Haha.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:41 schreef Goodbye het volgende:![]()
Ik kan niet op internet op mijn nieuwe werk![]()
HR medewerkerquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof ^^
quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:06 schreef horned_reaper het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof ^^
![]()
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:06 schreef horned_reaper het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof ^^
.
Niet meer actief op Fok!
Eigenlijk alleen maar slechter.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:10 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat een rotsituatie Swietje. Ik kan je eigenlijk ook alleen maar aanraden om toch nog eens met ze om de tafel te gaan voor een goed gesprek. Als ik op dit ene lijstje dat ik gezien heb af moet gaan eet je veel te weinig, zeker voor iemand die nog min of meer in de groei is. Maar zelfs al was dat niet zo, dan werken dergelijke opmerkingen alsnog enorm demotiverend. Ik snap dat ze het goed bedoelen maar het komt er wel rottig uit zo.![]()
h_r ook al zo'n lastige situatie. Hoe gaat het nu met je vriendin? Moeilijk om niet ook zo paranoïde met eten om te gaan als je het 24/7 om je heen hebt.
Oh en welkom allebei!
Over mij hoef je je wat dat betreft geen zorgen te maken. Ik ben jaloers op al jullie lijstjes en doe ook echt mijn best om de hoeveelheden op te voeren. Dit geldt overigens niet voor de lijstjes van Uniek. Die eet als drie bootwerkers en ik krijg het al benauwd als ik die lijstjes lees.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:10 schreef Tinkepink het volgende:
Wat eten jullie allemaal weinig. En ik ben zo bang dat jullie elkaar er mee gaan aansteken. Zo van: ''ik weet dat ik meer moet eten, maar zij eet nog minder, dus dan kan ik ook wel wat minder eten:''
Klinkt goed. Ik hoop dat het helpt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:13 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen maar slechter.
Maar ze vecht hard en doet goed haar best! Binnenkort zal ze voor het eerst serieus in behandeling gaan. Ik ben benieuwd wat die toekomst gaat brengen
Ik hoop het niet!quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:10 schreef Tinkepink het volgende:Wat eten jullie allemaal weinig. En ik ben zo bang dat jullie elkaar er mee gaan aansteken. Zo van: ''ik weet dat ik meer moet eten, maar zij eet nog minder, dus dan kan ik ook wel wat minder eten:''
Vind je mijn lijstje weinig?quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:10 schreef Tinkepink het volgende:Wat eten jullie allemaal weinig. En ik ben zo bang dat jullie elkaar er mee gaan aansteken. Zo van: ''ik weet dat ik meer moet eten, maar zij eet nog minder, dus dan kan ik ook wel wat minder eten:''
Toen stond ik mijn tentje in te pakkenquote:Op maandag 23 augustus 2010 06:51 schreef _aurum_ het volgende:
Succes! Het gaat hier dusdanig los dat je zelfs met regenpak binnen 5 minuten nat bent
Ahum, ik ben op bed gaan liggen en lag meteen knock-outquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:01 schreef Chicolate het volgende:
Hoi. Terug van Lowlands. Was geweldig. Douche was ook fijn, ik ruik niet meer naar bier/zweet/modder/regen. Nu lekker in badjas mailtjes beantwoorden en bijlezen.
Heb echt zoveel gezienquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:13 schreef Noukjee het volgende:
[..]
TOFben vorig jaar en dat jaar daarvoor geweest. Wilde dit jaar weer maar daar had ik geen geld meer voor, en het zou 2 dagen ná het festival Sziget zijn, dus ben toch maar niet gegaan. Denk niet dat ik dan levend terug zou komen van lowlands.
Maar hoe was het weer? En welke bands heb je gezien?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:Ah wat jammer dat het zo looptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb afgelopen weekend echt zo ongelooflijk veel gegeten. Eerste dag normale hoeveelheden, maar toen ben ik meteen de eerste twee concerten bijna flauwgevallen (eerste keer zelf naar buiten gelopen, tweede keer viel ik tegen iemand achter me aan toen het concert net begon, die heeft me meteen stevig beetgepakt en ondersteund in het naar buiten lopen
Echt zo lief) dus toen enorm veel gaan eten/drinken om het te voorkomen (werkte niet, uiteindelijk hielp het wel om mn astma medicijnen in te nemen). Maar ook veel gesprongen, dus ook wel wat verbrandt
. Maar dan wel weer 2x avondeten overgeslagen ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Mijn lijstje toch niet? daar mag trouwens nog een kop koffie met melk, 2 plakjes kaas, een plakje ham en een volkoren ham-kaas tosti met ketchup aan toegevoegd worden..quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:10 schreef Tinkepink het volgende:Wat eten jullie allemaal weinig. En ik ben zo bang dat jullie elkaar er mee gaan aansteken. Zo van: ''ik weet dat ik meer moet eten, maar zij eet nog minder, dus dan kan ik ook wel wat minder eten:''
Heb je misschien teveel teruggekregen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ooooo ik moet allemaal belastingen betalen maar er staat niet bij waarvoor. En Het is totaal 500 euro of zo dus das best een hoop geld!
Het is van Amsterdam. 150 zoveel voorquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:37 schreef neen het volgende:
[..]
Heb je misschien teveel teruggekregen?
Wel veel geld ja
quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:38 schreef shinydiscoball het volgende:
Oja lijst:
kaasbroodje
lepel mayo
groot stuk slagroomtaart
Alle gemeentezooi zit bij mij bij m'n huur in, bij jou niet dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het is van Amsterdam. 150 zoveel voorwater en de andere 2 zijn 'gecombineerde' belasting. maar er staat niet bij WAT er gecombineerd is
No way, echt niet gedoucht. Dan ben je schoon, je kleren vies, je muntje weg en het volgende concert komt er toch wel weer een bierregen waardoor je weer vies bentquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:33 schreef neen het volgende:
Heb je er nog wel gedouched?En was Charlie er ook weer? Althans, als buiten podium? Die was fijn
en toen weg
![]()
Welke camping eigenlijk
Vraag teruggave aan! Je inkomsten zijn laag, best kans dat je dan alsnog niet hoeft te betalen. Dat staat ook op de kaart die je van het water gekregen hebt? Maar gek, mijn waterbelasting is maar 50 ofzo per jaar?quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het is van Amsterdam. 150 zoveel voorwater en de andere 2 zijn 'gecombineerde' belasting. maar er staat niet bij WAT er gecombineerd is
Ja dacht ik ookquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:40 schreef neen het volgende:
[..]
[..]
Alle gemeentezooi zit bij mij bij m'n huur in, bij jou niet dan?
Whateverquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:40 schreef neen het volgende:
[..]
[..]
Alle gemeentezooi zit bij mij bij m'n huur in, bij jou niet dan?
Kan ook een foutje van de gemeente zijn misschien? Even bellen naar die lui, duurt wel heel lang het zijn natuurlijk ambtenaren, tjezus!quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja dacht ik ookDit is bijna nog een keer huur!!!!!
Eerst betalen en dan terug vragen? Ik moet alleen wel een deel vandaag betalen, ik kijk nooit in m'n brievenbus omdat ik alle post naar m'n ouders laat sturen en de laatste tijd sowieso niet echt thuis wasquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vraag teruggave aan! Je inkomsten zijn laag, best kans dat je dan alsnog niet hoeft te betalen. Dat staat ook op de kaart die je van het water gekregen hebt? Maar gek, mijn waterbelasting is maar 50 ofzo per jaar?
Oh ik ken alleen Nobody Knows hoor dus mag niks zeggenquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
No way, echt niet gedoucht. Dan ben je schoon, je kleren vies, je muntje weg en het volgende concert komt er toch wel weer een bierregen waardoor je weer vies bent. Ik geloof wel dat we stonken, arme ns mensen. Je trein vol met stinkende mensen, die ook nog eens drijfnat zijn van de regen en zoveel bagage meehebben dat je hele trein vol zit, en die bagage laat overal natte sporen achter. Camping 3, voorin op de camping. Lekker dichtbij. En Charlie was er ook weer ja! Geluid was daar niet altijd even goed, maar stonden wel leuke kleine bandjes ja. Lima is ook zo'n open podium.
@SDB: Ik ben lekker buiten in het gras gaan liggen (brrr stinkgras modder en bier, maar je moet toch wat als je niet meer kan staan van de rugpijn) dus heb hem niet gezien. Maar vond ze beetje matig, bijna alleen maar hits spelen en op het album komen de gitaren veel beter uit. Vond het nu soms een grote herrie met veel teveel bas waarin ik niet eens meer herkende naar welk nummer ik aan het luisteren was
. Maar anderen vonden het helemaal geweldig, die stonden voorin enzo.
Dagje later maakt niet zoveel uitquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Eerst betalen en dan terug vragen? Ik moet alleen wel een deel vandaag betalen, ik kijk nooit in m'n brievenbus omdat ik alle post naar m'n ouders laat sturen en de laatste tijd sowieso niet echt thuis wasWhoops.
Wel gelopenquote:
In Eindhoven krijg je als je kwijtschelding vraagt van gemeentelijke belastingen ook uitstel van betaling, dus dan hoef je het iig niet voor te schieten.. misschien in Amsterdam ook?quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Eerst betalen en dan terug vragen? Ik moet alleen wel een deel vandaag betalen, ik kijk nooit in m'n brievenbus omdat ik alle post naar m'n ouders laat sturen en de laatste tijd sowieso niet echt thuis wasWhoops.
Val ik daar ook onder?quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:21 schreef Goodbye het volgende:
Maar ik ben het wel met je eens dat hier steeds vaker super magere lijstjes voorbij komen. Vooral van nieuwelingen die nog niet genoeg ge-zijn.
Ik heb gewoon die antwoordkaart ingevuld en opgestuurd. Maar lees even wat er op die kaart staat! Daar staat vast wel of je het moet voorschieten of niet en hoe je ervoor kan zorgen dat je niet hoeft te betalen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat zal het wel niet zijn![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:27 schreef horned_reaper het volgende:
Als iemand het heeft over een snee brood met gebraden karbonade denk ik aan dit:Haha nee, tis gesneden vleeswaar. Lijkt wat op fricandeau.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat zal het wel niet zijn"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Ja en mijn broeken zitten vet los. Mensen lachen me uit maar wie het laatst lacht lacht het best.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:45 schreef neen het volgende:
[..]
Dagje later maakt niet zoveel uitmorgen even bellen zou ik doen
O, als Swietje post moet ik altijd aan dit liedje denkenleuk refrein wel!
[..]
Wel gelopen
Bevalt het vacusteppen nog?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:04 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja en mijn broeken zitten vet los. Mensen lachen me uit maar wie het laatst lacht lacht het best.
![]()
Er is trouwens net fucking 70 euro uit mn portemenee gestolen. Het kunnen maar een paar mensen zijn maar ze hebben geen camera's. Ik zie ervast uit alsof ik genoeg geld heb. Ik heb er twee dagen heel hard voor gewerkt. Ik haat haat haat mensen.
quote:
Neen!quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:07 schreef neen het volgende:
[..]
[..]![]()
Mijn broeken zitten vet strak, iedereen lacht me uit en terecht. Goed bezig jij, balen van die 70 euro zegop je werk ofzo?
Hehe dat begreep ik wel hoor :pquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Neen!
Ja, zo gemeen ben ik wel
Kom nou, mijn internet werkt de helft van de tijd niet
Bad Neen, very bad Neen
Aaaw vanwege dat geld?quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:16 schreef P.F. het volgende:
Ik ben gewoon misselijk en licht in mijn hoofd van de spanning.
Ik herken dat, dan voel je je helemaal leuk! En dan kijk je terug en wil je de kleren nooit meer aan laat staan het huis nog uit ...quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:20 schreef AKnynke het volgende:
balen zeg, shiney!
Ik zie net wat fotos terug van een weekend met de moeder van de duutser, en k ben behoorlijk met mezelf geconfronteerd. Zelfs in kleding waarvan ik dacht dat die flatterend was, valt het flink tegen.Ook omdat iedereen aan die kant flink dun is, maar toch... Ik trek de riem dus maar eens flink aan! Morgen weer een lijstje!
O nee daar maak ik mij niet druk om. Zou ik wel moeten doenquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:18 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Aaaw vanwege dat geld?
*hug*
Aww! 't Valt heus wel mee!quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:20 schreef AKnynke het volgende:
balen zeg, shiney!
Ik zie net wat fotos terug van een weekend met de moeder van de duutser, en k ben behoorlijk met mezelf geconfronteerd. Zelfs in kleding waarvan ik dacht dat die flatterend was, valt het flink tegen.Ook omdat iedereen aan die kant flink dun is, maar toch... Ik trek de riem dus maar eens flink aan! Morgen weer een lijstje!
Ja wel een beetje eens...je was altijd best vrolijk en nu niet echt (wat ik me allemaal kan voorstellen)..quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Shiny.. echt klote!!
PF, maak me zo'n zorgen om jou... de depressie druipt van elke post af, dat vind ik zo erg...
*schopt heel hard*quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:23 schreef neen het volgende:
Schop @ mijn oversized ass bitte.
2 rivella en 2 handjes light chips, chips? Waarom?
Nou ik vond deze week alles niet leuk. Vandaag vond ik alles neutraal. Das al beter.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:22 schreef neen het volgende:
Verveel je je ook wat pf of niet? Dan denk je (ik/men/weetikveel) teveel aan stomme ipv leuke dingen.
Volgens mij valt het met die van jou ook zeer meequote:Op maandag 23 augustus 2010 22:29 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
*schopt heel hard*
Maar jij ook een stuk gelopen, props! En volgens mij valt het met je oversized ass erg mee.
Ik weet niet, reizen voelt als vluchtenquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pief, zou je niet gewoon een jaartje een time-out kunnen nemen? Reizen / werken / dingen op orde stellen? Zen enzo?
Is het niet. Je kunt namelijk niet voor jezelf weglopen. Jij blijft hetzelfde, de situatie verandert. En juist als je niet weet welke kant je op wilt kan dat heel verhelderend werken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:35 schreef P.F. het volgende:
[..]
Ik weet niet, reizen voelt als vluchten
Hadde gij dit tegen mij?quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:34 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Volgens mij valt het met die van jou ook zeer meeAnders zat je per definitie al niet in dit topic.
Probeer eens wat meer te kijken naar de mensen die allemaal echt stevig zijn! .... dat zijn er zo vreselijk veel meer. Altijd maar streven naar perfectie zal altijd uitlopen op een never ending story....
awh meis!quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:16 schreef P.F. het volgende:
Ik ben gewoon misselijk en licht in mijn hoofd van de spanning.
internet doet 't weer. Hele avond heeft 't er uit gelegenquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:53 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!
xjoycex: meer eten!
Verder bijlezen doe ik als mn internet 't weer doet..
Listje:
O:schaaltje avocado (halve) met twee ei en een tomaat
T:banaan
L: couscoussalade
T:appel en sinaasappel
T:banaan
S: Uur spinnen
D: flinke portie lasagne
T: wat yoghurt wat druifjesspinnen was ook heerlijk!
vind de mijne eigenlijk ook wel aardig representatief (helemaal na de laatste 3 weken) ben weer blij ermeequote:
Ik vind mijzelf wel een leuk gezelschap, maar dan zie ik het niet zitten om alleen dingen te doen ivm opdringerig gezelschap. Hoewel, kwam een meisje tegen in de bus, klikte vet goed (studie praat, vriendjes praat, zij deed culturele antropologie en vond mij wel een type voor sociologiequote:Op maandag 23 augustus 2010 22:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is het niet. Je kunt namelijk niet voor jezelf weglopen. Jij blijft hetzelfde, de situatie verandert. En juist als je niet weet welke kant je op wilt kan dat heel verhelderend werken.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja, zoveel slechte lijstjes daar is niet tegen op te posten...
Ja, het gaat lekker(der)quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:43 schreef Tinkepink het volgende:
Je klinkt een stuk blijer dan een paar weken geleden mo. Fijn.
Idd! Schon!quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:43 schreef Tinkepink het volgende:
Je klinkt een stuk blijer dan een paar weken geleden mo. Fijn.
Eventueel opdringerig gezelschap is natuurlijk geen reden om iets niet te doen. En dat iemand je ergens het type voor vindt ook niet. Waar vind jij jezelf het type voor (behalve voor een leidinggevende positie die vast nog wel een keer komt, maar nu nog niet)?quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:44 schreef P.F. het volgende:
[..]
Ik vind mijzelf wel een leuk gezelschap, maar dan zie ik het niet zitten om alleen dingen te doen ivm opdringerig gezelschap. Hoewel, kwam een meisje tegen in de bus, klikte vet goed (studie praat, vriendjes praat, zij deed culturele antropologie en vond mij wel een type voor sociologie) Dus er zijn idd genoeg prima mensen.
misschien wel een idee om morgen een paprika mee te nemen voor extra bij de lunch ... mmmquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:45 schreef uniekhoorn het volgende:
j.t. nog wat groente en een stukje fruit en dan is het zo slecht nog niet
Mo! niet aangesproken voelen
Dit wordt jou jaar! Afgesproken!
vergis je niet, ik heb een bmi van 40 en loop hier gewoon illegaal rondquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:34 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Volgens mij valt het met die van jou ook zeer meeAnders zat je per definitie al niet in dit topic.
Probeer eens wat meer te kijken naar de mensen die allemaal echt stevig zijn! .... dat zijn er zo vreselijk veel meer. Altijd maar streven naar perfectie zal altijd uitlopen op een never ending story....
En dat bedoelde ik voor meerdere users in dit topic![]()
Ja van de dokter mocht ik kiezen, studie adviseur of studentenpsycholoog! Ook een stap om daar heen te gaanquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:45 schreef neen het volgende:
Studieadviseur enzo pf, goed bezig! Hopelijk heb je er ook nog wat aan.
[..]
Idd! Schon!
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
vergis je niet, ik heb een bmi van 40 en loop hier gewoon illegaal rond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb BMI altijd een beetje een rare benadering gevonden. Deze benaderingen kunnen in mijn ogen veel beter aan de hand van vetpercentages worden gedaan.
Een bodybuilder van 130 kilo kan geen grammetje vet op zijn lichaam hebben.... maar de bmi meter zal hem zeggen dat hij zwaar overgewicht heeft!![]()
Ik ben 2jaar terug bij zoiets geweest (niet van een school zelf) en achteraf heeft me dat wel geholpenquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:59 schreef P.F. het volgende:
[..]
Ja van de dokter mocht ik kiezen, studie adviseur of studentenpsycholoog! Ook een stap om daar heen te gaan
quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:01 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
geloof me, ik ben geen bodybuilder van 130 kilo hahahahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb BMI altijd een beetje een rare benadering gevonden. Deze benaderingen kunnen in mijn ogen veel beter aan de hand van vetpercentages worden gedaan.
Een bodybuilder van 130 kilo kan geen grammetje vet op zijn lichaam hebben.... maar de bmi meter zal hem zeggen dat hij zwaar overgewicht heeft!
(kleine toelichting: ik voel me fijner hier in slank, en heb het afgelopen half jaar een therapiegroep voor obesitas en eetstoornissen gevolgd 1 dag in de week. komend jaar doe ik dat verder op individuele basis en daarna misshcien een vervolggroep. ben qua gewicht niet veel opgeschoten, qua zelfkennis etc. wel. alleen momenteel is de motivatie 0,0...)Kwak
Ik weet het niet zo goed.. Niet te commercieel, niet te abstract, niet te creatief, (maar die eerste wel een beetje) niet te beta, wel graag gamma. Statistiek en aardrijkskunde vind ik leuk. Planelogie klinkt ook leuk maar ben bang dat ik niet genoeg ruimtelijk inzicht heb. O ja ik ben ook wel een beetje een milieu hippy, ik zou het wel belangrijk vinden daar iets mee te doen, maar ik zag wel een soort opleiding maar die klonk weer niet echt ideologisch.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Eventueel opdringerig gezelschap is natuurlijk geen reden om iets niet te doen. En dat iemand je ergens het type voor vindt ook niet. Waar vind jij jezelf het type voor (behalve voor een leidinggevende positie die vast nog wel een keer komt, maar nu nog niet)?
Future Planet Studies? (als in, had je die gezien? Is bij de UvA. Niet als aanrader ofzo, ken het verder niet).quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:11 schreef P.F. het volgende:
[..]
Ik weet het niet zo goed.. Niet te commercieel, niet te abstract, niet te creatief, (maar die eerste wel een beetje) niet te beta, wel graag gamma. Statistiek en aardrijkskunde vind ik leuk. Planelogie klinkt ook leuk maar ben bang dat ik niet genoeg ruimtelijk inzicht heb. O ja ik ben ook wel een beetje een milieu hippy, ik zou het wel belangrijk vinden daar iets mee te doen, maar ik zag wel een soort opleiding maar die klonk weer niet echt ideologisch.
Hihi, stiekem besta je alleen maar uit spierquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
geloof me, ik ben geen bodybuilder van 130 kilo hahahahahahaha
(kleine toelichting: ik voel me fijner hier in slank, en heb het afgelopen half jaar een therapiegroep voor obesitas en eetstoornissen gevolgd 1 dag in de week. komend jaar doe ik dat verder op individuele basis en daarna misshcien een vervolggroep. ben qua gewicht niet veel opgeschoten, qua zelfkennis etc. wel. alleen momenteel is de motivatie 0,0...)
Ik ga even lezen!quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Future Planet Studies? (als in, had je die gezien? Is bij de UvA. Niet als aanrader ofzo, ken het verder niet).
het is na elf uur he? toch maar in een spoilertjequote:Op maandag 23 augustus 2010 23:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Kwak, je doet jezelf wel eer aan
Hoeveel kcal was een zaadlozing ook alweer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Ah die had je dus niet gezien. Welke opleiding had je dan gezien? (die niet ideologisch klonk)quote:
Behe!quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:07 schreef neen het volgende:
Nou ja je bent iig weer fanatiek aan het sporten toch.
Milieukunde aan de UUquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ah die had je dus niet gezien. Welke opleiding had je dan gezien? (die niet ideologisch klonk)
Ik ga maar eens slapen. Niet echt moe en eigenlijk zinloos om te proberen voor 1 dagje een ritme te krijgen, maargoed. En misschien is de ruis in mn oren ook wel weg als ik morgenochtend wakker word.
Een gemiddelde hoeveelheid sperma dat vrijkomt bij de ejaculatie van de man bedraagt 19 kCal... echter weegt dit niet op tegen de hoeveelheid calloriën die een persoon verbrand tijdens de seks!quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Kwak, je doet jezelf wel eer aan
Hoeveel kcal was een zaadlozing ook alweer?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het is na elf uur he? toch maar in een spoilertjeZeg is wel gezond he. Zo kom je aan je dagelijks benodigde eiwittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En waar blijven die dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:38 schreef horned_reaper het volgende:
En als klap op de vuurpijl raakt de man ook nog eens een hoop kankerverwekkende stoffen kwijt tijdens de zaadlozing!
Maar pas op, te is nooit goed.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:46 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Zeg is wel gezond he. Zo kom je aan je dagelijks benodigde eiwitten![]()
De man heeft ook nog eens een heel lief systeem bedacht voor de vrouwen.quote:
Ik wou al heel erg boos wordenquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:52 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
De man heeft ook nog eens een heel lief systeem bedacht voor de vrouwen.
De man heeft een klein kliertje vastzitten aan het begin van de urethra, deze klier zorgt voor de excretie van het voorvocht.
Dit voorvocht fungeert zowel als glijmiddel als een bacteriedodend afweermechanisme!
Het bevat tevens enzymen die zorgen voor de afbraak van schadelijke stoffen.
Wanneer het sperma eventueel in de vaginale gang wordt gespoten zullen deze kankerverwekkende stoffen in de slijmlaag blijven hangen aan de binnenzijde van de baarmoederwand.
Het vocht dat met de klier is meegekomen zal zorgen voor de volledige afbraak van deze stoffen.
Dat wat overblijft komt er vanzelf wel weer uit![]()
Het vormt dus geen enkel gevaar voor de vrouw uiteraard!
moesten de karbonades opquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:07 schreef Syrena het volgende:
O: Brinta. Halve bak, want ik zat nog zo vol van gister dat ik geen honger had![]()
T: Snee brood met gebraden karbonade
T: Snee brood met gebraden karbonade
L: Twee snee-en brood met gebraden karbonade, pasteitje (damn you, hotelschoolkantine)
T: App0l
T: Zes dropjes
T: Vijgenkoekje
D: Zak van die pasta+saus wat je in water moet doen en dan laten koken. 292 per portie, ik heb ze allebei op
niks aan het handje dusquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
Haha nee, tis gesneden vleeswaar. Lijkt wat op fricandeau.
^^quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pief, zou je niet gewoon een jaartje een time-out kunnen nemen? Reizen / werken / dingen op orde stellen? Zen enzo?
Ze doen dingen met sperma! Nuttige dingen en dan krijg je voorlichtingsfilms en daar wordt het eiwitrijke substatie een beetje rondgespoten op de ogen ofzo..quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:58 schreef loveli het volgende:LekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe ben je d'r uberhaupt achter gekomen? En wanneer weet je of het nog terug te draaien is?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Vreselijk irritant zeg!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:09 schreef shinydiscoball het volgende:
Waarom besluiten mijn buren altijd pas om middernacht dat ze bas gaan spelen met versterkers? En een soort middeleeuwse pingelmuziek. Echt, je kunt de klok erop gelijk zetten.Sommige mensen moeten gewoon werken?
O ik klink nu best oud.
Ivm evt herkenbaarheid haal ik dit zo weg.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:11 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
LekkerHoe ben je d'r uberhaupt achter gekomen? En wanneer weet je of het nog terug te draaien is?
Die mag je er na 3 jaar proberen uit te werken. Heb ik de tijd om daar in de buurt werk te vinden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:17 schreef neen het volgende:
Maar stel jij koopt dat huis, huurders hebben prbly een goed contract dus zijn er moeilijk uit te krijgen. Dan heb je dus misschien een huis maar nog geen andere plek om te wonen
Oja, dan kan het wel.quote:
fat chance.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:22 schreef _aurum_ het volgende:
Hopen dat dan iig die koop van die huurder misloopt, dan maak jij nog een kans
Waar wonen jij en je auto? Als het bij mij in de buurt is wil ik best ff kijken.quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:34 schreef neen het volgende:
En ach, mocht het niet lukken. Er kan altijd ineens iets nog mooiers verschijnen gewoon ogen open houden
Ik zou gaan hè
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Canada!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik kreeg net een telefoontje en het begon met +1
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik kreeg net een telefoontje en het begon met +1
Ja dat.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ehh, ja het verhaal van loveli is door alle karbonades niet meer te volgen, maar het was vast iets niet leuks.
Gewoon FOK!ken, da's ook een soort natuurlijke habitatquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vandaag rond 15.30u komen die mensen het interview opnemen. Ik begin nu een beetje zenuwachtig te worden![]()
Maarrrrr, dat komt vooral omdat ze me gezegd hebben dat ze me ook willen filmen in mijn natuurlijke habitat (bij wijze van spreken). Dan kunnen ze die beelden leuk door het interview heen monteren. En dat vind ik zoiets stoms![]()
Sowieso ben ik geen acteertalent, dus dat gaat er lekker natuurlijk uitzien. Als ik met de katten ga knuffelen, dan lijk ik net zo'n crazy old catwomanWat blijft er dan over? Ik die zit te gamen, te lezen, achter de pc zit te typen. Wat een spannend beeldmateriaal
Slankpagina ervoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon FOK!ken, da's ook een soort natuurlijke habitat!
Ik kan natuurlijk mijn dagelijkse rijtje websites met ze afgaan (fok >> cuteoverload >>todaysbigthing >>failblog >> itmademyday >>fmylife >>hyves >> facebook).quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:33 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon FOK!ken, da's ook een soort natuurlijke habitat!
Oh, echt? Voelde dat niet vreselijk onnatuurlijk? Ik moet er altijd zo om grinniken als ik het op tv ziequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Slankpagina ervoor.
Ik ben ook eens op teevee geweest (zoals de meesten van jullie wel weten inmiddels) en toen werd ik ook in m'n natuurlijke habitat gefilmd: op school, spelen met de hamster, dwarsfluit spelen
.
Oh ik moet even kwijt dat ik een geweldig katje heb. Hopelijk kan ze mee áls ik wegga
.
Wat spannendquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:37 schreef Viking84 het volgende:
Mail terug!.
Het gaat om 20 uren, per 31 aug en donderdag heb ik een eerste gesprek met de directeur!.
Cool!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:37 schreef Viking84 het volgende:
Mail terug!.
Het gaat om 20 uren, per 31 aug en donderdag heb ik een eerste gesprek met de directeur!.
Dat ga ik denk ook maar gewoon doen. Dieren eten geven, mijn eigen eten fixen, drinken pakken. We zullen wel zien, ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:43 schreef Tinkepink het volgende:voor vik
en coco, je kunt altijd een beetje in de keuken rommelen. Thee zetten, groente snijden enzo.
Jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, wauw, valt me nu pas op dat het al per 31-8 isWat snel
tof!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:37 schreef Viking84 het volgende:
Mail terug!.
Den Haagquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
waar is deze baan (heb gisteren niet breed bij kunnen lezen want geen internet)
Tis geen durrepquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:01 schreef motorbloempje het volgende:ga je ineens naar mijn geboortedorp verhuizen!
!
Ik blame PMS!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:41 schreef Tinkepink het volgende:voor PF. Dramaqueen
![]()
Dagplanning
o. havermout met water, suiker en kaneel
t. blokje roombrie
t. half 10: zelfgemaakte yoghurt met frambozen + snijbonensalade
l. boterhammen (2 of 3)
t. sperziebonen met dip + nectarine + halve komkommer
d. nog niet ingepland
de t's zijn onderling uitwisselbaar
Mag hij het weer doen of wil hij het weer doen, als ie de foto heeft gezien?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:38 schreef Razztwizzle het volgende:
Zo, dat was de laatste keer dat ik heb gestrekenheb m'n lief een foto gestuurd van het resultaat, en vanaf nu mag hij het weer doen. Ik strijk alleen als ik vakantie heb. Muha.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mag hij het weer doen of wil hij het weer doen, als ie de foto heeft gezien?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waarom krijg ik geen quote in een spoiler?Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:59 schreef Phaidra het volgende:
Oh ja, werkdingessen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waarom krijg ik geen quote in een spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:03 schreef conleche het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Tx en interesting!! Jouw onderzoeksonderwerp is ook erg interessant bij de weg.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:27 schreef Blurred86 het volgende:
Loveli, kan het verhaal niet echt meer volgen nu, maaris wel op zijn plaats geloof ik.. Ik hoorde gisteren dat ze bij mij op de afdeling een onderzoek op gaan zetten naar de invloed van fructose op het ontstaan van welvaartsziekten zoals obesitas en diabetes, toen moest ik wel even aan je denken!
![]()
Spoiler in een quote zettenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:59 schreef Phaidra het volgende:
Oh ja, werkdingessen:
En waarom krijg ik geen quote in een spoiler?
Ach ja, andersomquote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:06 schreef Chicolate het volgende:
Wat tof VikGa voor je duimen dat ze jou willen hebben!
PF, fijn dat je contact gehad hebt met het vriendje.
Loveli, de karbonades maken het inderdaad lastig, maar jij kan zo te zien ook wel een knuffel gebruiken. Hoop dat het toch nog goed komt met dat huis.
Nou, net wakker, maar eens ontbijten. En dan kamer opruimen (grond is niet meer zichtbaar), tas inpakken en achterstallige klusjes doen. Ik heb echt zó geen zin in om morgen weer weg te moeten.
Een rood jurkje (of een rood shirtje met broekje) en dan zelf een hart maken zoals van die kindervleugels (Of vleugels) van rood op je rug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en nog hartjes in je haar of zo
en een pijl en boogje in je hand![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:59 schreef Phaidra het volgende:
Oh ja, werkdingessen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waarom krijg ik geen quote in een spoiler?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Swietje: beterschaap! Eind van de week hoorde je het toch? Pfff!"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
ahw, dat is naar... heb je mogelijkheden om even wat te ontspannen? Wat tijd voor jezelf nemen, kopje thee idd/warm bad/dagje niks doen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:33 schreef Swietje het volgende:
Bluh. Ik heb heel erg buikpijn.En ik denk gewoon door spanningen en stress. Bah bah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Oh!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:02 schreef _Calimero_ het volgende:
psssttt kijk eens hier: http://dieren.marktplaats(...)oie-rode-kitten.html
Die mag ik ophalen (na de verhuizing), en ik ga vrijdag kijken![]()
O en ik heb foto's van mijn huisje! zal ze even uploaden
Wat lief!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:02 schreef _Calimero_ het volgende:
Vanmiddag weer 'n belangrijk gesprek voor m'n toekomst dus daar zit ik ook weer over in de stress.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:39 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ahw, dat is naar... heb je mogelijkheden om even wat te ontspannen? Wat tijd voor jezelf nemen, kopje thee idd/warm bad/dagje niks doen?
Mogelijk zouden deze beestjes ook in het asiel terecht komen of misschien zelfs met een steen in het water worden gegooid als ze niet wordn opgehaald. Dat is ook zielig.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Die mensen hebben gewoon 2 nestjes op MP![]()
Waarom ben je eigenlijk niet naar het asiel gegaan![]()
?
True.. Maar als je dit soort dingen stimuleert dan blijft het gebeuren... Het is zeker een schatje hoor!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mogelijk zouden deze beestjes ook in het asiel terecht komen of misschien zelfs met een steen in het water worden gegooid als ze niet wordn opgehaald. Dat is ook zielig.
En zinnelijk dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:08 schreef Viking84 het volgende:
@ Calimero: ontwormd en ontvlooid moet je wel met een korrel zout nemen, hoor.
quote:
Ja maar dan als er drie 9 weken zijn en twee 10 weken, dan lijkt het minder per ongeluk. (Dus 2! zwangere katten) Dat was het enige.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:11 schreef _Calimero_ het volgende:
vaak zijn dit nestjes van katten die per ongeluk zwanger zijn geworden en dan moeten die mensen er vanaf... en ja, ik wil perse een rode![]()
*gaat nu kabeltje zoeken voor foto's*
cutequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:02 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik ben het met je eens, maar wat wilde je eraan doen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
True.. Maar als je dit soort dingen stimuleert dan blijft het gebeuren... Het is zeker een schatje hoor!!
Hartvormige vleugels op mijn rug, goed idee! En dan nog even een rood shirt regelen bij de H&M en vind ik mijn outfit wel goed genoeg. En anders kan ik altijd nog als die mevrouw gaanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Een rood jurkje (of een rood shirtje met broekje) en dan zelf een hart maken zoals van die kindervleugels (Of vleugels) van rood op je rug.
en nog hartjes in je haar of zo
en een pijl en boogje in je hand
[ afbeelding ]
Koop van die rode kniewarmers of zo voor om je voetenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hartvormige vleugels op mijn rug, goed idee! En dan nog even een rood shirt regelen bij de H&M en vind ik mijn outfit wel goed genoeg. En anders kan ik altijd nog als die mevrouw gaan.
Heb je vandaag al gegeten? Ik krijg vaak een "raar" hoofd (bewustzijnsvernauwing bijvoorbeeld) als ik te weinig eet. Vermoeidheid doet hetzelfde.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een cutie!
Ik ga zo ff bellen met 't telefonisch spreekuur... m'n hoofd voel raar.
Ik had het gister ook al de hele dag. De rechterhelft van m'n gezicht voelt alsof er een tandartsverdoving bijna is uitgewerkt. Neem daarbij dat ik nog met regelmaat behoorlijk duizelig ben en een paar maanden geleden een aantal weken ook aan die kant een trillend ooglid heb gehad.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb je vandaag al gegeten? Ik krijg vaak een "raar" hoofd (bewustzijnsvernauwing bijvoorbeeld) als ik te weinig eet. Vermoeidheid doet hetzelfde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door _Calimero_ op 24-08-2010 12:39:43 ]I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie![]()
Wanneer komt ze (is het wel een 'ze'?) en heb je al een naam of moeten wij mee helpen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:19 schreef _Calimero_ het volgende:
Oh well, ik wilde gewoon graag een klein rood katje en vond marktplaats daar wel handig voor![]()
zal ik het hier volspammen met foto's (in een spoiler) of een apart topic maken (maar dan ben ik weer banger voor herkenning?)
.
Niet meer actief op Fok!![]()
Dan zeker even bellen ja. En SDB. NIets zeggen hoor tegen die mensen die je verdacht en die dat nieteens wisten. Dat doet meer kwaad dan goed.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik had het gister ook al de hele dag. De rechterhelft van m'n gezicht voelt alsof er een tandartsverdoving bijna is uitgewerkt. Neem daarbij dat ik nog met regelmaat behoorlijk duizelig ben en een paar maanden geleden een aantal weken ook aan die kant een trillend ooglid heb gehad.
Het zit me gewoon niet lekker.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Haha nee ik heb naar niemand geschreeuwd, ben alleen rustig naar de sportschool mevrouw gelopen. Ga vanaaf nog wel even zeggen dat het dus niet gestolen was, want ze was wel erg geschrokken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:23 schreef Razztwizzle het volgende:
Joh SDB, kan toch gebeuren! Zolang je geen enorme stennis hebt staan schoppen in de sportschool en niet iemand met een bouwlamp een derdegraads verhoor hebt afgenomen is er toch niets aan de hand.
![]()
Nee joh, tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan zeker even bellen ja. En SDB. NIets zeggen hoor tegen die mensen die je verdacht en die dat nieteens wisten. Dat doet meer kwaad dan goed.
![]()
Fijn dat je geld toch niet gestolen was! Ghehe maar goed idd dat je geen stennig hebt lopen trappen op de sportschool
XM klinktn iet lekker, inderdaad maar even bellen zometeen!
En voor de valentijnsoutfit. Wit jurkje met iets van vleugeltjes om en een pijl en boog met zo'n kokertje?![]()
dat klinkt niet lekker, XM!
EN SDB wat fijn dat je geld niet gestolen was
foto's staan in de toegevoegde spoilers!I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie![]()
Hahaha omg, kijk dit rode kitten dan, dat wordt later een monster:
http://link.marktplaats.nl/371512946
Hahaha en dit dan
http://link.marktplaats.nl/371514312Dat hoofd
![]()
![]()
wat zijn dit voor misbaksels
http://link.marktplaats.nl/371510661
http://link.marktplaats.nl/371506389
http://link.marktplaats.nl/371496253![]()
Die vind ik allebei supercutequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hahaha omg, kijk dit rode kitten dan, dat wordt later een monster:
http://link.marktplaats.nl/371512946
Hahaha en dit dan
http://link.marktplaats.nl/371514312Dat hoofd
![]()
![]()
![]()
Misbaksels? Supercute again! <3 <3quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
wat zijn dit voor misbaksels
http://link.marktplaats.nl/371510661
http://link.marktplaats.nl/371506389
http://link.marktplaats.nl/371496253
![]()
![]()
Cali, wat een schatje! <3quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:02 schreef _Calimero_ het volgende:
![]()
Heb je de juiste gelinkt? Want deze staat ook bij je linkje hierboven.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oooo
http://link.marktplaats.nl/371496253
7000 euro voor een kitten, lol!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |