ Arbour ♥! Wie had ook de indruk dat Charlene en Mackenzie niet overliepen van enthousiasme toen ze elkander uit Den Hogen Hoed trokken? Desalniettemin een lekkere jive, technisch behoorlijk goed voor niet-ballroomers en ook de performance was in orde. Charlene staat momenteel in mijn Top 4 :Y en Mackenzie… op het podium vind ik hem een beest maar daarbuiten een beetje een saaie doos, maar ach…

Amanda & Sebastian – contemporary
Loss of their child… die hadden we nog niet gehad :Z ! Maar eh… Sebastian al weer contemporary?? Nou ja, weinig mis met dit geheel op dat emo-concept na maar daar zal ik niet te veel over zaniken. Mia moest huilen, dus het zal wel goed geweest zijn >:) . Amanda is mijn andere Top 4-meisje en hij… tja, hij is goed maar nog steeds doet hij me niks. Sorry Sebastian.

Claudia & Denys – samba capoeira
Lekker hoor, al had ik ook mijn twijfels over sommige van Denys’ capoeira moves :D . But hell, het is Denys :9~ . Smooth operator Mr. Nureyev. Wat een held. Hij moet wel af en toe lachen want dat continue broeierige en getormenteerde oostblokkerige is een beetje te veel van het goede. En oh wat werd premie A-vrieskistje Claudia weggedanst ha ha _O- .

Kloé & Shavar – theatre
Ach Melissa… geef het een naam, nu was het weer theatr :|W e. De schat maakt echter alleen maar JAZZ. Dit was ook JAZZ, daar kan een Oliver Twist-outfitje niks aan veranderen. Anyhoo, slecht gedanst was het toch echt niet, dus die jurycommentaren waren inderdaad complottheorieuitlokkend (mooi scrabblewoord), maar ik geef al weken geen flying fuck meer om wat die gare juryleden te zeggen hebben (behalve Sean). Behalve dat deze twee de weakest links zijn, daar kan ik me wel enigszins in vinden.

Janique & Jeff – hiphop
Nu dacht ik wéér dat zijn een hiphop girl is! Zij heeft gewoon die uitstraling. Good ol’ Canada sex routine van Luther waarin Janique duidelijk de show stal. Jeff was hiphop light maar het blijft een schatje O+ . Hup, allebei naar de Top 10 hoor!

Danielle & Edgar – contemporary
Suicide… nóg eentje die we niet gehad hadden O-) . Mensen, ik trek het echt niet meer hoor. Dat touw ook hè, altijd erg leuk als een concept letterlijk verbeeld wordt :D . Met Danielle heb ik nog steeds hetzelfde als met Sebastian, ze is hartstikke goed maar ze pakt me (nog) niet. ’t Is verdorie ook zo’n hittepetitje. Edgar daarentegen… van mij mag ‘ie all the way gaan. Ik bedoel in de finale terechtkomen :+ .

Nathalie & Jonathan – jazz
Volgens mij is Blake echt verliefd (ieeewwwww) als ‘ie met dit soort mierenzoete shit op de proppen komt. Ach, cuteness en gewoon goed gedaan. Haar wel ik volgende week wel weer iets stevigers zien doen en hij… wanneer geven ze hem eens een keer iets met body? Ik vind dat hij nog steeds niet helemaal uit de verf is gekomen.

******************************************************************************************************************

RESULTS

Oe, die openingsdans was nasty, en met een hoofdrol voor mijn Edje! Nice Luther ^O^ .

Bottom 3:

Nathalie & Jonathan / Kloé & Shavar / Danielle & Edgar…

mmm… okay. Danielle & Edgar hadden ook Janique & Jeff kunnen zijn

Solo’s

Nathalie: jazzzzzzzzzzzz. Goed genoeg om door te gaan.
Kloé: wat een lelijk hoekig gedoe. Bye Kloé, time to go.
Danielle: een carrière als choreograaf zit er niet echt in oO< .
Jonathan: ugh, wat dramatisch. En hij flikkerde uit al zijn pirouettes :{ .
Shavar: vergelijk het met Edgar en het lijkt me duidelijk wie de beste hiphopper dit jaar is
Edgar: yup, zei ik het niet :*

En we nemen afscheid van…
* ach Kloé, net nu ze eindelijk een fatsoenlijk kleurtje begon te krijgen :P
* onvermijdelijk dat er een hiphopper uit moest en dan is Shavar de juiste keuze.
  vrijdag 24 september 2010 @ 21:04:04 #129
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_86805657
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:14 schreef Malahide het volgende:

[..]

Jaaaaa, er gaat een of andere rare roddel rond op de internets dat er iets zou zijn tussen Mia en Blake _O- . Ieeewwwww. Volgens mij zijn ze gewoon kleffie kleffie in a fag hag sort of way en momenteel nogal close omdat Mia die clip van Blake in elkaar geknutseld heeft. Come on, Blake met een vrouw... of is 'ie ineens trendy bi?
In de tweets lijkt het ook alsof ze iets zouden hebben :{

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEW
L'Amour menaçant:
  vrijdag 24 september 2010 @ 21:52:35 #130
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_86808014

*; :r

Toch heb ik het gevoel dat we gigantisch in het ootje worden genomen hier...
  zondag 26 september 2010 @ 11:24:01 #131
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_86854400
Heb het net gezien en idd middelmatige show, maar eindelijk eens een normale eliminatie. Ben nog steeds wild van Denys en ben het helemaal met je eens Mal, Jonathan moet eindelijk eens iets stevigs te dansen krijgen. Ik vind hem nog steeds super en hoop echt dat ie volgende week gaat knallen.

Blake en Mia.. :{ het is me allemaal niet helemaal duidelijk.
  zondag 26 september 2010 @ 13:08:12 #132
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_86857153
Ach, Blake is sinds kort in den Here, begrijp ik, misschien is 'ie nu plots ook wel in den Dames O-).

Blerrggghhh, brain bleach!!!
pi_87006200
Even voor de SYTYCD USA volgens, ik zie Mark ineens in Glee O+ .
  donderdag 30 september 2010 @ 00:08:06 #134
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87006420
:Y In de britney aflevering
L'Amour menaçant:
pi_87006921
Yesss :).
  ESF Reporter donderdag 30 september 2010 @ 05:02:14 #136
87554 Cee
Welluk?
pi_87009227
Het gaat beginnen. *O* Voor de laatste keer 'live' voor mij. :P
  ESF Reporter donderdag 30 september 2010 @ 05:31:56 #137
87554 Cee
Welluk?
pi_87009251
Tot nu toe:
Denys & partner (nog steeds: de namen van de meiden weet ik niet, om hormonale redenen). Paso Doble. HOT! Echt ik had 't er gisteren nog over met m'n reisgenote dat de paso doble een hot dance is en vervolgens gaat die horny Oekraïener 'm even voor ons demonstreren. THANK YOU JESUS. Zag er goed uit, mooie choreo, en 't meisje deed 'm ook niet onverdienstelijk!

De dans van Jeff & partner vond ik ook erg mooi gedanst, zag er luchtig uit en mooie bewegingen, vloeiend. Top.

Edgar & partner, tsja, was sneu voor ze maar wat leuk was, was om te realiseren dat ik toch meer afweet van dansen dan ik denk :') Ja echt, ik zei "ze moet meer in de grond dansen" en vervolgens zegt de jury het ook, met andere woorden! Hurrah!
  donderdag 30 september 2010 @ 07:42:17 #138
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_87009579
quote:
Op donderdag 30 september 2010 05:02 schreef Cee het volgende:
Het gaat beginnen. *O* Voor de laatste keer 'live' voor mij. :P
Zit het er al weer bijna op :{ ? Nog steeds op Vancouver Island?

quote:
Op donderdag 30 september 2010 05:31 schreef Cee het volgende:
Tot nu toe:
Denys & partner (nog steeds: de namen van de meiden weet ik niet, om hormonale redenen). Paso Doble. HOT! Echt ik had 't er gisteren nog over met m'n reisgenote dat de paso doble een hot dance is en vervolgens gaat die horny Oekraïener 'm even voor ons demonstreren. THANK YOU JESUS. Zag er goed uit, mooie choreo, en 't meisje deed 'm ook niet onverdienstelijk!
:9~ Paso Denys. Kan helaas vanavond laat pas kijken. Of morgen. Donderdagen zijn programmatechnisch niet zo goed voor mij :(.

quote:
Edgar & partner, tsja, was sneu voor ze maar wat leuk was, was om te realiseren dat ik toch meer afweet van dansen dan ik denk :') Ja echt, ik zei "ze moet meer in de grond dansen" en vervolgens zegt de jury het ook, met andere woorden! Hurrah!
Leuk is dat hè? Maar ook irritant. Heb je net bedacht hoe je dat eens briljant op gaat schrijven, braakt zo'n jurynono precies hetzelfde uit. Kun je het weer niet opschrijven, omdat het dan lijkt of je de judge-in-kwestie napraat. Terwijl je zelf gewoon geniaal was :Y. Of gehersenspoeld door de judges zodat je ziet wat zij willen dat je ziet. Zodat het lijkt of ZIJ er verstand van hebben :'( ;).
  ESF Reporter donderdag 30 september 2010 @ 17:00:35 #139
87554 Cee
Welluk?
pi_87027361
Ik zit in Vancouver nu. Laatste volle dag. :'( Morgen weer naar huis. :'(
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 18:06:40 #140
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_87069404
quote:
Op donderdag 30 september 2010 17:00 schreef Cee het volgende:
Ik zit in Vancouver nu. Laatste volle dag. :'( Morgen weer naar huis. :'(
;(

Zeg, 'k heb nog niet gekeken hoor. Totaal geen zin in. Soit.
Maar ik heb het hele weekend vrij en dan ga ik wel ff kijken.
Ben ik toch een beetje aan mijn stand verplicht * kuch *.

Hopelijk geeft The Return of Cee dit topic weer wat peper in de spreekwoordelijke reet :P.
  zondag 3 oktober 2010 @ 09:47:00 #141
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_87125193
Hey, ik kan de result show van afgelopen week niet vinden. Jullie wel?
  zondag 3 oktober 2010 @ 10:06:11 #142
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_87125364
Lieve SYTYCD-vriendjes, ik heb het wel een beetje gehad met dit seizoen van Canada, en gezien de stilte in dit topic vermoed ik dat ik niet de enige ben ):O . Ik kan die judges niet meer zien en horen (toe maar, vijf stuks deze keer. Wat een stelletje zelfoverschattende holle bussen, yuk :r ). Dat hele Mia-Blake-gedoe geeft me nog stees uitslag op intieme plekken.

Het allerergste is echter dat ik nog nooit zo’n stel oninteressante kandidaten bij elkaar heb gezien, het spijt me dat ik het moet zeggen (al sluit ik niet uit dat het met SYTYCD-vermoeidheid te maken heeft, maar toch). Claudia, Sebastian, Danielle, Jonathan… ik heb mijn best gedaan maar ik mag ze gewoon niet en ik mag mensen niet zo heel snel zonder reden :@ . Er is iets aan dit viertal dat me buitengewoon irriteert. Dan Jeff, Charlene, Nathalie, Janick en Mackenzie. Prima dansers hoor, maar allevier weinig charisma en forgettable wat mij betreft. De enige voor wie ik nog enige interesse kan opbrengen zijn Edgar (want onterecht tot underdog gebombardeerd en gewoon een lekkere bounty :9 ), Denys (duh! _O_ ) en Amanda (en dat heeft ze voor een niet onaanzienlijk deel te danken omdat ze in het begin met Denys gepartnerd was).

Anyway Jose, als ik een beetje door de boards fiets dan lijkt het erop dat Denys dit seizoen op zijn boerenfluitjes gaat winnen, al zie ik die droogstoppel van een Mackenzie ook nog wel een onbegrijpelijke coup plegen. Dus Denys all the way w/ .

De paso van Denys was natuurlijk unbelievable, het discootje was leuk maar de rest vond ik totaal :Z. Kan de result show nog niet vinden, schijnbaar met een mooie openingsdans van Mia die ik nog wel even wil zien, maar dat we – eindelijk – van Kloodiah afzijn… praise Dieu. Jonathan, dare I say it, altijd een beetje een griezeltje gevonden (enge oogjes) dus toedeledokie, maar die gozer is wel genaaid door de hat zeg: hip hop, jazz, West Coast Swing, new disco, jazz en hip hop :D . Dat is dan wel weer sneu.
  ESF Reporter zondag 3 oktober 2010 @ 10:21:11 #143
87554 Cee
Welluk?
pi_87125540
Mallie O+
Bedankt voor je eerlijkheid. Ik heb het eerlijk gezegd ook een beetje gehad met die dansende Canadezen. Allemaal leuk en aardig om me er de afgelopen 3 weken mee te vermaken woensdag- en donderdag- 's avonds op de hotelkamer maar zelfs dan was ik ondertussen aan het lezen en schrijven tussen de dansen door. Wat wel leuk was, was om de meningen van m'n totale SYTYCD-noob van een vriendin te horen over de judges en de dansen en zo. Dan deden we net alsof we Luther keitof vonden en we moesten deze week erg lachen om Mary en vriendin vond Blakeyflakey wel cute en zo.

Maar ja, oh ja, het gaat om de dansen en most of all de kandidaten. Dat mijn testosteron-gefixeerde hersenen het zich alleen kunnen opbrengen om de namen van de jongens enigszins te onthouden da's mooi. De meiden, tsja, de namen weet ik nog steeds niet and do you know what? I don't give a monkey's bottom. Evenals de jongens, Denys moet winnen en als iemand anders dan hem wint dan vind ik dat jammer omdat Denys eigenlijk de enige is van wie ik zo nog weet te vertellen wat hij zoal gedanst heeft. En omdat het een geile Rus is. Of Oekraïener uit Edmonton, is ook goed.
Alle andere donkerharigen in de show (volgens mij zitten er alleen nog donkerharigen in) haal ik qua uiterlijk en innerlijk door elkaar en kunnen me net zoveel boeien als de zoveelste herhaling van Keeping Up Appearances.

Kortom: ik ga de show nog wel volgen, maar zit er, nu ik weer terug in Den Nederlanden ben, niet iedere avond startklaar voor om m'n download te bekijken en de, veelal oninteressante, dansen te bespreken en me kwaad te gaan maken over het setje uitgerangeerde dodo's dat iedere week achter die jurytafel kruipt.

Genoeg leuke(re) SYTYCD seizoenen voor de boeg, ik heb me gisteren op de hoogte gesteld van het NL seizoen. Sowieso, Dan Karaty. O+

Maar Mallie, ik wil je wel ten zeerste aanraden om de Mia Michaels groepsdans ergens vandaan de plukken. Die was ERG mooi, als je even het nonstop hysterische gekrijs van het publiek kan blocken. O+
  zondag 3 oktober 2010 @ 13:46:49 #144
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_87130666
Mooi, die groepsdans van Mia is dan iets om naar uit te kijken.

Yep, genoeg mooie seizoenen voor de deur.
Ik heb nog geen seconde van Nederland/Vlaanderen gezien, misschien dat ik me daar maar eens op moet storten. 't Is een beetje dat ik NL nog nooit echt interessant heb gevonden, maar ja. En nu het serie-seizoen weer begonnen is in de USA valt de ene download na de andere mijn digitale brievenbus binnen, dus qua kijkgenot kom ik wel aan mijn trekken. En Strictly Come Dancing is begonnen en belooft veel moois dit jaar. Kortom: wsl. even een SYTYCD-stilte voor mij, al maak ik dit Canada-seizoen wel af op een zelfde manier als Cee beschrijft.

Wat niet wegneemt dat... er al weer bijna audities voor de UK-versie zijn en die wil ik best nog een kans geven, als ze het in een beetje beter format gooien dan in het eerste seizoen.

En begin volgend jaar komt natuurlijk Aus _O_ tra _O_ li _O_ ë _O- weer, Jason :9 & Jason ^O^, daar kan ik me nu al op verheugen en ach, het is al weer bijna winter dus zo lang duurt dat allemaal niet!

:'( Lees net op Wiki dat er in 2011 geen SYTYCD Australia komt. Dat vind ik echt erg :'(.
  ESF Reporter zondag 3 oktober 2010 @ 13:50:41 #145
87554 Cee
Welluk?
pi_87130804
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 13:46 schreef Malahide het volgende:
Wat niet wegneemt dat... er al weer bijna audities voor de UK-versie zijn en die wil ik best nog een kans geven, als ze het in een beetje beter format gooien dan in het eerste seizoen.
Ik ben vergevingsgezind maar de UK variant was zo'n ongelofelijke draak dat ik m'n vingers hier niet aan wil/ga branden en liever een paar afleveringen wacht tot jij en de rest kwijlend het desbetreffende topic onder slubberen met de nodige praise en hallelujah. :P

quote:
En begin volgend jaar komt natuurlijk Aus _O_ tra _O_ li _O_ ë _O- weer, Jason :9 & Jason ^O^, daar kan ik me nu al op verheugen en ach, het is al weer bijna winter dus zo lang duurt dat allemaal niet!
*O*

quote:
:'( Lees net op Wiki dat er in 2011 geen SYTYCD Australia komt. Dat vind ik echt erg :'(.
Bollocks. :( :'(
  zondag 3 oktober 2010 @ 14:05:17 #146
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87131243
Ik vind Denys stom. Saai. Niet knap. Helemaal niet zo goed als iedereen hem doet laten lijken met superlatieven... en de paso doble vond ik vrij tam. I've seen better on other shows. Bah.

Zo :P Dat was MIJN eerlijkheid!

Verder kan ik Jean-Marc niet luchten of zien.... Trey vind ik niet ZO vervelend, maar ze praat lucht. En ik vind het wel irritant als ze ineens gaat praten als een of andere Jenny from da Hood. Blake... ach ja. Mary... ik ben d'r geschreeuw zat :o Was blij dat ze in USA een seizoennetje vrijwel niets deed. Stacey vin'k nog wel fijn O+

Qua show... ik merk dat ik steeds vaker Carcassonne op de iPhone aan het spelen ben onder tussen :') En dan bij de dans ff opkijk, om vervolgens bij de commentaren weer verder te spelen. Ik hoor het wel, maar boeiend vind ik 't niet zo.

Vond de dans met ons Oekraientje (Jef) wel mooi trouwens.
L'Amour menaçant:
  zondag 3 oktober 2010 @ 14:06:12 #147
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87131269
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 13:50 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik ben vergevingsgezind maar de UK variant was zo'n ongelofelijke draak dat ik m'n vingers hier niet aan wil/ga branden en liever een paar afleveringen wacht tot jij en de rest kwijlend het desbetreffende topic onder slubberen met de nodige praise en hallelujah. :P

USA 1 was ook een draak ;)
NL/BE 1 was ook een draak.

Canada 1 dan weer niet............ NICHOLAAAAAAASSSSSSSssssssssssssss O+
L'Amour menaçant:
  zondag 3 oktober 2010 @ 14:06:56 #148
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87131292
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:52 schreef Malahide het volgende:
[ link | afbeelding ]

*; :r

Toch heb ik het gevoel dat we gigantisch in het ootje worden genomen hier...
Ja ik heb het gevoel dat Blake liever in zijn ootje genomen wordt!
L'Amour menaçant:
  ESF Reporter zondag 3 oktober 2010 @ 14:14:34 #149
87554 Cee
Welluk?
pi_87131552
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 14:06 schreef Ang3l het volgende:

[..]

USA 1 was ook een draak ;)
NL/BE 1 was ook een draak.
Ga je me vertellen dat er nog hoop is voor de UK versie? :o
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 14:06 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja ik heb het gevoel dat Blake liever in zijn ootje genomen wordt!
ba-da-chhhh! *O*
  zondag 3 oktober 2010 @ 15:14:57 #150
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_87133438
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 14:14 schreef Cee het volgende:
ba-da-chhhh! *O*
Classic rimshot... priceless _O-

Anyway, Denys is niet gehyped en misschien niet knap, maar wel godsgruwelijk sexy :6.

Tré is een kut eerste klas :6 en ik zou willen dat ze eens in d'r hood werd gepakt door vier forsgeschapen ghettovrienden van Luther.

En van Stacey Tookey word ik moe :6
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')