Hoe pervers ben je danquote:
en het was met meloenquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:42 schreef Salatrel het volgende:
35 ml Pisang Ambon
15 ml Gin
10 ml Apricot Brandy
10 ml citroensap
jus d'orange
ijsblokjes
Jungle Juice #5quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:41 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Het leek hierop. Het was ook groen en zo, en meloen-ish. maar het heette geen Melon Splice. Het was iets van jungle huppeldepup.
Get your ass on MSN.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik had dus weer een advertentie op marktplaats gezet om schoon te maken, nu wel voor iets meer per uur maar heb wel al twee mensen die geinteresseerd zijn.
Dat is zo'n opluchting.
kost dat per uur?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik had dus weer een advertentie op marktplaats gezet om schoon te maken, nu wel voor iets meer per uur maar heb wel al twee mensen die geinteresseerd zijn.
Dat is zo'n opluchting.
vol voedzame eiwitten zekerquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:44 schreef Sok. het volgende:
Speciale aanbieding voor de dames:
Jordeeeh Juice #1
Jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat is exclusief reiskosten zeker?
Vooral vol met calorieėnquote:
Sowieso want jij heb tijd zat..quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan kan ik het beter zelf doen denk ikreiskosten is meer dan arbeidsloon
Ja ik zag het netquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:51 schreef Salatrel het volgende:
'Vitesse wil ook Sulejmani huren van Ajax'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |