omfgquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Dragon's Egg is een rotbal.Eindresultaat van m'n bad:
[ afbeelding ]
Geen aanrader als je niet helemaal gek bent van glitter.
Ja zo zag het bad in het hotel in Londen er ook uit.. (de vloer ook trouwens nadat ik me afgedroogd had, alles zat onder)quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Dragon's Egg is een rotbal.Eindresultaat van m'n bad:
[ afbeelding ]
Geen aanrader als je niet helemaal gek bent van glitter.
Ik vind het leuk spul.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Heeft iemand die Silk Stockings wel 's geprobeerd? Ik zie al helemaal voor me hoe je een soort van krijtstrepen op je benen krijgt die niet uit te smeren zijn.
Paprika poeder?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:26 schreef Cat22 het volgende:
Mijn haar zit in de caca.
Klein drama want het was alweer even geleden dus ik was de routine kwijt. En dus de paprikapoeder vergeten voor er doorheen, prutje wat te weinig gemaakt en iets te dun enzovoort.
Ik ben benieuwd of ik morgen verschil zie.
Maar nu is de caca bijna op en aangezien de Big Tease ook hard erdoorheen gaat MOET ik haast wel in de UK gaan bestellen.
Bij bruin haar en Caca brun krijg je dan een iets roodachtige glans. Maar niet voor mij dus.quote:
17 september, Rotterdam. Doen.quote:Op zondag 5 september 2010 20:04 schreef Cat22 het volgende:
Ik moet eigk weer eens naar een NL winkel. Nieuw spul snuffelen. En dan in de UK bestellen.
Dit zegt Lush zelf:quote:Op zondag 5 september 2010 21:05 schreef rosey het volgende:
Hoe zou Caca uitpakken op geblondeerd haar? Heb nu al een paar jaar blond haar, maar ik wil weer graag donker haar. Eigenlijk wil ik het liever niet verven dus caca leek me wel een goede oplossing.
Ik denk dat je in the best case scenario een héél levendige kleur krijgt. Maar ik zou echt écht goed testen vooraf, want henna verf je ook niet zomaar even overquote:Soms vragen klanten ons of je onze henna kunt gebruiken op chemisch gekleurd haar. Haar dat behandeld is met een chemische kleuring beďnvloedt het eindresultaat van je henna. Dit geldt voornamelijk voor gebleekt of geblondeerd haar. Een testplukje is dan EXTRA BELANGRIJK. De kleur die je met henna krijgt, versterkt nog tot twee uur nadat je de henna hebt uitgespoeld. Wacht dus voor het uiteindelijke resultaat van je testplukje twee uur.
Dit, niet alleen erg handig om te zien welke kleur het wordt, maar ook om te zien of de henna niet maf reageert op je haar. Kan soms gebeuren na chemische verfbeurten, een mooie groene glans ipv een rooie bijvoorbeeldquote:Op zondag 5 september 2010 22:11 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik zou een testplukje doen, hoewel ik dat niet had gedaan. Ik was trouwens ook heel erg bang dat mijn haar heel raar zou worden, omdat ik het echt al 8 jaar verf ofzo en dan echt een paar keer per jaar, maar het is toch wel goed gekomen gelukkig, maar bij iedereen is dat anders en heb ook gelezen dat het wel eens is misgegaan bij anderen.
Ja, da's om de hoek voor mij.quote:Op zondag 5 september 2010 21:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
17 september, Rotterdam. Doen.
Hier doet hij het ook niet meerquote:Op maandag 6 september 2010 17:03 schreef sararaats het volgende:
ik geraak niet meer op de Nederlandse site
Ik was sarcastisch, ik woon in het zuiden des lands. Antwerpen, Maastricht en Den Bosch zijn mijn Lushen of choice.quote:
Ohquote:Op maandag 6 september 2010 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch, ik woon in het zuiden des lands. Antwerpen, Maastricht en Den Bosch zijn mijn Lushen of choice.
Ik zal de volgende keer eens om een proefje vragen en uitproberen! thanksquote:Op maandag 6 september 2010 19:47 schreef Maria2.0 het volgende:
Perruche; ik gebruik nu sinds kort Retread. Ik vind hem zelf fantastisch. Heb er niet veel van nodig en mijn haar ruikt heerlijk!
Ik kom er net achter dat ze dan open gaan idd! Als oud-Lush fan toch snel maar een kijkje nemen en misschien weer eens een potje Dream Cream aanschaffenquote:Op zondag 5 september 2010 21:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
17 september, Rotterdam. Doen.
Huh is die bedoelt voor mannen?quote:Op zondag 5 september 2010 22:58 schreef Perruche het volgende:
Ik heb vandaag T'eo deodorant gekocht. Rook lekker! Eigelijk voor mannen, maarja.
Nee die geef ik de dag erna, de 17e heb ik eigenlijk school, maar ik mag van mama thuis blijven, dus wie weet Lush.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:41 schreef Lush-lady het volgende:
dan kun je geen beter verjaardagsfeestje hebben toch (tenzij je in Groningen of dergelijke woont)
Wat voor waarde heeft de cadeaubon en wat zou je ervoor willen hebben?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:02 schreef Crientj het volgende:
Whoes ;D
Ik heb twee cadeaubonnen van de lush, maar ik weet nu al dat ik er eentje niet ga gebruiken.
Ik ben niet zo van de zeep/gel enzovoort. Alleen voor mn gezicht is het lekker om Dark Angels te gebruiken.
Daarom hier de vraag; iemand die hem misschien wilt overnemen?
Ik kan 'm zelf eigenlijk moeilijk cadeau doen; er zit een vouwtje in. Vind ik niet zo heel tof
Hij heeft een waarde van 10 euro; dus ik wil 'm wel wegdoen voor 7,50 incl verzenden.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Wat voor waarde heeft de cadeaubon en wat zou je ervoor willen hebben?
Dan zou ik hem graag van je overnemenquote:Op woensdag 8 september 2010 20:10 schreef Crientj het volgende:
[..]
Hij heeft een waarde van 10 euro; dus ik wil 'm wel wegdoen voor 7,50 incl verzenden.
Je hebt een PM.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan zou ik hem graag van je overnemen
Sorry, Muck was eerder.quote:
Eh, nog voor de poffertjeskraam, als je vanaf de koopgoot loopt. Volgens mij naast de footlocker.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:48 schreef Shirley het volgende:
Waar in de Hoogstraat precies komt ie dan?
ik denk naast het stukje van de boterhamexpress van de bram ladage, ik zag vorige keer dat daar een kledingzaak opheffingsuitverkoop had. Tegenover de kruidvat. (als je vanaf de V&D naar de markt loopt)quote:Op woensdag 8 september 2010 20:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eh, nog voor de poffertjeskraam, als je vanaf de koopgoot loopt. Volgens mij naast de footlocker.
Nee, het zit aan de kant van de V&D.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:41 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
ik denk naast het stukje van de boterhamexpress van de bram ladage, ik zag vorige keer dat daar een kledingzaak opheffingsuitverkoop had. Tegenover de kruidvat. (als je vanaf de V&D naar de markt loopt)
We horen wel wat je gekocht hebt verderquote:Op donderdag 9 september 2010 10:44 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga naar den bosch, even potjes inleveren
Dat hoort toch wel. Wat raar, ik krijg bij Antwerpen altijd proefjes. mmz.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:13 schreef princess-a het volgende:
Moet je bij Lush nou vragen of proefjes erbij? Ik heb vorige week in Antwerpen 7 stukken zeep gekocht voor ruim 35 euro, maar kreeg helemaal níets aan proefjes erbij?
Normaal gooien ze die gewoon in mn tasje dus ik lette er ook niet op, maar eenmaal thuis had ik dus helemaal niets erbij gekregen
Volgens mij wel! In de winkel stond er iets van bj op het bordje "dat mannen niet naar vrouwen horen te ruien"... maar op de site kan ik er niets van vinden. Gebruik jij hem ook? Ik vind het wel lekker ruiken, maar het poederachtige niet zo handig. Volgende keer ga ik voor de Aromarant, ofzo.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:40 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Huh is die bedoelt voor mannen?
Ja, Antwerpen is altijd erg gul met proefjesquote:Op donderdag 9 september 2010 11:14 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat hoort toch wel. Wat raar, ik krijg bij Antwerpen altijd proefjes. mmz.
Dan heb je nog mazzel. De laatste keer dat ik DHL mistte kon ik hem direct bij het depot ophalen. Toen ik daarover klaagde, dat ze geen 2e keer langskwamen, werd er gezegd dat Lush dat zo wilquote:Op donderdag 9 september 2010 10:59 schreef Ooi86 het volgende:
Ik heb gister de DHL gemist met mijn Lush bestelling.... Ik blijf vandaag net zo lang thuis totdat ze zijn geweest!
Dat is wel apart ja.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:43 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dan heb je nog mazzel. De laatste keer dat ik DHL mistte kon ik hem direct bij het depot ophalen. Toen ik daarover klaagde, dat ze geen 2e keer langskwamen, werd er gezegd dat Lush dat zo wil
Hmm, vreemd! Ik heb in Antwerpen een behoorlijke berg aankopen gedaan, en er zat geen enkel proefje bijquote:Op donderdag 9 september 2010 17:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, Antwerpen is altijd erg gul met proefjes
De dame vond mij vast een trutquote:Op donderdag 9 september 2010 17:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, Antwerpen is altijd erg gul met proefjes
Ik heb er net in Den Bosch (ook) twee gekregenHad 5 potjes ingeleverd en nog 3 bruisballen gekocht en happy blooming.
Of het was zo druk dat ze de proefjes nog niet hadden aangevuldquote:Op donderdag 9 september 2010 22:46 schreef princess-a het volgende:
[..]
De dame vond mij vast een trut
Op de site zag ik er ook niks van. Ik gebruik hem inderdaad zelf ook, ben al aan mijn 2e bezig. Het is een van de weinige deo's die bij mij écht de hele dag werkt, dus ik blijf deze waarschijnlijk nog lang gebruiken.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:36 schreef Perruche het volgende:
[..]
Volgens mij wel! In de winkel stond er iets van bj op het bordje "dat mannen niet naar vrouwen horen te ruien"... maar op de site kan ik er niets van vinden. Gebruik jij hem ook? Ik vind het wel lekker ruiken, maar het poederachtige niet zo handig. Volgende keer ga ik voor de Aromarant, ofzo.
Hehe nee maar die zitten wel erg dicht naast elkaar ja, nu je het zegt! Ik ben er nog nooit geweest, vriendin zei laatst dat ze erg tevreden is erover. Ik hou het toch maar bij Lush.quote:
Ohh dat is ook een goed idee, poeder daarna! En ik ben dol op patchouli maar ook op kokos...Alleen ben ik blutquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik gebruik al jaren de aromaco, icm de cocosdeo poeder, bevalt echt prima
Gewoon proberen, je ruikt het wel! Heb een half jaar later Snowcake nog gebruikt en die rook primaquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:24 schreef sararaats het volgende:
kan je nog proefjes gebruiken die al over datum zijn? ok, ik ben een echte zagetrien
quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:44 schreef princess-a het volgende:
[..]
Gewoon proberen, je ruikt het wel! Heb een half jaar later Snowcake nog gebruikt en die rook prima
quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:02 schreef LeNeHe het volgende:
Lees net dat Babyface een discon wordt
Ik ben jaloersquote:Op zondag 12 september 2010 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
Hier staat nog een Snowcake van 2 jaar terug in de vriezer, is prima hoor.
Zou Ice Blue of Father Frost zeep kunnen zijn.quote:Op zondag 12 september 2010 19:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Na de verhuizing kwam ik nog een doosje met lush spul tegen.
Van sommige dingen heb ik geen idee wat het is. Wie kan mij helpen
http://img842.imageshack.us/img842/6666/sdc12493u.jpg
Sandstone zeep?quote:
Sweet Japanese Girl?quote:Buiten de foto's heb ik ook nog:
-een groot wit gezichtje het is niet de babyface want die heb ik ook. Dit zit eruit als of je het zo oplost.
Douchegel.quote:-back for breakfast het is vloeibaar
Klopt. Een bubble bar.quote:-christmas eve is dacht dat dit voor in bad was.
Dank je.quote:Op zondag 12 september 2010 19:46 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
Zou Ice Blue of Father Frost zeep kunnen zijn.
[..]
Sandstone zeep?
[..]
Sweet Japanese Girl?
[ afbeelding ]
[..]
Douchegel.
[..]
Klopt. Een bubble bar.
quote:Op zondag 12 september 2010 19:51 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dank je.
Ik denk niet dat het zweet japanese girls is. Het ziet eruit als het spul van een bruisbal/emotiebomb ed.
Whehe hij ruikt erg lekker jaquote:Op zondag 12 september 2010 19:41 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik ben jaloersCollegatje en ik hebben het er over gehad om samen maar een kilo te gaan kopen zodra Snowcake er weer is, want wat ruikt die toch ontzettend lekker
NL of UK?quote:Op zondag 12 september 2010 20:02 schreef Breathtaking het volgende:
En hoe lang duurt het bij jullie gemiddeld voor het aankomt?
UK uiteraardquote:Op zondag 12 september 2010 20:09 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
NL of UK?UK: 3 ŕ 4 werkdagen
Als je bestelt, kan je ergens aangeven hoe je je spullen verpakt wil hebben. Daar kan je ook vragen om proefjesquote:Op zondag 12 september 2010 20:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
UK uiteraard! En chill
Hoe kom ik trouwens aan een sample van Dream Cream? M'n moeder heeft wel interesse maar durft niet meteen een hele pot aan..
Samplequote:Op zondag 12 september 2010 20:42 schreef Breathtaking het volgende:
Wat is proefje in het Engels? Tester ofzo?
Net onder de 100 pond, geloof ikquote:En 8, nicevoor hoeveel had je besteld
? En ook allemaal om gevraagd?
WAT? PARADISE REGAINED? MEEEHquote:Jammer genoeg moeten we afscheid nemen van een aantal producten. Zoals je wel gemerkt hebt, zijn onze productuitvinders razend productief geweest, we hebben een groot aantal nieuwe producten in de winkels liggen. Maar dat betekent ook, dat andere producten plaats moeten maken...
Hieronder vind je een overzicht. Let op: deze producten zijn op dit moment nog verkrijgbaar, maar de voorraden zijn beperkt!
Whoosh Temple Balm Skin Nanny Babyface
Dreamtime Temple Balm Paradise Regained Coolaulin
Running to the Embassy Ultralight Ambrosia 50g
The Soft Touch Enchanted Eye Eyecream Fever
Business Time Bathos Frosty Glitter
Waving not Drowning Toner Tabs Packs Goth Juice
Trichomania The Blonde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |