Vriendje was niet zo blij met een zwarte shmoop, hij vond me een zigeunermeisje en zo waren we niet getrouwd.quote:
Uhm... ja... uhm.....quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:00 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Vriendje was niet zo blij met een zwarte shmoop, hij vond me een zigeunermeisje en zo waren we niet getrouwd.
Nu heb ik spijt als eh..., spijt als..., god, hoe noem je dat nou?
Arme jij.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou moet ik de 17e bij die opening in Rotterdam dus wel 30 euro uitgeven om een cadeau te ontvangen. Ik ga wat badspulletjes kopen voor op vakantie, en voorde rest wordt het lekker snuffelen
.
Dan moet het wel echt een goodiebag zijn, niet een lullig zeepjequote:Op maandag 30 augustus 2010 22:08 schreef shmoopy het volgende:
Oh, goodiebags.
Krijgen we een verslagje, clums?
En voral de nieuwe Gorrilageurtjes wil ik horen.
Bubblegumquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 02:25 schreef Kinga het volgende:
Ik wil een van die nieuwe lipscrubs proberen.Welke ruikt/is het lekkerst?
Moooiquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:50 schreef pumpkinsoup het volgende:
zoooo, het is niet helemal wat ik wilde maargoed. m'n haar hiervoor was heel raar verkleurd door de zon, zatn veel lichtere plukken tussen, dus die zijn nu wat donkerder geworden, en de donkere plukken nog donkerder.. maarja, het is opzich niet lelijk, maar had het liever nog wat donkerder gehad. heb 3 blokjes caca brun gebruikt en 1 blokje caca noir, misschien volgende keer iets langer (nu 4,5 uur) of een extra blokje caca noir .
voor en na:
[ afbeelding ]
Ja het is echt heel glad en zacht geworden door de henna!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moooihele mooie kleur, en je haar ziet er ook beter uit op de tweede foto, lekker glanzend enzo!
Jij ook al hierquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:49 schreef Natalie78 het volgende:
Ik ga zooooo voor de deur liggen.En een bijbaan zoeken. Want oh, dear.
The Strokes!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik liep vandaag langs de plek waar de winkel in Rotterdam komt. Tenzij het een bovenverdieping krijgt, wordt het wel een ieniemienie-winkeltje.
De kapster zei trouwens dat ik een masker voor m'n haar moest gebruiken omdat het wel erg stug was. Iemand tips?
Iewiewiew!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Dragon's Egg is een rotbal.Eindresultaat van m'n bad:
[ afbeelding ]
Geen aanrader als je niet helemaal gek bent van glitter.
Glitterig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Iewiewiew!![]()
Als ik die ooit koop gaat daar dus een pantykousje omheen.![]()
Hoe is het met jouw lijf?
Nou, succes ermee. Ik heb mezelf nooit in één keer kunnen ontglitteren als ik zo'n rotbal te laat in de gaten had.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Glitterig.Morgenochtend maar even met iets scrubbigs onder de douche.
Hij ruikt wel lekker trouwens.
Mijn vriendin gebruikt ook de Lush henna (en ik laatst ook een keerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja het is echt heel glad en zacht geworden door de henna!
Ik heb 'm net gekeken en I can relate.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:13 schreef douche-eendje het volgende:
Ik krijg gelijk weer een flashback naar de sketch van Ross Noble over Fairy Jasmin.
Klopt, da's een eigenschap van henna, de kleur bouwt op.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:51 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Mijn vriendin gebruikt ook de Lush henna (en ik laatst ook een keer), elke keer dat je het doet na de eerste pakt het beter en krijg je een betere kleur... alsof je als het ware eerst een onderlaag hebt.
JAAAA, jammer dat je dat zeepje niet gewoon los kunt kopen want het ruikt echt heerlijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:01 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ik vind van wel! Cherry Tree Lane is mijn favo zeep, die ruikt zooooo lekker!
mijn badkamer is altijd wel helemaal schoon als ik met LUSH in bad geweest ban, aangezien ik vaak daarna het hele bad kan gaan poetsen door de glitters, aanslag etc. Of het putje moet ontstoppen door de frutsels. Maar ja het blijft zo lekker ruiken en is zo zacht voor je huid!!quote:Op woensdag 1 september 2010 22:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik heb Lush wel es gehaat om glitterballen![]()
Ik leef met je mee!
omfgquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Ja zo zag het bad in het hotel in Londen er ook uit.. (de vloer ook trouwens nadat ik me afgedroogd had, alles zat onder)quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het leuk spul.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Heeft iemand die Silk Stockings wel 's geprobeerd? Ik zie al helemaal voor me hoe je een soort van krijtstrepen op je benen krijgt die niet uit te smeren zijn.
Paprika poeder?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:26 schreef Cat22 het volgende:
Mijn haar zit in de caca.
Klein drama want het was alweer even geleden dus ik was de routine kwijt. En dus de paprikapoeder vergeten voor er doorheen, prutje wat te weinig gemaakt en iets te dun enzovoort.
Ik ben benieuwd of ik morgen verschil zie.
Maar nu is de caca bijna op en aangezien de Big Tease ook hard erdoorheen gaat MOET ik haast wel in de UK gaan bestellen.
Bij bruin haar en Caca brun krijg je dan een iets roodachtige glans. Maar niet voor mij dus.quote:
17 september, Rotterdam. Doen.quote:Op zondag 5 september 2010 20:04 schreef Cat22 het volgende:
Ik moet eigk weer eens naar een NL winkel. Nieuw spul snuffelen. En dan in de UK bestellen.
Dit zegt Lush zelf:quote:Op zondag 5 september 2010 21:05 schreef rosey het volgende:
Hoe zou Caca uitpakken op geblondeerd haar? Heb nu al een paar jaar blond haar, maar ik wil weer graag donker haar. Eigenlijk wil ik het liever niet verven dus caca leek me wel een goede oplossing.
Ik denk dat je in the best case scenario een héél levendige kleur krijgt. Maar ik zou echt écht goed testen vooraf, want henna verf je ook niet zomaar even overquote:Soms vragen klanten ons of je onze henna kunt gebruiken op chemisch gekleurd haar. Haar dat behandeld is met een chemische kleuring beïnvloedt het eindresultaat van je henna. Dit geldt voornamelijk voor gebleekt of geblondeerd haar. Een testplukje is dan EXTRA BELANGRIJK. De kleur die je met henna krijgt, versterkt nog tot twee uur nadat je de henna hebt uitgespoeld. Wacht dus voor het uiteindelijke resultaat van je testplukje twee uur.
Dit, niet alleen erg handig om te zien welke kleur het wordt, maar ook om te zien of de henna niet maf reageert op je haar. Kan soms gebeuren na chemische verfbeurten, een mooie groene glans ipv een rooie bijvoorbeeldquote:Op zondag 5 september 2010 22:11 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik zou een testplukje doen, hoewel ik dat niet had gedaan. Ik was trouwens ook heel erg bang dat mijn haar heel raar zou worden, omdat ik het echt al 8 jaar verf ofzo en dan echt een paar keer per jaar, maar het is toch wel goed gekomen gelukkig, maar bij iedereen is dat anders en heb ook gelezen dat het wel eens is misgegaan bij anderen.
Ja, da's om de hoek voor mij.quote:Op zondag 5 september 2010 21:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
17 september, Rotterdam. Doen.
Hier doet hij het ook niet meerquote:Op maandag 6 september 2010 17:03 schreef sararaats het volgende:
ik geraak niet meer op de Nederlandse site
Ik was sarcastisch, ik woon in het zuiden des lands. Antwerpen, Maastricht en Den Bosch zijn mijn Lushen of choice.quote:
Ohquote:Op maandag 6 september 2010 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch, ik woon in het zuiden des lands. Antwerpen, Maastricht en Den Bosch zijn mijn Lushen of choice.
Ik zal de volgende keer eens om een proefje vragen en uitproberen! thanksquote:Op maandag 6 september 2010 19:47 schreef Maria2.0 het volgende:
Perruche; ik gebruik nu sinds kort Retread. Ik vind hem zelf fantastisch. Heb er niet veel van nodig en mijn haar ruikt heerlijk!
Ik kom er net achter dat ze dan open gaan idd! Als oud-Lush fan toch snel maar een kijkje nemen en misschien weer eens een potje Dream Cream aanschaffenquote:Op zondag 5 september 2010 21:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
17 september, Rotterdam. Doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |