Dat dus.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:05 schreef Salatrel het volgende:
lol wel sadness dat je er gewoon op zat te wachten
Puh-lease, jij en Mozy zijn wonderbaarlijk net op het moment dat er weer een nieuw deel is, ook weer online? Iedereen was aan het wachten.quote:
Beter.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:06 schreef Salatrel het volgende:
ik zit keihard naar clouseau te luisteren
Tuurlijk, ik heb nog nooit problemen gehad in het mooie Arnhem.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kunnen wij ooit nog veilig over straat in deze hood?
Ik zit te simsen. En ik wou even kijken en toen zag ik dat hij dicht was.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Puh-lease, jij en Mozy zijn wonderbaarlijk net op het moment dat er weer een nieuw deel is, ook weer online? Iedereen was aan het wachten.
Het is wel frappant dat elk jaar het feest eindigt met een schietpartij.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik heb nog nooit problemen gehad in het mooie Arnhem.
En ik was natuurlijk ook niet bij dat Rio aan de Rijn
Een hele op klaar gemaakt te hebben? Ik copy-paste het eerste het beste plaatje dati k ziequote:Op maandag 23 augustus 2010 21:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zit te simsen. En ik wou even kijken en toen zag ik dat hij dicht was.En dat is minder sad dan al een hele OP klaar gemaakt te hebben.
Ja had ik ook. Zat gewoon op fok en zag toen ineens dat de SC dicht was.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zit te simsen. En ik wou even kijken en toen zag ik dat hij dicht was.En dat is minder sad dan al een hele OP klaar gemaakt te hebben.
Ik zat niet op de lapo te wachten ofzo, en hoezo word ik er bij betrokken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Puh-lease, jij en Mozy zijn wonderbaarlijk net op het moment dat er weer een nieuw deel is, ook weer online? Iedereen was aan het wachten.
Jij en T komen net binnenvallen als er een nieuw topic wordt geopend. Terwijl het andere topic al 25 minuten verlaten was.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zat niet op de lapo te wachten ofzo, en hoezo word ik er bij betrokken.
jij en chai zijn 1quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zat niet op de lapo te wachten ofzo, en hoezo word ik er bij betrokken.
Handig dat linkje in de lapo, naar dit topic.quote:
Oh, en Tliz noemt het sad, en ik heb helemaal niks gezegd maar mijn naam moet gewoon even worden vermeld?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij en T komen net binnenvallen als er een nieuw topic wordt geopend. Terwijl het andere topic al 25 minuten verlaten was.
Ja daarom valt het dus ook ineens op in MyAT als er een slotje op zit.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij en T komen net binnenvallen als er een nieuw topic wordt geopend. Terwijl het andere topic al 25 minuten verlaten was.
Huh, wat praat jij nou voor poep?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oh, en Tliz noemt het sad, en ik heb helemaal niks gezegd maar mijn naam moet gewoon even worden vermeld?
Sommige users posten alleen in de SC.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja daarom valt het dus ook ineens op in MyAT als er een slotje op zit.
Zoals?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sommige users posten alleen in de SC.
Nouja ik vind het niet heel raar en ik denk ook niet dat T en Mozy aan lapohunten waren.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sommige users posten alleen in de SC.
Oh oke. Maar je reageerde op Tliz dat we aan het wachten waren, wat niet zo is.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Huh, wat praat jij nou voor poep?Ik zeg alleen dat jullie 2 ook toevallig net op dat moment binnenkomen gevallen.
Moos.quote:
Ik weet het niet, ik ga er geen oordeel over vellen. Ik weet alleen dat laatstgenoemde weleens vaker gehunt heeft.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Nouja ik vind het niet heel raar en ik denk ook niet dat T en Mozy aan lapohunten waren.
Sowieso ben ik niet aan het lapohunten. Heb een hekel aan topics openen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Nouja ik vind het niet heel raar en ik denk ook niet dat T en Mozy aan lapohunten waren.
Omdat het wel een heel toevallig moment was om weer terug te komen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oh oke. Maar je reageerde op Tliz dat we aan het wachten waren, wat niet zo is.
Ik keek toevallig op fok, ik was met een vriend aan het kletsen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat het wel een heel toevallig moment was om weer terug te komen.
Ik heb het gedaan bij het 3000e deel, maar eigenlijk is het voor mij altijd hopeloos met mijn internet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sowieso ben ik niet aan het lapohunten. Heb een hekel aan topics openen.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan bij het 3000e deel, maar eigenlijk is het voor mij altijd hopeloos met mijn internet.Alleen toen was het wel gelukt, ik klikte al bij de 297e post op verzenden.
Ik kwam thuis bij post 295 ofzo.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:22 schreef Salatrel het volgende:
het is gewoon in en in triest dat je in heel dat topic niet gepost hebt (volgens mij) maar wel gaat zitten F5'en om de lapo te hebben zodat je een nieuw topic kunt openen
bij twijfel [klb sc #veel] bier en tietenquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
![]()
Ik weet nooit wat voor een tt ik moet verzinnen.
En worteltjes hamsterenquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oeh, de hamsterweken zijn er weer.
Even kipfilet halen, morgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kutkop en zo.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:26 schreef wolvendagen het volgende:
Tli kijk:Bring out zeh VodkaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kutkop en zo.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
is dat alleen met bonuskaart of voor iedereenquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oeh, de hamsterweken zijn er weer.
Even kipfilet halen, morgen.
had that yesterday!quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bring out zeh Vodka
[ afbeelding ]
Ik denk het wel.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is dat alleen met bonuskaart of voor iedereenzie er ook wel wat dingetjes tussen staan
quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:26 schreef wolvendagen het volgende:
Tli kijk:Oh hoe tof is die.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kutkop en zo.
![]()
En pics van tas?
All good things are wild and free.
ik naar de Basquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
Normaal gesproken ga ik naar de Jumbo, maar de kipfilet was op, grmbl.
Nu kan ik even wat extra inslaan.
Ik zal morgen van die muts nog wel een goeie duidelijke foto maken als ik mn haar ook gewassen heb.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh hoe tof is die.![]()
En pics van tas?
Ik heb alle ingrediënten nog in mijn koelkast staan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
had that yesterday!
[ afbeelding ]
zo wel dan.
Ja dat dacht ik ook.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik naar de Basmaar voor 2e gratis wil ik best een keer naar appie
Ja wij ook standaard. Ik ben alleen vergeten hoe die meloencocktail heet. Iets met 'j'.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb alle ingrediënten nog in mijn koelkast staan.
de 4e reactie uit dat topicquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:33 schreef Japsnars het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1482039/2/50#85624641 omg
Ben benieuwd.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zal morgen van die muts nog wel een goeie duidelijke foto maken als ik mn haar ook gewassen heb.En die tas zal ik zo even doen.
URL van de pic?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:33 schreef Japsnars het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1482039/2/50#85624641 omg
Geen pic, ik PM je wel even.quote:
Hoe pervers ben je danquote:
en het was met meloenquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:42 schreef Salatrel het volgende:
35 ml Pisang Ambon
15 ml Gin
10 ml Apricot Brandy
10 ml citroensap
jus d'orange
ijsblokjes
Jungle Juice #5quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:41 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Het leek hierop. Het was ook groen en zo, en meloen-ish. maar het heette geen Melon Splice. Het was iets van jungle huppeldepup.
Get your ass on MSN.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik had dus weer een advertentie op marktplaats gezet om schoon te maken, nu wel voor iets meer per uur maar heb wel al twee mensen die geinteresseerd zijn.
Dat is zo'n opluchting.
kost dat per uur?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik had dus weer een advertentie op marktplaats gezet om schoon te maken, nu wel voor iets meer per uur maar heb wel al twee mensen die geinteresseerd zijn.
Dat is zo'n opluchting.
vol voedzame eiwitten zekerquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:44 schreef Sok. het volgende:
Speciale aanbieding voor de dames:
Jordeeeh Juice #1
Jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat is exclusief reiskosten zeker?
Vooral vol met calorieënquote:
Sowieso want jij heb tijd zat..quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan kan ik het beter zelf doen denk ikreiskosten is meer dan arbeidsloon
Ja ik zag het netquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:51 schreef Salatrel het volgende:
'Vitesse wil ook Sulejmani huren van Ajax'
Je hebt sowieso genoeg energie ervoor.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:53 schreef Salatrel het volgende:
tijd zat? ik werk 40 uur per week... naja ik zit 40 uur per week op kantoor
vanaf 3500 dollar per nachtquote:
het zal je nog verbazen hoe vermoeiend de hele dag niets doen isquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt sowieso genoeg energie ervoor.Zo hard werk je niet.
Zolang ze maar naar mannen ruiken, vind ie het wel ok.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:56 schreef Salatrel het volgende:
wat zou oldspiceguy van jersey shore vinden?
Bhwhehequote:Op maandag 23 augustus 2010 21:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt sowieso genoeg energie ervoor.Zo hard werk je niet.
Verveling is inderdaad uitputtender dan beweging.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het zal je nog verbazen hoe vermoeiend de hele dag niets doen is
En toch..quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
waarom lach je? het is gewoon de waarheid
Mentaal ja.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Verveling is inderdaad uitputtender dan beweging.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:58 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb vernomen dat er hier een situation is.
OEH WAT CUTE.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Na al die jaren dan toch.
[ afbeelding ]
Over zijn zusje?quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die diss van vinny op mike tijdens de reunion
http://shop.mtv.com/Jerse(...)irt/A/B003DX3Z0S.htmquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kun je dat shirt ergens kopen? Die wil ik anders hebben manG.
Haha jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die diss van vinny op mike tijdens de reunion
nee dat mike zichzelf de man of the house noemde en dat vinny zei: he cooks, he cleans, he does everything my mom does so hes more like the woman of the housequote:
Vriendin nummer 8 dit jaar?quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:05 schreef Potloodvis het volgende:
Zo, en nu douchen en naar bed. Mevrouw Potloodvis is gearriveerd.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:06 schreef Salatrel het volgende:
wat een faalpost dit: http://sport.fok.nl/speci(...)e-dtm-zandvoort.html
Die zou ik eigenlijik wel willenquote:
Wat moet dit voorstellenquote:
quote:
Een hele dikkequote:
Matigquote:
Mijn ban week, eens denken. Toen ben ik druk bezig geweest met verhuizen en verder maar 3 avonden uit geweest en allemaal niets bijzonders. Dit weekend ook niet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Matig
Hoe was je banweek? Gehosselt?
Beetje solonaise dusquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mijn ban week, eens denken. Toen ben ik druk bezig geweest met verhuizen en verder maar 3 avonden uit geweest en allemaal niets bijzonders. Dit weekend ook niet.
Het is gewoon een grote hoop kanker.
Soort van, ja.quote:
Ze noemde Yvonne een PMS Queen en nu is ze definitief wegquote:
KLB ging op volledig op slot afgelopen donderdag en ze had nogal veel commentaar geloof ik richting yvonne ofzo..quote:
Wie ligt Allure_ wel?quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
KLB ging op volledig op slot afgelopen donderdag en ze had nogal veel commentaar geloof ik richting yvonne ofzo..
die twee liggen mekaar niet zo geloof ik
Deze post volgens mij:quote:
Ik mag toch hopen dat daar niet meer dan 2 weken voor staatquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:12 schreef Allure_ het volgende:
Zeker weer ideetje van de pms queen en 4-oog
Iedereen ligt gelijk in de kliko bij zoiets. Toen met VBL lag ik ook in de kliko. Maar 2 weken later postte ik weer.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:22 schreef Salatrel het volgende:
volgens mij zei ze in de tinychat donderdag dat ze in de kliko lag
Yepquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:22 schreef Salatrel het volgende:
volgens mij zei ze in de tinychat donderdag dat ze in de kliko lag
Haar bitchgehalte lag mij iets (lees: veel) te hoog, de laatste tijd.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:25 schreef ynuhh het volgende:
Oh, jammer. Ik vond haar altijd wel tof.
Trouwens, waarom doet het forum het maar half? Alles is wit en heel veel ontbreekt, de citeer knop enzovoorts.
Bij mij niet. Of zit je op je mobiel?quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:25 schreef ynuhh het volgende:
Trouwens, waarom doet het forum het maar half? Alles is wit en heel veel ontbreekt, de citeer knop enzovoorts.
welke layout? bagger doet het gewoon goed hier namelijkquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:25 schreef ynuhh het volgende:
CMD + R. Anders in je Safari menu op Safari > Empty cachequote:Op maandag 23 augustus 2010 22:28 schreef ynuhh het volgende:
Ik zit op een macbook, maar alles is wit. Als ik internet opnieuw opstart verandert er niks. Op mijn telefoon werkt het wel gewoon en op de ipad ook....
Vroegah was het juist veel erger. De laatste tijd was ze juist wel lief.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haar bitchgehalte lag mij iets (lees: veel) te hoog, de laatste tijd.
Kun je screenshotje maken?quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:33 schreef ynuhh het volgende:
Nee, het werkt niet. Althans, ik heb het in Chrome geprobeerd en dat maakt geen verschil.
True!quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vroegah was het juist veel erger. De laatste tijd was ze juist wel lief.
staat tusesn mensen die je misschien kent op facebook maar geen idee wie het isquote:
Hey, Raponsje.quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:08 schreef blabla1645 het volgende:
Ik hoor het vaak op de radio.Het refrein gaat ongv zo:
I'll be out of mind,
and you will be out of idea's pretty soon,
so lets spend the afternoon in a cold hot air balloon,
Leave your hideous jacket behind,
Reach out and touch the tree tops over town,
I can't wait to kiss the ground whenever we touch back down![]()
Ik ben nu op mn iphone em het 3g server zit vol vandaar dat ik het zelf niet kan opzoeken
quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:38 schreef Lakitu het volgende:
Ik was toevallig in GC net en ik moest kankerhard lachen om de reactie op deze OP![]()
![]()
[..]
[..]
Hahaquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:38 schreef Lakitu het volgende:
Ik was toevallig in GC net en ik moest kankerhard lachen om de reactie op deze OP![]()
![]()
[..]
[..]
Ze was een tijdje aardig maar dat ging de laatste tijd imo weer flink achteruit.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vroegah was het juist veel erger. De laatste tijd was ze juist wel lief.
Ik vind het liedje in kwestie beter.quote:
Ik kan me er niet echt druk om maken. Soms was het wel grappig, dat diva gedrag en anders negeer ik het gewoon hoor.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ze was een tijdje aardig maar dat ging de laatste tijd imo weer flink achteruit.
Ja, dat wel.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan me er niet echt druk om maken. Soms was het wel grappig, dat diva gedrag en anders negeer ik het gewoon hoor.
Ik heb geen idee welk liedje ze bedoelt en het klinkt ook gayquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik vind het liedje in kwestie beter.
Owl City. Go figure.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb geen idee welk liedje ze bedoelt en het klinkt ook gay
Ik heb nergens last van. Ziet er uit alsof de stylesheet niet geladen is, althans dat heb ik me ooit laten vertellen.quote:
2:13quote:
Zo ziet het er inderdaad uit.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van. Ziet er uit alsof de stylesheet niet geladen is, althans dat heb ik me ooit laten vertellen.
De CSS laadt niet door. Heb je het met alle browsers? Meestal is het een teken dat je wifi het niet getrokken krijgt. Router even resetten door het stroomkabeltje er 20 sec uit te laten.quote:
Het niet laden van de CSS heeft dus niets met wifi te maken, hè.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:51 schreef fyah het volgende:
[..]
De CSS laadt niet door. Heb je het met alle browsers? Meestal is het een teken dat je wifi het niet getrokken krijgt. Router even resetten door het stroomkabeltje er 20 sec uit te laten.
let maar eens op! Ynuhh?quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het niet laden van de CSS heeft dus niets met wifi te maken, hè.
Het is hoogstens ergens een DNS/caching fout.
Probeer eens 1 van de kapotte plaatjes te kijken. Rechtermuisklik -> View Image / Bekijk afbeelding oid. Lijkt erop dat i.fokzine.net niet laadt bij jou.quote:
Zoiets gebeurt ook gewoon bij bekabeld internet, daarnaast zou het best kunnen dat de router resetten inderdaad iets uithaalt maar dat heeft dan nog steeds niets met het wifi te maken.quote:
Trusten!quote:
ik flikker dr gewoon altijd de kabels uit als het kapot is. pro tipquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zoiets gebeurt ook gewoon bij bekabeld internet, daarnaast zou het best kunnen dat de router resetten inderdaad iets uithaalt maar dat heeft dan nog steeds niets met het wifi te maken.
Hmm denk gewoon dat je provider aan het kutten is en dat het morgen weer werkt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:00 schreef ynuhh het volgende:
Oh, dat begrijp ik niet.![]()
Ik laat mijn vriend er morgen wel even naar kijken, want youtube werkt ook niet. Thanks anyway!
Van je router even de stroom af halen en dan weer aanzetten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:00 schreef ynuhh het volgende:
Oh, dat begrijp ik niet.![]()
Ik laat mijn vriend er morgen wel even naar kijken, want youtube werkt ook niet. Thanks anyway!
Lekker wijf, lekkere muziek.quote:
Nou, nummers ken ik ook niet van hem, maar hij speelt altijd bij Voetbal International.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:10 schreef Japsnars het volgende:
Van welke nummers moet ik Danny Vera kennen?
Ah, de wegzap momenten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nou, nummers ken ik ook niet van hem, maar hij speelt altijd bij Voetbal International.
En Escha staat daar achter de bar.quote:
quote:
I see dead people.quote:
Wut? Nee dat is Katy.quote:
intro?quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:28 schreef wolvendagen het volgende:
En ik ga slapen want ik moet naar school om half 1. doei doei.
Nee, dat laadt de pagina gewoon. Ctrl+f5 verwijdert de cache en laad dan de pagina opnieuw waardoor dus alle bestanden die door de pagina worden gebruikt (css, plaatjes) ook opnieuw worden geladen.quote:
dag.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:28 schreef wolvendagen het volgende:
En ik ga slapen want ik moet naar school om half 1. doei doei.
Cop out al gezien?quote:
Gedownload, ja. Maar ik heb nog 850 gb te vullenquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:47 schreef LudoSanders het volgende:
Weer een schitterende soap gevonden, Stellenbosch. In 't Afrikaans, NL2.
Vinden dêh nie prachtig nie van die streeksoaps.quote:
Ik vind het schitterendquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vinden dêh nie prachtig nie van die streeksoaps.
Ik zie een avatar.quote:
Dat zal ik maar als een compliment beschouwen.quote:
Fuck yesquote:
Kende ik al, lang niet zo leuk als Boven Wotter.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:47 schreef LudoSanders het volgende:
Weer een schitterende soap gevonden, Stellenbosch. In 't Afrikaans, NL2.
quote:
Hey, ruige rocker. (quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hey, ruige rocker. () Hoe is 't?
Ja, wtf is dat voor gekanker.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ja vakantie nog steeds he. Luilekkerleven.![]()
Het gaat nu alleen echt spannend worden of ik dat schijtdiploma nou op tijd ga verkrijgen om aan DUO te geven zodat we volgend jaar aan het HBO kunnen.
Mooi he, bureaucratie.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, wtf is dat voor gekanker.Ik geloof niet dat jij daaronder gaat lijden, dat zou onacceptabel zijn. Allesch komt goed.
Gefeliciteerd!quote:
Wat, ben je alweer jarig?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]Dankjewel! En ja, de eerste op FOK
Alweer?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat, ben je alweer jarig?Gefeliciteerd!
Mwah het jaar is redelijk snel voorbij gegaan voor mij. Ik ben ook alweer over anderhalf weekje jarigquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Alweer?dan voelt het voor jou vast sneller dan voor mij
Dankjewel!
Oeh eliza dushkuquote:
Ja, Maisnon doet altijd twee keer per jaar alsof ze jarig is, maar daar moet je maar gewoon even in mee gaan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat, ben je alweer jarig?Gefeliciteerd!
Ai, we hebben een naamquote:
Wist je t niet?quote:
Boh, dat wist ik niet. (Die naam, hè =$)quote:
Zelfs ik wist dat. Mensen die geen Buffy keken.quote:
Lekker is ze eh?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Boh, dat wist ik niet. (Die naam, hè =$)
Idd.. SHAME ON YOU!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zelfs ik wist dat. Mensen die geen Buffy keken.!!
quote:
quote:
Zelfs de TT: Waar ik trakteer deed bij niemand lampjes branden.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ongesteld tot op het uur scherp?
quote:
quote:
quote:
En toen eindelijk:quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:03 schreef Maisnon het volgende:
Dat is het hele enigma.'enigma'
Als ik het zeg, dan word ik niet meer boos. Maar het zeggen, dat is not done!
quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm.Nou laten we hopen dat er iets gebeurt dat je wil dat gebeurt.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:05 schreef Fascination het volgende:
Je bent jarig.Gefeliciteerd Maisnon.
Uhuquote:
Ja, hallo.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zelfs ik wist dat. Mensen die geen Buffy keken.!!
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:40 schreef Japsnars het volgende:
Oja, vorig jaar was iedereen jouw verjaardag vergeten
[..]
[..]
[..]
Zelfs de TT: Waar ik trakteer deed bij niemand lampjes branden.
[..]
[..]
[..]
[..]
En toen eindelijk:
[..]
[..]
[..]
*sop sop sop*quote:
Hoiquote:
Had je die mash up nog geluisterd van "These boots are made for walking" en "Tightropes"?quote:
Shiver me timbersquote:
Dayum. Hier heb ik beeldmateriaal bij nodig om de boel beter tot mij te nemen.quote:
Uiteraard bedoel je beeldmateriaal van Eliza eh.. JA TOCH?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dayum. Hier heb ik beeldmateriaal bij nodig om de boel beter tot mij te nemen.
Ik heb t eigenlijk bloedheetquote:
Alleen die vierdubbele anderequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Had je die mash up nog geluisterd van "These boots are made for walking" en "Tightropes"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |