Deze post volgens mij:quote:
Ik mag toch hopen dat daar niet meer dan 2 weken voor staatquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:12 schreef Allure_ het volgende:
Zeker weer ideetje van de pms queen en 4-oog
Iedereen ligt gelijk in de kliko bij zoiets. Toen met VBL lag ik ook in de kliko. Maar 2 weken later postte ik weer.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:22 schreef Salatrel het volgende:
volgens mij zei ze in de tinychat donderdag dat ze in de kliko lag
Yepquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:22 schreef Salatrel het volgende:
volgens mij zei ze in de tinychat donderdag dat ze in de kliko lag
Haar bitchgehalte lag mij iets (lees: veel) te hoog, de laatste tijd.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:25 schreef ynuhh het volgende:
Oh, jammer. Ik vond haar altijd wel tof.
Trouwens, waarom doet het forum het maar half? Alles is wit en heel veel ontbreekt, de citeer knop enzovoorts.
Bij mij niet. Of zit je op je mobiel?quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:25 schreef ynuhh het volgende:
Trouwens, waarom doet het forum het maar half? Alles is wit en heel veel ontbreekt, de citeer knop enzovoorts.
welke layout? bagger doet het gewoon goed hier namelijkquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:25 schreef ynuhh het volgende:
CMD + R. Anders in je Safari menu op Safari > Empty cachequote:Op maandag 23 augustus 2010 22:28 schreef ynuhh het volgende:
Ik zit op een macbook, maar alles is wit. Als ik internet opnieuw opstart verandert er niks. Op mijn telefoon werkt het wel gewoon en op de ipad ook....
Vroegah was het juist veel erger. De laatste tijd was ze juist wel lief.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haar bitchgehalte lag mij iets (lees: veel) te hoog, de laatste tijd.
Kun je screenshotje maken?quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:33 schreef ynuhh het volgende:
Nee, het werkt niet. Althans, ik heb het in Chrome geprobeerd en dat maakt geen verschil.
True!quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vroegah was het juist veel erger. De laatste tijd was ze juist wel lief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |