Ja daarom valt het dus ook ineens op in MyAT als er een slotje op zit.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij en T komen net binnenvallen als er een nieuw topic wordt geopend. Terwijl het andere topic al 25 minuten verlaten was.
Huh, wat praat jij nou voor poep?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oh, en Tliz noemt het sad, en ik heb helemaal niks gezegd maar mijn naam moet gewoon even worden vermeld?
Sommige users posten alleen in de SC.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja daarom valt het dus ook ineens op in MyAT als er een slotje op zit.
Zoals?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sommige users posten alleen in de SC.
Nouja ik vind het niet heel raar en ik denk ook niet dat T en Mozy aan lapohunten waren.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sommige users posten alleen in de SC.
Oh oke. Maar je reageerde op Tliz dat we aan het wachten waren, wat niet zo is.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Huh, wat praat jij nou voor poep?Ik zeg alleen dat jullie 2 ook toevallig net op dat moment binnenkomen gevallen.
Moos.quote:
Ik weet het niet, ik ga er geen oordeel over vellen. Ik weet alleen dat laatstgenoemde weleens vaker gehunt heeft.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Nouja ik vind het niet heel raar en ik denk ook niet dat T en Mozy aan lapohunten waren.
Sowieso ben ik niet aan het lapohunten. Heb een hekel aan topics openen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Nouja ik vind het niet heel raar en ik denk ook niet dat T en Mozy aan lapohunten waren.
Omdat het wel een heel toevallig moment was om weer terug te komen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oh oke. Maar je reageerde op Tliz dat we aan het wachten waren, wat niet zo is.
Ik keek toevallig op fok, ik was met een vriend aan het kletsen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat het wel een heel toevallig moment was om weer terug te komen.
Ik heb het gedaan bij het 3000e deel, maar eigenlijk is het voor mij altijd hopeloos met mijn internet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sowieso ben ik niet aan het lapohunten. Heb een hekel aan topics openen.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan bij het 3000e deel, maar eigenlijk is het voor mij altijd hopeloos met mijn internet.Alleen toen was het wel gelukt, ik klikte al bij de 297e post op verzenden.
Ik kwam thuis bij post 295 ofzo.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:22 schreef Salatrel het volgende:
het is gewoon in en in triest dat je in heel dat topic niet gepost hebt (volgens mij) maar wel gaat zitten F5'en om de lapo te hebben zodat je een nieuw topic kunt openen
bij twijfel [klb sc #veel] bier en tietenquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
![]()
Ik weet nooit wat voor een tt ik moet verzinnen.
En worteltjes hamsterenquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oeh, de hamsterweken zijn er weer.
Even kipfilet halen, morgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kutkop en zo.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:26 schreef wolvendagen het volgende:
Tli kijk:Bring out zeh VodkaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kutkop en zo.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
is dat alleen met bonuskaart of voor iedereenquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oeh, de hamsterweken zijn er weer.
Even kipfilet halen, morgen.
had that yesterday!quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bring out zeh Vodka
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |