abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85619252
Het vorige deel: < >

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_85619308
Wow, mocht ff duren, had niet door dat ik de laatste was! :o Dus onder grote stress, dalijk dubbelt iemand me, 1136 aangemaakt :p
pi_85619464
Precies op tijd voor een nieuw topic!

meteen even een lijstje en dan straks bijlezen..

O: havermout, banaan, lijnzaad
T: v. boterham met ham/yogonaise, cappuccino
L: dubbele v boterham kruidenroomkaas, cappuccino
T: perzik
T: v. boterham ham/yogonaise + 2 kokosbiscuitjes
T: heel klein restje magere kwark
D: zelfgemaakte spinaziegnocchi :9 met tomaten-groente-gehaktsaus

weet niet of ik nog een T neem straks, zit nu iig nog aardig vol van mijn D!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  maandag 23 augustus 2010 @ 19:31:15 #4
285303 xjoyce
Joyce photography
pi_85619596
Ik doe mee, Ben door een knieoperatie wat aangekomen en dat wil ik er graag weer af.
Ben me er heel erg van bewust dat ik nu te weinig eet! Vind het lastig om meer te eten voel me dan meteen niet goed in mijn vel zitten/vies etc.

O: Broodje met kaas
S: uurtje fitnes en knie oefeningen.
L 2 Broodjes kaas
D Tagiatellee met gehakt en groente.
Joyce
19jaar.
pi_85619797
Ik heb me een beetje verkeken op de hoeveelheid boontjes dus straks nog maar wat extra yoghurt erbij en eens onthouden hoeveel ik nou moet meenemen qua groente :D Die kleine meid van mij eet zoveel groente dat ik echt voor ruim 3 volwassenen moet inslaan!

Straks nog even Wiifitten :)
pi_85620044
:W

Ik kan niet op internet op mijn nieuwe werk :'( Nouja, misschien maar goed ook! :D

O: volkoren boterham sandwichspread, 2 volkoren crackers appelstroop
T: appel, volk. boterham coburger ham
L: volk. boterham smeerleverworst, kopje groentensoep, beker optimel
T: evergreen, boterham coburger ham
D: patatje met en een kroketje :@
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_85620172
Hoe was 't op je werk GB? :)
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  maandag 23 augustus 2010 @ 19:47:51 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85620391
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 19:41 schreef Goodbye het volgende:
:W

Ik kan niet op internet op mijn nieuwe werk :'(
Haha.
* Viking84 imagines gefrustreerde GB die achter haar bureautje álles probeert om op Fok! te komen :').
Niet meer actief op Fok!
pi_85620431
Geen internet op de werkplek :D kan dat nog tegenwoordig ;)
Hoe was je eerste dag?
pi_85620432
Ja, raar allemaal. Ik was toch meer gehecht aan mijn oude werk dan ik dacht :@ . Maar ondanks alles wel prima. Werk lijkt me leuk voor een paar maanden en er zitten ook wel aardige mensen, opzich.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_85620466
Nou, ik denk dat ik prima op Fok! zou kunnen komen. Maar het wordt allemaal goed in de gaten gehouden, dus daar ga ik het echt niet op wagen.
pi_85620469
En oh ja, nu heb ik nog maar 1 ' redelijk goede' bh over, nu mijn andere redelijk goede vandaag is gesneuveld, de beugel is eruit gaan steken. :'(
pi_85620481
Wat voor werk doe je Goodbye ?
pi_85620943
Stoofschotel was lekker (scheelt dat ik uitgehongerd was). Van sporten is ook niks terechtgekomen, dat wordt morgenaaf :Y

Straks naar de pleinbios, proberen niet te veel kou te lijden terwijl we film kijken :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_85621094
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 19:49 schreef horned_reaper het volgende:
Wat voor werk doe je Goodbye ?
HR medewerker :)
pi_85621270
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:02 schreef Goodbye het volgende:

[..]

HR medewerker :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof ^^
pi_85621364
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:06 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof ^^
_O- :D
pi_85621393
Wat een rotsituatie Swietje. Ik kan je eigenlijk ook alleen maar aanraden om toch nog eens met ze om de tafel te gaan voor een goed gesprek. Als ik op dit ene lijstje dat ik gezien heb af moet gaan eet je veel te weinig, zeker voor iemand die nog min of meer in de groei is. Maar zelfs al was dat niet zo, dan werken dergelijke opmerkingen alsnog enorm demotiverend. Ik snap dat ze het goed bedoelen maar het komt er wel rottig uit zo. -O-

h_r ook al zo'n lastige situatie. Hoe gaat het nu met je vriendin? Moeilijk om niet ook zo paranoïde met eten om te gaan als je het 24/7 om je heen hebt.

Oh en welkom allebei! *O*
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:10:39 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85621404
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:06 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

SPOILER
Tof ^^
:').
Niet meer actief op Fok!
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:10:58 #20
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85621421
-O- Wat eten jullie allemaal weinig. En ik ben zo bang dat jullie elkaar er mee gaan aansteken. Zo van: ''ik weet dat ik meer moet eten, maar zij eet nog minder, dus dan kan ik ook wel wat minder eten:'' -O-
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_85621499
Spaghetti and meatballs was meh. Ik mot geen ballen in mijn pastasaus. Gehakt hoort gewoon in minuscule rulgebakken deeltjes in elke hap te zitten. oO<
pi_85621532
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:10 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat een rotsituatie Swietje. Ik kan je eigenlijk ook alleen maar aanraden om toch nog eens met ze om de tafel te gaan voor een goed gesprek. Als ik op dit ene lijstje dat ik gezien heb af moet gaan eet je veel te weinig, zeker voor iemand die nog min of meer in de groei is. Maar zelfs al was dat niet zo, dan werken dergelijke opmerkingen alsnog enorm demotiverend. Ik snap dat ze het goed bedoelen maar het komt er wel rottig uit zo. -O-

h_r ook al zo'n lastige situatie. Hoe gaat het nu met je vriendin? Moeilijk om niet ook zo paranoïde met eten om te gaan als je het 24/7 om je heen hebt.

Oh en welkom allebei! *O*
Eigenlijk alleen maar slechter.
Maar ze vecht hard en doet goed haar best! Binnenkort zal ze voor het eerst serieus in behandeling gaan. Ik ben benieuwd wat die toekomst gaat brengen :)
pi_85621630
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:10 schreef Tinkepink het volgende:
-O- Wat eten jullie allemaal weinig. En ik ben zo bang dat jullie elkaar er mee gaan aansteken. Zo van: ''ik weet dat ik meer moet eten, maar zij eet nog minder, dus dan kan ik ook wel wat minder eten:'' -O-
Over mij hoef je je wat dat betreft geen zorgen te maken. Ik ben jaloers op al jullie lijstjes en doe ook echt mijn best om de hoeveelheden op te voeren. Dit geldt overigens niet voor de lijstjes van Uniek. Die eet als drie bootwerkers en ik krijg het al benauwd als ik die lijstjes lees. :%
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:16:54 #24
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85621689
Mijn daglijstje was trouwens een grote verbetering ten opzichte van de laatste weken.
o. boterham kaas en boterham jam
t.. 4 gehaktballetjes (klein)
l. 2 boterham met pindakaas
t. 250 gram salade, tomaten en dressing
t. nectarine + 1 scholiertje
d. 5 opscheplepels spinazie + opscheplepel volkorenpenne + stukje zachte geitenkaas + 3 vissticks

Morgen geen bladgroente. Ik dnek sperziebonen, brocolli en pastasalade.
pi_85621712
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:13 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

Eigenlijk alleen maar slechter.
Maar ze vecht hard en doet goed haar best! Binnenkort zal ze voor het eerst serieus in behandeling gaan. Ik ben benieuwd wat die toekomst gaat brengen :)
Klinkt goed. Ik hoop dat het helpt. ^O^
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:17:58 #26
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85621729
quote:
Ik hoop het niet! :o Gelukkig is er altijd nog de genoeg-eten-maffia :7 (Kwak en Uniekje om maar wat te noemen!)

Om de tendens weer om te gooien:

O: twee sneetjes met nutella
T: groot bio-knackebrot met zaden dinges met kaas
L: twee stevige volkoren-noten-rozijnen-bolletjes van de bio dinges :Y)
T: nog zo'n bolletje met kaas, glas cola
D: prei-schotel met kerrie en gehakt en aardappelschijfjes
S: Zumba

:Y)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_85621884
quote:
Vind je mijn lijstje weinig? :o Maar ik ben het wel met je eens dat hier steeds vaker super magere lijstjes voorbij komen. Vooral van nieuwelingen die nog niet genoeg ge- ~O> zijn.

Ik heb brinta gekocht voor morgenochtend O+
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:24:16 #28
236335 neen
schone schijn
pi_85622019
Oh ik ook ja? Had voor het avondeten nog wel wat honger dus evt. 's middags broodje extra ofzo.

O: Yoghurt met fruit
T: koffie
L: 4 volkoren brood, 2 gekookte eitjes
S: 5.5km lopen
T: water/koffie/appel
D: anderhalf bord spinazie, gekookte aardappels en een gehaktbal zo'n 300g spinazie gok ik? en dan de juiste verhouding met aardappels geen idee hoeveel)
T: koffie
het lijkt niet wat het is
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:25:42 #29
285303 xjoyce
Joyce photography
pi_85622085
die nog niet ge?;p
Nja lijstjes posten is op een ander forum verboden omdat het mensen op verkeerde gedachten kan brengen of ze stimuleert nog minder te eten ofzo. Ik merk ook wel dat ik me vergelijk met wat andere hier neerzetten.
Joyce
19jaar.
pi_85622110
Oh hai!
Ik heb vandaag naast mijn lijstje nog een stuk appelcake en een stuk gembertaart gegeten. Daarnaast staat er nu een stuk cheesecake op tafel. Al vrees ik dat dit niet onder genoeg-eten valt, maar onder veel-te vet-en-ongezond-doe!-normaal!-eten.

En volgens mij heb ik een beetje ruzie met mijn vriendje. Ik was geconcentreerd bezig met een opdracht voor werk, terwijl hij vertelde wat hij op zijn vrije middag allemaal in huis had gedaan en toen heb ik niet erg goed geluisterd en dus ook niet hardop gejuicht, en ik heb hem ook niet volop geprezen, en nu voelt hij zich niet gewaardeerd. Nou ja, ik vind hem heel lief, dus hij heeft eenzijdig ruzie met mij :)
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:26:25 #31
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_85622124
boh, ik heb ook slecht gegeten in de vakantie. Groenten schoten er vaak bij in, omdat het teveel regende om uitgebreid te koken, pasta met saus of rijst met saus was het meestal. 1 pan in de regen is genoeg..De laatste twee dagen in een hotel in oost-duitsland gezeten, waar het eten ook niet te eten was. Vandaag om af te leren nog pasta met saus uit potje, en morgen gaan we het weer goed aanpakken. Ontbijten met muesli en fruit! *O* *O*
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_85622213
Daar heb ik geen last van, van vergelijken. Ik kijk puur wat ik vind dat goed voor me is (excl. uitzonderings dagen :P)
De hometrainer staat klaar, nu nog van de bank af en mezelf omkleden! De literbak citroensapwater staat ook al klaar. Zoo lekker, citroenwater
pi_85622217
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 06:51 schreef _aurum_ het volgende:
Succes! Het gaat hier dusdanig los dat je zelfs met regenpak binnen 5 minuten nat bent :X
Toen stond ik mijn tentje in te pakken O+.

quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:01 schreef Chicolate het volgende:
Hoi. Terug van Lowlands. Was geweldig. Douche was ook fijn, ik ruik niet meer naar bier/zweet/modder/regen. Nu lekker in badjas mailtjes beantwoorden en bijlezen O+.
Ahum, ik ben op bed gaan liggen en lag meteen knock-out :'). Vannacht niet geslapen en zulks, was beetje moe. En heb spinazie gegeten :D (eerste groen in 5 dagen ofzo).

quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:13 schreef Noukjee het volgende:

[..]

TOF :D ben vorig jaar en dat jaar daarvoor geweest. Wilde dit jaar weer maar daar had ik geen geld meer voor, en het zou 2 dagen ná het festival Sziget zijn, dus ben toch maar niet gegaan. Denk niet dat ik dan levend terug zou komen van lowlands.
Maar hoe was het weer? En welke bands heb je gezien? :)
Heb echt zoveel gezien :P. Grote bands als QOTSA (eikels, zomaar een kwartier eerder stoppen als je de afsluiter bent is echt niet grappig ofzo. Flink gejoel dus :P), Serj Tankian met het Metropole orkest, Thing Things, Blood red shoes, Pendulum en The Specials. Maar ook dingen als Surfer blood, Ok go, Bloody beetroots, The soft pack etc. En nu vergeet ik er een heleboel.

Bla :* voor het nieuws over je oma. Sterkte ermee.

quote:
Op maandag 23 augustus 2010 16:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
SPOILER
Ah wat jammer dat het zo loopt -O- :*

Ik heb afgelopen weekend echt zo ongelooflijk veel gegeten :'). Eerste dag normale hoeveelheden, maar toen ben ik meteen de eerste twee concerten bijna flauwgevallen (eerste keer zelf naar buiten gelopen, tweede keer viel ik tegen iemand achter me aan toen het concert net begon, die heeft me meteen stevig beetgepakt en ondersteund in het naar buiten lopen O+ Echt zo lief) dus toen enorm veel gaan eten/drinken om het te voorkomen (werkte niet, uiteindelijk hielp het wel om mn astma medicijnen in te nemen). Maar ook veel gesprongen, dus ook wel wat verbrandt :P. Maar dan wel weer 2x avondeten overgeslagen ...

SPOILER
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:33:02 #34
236335 neen
schone schijn
pi_85622385
Heb je er nog wel gedouched? :') En was Charlie er ook weer? Althans, als buiten podium? Die was fijn O+ en toen weg :(
Welke camping eigenlijk :P

Ook niet een toegift van QOTSA dan? Ik ben vroeger :') weggelopen bij QOTSA wat een geschreeuw live :P maar herinner me ook nog wel Franz Ferdinand O+ die echt gewoon 2x ! een toegift kwamen geven. Dus een die altijd wordt gegeven en nog een extra O+

[ Bericht 37% gewijzigd door neen op 23-08-2010 20:39:13 ]
pi_85622405
Maar Chico, Josh Homme van QOTSA vind ik zo'n lekker ding dat ik het hem spontaan zou vergeven O+

Tof dat je het naar je zin hebt gehad!
pi_85622430
Ooh Chico, ik ben jaloers! Wil ook wel weer een keer naar LL O+.

Net Evy 4 gerend met lief, ging goed, kon haast opstijgen, zo hard waaide het!

Nu lekker eten, was vergeten gehaktballen te maken dus worden het IKEAballetjes met bloemkool :9.
pi_85622465
quote:
Mijn lijstje toch niet? daar mag trouwens nog een kop koffie met melk, 2 plakjes kaas, een plakje ham en een volkoren ham-kaas tosti met ketchup aan toegevoegd worden.. :') En eigenlijk zou ik nu nog wel wat lusten maar toch maar beter van niet denk ik!
pi_85622522
Ooooo ik moet allemaal belastingen betalen maar er staat niet bij waarvoor. En Het is totaal 500 euro of zo dus das best een hoop geld!
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:37:29 #39
236335 neen
schone schijn
pi_85622553
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ooooo ik moet allemaal belastingen betalen maar er staat niet bij waarvoor. En Het is totaal 500 euro of zo dus das best een hoop geld!
Heb je misschien teveel teruggekregen?
Wel veel geld ja :{
pi_85622586
Oja lijst:

O: yoghurt, sojavruchtensap
L: 3 volkorenboterhammen kipcurry salade
T:koffie, kaasbroodje
D: karbonade, aardappels, spinazie, bietjes met lepel mayo
T: groot stuk slagroomtaart
S: 5 km rennen
pi_85622613
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:37 schreef neen het volgende:

[..]

Heb je misschien teveel teruggekregen?
Wel veel geld ja :{
Het is van Amsterdam. 150 zoveel voor :') water en de andere 2 zijn 'gecombineerde' belasting. maar er staat niet bij WAT er gecombineerd is :')
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:40:14 #42
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85622669
Whooooopppppppp terug van RPM! En nu: mangiare *O*
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:40:20 #43
236335 neen
schone schijn
pi_85622677
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:38 schreef shinydiscoball het volgende:
Oja lijst:
kaasbroodje
lepel mayo
groot stuk slagroomtaart
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Het is van Amsterdam. 150 zoveel voor :') water en de andere 2 zijn 'gecombineerde' belasting. maar er staat niet bij WAT er gecombineerd is :')
Alle gemeentezooi zit bij mij bij m'n huur in, bij jou niet dan?
pi_85622715
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:33 schreef neen het volgende:
Heb je er nog wel gedouched? :') En was Charlie er ook weer? Althans, als buiten podium? Die was fijn O+ en toen weg :(
Welke camping eigenlijk :P
No way, echt niet gedoucht. Dan ben je schoon, je kleren vies, je muntje weg en het volgende concert komt er toch wel weer een bierregen waardoor je weer vies bent :P. Ik geloof wel dat we stonken, arme ns mensen. Je trein vol met stinkende mensen, die ook nog eens drijfnat zijn van de regen en zoveel bagage meehebben dat je hele trein vol zit, en die bagage laat overal natte sporen achter. Camping 3, voorin op de camping. Lekker dichtbij. En Charlie was er ook weer ja! Geluid was daar niet altijd even goed, maar stonden wel leuke kleine bandjes ja. Lima is ook zo'n open podium.

@SDB: Ik ben lekker buiten in het gras gaan liggen (brrr stinkgras modder en bier, maar je moet toch wat als je niet meer kan staan van de rugpijn) dus heb hem niet gezien :P. Maar vond ze beetje matig, bijna alleen maar hits spelen en op het album komen de gitaren veel beter uit. Vond het nu soms een grote herrie met veel teveel bas waarin ik niet eens meer herkende naar welk nummer ik aan het luisteren was :'). Maar anderen vonden het helemaal geweldig, die stonden voorin enzo.
pi_85622758
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Vraag teruggave aan! Je inkomsten zijn laag, best kans dat je dan alsnog niet hoeft te betalen. Dat staat ook op de kaart die je van het water gekregen hebt? Maar gek, mijn waterbelasting is maar 50 ofzo per jaar?
pi_85622762
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:40 schreef neen het volgende:

[..]

[..]

Ja dacht ik ook :') Dit is bijna nog een keer huur!!!!!
pi_85622804
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:40 schreef neen het volgende:

[..]

[..]

Whatever :+
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:44:01 #48
236335 neen
schone schijn
pi_85622823
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja dacht ik ook :') Dit is bijna nog een keer huur!!!!!
Kan ook een foutje van de gemeente zijn misschien? Even bellen naar die lui, duurt wel heel lang het zijn natuurlijk ambtenaren, tjezus!
pi_85622832
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:42 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Vraag teruggave aan! Je inkomsten zijn laag, best kans dat je dan alsnog niet hoeft te betalen. Dat staat ook op de kaart die je van het water gekregen hebt? Maar gek, mijn waterbelasting is maar 50 ofzo per jaar?
Eerst betalen en dan terug vragen? Ik moet alleen wel een deel vandaag betalen, ik kijk nooit in m'n brievenbus omdat ik alle post naar m'n ouders laat sturen en de laatste tijd sowieso niet echt thuis was :o Whoops.
pi_85622854
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:41 schreef Chicolate het volgende:

[..]

No way, echt niet gedoucht. Dan ben je schoon, je kleren vies, je muntje weg en het volgende concert komt er toch wel weer een bierregen waardoor je weer vies bent :P. Ik geloof wel dat we stonken, arme ns mensen. Je trein vol met stinkende mensen, die ook nog eens drijfnat zijn van de regen en zoveel bagage meehebben dat je hele trein vol zit, en die bagage laat overal natte sporen achter. Camping 3, voorin op de camping. Lekker dichtbij. En Charlie was er ook weer ja! Geluid was daar niet altijd even goed, maar stonden wel leuke kleine bandjes ja. Lima is ook zo'n open podium.

@SDB: Ik ben lekker buiten in het gras gaan liggen (brrr stinkgras modder en bier, maar je moet toch wat als je niet meer kan staan van de rugpijn) dus heb hem niet gezien :P. Maar vond ze beetje matig, bijna alleen maar hits spelen en op het album komen de gitaren veel beter uit. Vond het nu soms een grote herrie met veel teveel bas waarin ik niet eens meer herkende naar welk nummer ik aan het luisteren was :'). Maar anderen vonden het helemaal geweldig, die stonden voorin enzo.
Oh ik ken alleen Nobody Knows hoor dus mag niks zeggen :P
pi_85622873
oh ik ga weer eens breiproject beginnen O+
normaal vat ik dit plan altijd in de winter op als het sneeuwt en koud is, maar dan is mijn mooie muts/sjaal in de zomer nog niet af en dan geef ik het op :') Als ik nu begin is het hopelijk af als het koud is! nu alleen nog even een leuk project uitzoeken op ravelry :7
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:45:40 #52
236335 neen
schone schijn
pi_85622898
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Eerst betalen en dan terug vragen? Ik moet alleen wel een deel vandaag betalen, ik kijk nooit in m'n brievenbus omdat ik alle post naar m'n ouders laat sturen en de laatste tijd sowieso niet echt thuis was :o Whoops.
Dagje later maakt niet zoveel uit :') morgen even bellen zou ik doen :Y

O, als Swietje post moet ik altijd aan dit liedje denken :@ leuk refrein wel!
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:43 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Whatever :+
Wel gelopen ^O^
Bevalt het vacusteppen nog?
pi_85622930
quote:

[..]

In Eindhoven krijg je als je kwijtschelding vraagt van gemeentelijke belastingen ook uitstel van betaling, dus dan hoef je het iig niet voor te schieten.. misschien in Amsterdam ook?
pi_85623053
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:21 schreef Goodbye het volgende:
Maar ik ben het wel met je eens dat hier steeds vaker super magere lijstjes voorbij komen. Vooral van nieuwelingen die nog niet genoeg ge- ~O> zijn.
Val ik daar ook onder? :)

O: 2 gekookte eieren
T: bakje activia ananas
T: gekookt ei
L: 2 kh arme sneen brood met kalkoenfilet
T: handje ongezouten cashews
T:Bakje druiven
D: Sperziebonen met kipfilet
T: blokje pure chocola en bakje koffie
pi_85623220
hoi!
xjoycex: meer eten!

Verder bijlezen doe ik als mn internet 't weer doet.. ;(

Listje:

O:schaaltje avocado (halve) met twee ei en een tomaat
T:banaan
L: couscoussalade
T:appel en sinaasappel
S: Uur spinnen
D: flinke portie lasagne
T: wat yoghurt

:9 spinnen was ook heerlijk!
Ja doei.
pi_85623251
quote:

[..]

Ik heb gewoon die antwoordkaart ingevuld en opgestuurd. Maar lees even wat er op die kaart staat! Daar staat vast wel of je het moet voorschieten of niet en hoe je ervoor kan zorgen dat je niet hoeft te betalen.
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:56:44 #57
331 Merel
Be here now.
pi_85623327
Aan mijn lijstje mag 400g cherrytomaatjes toegevoegd worden :9 En een rood wijntje zo. En dan vroeg slapen!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_85623764
O: Brinta. Halve bak, want ik zat nog zo vol van gister dat ik geen honger had :o
T: Snee brood met gebraden karbonade
L: Twee snee-en brood met gebraden karbonade, pasteitje (damn you, hotelschoolkantine }:| )
T: App0l
T: Zes dropjes
T: Vijgenkoekje
D: Zak van die pasta+saus wat je in water moet doen en dan laten koken. 292 per portie, ik heb ze allebei op :9
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_85624528
Als iemand het heeft over een snee brood met gebraden karbonade denk ik aan dit:

SPOILER
Maar dat zal het wel niet zijn :+
pi_85625272
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:27 schreef horned_reaper het volgende:
Als iemand het heeft over een snee brood met gebraden karbonade denk ik aan dit:

SPOILER
Maar dat zal het wel niet zijn :+
Haha nee, tis gesneden vleeswaar. Lijkt wat op fricandeau.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 23 augustus 2010 @ 21:59:29 #61
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85625945
Eet nu nog een halve tomaat, trosje druiven, 2 augurkjes, stukje leverworst, gekookt ei omwikkeld met gerookte paard.

Voeg iedereen wel leuk toe aan feestboek maar geen idee wie wie is :P
SPOILER
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_85626091
ik ben MM! aangenaam :+

en ik heb inmiddels al 3 rijen van mijn nieuwe sjaal gebreid 8-) (na 4x opnieuw begonnen te zijn want verkeerd geteld en steken laten vallen }:| )
pi_85626118
oh en LJ is razz, als we het tenminste over dezelfde LJ hebben :7
pi_85626122
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:59 schreef uniekhoorn het volgende:
omwikkeld met gerookte paard.
;( }:| :P
pi_85626131
nu ga ik weer breien oO<
pi_85626152
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:45 schreef neen het volgende:

[..]

Dagje later maakt niet zoveel uit :') morgen even bellen zou ik doen :Y

O, als Swietje post moet ik altijd aan dit liedje denken :@ leuk refrein wel!
[..]

Wel gelopen ^O^
Bevalt het vacusteppen nog?
Ja en mijn broeken zitten vet los. Mensen lachen me uit maar wie het laatst lacht lacht het best.
:6

Er is trouwens net fucking 70 euro uit mn portemenee gestolen. Het kunnen maar een paar mensen zijn maar ze hebben geen camera's. Ik zie ervast uit alsof ik genoeg geld heb. Ik heb er twee dagen heel hard voor gewerkt. Ik haat haat haat mensen.
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:04:30 #67
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85626165
Jah? owwww wat leuk! :D
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_85626294
Bij mijn lijstje mogen nog twee digistive biscuitjes met chocolade en een paar dropjes. :9

Ik ben er echt helemaal niet bij met mijn hoofd vandaag dus ik ga zo lekker naar bed. :z
pi_85626333
Zo dan!
Eerst 10 km redelijk hard gefietst en gezweet, toen even km uitgefietst en toen bedacht ik me dat het misschien wel een idee zou zijn om mn grote licht (aangezien mn normale licht het niet doet) te verstellen tot naar beneden schijnen, zodat niemand last heeft van mn grote licht en ik toch licht heb :D
Dus ik naar mn auto, kun je mijn licht dus niet verstellen, zo oud is mijn auto.
Dus ik ijzerdraad halen, mn licht los maken, naar beneden half klemmen en toen met ijzerdraad verder geklemd. Yay! Profisorisch automonteuren is cool! Tot ik mn auto naar achteren reed en mn licht omhoog scheen, doordat het glas ervoor weerspiegelde. Ik losmaken, andersom proberen, dus naar boven schijnen in de hoop dat het naar beneden weerspiegeld! Yay! Vast! Maar nee, het werkte niet andersom ...
Kortom alles weer losgehaald en vastgezet zoals het hoort. Dus nog steeds geen licht, hele vieze handen (inmiddels weer schoon) en 3 kwartier verder :+
pi_85626351
Kut shiny!!!!
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:07:49 #71
236335 neen
schone schijn
pi_85626356
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:04 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Ja en mijn broeken zitten vet los. Mensen lachen me uit maar wie het laatst lacht lacht het best.
:6

Er is trouwens net fucking 70 euro uit mn portemenee gestolen. Het kunnen maar een paar mensen zijn maar ze hebben geen camera's. Ik zie ervast uit alsof ik genoeg geld heb. Ik heb er twee dagen heel hard voor gewerkt. Ik haat haat haat mensen.
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Jah? owwww wat leuk! :D
:')

Mijn broeken zitten vet strak, iedereen lacht me uit en terecht. Goed bezig jij, balen van die 70 euro zeg :o op je werk ofzo?
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:12:07 #72
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85626614
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:07 schreef neen het volgende:

[..]

[..]

Mijn broeken zitten vet strak, iedereen lacht me uit en terecht. Goed bezig jij, balen van die 70 euro zeg :o op je werk ofzo?
Neen!
Ja, zo gemeen ben ik wel :o

Kom nou, mijn internet werkt de helft van de tijd niet :(

Bad Neen, very bad Neen :6
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:14:10 #73
236335 neen
schone schijn
pi_85626726
Afgelopen weekend was ik met wat familie en oma natuurlijk naar een herdenking, erna was er eten (hoort erbij en lekker!) dus toen we daar op moesten wachten maar wat hapjes gekocht. Want ja, waarmee kun je de tijd nou beter doden dan met eten?
Vandaar dus, volgende week weer school = regelmaat en morgen weer lekker Indisch eten.
pi_85626817
Ja heel kut. Nee op mijn werk hebben ze duizenden camera's :')
Was in de kleedkamer van sportschool. Ik had even mijn tas neergezet en ging wat drinken halen/naar wc enz. Kwam terug, zet tas in kluis. Ben klaar, had wel een vreemd gevoel, maar ik zag mn portomenee nog zitten. Keek toch even en ja hoor, geld weg. Er stond 1 vrouw in de kleedkamer en ik zag erna wel jongens naar hun kleedkamer gaan maar ze lopen natuurlijk wel het risico gesnapt te worden als ze de dames kleedkamer binnengaandus weet niet.
pi_85626830
Ik ben gewoon misselijk en licht in mijn hoofd van de spanning.
pi_85626871
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:12 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Neen!
Ja, zo gemeen ben ik wel :o

Kom nou, mijn internet werkt de helft van de tijd niet :(

Bad Neen, very bad Neen :6
Hehe dat begreep ik wel hoor :p
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:17:20 #77
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85626881
Das mooi balen Shiny!!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85626966
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:16 schreef P.F. het volgende:
Aaaw vanwege dat geld?

*hug*
pi_85626997
Vandaag voelt al niet meer als het einde van de wereld dus dat is al een begin :7
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:20:02 #80
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85627021
Shiny.. echt klote!!

PF, maak me zo'n zorgen om jou... de depressie druipt van elke post af, dat vind ik zo erg...
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:20:27 #81
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_85627046
balen zeg, shiney!

Ik zie net wat fotos terug van een weekend met de moeder van de duutser, en k ben behoorlijk met mezelf geconfronteerd. Zelfs in kleding waarvan ik dacht dat die flatterend was, valt het flink tegen.Ook omdat iedereen aan die kant flink dun is, maar toch... Ik trek de riem dus maar eens flink aan! Morgen weer een lijstje!
pi_85627061
Even een prachtige dans en prachtig stukje muziek voor jullie om weer tot rust te komen! :)

maandag 23 augustus 2010 @ 22:22:47 #83
236335 neen
schone schijn
pi_85627160
Verveel je je ook wat pf of niet? Dan denk je (ik/men/weetikveel) teveel aan stomme ipv leuke dingen.
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:22:53 #84
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85627163
Zucht, word verdrietig van al die verdrietige mensjes hier :{
pi_85627194
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:20 schreef AKnynke het volgende:
balen zeg, shiney!

Ik zie net wat fotos terug van een weekend met de moeder van de duutser, en k ben behoorlijk met mezelf geconfronteerd. Zelfs in kleding waarvan ik dacht dat die flatterend was, valt het flink tegen.Ook omdat iedereen aan die kant flink dun is, maar toch... Ik trek de riem dus maar eens flink aan! Morgen weer een lijstje!
Ik herken dat, dan voel je je helemaal leuk! En dan kijk je terug en wil je de kleren nooit meer aan laat staan het huis nog uit ...
PF :'( weni wat er exact aan de hand is, omdat ik op de een of andere manier de helft mis, omdat mn hoofd weer overloopt van werken en info onthouden .. maar toch sterkte!
Shiny, kut zeg! Wijze les weer, helaas rot geleerd :{
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:23:56 #86
236335 neen
schone schijn
pi_85627216
Schop @ mijn oversized ass bitte.

2 rivella en 2 handjes light chips, chips? Waarom?
pi_85627253
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:18 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Aaaw vanwege dat geld?

*hug*
O nee daar maak ik mij niet druk om. Zou ik wel moeten doen :')

Ondanks alle afleiding kijk ik om de 2 minuten teleurgesteld in mijn email.

Dus ik was net naar mijn kamer gegaan en ga nu maar weer terug naar mijn ouder, geen zin om alleen te zijn. Broertje heeft sleutel, mijn fiets & een feest dus hij vermaakt zich wel.

Het is ook niet goed wat ik nu voel, maar dat wordt versterkt door een falende opleiding, thuis-, woon-, sport- en sociale situatie.

Ik ben gewoon een beetje bang voor de toekomst.
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:24:45 #88
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85627260
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:20 schreef AKnynke het volgende:
balen zeg, shiney!

Aww! 't Valt heus wel mee! :Y Ze zijn ook vast niet allemaal zo lang als jij bent!
pi_85627271
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Shiny.. echt klote!!

PF, maak me zo'n zorgen om jou... de depressie druipt van elke post af, dat vind ik zo erg...
Ja wel een beetje eens...je was altijd best vrolijk en nu niet echt (wat ik me allemaal kan voorstellen)..

Ik wil je ook steeds een dikke knuffel geven.

Hoop niet dat je het vervelend vind dat ik het zeg! En ik denk niet dat je het doet maar je kunt altijd je ei kwijt, PM'en, bellen, whatever :*
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:27:08 #90
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85627371
Pief, zou je niet gewoon een jaartje een time-out kunnen nemen? Reizen / werken / dingen op orde stellen? Zen enzo?
pi_85627507
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:23 schreef neen het volgende:
Schop @ mijn oversized ass bitte.

2 rivella en 2 handjes light chips, chips? Waarom?
*schopt heel hard*

Maar jij ook een stuk gelopen, props! En volgens mij valt het met je oversized ass erg mee.
pi_85627606
Ik eet nog even een blikje tonijn leeg en zo broodjes smeren en op bed
pi_85627616
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:22 schreef neen het volgende:
Verveel je je ook wat pf of niet? Dan denk je (ik/men/weetikveel) teveel aan stomme ipv leuke dingen.
Nou ik vond deze week alles niet leuk. Vandaag vond ik alles neutraal. Das al beter.

En ik weet uit ervaring dat ik mij heel eenzaam ga voelen als ik alleen op mijn kamer ga zitten dus ik ga nu naar mijn ouders en hoop dat ze nog wakker zijn.

Ga morgen vroeg terug, naar de studieadviseur. Maar stiekem durf ik niet, bang om afgewezen te worden.

Nu morgen ook nog even mijn puisterige hoofd vereeuwigen in mijn paspoort :P!!! Alleen moet ik dan wel geld lenen - maar dan kan ik weer werken dus dat scheelt (ben al aangenomen, moet alleen nog een kopie van een geldig paspoort op sturen en die heb ik niet meer sinds juni, duur ding :'))

Eh en ik zou graag willen zeilen/roeien/tennissen/kickboksen. Alles 1x per week en zeilen minder.. Kijken of dat financieel haalbaar is. Nu ga ik veel naar feesten en dan drink ik heel veel en van drinken word ij een beetje raar. Ik ga nog wel naar de borrel, maar dan verzin ik wel dat ik vroeg naar huis moet wegens college oid :+

Dat is nu een beetje mijn plan, voel mij al maanden/langer niet happy, dit was de druppel denk ik.
pi_85627658
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:29 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

*schopt heel hard*

Maar jij ook een stuk gelopen, props! En volgens mij valt het met je oversized ass erg mee.
Volgens mij valt het met die van jou ook zeer mee ;) Anders zat je per definitie al niet in dit topic.

Probeer eens wat meer te kijken naar de mensen die allemaal echt stevig zijn! .... dat zijn er zo vreselijk veel meer. Altijd maar streven naar perfectie zal altijd uitlopen op een never ending story....
:*

En dat bedoelde ik voor meerdere users in dit topic :)
pi_85627694
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pief, zou je niet gewoon een jaartje een time-out kunnen nemen? Reizen / werken / dingen op orde stellen? Zen enzo?
Ik weet niet, reizen voelt als vluchten :@
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:35:12 #96
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85627698
Neen ik vind je lief!
Gewoon omdat ik dat vind... :*
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:36:42 #97
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85627764
Ook ik wou dat ik je advies kon geven PF, maar dat kan ik niet -O- Je moet hier helemaal zelf doorheen ben ik bang. Al weet ik zeker dat alles op zijn pootjes terecht komt. Zodra je weet wat jij wilt en wat bij je past.
Tot die tijd :*

En voor wat betreft de weinig eters: ik ga geen namen noemen, maar het is eigenlijk vooral een deel van de nieuwelingen. XM eet tegenwoordig (lees vandaag) keurig O+ En de rest is al helemaal doorgedrild.
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:38:29 #98
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85627833
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:35 schreef P.F. het volgende:

[..]

Ik weet niet, reizen voelt als vluchten :@
Is het niet. Je kunt namelijk niet voor jezelf weglopen. Jij blijft hetzelfde, de situatie verandert. En juist als je niet weet welke kant je op wilt kan dat heel verhelderend werken.
pi_85627868
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:34 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

Volgens mij valt het met die van jou ook zeer mee ;) Anders zat je per definitie al niet in dit topic.

Probeer eens wat meer te kijken naar de mensen die allemaal echt stevig zijn! .... dat zijn er zo vreselijk veel meer. Altijd maar streven naar perfectie zal altijd uitlopen op een never ending story....
Hadde gij dit tegen mij?
Ik vind mijn ass ook niet oversized heur! Alhoewel, klein issie ook niet :+
pi_85627877
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:16 schreef P.F. het volgende:
awh meis! :* -O-

bleuh!
Ja doei.
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:41:22 #101
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85627950
Heb net trouwens havermout met water gegeten. Was wel lekker, maar met melk vind ik het lekkerder. Met water heeft het suiker nodig, terwijl havermout met melk al zoet is vanzichzelf O+ (ben dol op warme havermout met melk)
pi_85627951
Oke definitieve lijst van vandaag:

O: banaan
T: broodje chocopasta
L: broodje kipfilet, 2 forelfilet, kiwi en kipbouillon
T: broodje kipfilet
D: aardappel, boerensalade en 2 hamburgers
S: 10 km fietsen
T: blikje tonijn

Plan voor morgen

O1: banaan
O2: broodje chocopasta (pindakaas mag ni meer :S ivm allergisch kind)
T: kruidkoek
L: broodje kipfilet, kipbouillon, aardbeienkwark en kiwi
T: broodje kipfilet
D: iets met boontjes
S: minimaal 10 km fietsen
T: iets
pi_85628003
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:53 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!
xjoycex: meer eten!

Verder bijlezen doe ik als mn internet 't weer doet.. ;(

Listje:

O:schaaltje avocado (halve) met twee ei en een tomaat
L: couscoussalade
T:appel en sinaasappel
S: Uur spinnen
D: flinke portie lasagne
T: wat yoghurt wat druifjes

:9 spinnen was ook heerlijk!
internet doet 't weer. Hele avond heeft 't er uit gelegen ;(

wel lekker op de bank tv gekeken, avondeten gegeten en druifjes gesnoept

Morgen eerste dag werken via dat freelancebureau! Ben zeer benieuwd! :o :@ En weer sporten, misschien hardlopen. Heb echt weer zin, motivatie, etc. O+ zó fijn! Was ook helemaal zen na 't spinnen vanavond, al was ik wel echt doodop en had ik honger erna.. :P
Ja doei.
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:43:02 #104
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85628031
PF, wat Tink zegt.
Maar als je in de knoop zit met jezelf is het moeilijk om daar uit te komen, daarom is weg gaan juist wel goed.

Ja, zoveel slechte lijstjes daar is niet tegen op te posten... :@
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:43:34 #105
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85628061
Je klinkt een stuk blijer dan een paar weken geleden mo. Fijn.
pi_85628062
wat is er mis met mijn lijstje ;(
Ja doei.
pi_85628083
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
wat is er mis met mijn lijstje ;(
vind de mijne eigenlijk ook wel aardig representatief (helemaal na de laatste 3 weken) ben weer blij ermee :D
pi_85628089
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:38 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Is het niet. Je kunt namelijk niet voor jezelf weglopen. Jij blijft hetzelfde, de situatie verandert. En juist als je niet weet welke kant je op wilt kan dat heel verhelderend werken.
Ik vind mijzelf wel een leuk gezelschap, maar dan zie ik het niet zitten om alleen dingen te doen ivm opdringerig gezelschap. Hoewel, kwam een meisje tegen in de bus, klikte vet goed (studie praat, vriendjes praat, zij deed culturele antropologie en vond mij wel een type voor sociologie :+) Dus er zijn idd genoeg prima mensen.
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:44:24 #109
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85628092
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:43 schreef uniekhoorn het volgende:

Ja, zoveel slechte lijstjes daar is niet tegen op te posten... :@
:o Ook gij, brutus?
pi_85628115
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:43 schreef Tinkepink het volgende:
Ja, het gaat lekker(der) :) vooral nu ik weer sport. Voel me minder benauwd over wat ik eet omdat ik nu ook gewoon weer echt beweeg en het dus écht wel kan hebben dan :)

en het nieuwe collegejaar staat voor de deur, de afronding van 't bestuursjaar.. ik denk dat 2010 - 2011 een goed jaar gaat worden.. vooral als ik er een goede baan op na houdt, want dat is wel een belangrijke factor: geld :')
Ja doei.
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:45:10 #111
236335 neen
schone schijn
pi_85628129
Studieadviseur enzo pf, goed bezig! Hopelijk heb je er ook nog wat aan.

quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:43 schreef Tinkepink het volgende:
Idd! Schon!
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:45:23 #112
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85628138
j.t. nog wat groente en een stukje fruit en dan is het zo slecht nog niet :)

Mo! niet aangesproken voelen :o
Dit wordt jou jaar! Afgesproken! *O*
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:46:55 #113
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85628206
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:44 schreef P.F. het volgende:

[..]

Ik vind mijzelf wel een leuk gezelschap, maar dan zie ik het niet zitten om alleen dingen te doen ivm opdringerig gezelschap. Hoewel, kwam een meisje tegen in de bus, klikte vet goed (studie praat, vriendjes praat, zij deed culturele antropologie en vond mij wel een type voor sociologie :+) Dus er zijn idd genoeg prima mensen.
Eventueel opdringerig gezelschap is natuurlijk geen reden om iets niet te doen. En dat iemand je ergens het type voor vindt ook niet. Waar vind jij jezelf het type voor (behalve voor een leidinggevende positie die vast nog wel een keer komt, maar nu nog niet)?
pi_85628305
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:45 schreef uniekhoorn het volgende:
j.t. nog wat groente en een stukje fruit en dan is het zo slecht nog niet :)

Mo! niet aangesproken voelen :o
Dit wordt jou jaar! Afgesproken! *O*
misschien wel een idee om morgen een paprika mee te nemen voor extra bij de lunch ... mmm :) ik ga nu echt ... moet weer vroeg op! Auto warm laten lopen :') water wat erin zit verdampen enzo ... en dan schokkend de weg op en dat om 7.00 :s) tot morgen :W
pi_85628578
Iedereen die het kan gebruiken (of niet) voor jullie een dikke :*
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:55:39 #116
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85628609
Zo, bedtijd. Morgen weer om 6 uur op :{
pi_85628763
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:34 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

En dat bedoelde ik voor meerdere users in dit topic :)
vergis je niet, ik heb een bmi van 40 en loop hier gewoon illegaal rond ;)
Kwak
pi_85628782
jullie zijn lief! O+ :*

net weer een shitload aan O+ boeken O+ besteld. Kreeg vanmiddag weer een boekenlijst ;) dus heb meteen wat bestelling geplaatst nu 't internet het weer doet. Hoop dat ze deze week ergens bezorgd worden; kan ik beginnen met lezen! :o

Truste dames, kusjes en knuffels voor iedereen die verdwietig is én/of gewoon lief is O+ :*
Ja doei.
pi_85628787
oh en ik eet nog steeds kut... maar ik voel me wel gelukkig :@
Kwak
pi_85628797
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:45 schreef neen het volgende:
Studieadviseur enzo pf, goed bezig! Hopelijk heb je er ook nog wat aan.
[..]

Idd! Schon!
Ja van de dokter mocht ik kiezen, studie adviseur of studentenpsycholoog! Ook een stap om daar heen te gaan :7
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:00:11 #121
285303 xjoyce
Joyce photography
pi_85628807
wow das vroeg haha ^^

dat was voor tinkepink menn wat gaat dat hier snel..
Joyce
19jaar.
pi_85628856
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:59 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

vergis je niet, ik heb een bmi van 40 en loop hier gewoon illegaal rond ;)
;)
SPOILER
Ik heb BMI altijd een beetje een rare benadering gevonden. Deze benaderingen kunnen in mijn ogen veel beter aan de hand van vetpercentages worden gedaan.

Een bodybuilder van 130 kilo kan geen grammetje vet op zijn lichaam hebben.... maar de bmi meter zal hem zeggen dat hij zwaar overgewicht heeft! :?
pi_85628908
Liever gelukkig en kut eten dan andersom hoor Kwak! :)

Tink, sweet dreams :z

Ik hoop zo dat m'n inschrijving voor m'n nieuwe opleiding op tijd geregeld is. Iemand enig idee hoelang dat gemiddeld duurt? :')
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:03:45 #124
236335 neen
schone schijn
pi_85628950
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:59 schreef P.F. het volgende:

[..]

Ja van de dokter mocht ik kiezen, studie adviseur of studentenpsycholoog! Ook een stap om daar heen te gaan :7
Ik ben 2jaar terug bij zoiets geweest (niet van een school zelf) en achteraf heeft me dat wel geholpen ^O^
pi_85628962
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:01 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

;)
SPOILER
Ik heb BMI altijd een beetje een rare benadering gevonden. Deze benaderingen kunnen in mijn ogen veel beter aan de hand van vetpercentages worden gedaan.

Een bodybuilder van 130 kilo kan geen grammetje vet op zijn lichaam hebben.... maar de bmi meter zal hem zeggen dat hij zwaar overgewicht heeft! :?
geloof me, ik ben geen bodybuilder van 130 kilo hahahahahahaha

(kleine toelichting: ik voel me fijner hier in slank, en heb het afgelopen half jaar een therapiegroep voor obesitas en eetstoornissen gevolgd 1 dag in de week. komend jaar doe ik dat verder op individuele basis en daarna misshcien een vervolggroep. ben qua gewicht niet veel opgeschoten, qua zelfkennis etc. wel. alleen momenteel is de motivatie 0,0...)
Kwak
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:07:13 #126
236335 neen
schone schijn
pi_85629094
Nou ja je bent iig weer fanatiek aan het sporten toch.
pi_85629157
Ooh, neen! Leuk liedje had je opgezocht bij mijn naam :P
pi_85629294
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:46 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Eventueel opdringerig gezelschap is natuurlijk geen reden om iets niet te doen. En dat iemand je ergens het type voor vindt ook niet. Waar vind jij jezelf het type voor (behalve voor een leidinggevende positie die vast nog wel een keer komt, maar nu nog niet)?
Ik weet het niet zo goed.. Niet te commercieel, niet te abstract, niet te creatief, (maar die eerste wel een beetje) niet te beta, wel graag gamma. Statistiek en aardrijkskunde vind ik leuk. Planelogie klinkt ook leuk maar ben bang dat ik niet genoeg ruimtelijk inzicht heb. O ja ik ben ook wel een beetje een milieu hippy, ik zou het wel belangrijk vinden daar iets mee te doen, maar ik zag wel een soort opleiding maar die klonk weer niet echt ideologisch.
pi_85629313
neen O+ lekkere droogkloot.
Kwak
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:12:27 #130
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85629316
:* voor iedereen die het nodig heeft!!

Ik ga nu maar slapen. Morgen half 7 de wekker en 8 uur de trein pakken naar Amersfoort.
Ben bang dat ik niet kan slapen door de zenuwen :% alhoewel ik niet echt heel zenuwachtig ben.
Kan nooit slapen als me de volgende dag iets 'niet normaals' te wachten staat..
Ik ga het toch maar proberen!

Slaap lekker lieve slankies :W
pi_85629371
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:11 schreef P.F. het volgende:

[..]

Ik weet het niet zo goed.. Niet te commercieel, niet te abstract, niet te creatief, (maar die eerste wel een beetje) niet te beta, wel graag gamma. Statistiek en aardrijkskunde vind ik leuk. Planelogie klinkt ook leuk maar ben bang dat ik niet genoeg ruimtelijk inzicht heb. O ja ik ben ook wel een beetje een milieu hippy, ik zou het wel belangrijk vinden daar iets mee te doen, maar ik zag wel een soort opleiding maar die klonk weer niet echt ideologisch.
Future Planet Studies? (als in, had je die gezien? Is bij de UvA. Niet als aanrader ofzo, ken het verder niet).
pi_85629422
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:04 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

geloof me, ik ben geen bodybuilder van 130 kilo hahahahahahaha

(kleine toelichting: ik voel me fijner hier in slank, en heb het afgelopen half jaar een therapiegroep voor obesitas en eetstoornissen gevolgd 1 dag in de week. komend jaar doe ik dat verder op individuele basis en daarna misshcien een vervolggroep. ben qua gewicht niet veel opgeschoten, qua zelfkennis etc. wel. alleen momenteel is de motivatie 0,0...)
Hihi, stiekem besta je alleen maar uit spier :P Al hoewel ik dan geen kopje thee meer met je zou durven drinken :')
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:18:03 #133
236335 neen
schone schijn
pi_85629530
En culturele antropologie zelf dan, zoals die buspersoon? Of iets als sociale geografie oid, daar heb ik ooit iets vaags over gehoord. Nou ja, studieadviseur weet vast wel beter :Y

Edit: sociale geografie UvA
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:18:45 #134
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85629568
Kwak, je doet jezelf wel eer aan :D

Hoeveel kcal was een zaadlozing ook alweer?
pi_85629572
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:13 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Future Planet Studies? (als in, had je die gezien? Is bij de UvA. Niet als aanrader ofzo, ken het verder niet).
Ik ga even lezen!
pi_85629646
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:18 schreef uniekhoorn het volgende:

het is na elf uur he? toch maar in een spoilertje

SPOILER
Kwak
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:22:44 #137
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85629717
:D
Happy for you!
pi_85629772
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:18 schreef P.F. het volgende:

[..]

Ik ga even lezen!
Ah die had je dus niet gezien. Welke opleiding had je dan gezien? (die niet ideologisch klonk)

Ik ga maar eens slapen. Niet echt moe en eigenlijk zinloos om te proberen voor 1 dagje een ritme te krijgen, maargoed. En misschien is de ruis in mn oren ook wel weg als ik morgenochtend wakker word :P.
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:24:33 #139
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85629782
Koesjes all around voor PFje vooral, en swietje nog voor het wachten, en neen met zn kweeniewattes! :*

Vanaaf weer lekker geZumbaat O+ Ik hou van mijn sportschule >:O

Und jetzt, slapies doen! Morgen weer een dag aan mn paper werken :') w/

quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:07 schreef neen het volgende:
Nou ja je bent iig weer fanatiek aan het sporten toch.
Behe! _O-
pi_85629865
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:24 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ah die had je dus niet gezien. Welke opleiding had je dan gezien? (die niet ideologisch klonk)

Ik ga maar eens slapen. Niet echt moe en eigenlijk zinloos om te proberen voor 1 dagje een ritme te krijgen, maargoed. En misschien is de ruis in mn oren ook wel weg als ik morgenochtend wakker word :P.
Milieukunde aan de UU
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:30:24 #141
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85629997
Jij bent een zumba koningin *O*

Enneh, was nou weer dat een trein 30 minuten vertraging heeft.... valt er dan een trein uit ofzo?? (als die om de 30 min gaat) of gaan er dan 2 treinen?
pi_85630227
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:18 schreef uniekhoorn het volgende:

Een gemiddelde hoeveelheid sperma dat vrijkomt bij de ejaculatie van de man bedraagt 19 kCal... echter weegt dit niet op tegen de hoeveelheid calloriën die een persoon verbrand tijdens de seks!

De geestelijke stimulatie plus de lichamelijke inspanning van het lichaam die gepaard gaan met een vrijpartij kunnen uiteenlopen van ongeveer 100 tot wel 300 kCal per vrijpartij!

Maar dat is niet het enige goede aan seks:

- Het stimuleert de bloedcirculatie
- Het traint de hartspier
- Versnelt de stofwisseling (waardoor je meer vet verbrandt)
- Het ontspant; een orgasme is het middel tegen stress
- Het stilt de pijn. het hormoon endorfine, dat werkt als morfine, komt vrij tijdens het vrijen. Tijdens het vrijen is je pijngrens tot 70% verhoogd.
- Het sust in slaap. Doordat een orgasme alle spieren inhet lichaam ontspant en vanwege de endorfine die vrijkomt, is een orgasme een ideaal slaapmutsje'

En als klap op de vuurpijl raakt de man ook nog eens een hoop kankerverwekkende stoffen kwijt tijdens de zaadlozing!

*O*
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:45:44 #143
236335 neen
schone schijn
pi_85630425
Over hoeveel g onverzadigde vetten hebben we het dan?

Het klinkt natuurlijk wel mooi enzo maar je kunt je ook ernstig blesseren tijdens dat soort geintjes.

Genoeg voor mij nu, ik ga ook naar bed en nog wat lezen. Lekker koese mensen.
pi_85630455
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:20 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

het is na elf uur he? toch maar in een spoilertje

SPOILER
Zeg is wel gezond he. Zo kom je aan je dagelijks benodigde eiwitten c_/
pi_85630529
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:38 schreef horned_reaper het volgende:

En als klap op de vuurpijl raakt de man ook nog eens een hoop kankerverwekkende stoffen kwijt tijdens de zaadlozing!

*O*
En waar blijven die dan?
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:51:32 #146
236335 neen
schone schijn
pi_85630661
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:46 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Zeg is wel gezond he. Zo kom je aan je dagelijks benodigde eiwitten c_/
Maar pas op, te is nooit goed.
pi_85630713
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]

En waar blijven die dan?
De man heeft ook nog eens een heel lief systeem bedacht voor de vrouwen.
De man heeft een klein kliertje vastzitten aan het begin van de urethra, deze klier zorgt voor de excretie van het voorvocht.

Dit voorvocht fungeert zowel als glijmiddel als een bacteriedodend afweermechanisme!
Het bevat tevens enzymen die zorgen voor de afbraak van schadelijke stoffen.
Wanneer het sperma eventueel in de vaginale gang wordt gespoten zullen deze kankerverwekkende stoffen in de slijmlaag blijven hangen aan de binnenzijde van de baarmoederwand.
Het vocht dat met de klier is meegekomen zal zorgen voor de volledige afbraak van deze stoffen.

Dat wat overblijft komt er vanzelf wel weer uit :)
Het vormt dus geen enkel gevaar voor de vrouw uiteraard!
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:56:53 #148
236335 neen
schone schijn
pi_85630845
Ik kijk nog even so Thijs :')
pi_85630851
Ooo leuk!!!
  Vis een optie? maandag 23 augustus 2010 @ 23:58:11 #150
70532 loveli
N
pi_85630896
hier stond een spoiler

[ Bericht 93% gewijzigd door loveli op 24-08-2010 00:42:32 ]
crap in = crap out
pi_85630898
Huh welke zender :o?
  Vis een optie? maandag 23 augustus 2010 @ 23:58:37 #152
70532 loveli
N
pi_85630909
O, het is na half 11 zie ik.
crap in = crap out
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:58:54 #153
236335 neen
schone schijn
pi_85630918
RTL 5
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:58:56 #154
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85630922
Mannen zijn echt te aardig!!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 00:01:16 #155
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_85631012
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:52 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

De man heeft ook nog eens een heel lief systeem bedacht voor de vrouwen.
De man heeft een klein kliertje vastzitten aan het begin van de urethra, deze klier zorgt voor de excretie van het voorvocht.

Dit voorvocht fungeert zowel als glijmiddel als een bacteriedodend afweermechanisme!
Het bevat tevens enzymen die zorgen voor de afbraak van schadelijke stoffen.
Wanneer het sperma eventueel in de vaginale gang wordt gespoten zullen deze kankerverwekkende stoffen in de slijmlaag blijven hangen aan de binnenzijde van de baarmoederwand.
Het vocht dat met de klier is meegekomen zal zorgen voor de volledige afbraak van deze stoffen.

Dat wat overblijft komt er vanzelf wel weer uit :)
Het vormt dus geen enkel gevaar voor de vrouw uiteraard!
Ik wou al heel erg boos worden ;)
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_85631017
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:07 schreef Syrena het volgende:
O: Brinta. Halve bak, want ik zat nog zo vol van gister dat ik geen honger had :o
L: Twee snee-en brood met gebraden karbonade, pasteitje (damn you, hotelschoolkantine }:| )
T: App0l
T: Zes dropjes
T: Vijgenkoekje
D: Zak van die pasta+saus wat je in water moet doen en dan laten koken. 292 per portie, ik heb ze allebei op :9
moesten de karbonades op :+

en ik wil niet betweterig zijn, maar in een beetje karbonade zit per stuk al 500 kcal's...... :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_85631039
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:45 schreef Syrena het volgende:

[..]

Haha nee, tis gesneden vleeswaar. Lijkt wat op fricandeau.
niks aan het handje dus O-)
pi_85631069
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Mannen zijn echt te aardig!!
:{
pi_85631084
Ik vind So Thijs echt enig O+!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 00:03:41 #160
236335 neen
schone schijn
pi_85631102
Het is alweer afgelopen

Hij ook al die geurtjes enzo pakken en dat meisje van o jaa jaa jaa maar ze dacht van "gratis geurtjes" *O*
pi_85631357
Waarom besluiten mijn buren altijd pas om middernacht dat ze bas gaan spelen met versterkers? En een soort middeleeuwse pingelmuziek. Echt, je kunt de klok erop gelijk zetten. }:| Sommige mensen moeten gewoon werken?

O ik klink nu best oud.
pi_85631375
@ Shiny: daar zou ik flink van balen!
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
^^

Wij hebben vanaaf The big lebowski gekeken. Leuke maar vage film. Saampjes romantisch onder een dekentje :P

Nu nog 250gr kwark met suikervrije siroop en dan naar bed. Om 0700 gaat de wekker weer :o
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 00:10:17 #163
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85631397
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 00:02 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

:{
Ze doen dingen met sperma! Nuttige dingen en dan krijg je voorlichtingsfilms en daar wordt het eiwitrijke substatie een beetje rondgespoten op de ogen ofzo..
pi_85631424
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:58 schreef loveli het volgende:
SPOILER
Lekker :X Hoe ben je d'r uberhaupt achter gekomen? En wanneer weet je of het nog terug te draaien is?
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 00:13:01 #165
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85631501
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 00:09 schreef shinydiscoball het volgende:
Waarom besluiten mijn buren altijd pas om middernacht dat ze bas gaan spelen met versterkers? En een soort middeleeuwse pingelmuziek. Echt, je kunt de klok erop gelijk zetten. }:| Sommige mensen moeten gewoon werken?

O ik klink nu best oud.
Vreselijk irritant zeg!!
Zo hebben wij achterburen die wel eens ruzie hebben als ze dronken zijn, met elkaar of de buren ofzo.. soms wel spannend maar niet als de wekker om 4.45 gaat :r

Buh, wat een wind zeg!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 00:13:32 #166
236335 neen
schone schijn
pi_85631528
:') ik schakel dus nog even door naar Oprah, heb ik deze al gezien :o

Had ik ook beter weer eens the big lebowski kunnen gaan kijken O+
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 00:14:41 #167
236335 neen
schone schijn
pi_85631575
Ik heb huisgenoten die 's ochtends lawaai maken :r
  Vis een optie? dinsdag 24 augustus 2010 @ 00:15:14 #168
70532 loveli
N
pi_85631603
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 00:11 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Lekker :X Hoe ben je d'r uberhaupt achter gekomen? En wanneer weet je of het nog terug te draaien is?
Ivm evt herkenbaarheid haal ik dit zo weg.

[ Bericht 21% gewijzigd door loveli op 24-08-2010 00:47:24 ]
crap in = crap out
pi_85631679
Maar is het dan niet zo dat jij meer wil bieden voor het huis? Dat zou toch een makkelijke beslissing moeten zijn dan :?
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 00:17:34 #170
236335 neen
schone schijn
pi_85631705
-

[ Bericht 100% gewijzigd door neen op 24-08-2010 00:34:48 ]
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 00:18:09 #171
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85631723
Volgens mij kan dat niet hoor Loveli.
  Vis een optie? dinsdag 24 augustus 2010 @ 00:18:34 #172
70532 loveli
N
pi_85631744
ter compensatie van weggehaalde tekst...

[ Bericht 79% gewijzigd door loveli op 24-08-2010 00:44:23 ]
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 24 augustus 2010 @ 00:19:56 #173
70532 loveli
N
pi_85631792

[ Bericht 44% gewijzigd door loveli op 24-08-2010 00:45:01 ]
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 24 augustus 2010 @ 00:21:14 #174
70532 loveli
N
pi_85631836
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 00:17 schreef neen het volgende:
Maar stel jij koopt dat huis, huurders hebben prbly een goed contract dus zijn er moeilijk uit te krijgen. Dan heb je dus misschien een huis maar nog geen andere plek om te wonen :?
Die mag je er na 3 jaar proberen uit te werken. Heb ik de tijd om daar in de buurt werk te vinden.
crap in = crap out
pi_85631866
Hopen dat dan iig die koop van die huurder misloopt, dan maak jij nog een kans :)
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 00:22:08 #176
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85631870
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 00:19 schreef loveli het volgende:

[..]

[..]

Oja, dan kan het wel.
  Vis een optie? dinsdag 24 augustus 2010 @ 00:24:07 #177
70532 loveli
N
pi_85631944
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 00:22 schreef _aurum_ het volgende:
Hopen dat dan iig die koop van die huurder misloopt, dan maak jij nog een kans :)
fat chance.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 24 augustus 2010 @ 00:24:31 #178
70532 loveli
N
pi_85631962
sorry voor de topic-kaap.
crap in = crap out
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 00:25:44 #179
236335 neen
schone schijn
pi_85632013
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 00:24 schreef loveli het volgende:
sorry voor de topic-kaap.
Thanx
pi_85632028
Ik hoop voor jou dat het lukt, die mensen dachten nu natuurlijk een koopje te hebben :o
  Vis een optie? dinsdag 24 augustus 2010 @ 00:29:28 #181
70532 loveli
N
pi_85632154
met balsamico en thijm :9

[ Bericht 40% gewijzigd door loveli op 24-08-2010 00:46:22 ]
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 24 augustus 2010 @ 00:31:55 #182
70532 loveli
N
pi_85632240
Zo, uitgejankt, over kwartiertje haal ik de quotes weg.

PF, neen, shiny: :*
crap in = crap out
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 00:34:26 #183
236335 neen
schone schijn
pi_85632329
En ach, mocht het niet lukken. Er kan altijd ineens iets nog mooiers verschijnen gewoon ogen open houden ^O^

Ik zou gaan hè :')
  Vis een optie? dinsdag 24 augustus 2010 @ 00:37:31 #184
70532 loveli
N
pi_85632416
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:07 schreef j.t het volgende:
* Profisorisch automonteuren is cool! *
Waar wonen jij en je auto? Als het bij mij in de buurt is wil ik best ff kijken.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 24 augustus 2010 @ 00:40:31 #185
70532 loveli
N
pi_85632500
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 00:34 schreef neen het volgende:
En ach, mocht het niet lukken. Er kan altijd ineens iets nog mooiers verschijnen gewoon ogen open houden ^O^

Ik zou gaan hè :')
Tx. 't Is niet zo dat ik op zoek ben naar een huis, maar dit is een speciaal geval. Je mag ook blijvebn, maar slaap kan nuttig zijn soms.

En smileys zijn opeens niet meer klikbaar, browser doet raar...
crap in = crap out
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 00:46:32 #186
236335 neen
schone schijn
pi_85632646
Slaap is misschien wel mijn meest geliefde bezigheid. Ht woon trouwens in mien stadsie :@
  Vis een optie? dinsdag 24 augustus 2010 @ 00:47:59 #187
70532 loveli
N
pi_85632679
O, dat is wat ver om naar de verlichting te komen kijken.
crap in = crap out
pi_85632723
Morgen staat de bbq hier hopelijk ook weer aan!

SPOILER
:P
pi_85632850
Ik kreeg net een telefoontje en het begon met +1

:o
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 00:57:50 #190
236335 neen
schone schijn
pi_85632931
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 00:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

Canada!
  Vis een optie? dinsdag 24 augustus 2010 @ 00:58:39 #191
70532 loveli
N
pi_85632956
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 00:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

*O* O+ w/ toch?
crap in = crap out
pi_85633013
[spoiler:Y[/spoiler]

[ Bericht 96% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 24-08-2010 08:53:26 ]
pi_85633036
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 00:58 schreef loveli het volgende:

[..]

*O* O+ w/ toch?
*; oO< Pluizige gevoelens
  Vis een optie? dinsdag 24 augustus 2010 @ 01:04:37 #194
70532 loveli
N
pi_85633126
Liev!!
crap in = crap out
pi_85633235
Ik moet geloof ik iets minder gevoel voor drama kweken :') Maar ja het waren 4 onzekere rotweken hiervoor. Chago&saai. En dan opeens binnen bijna 24 uur visum, ticket boeken, afscheid nemen. Dat is raarrrr!
  Vis een optie? dinsdag 24 augustus 2010 @ 01:12:09 #196
70532 loveli
N
pi_85633351
Drama mag wel, maar dan gebaseerd op feiten en niet op aannames. Behalve als je een goed werkende glazenbol hebt ;)

En nu genieten!
crap in = crap out
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 01:19:52 #197
236335 neen
schone schijn
pi_85633588
Ja nou leuk toch!
Welterusten maar weer eens.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 07:00:21 #198
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85635409
P.F. Wat fijn *;

Zo, en nu op naar m'n introductiedag. :%
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 07:05:02 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85635437
Goeiemorgen :).

Vandaag krijg ik meer duidelijkheid *O*. Spannend! Het zou me echt goed doen als het door zou gaan. Zat zelfs te bedenken dat ik dan ook 2 keer per week wil gaan sporten enzo :')!

:* voor P.F. Het komt wel weer goed :Y. Een jaartje reizen zou misschien helemaal niet zo'n gek idee zijn!
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 07:11:30 #200
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85635465
O wat fijn dat je contact hebt gehad met je vriendje, P.F.! *O*.

En ik vind So Thijs een beetje mwah, weet niet, z'n hoofd spreekt me niet aan :').
Niet meer actief op Fok!
pi_85635508
mogguh!

Leuk dat het vriendje zich gemeld heeft PF O+

Ik mag zo eerder naar de zaak om te kijken of ik die pc nog werkend krijg vandaag :')
pi_85635871
Goedemorgen

PF fijn dat je vriendje iets van zich heeft laten horen en dat het ook nog allemaal lieve woordjes waren waar je blij van word O+

Loveli, hopelijk heb je toch nog een kans of vind je iets anders heel moois.

Viking, Spannend!!!

Lijstje voor vandaag
O: brinta
T: activia ananas
l: ik denk 2 sneen kh arm brood met gerookte zalm en sla
T: cashews
T: ananas?
D: grote Salade met gerookte zalm en ui?
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 08:27:53 #203
229513 Blurred86
Live Positive
pi_85635973
Loveli, kan het verhaal niet echt meer volgen nu, maar :* is wel op zijn plaats geloof ik.. Ik hoorde gisteren dat ze bij mij op de afdeling een onderzoek op gaan zetten naar de invloed van fructose op het ontstaan van welvaartsziekten zoals obesitas en diabetes, toen moest ik wel even aan je denken! :D

P.F, fijn dat je het vriendje hebt gesproken O+ hoop dat je je wat beter voelt nu! In Wageningen is trouwens wel een milieu-opleiding die vrij idealistisch is volgens mij en ook allerlei dingen met geografie en ruimtelijke planning enzo, maar denk dat je Wageningen niet zo ziet zitten of wel? :P

en *O* voor het baanaanbod Vik, zal voor je duimen dat het doorgaat!

nu aan het werk, fijne dag allemaal!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 08:50:08 #204
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85636235
PF: opgelucht zeker wel nu je wat hebt gehoord! :Y

Ehh, ja het verhaal van loveli is door alle karbonades niet meer te volgen, maar het was vast iets niet leuks -O-.

En ik duim ook voor Vik *O*

Ennnn de planning voor vandaag:

O: flinke bak biogarde met muesli (300 ml, 2 eetlepels muesli)
T: krentenbol grande
L: 2 boterhammen appelstroop
T: appel + perzik
D: ? nog boodschappen doen. Misschien wel iets met broccoli!

En heb weer eens wat raars, m'n linkerhelft van mn gezicht voelt alsof ik tandartsverdoving heb gehad die biiijna is uitgewerkt. Begon gisterochtend.. had gehoopt dat het na nachtje slaap wel weg zou zijn, maar helaas. Alles beweegt nog wel normaal mee enzo, geen hangende mondhoeken en/of oogleden. Vreemd weer.

Naja, aan het werk dan maar!
pi_85636332
Nee Wageningen trekt mij niet zo :@

Ik kan opeens niet meer smsen, heb mijn sms instellingen verkloot denk ik :o
pi_85636445
Goedemorgen. :)
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 08:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ehh, ja het verhaal van loveli is door alle karbonades niet meer te volgen, maar het was vast iets niet leuks -O-.
Ja dat.
Ben toch wel benieuwd naar het verhaal nu, maar sterkte ermee Loveli. :*

Wat fijn dat je wat van je vriendje hebt gehoord PF. *O*

Succes vandaag Vik. ^O^

Welkom alle nieuwelingen. :W
pi_85636498
Vik, hoop voor je dat 't wat wordt met die baan, klinkt goed!
PF :* ik weet nog toen mijn vriend 3 maanden in Kenia zat dat er echt dagen waren dat ik gewoon fysiek pijn had van hem missen en niet weten wat 'ie aan het doen was en aftellen.. :* 't is heel naar.
Loveli, ik snap 't ook niet helemaal met dat huis, maar balen dat je er van baalt, zeg maar. Ook een :*
XM - dat had ik laatst ook :o raar gevoel hè! Het ging over na een stuk rennen, misschien zit er ergens een zenuw in de knel ofzo?
pi_85636532
Ik heb vandaag voor het eerst spierpijn van het rennen, maar gelukkig geen echte pijn zoals met m'n oude schoenen. Toen deden m'n knieën pijn en m'n schenen, nu is 't echt spierpijn in m'n billen ( :') ) en bovenbenen. Morgen Evy 5, nu al zin in *O*

Lijstje voor vandaag
O: Twee waldkornbeschuiten, 1 met kaas en 1 met appelstroop, thee
T: Appel
L: Twee boterhammen met rookvlees/ei, schepje coleslaw, karnemelk
T: Yoghurt met rode bessen
D: Rijst met boontjes en karbonade met kerriesaus
pi_85636628
Goedemorgen!

Weer schandalig uitgeslapen :@ maar deze week kan 't nog een beetje :X

*duimt voor Vik haar baan*

:* voor loveli

:* en *O* voor Pief O+

en *) voor mijzelf.. verder met voorbereidingen voor collegejaar, straks alvast allemaal bladwijzertjes plakken bij de gedichten en verhalen die we moeten lezen 8-)

Daarna sporten... alleen nog even kijken hoe ik dat met eten ga doen aangezien ik van 17.30 tot 22.30 moet werken en dus al om 16.30 in de auto MOET zitten (spits, Arnhem, yay) :P

Lijstje ga ik nog even aan werken...
Ja doei.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:17:02 #210
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85636637
Razz, ja heeel raar gevoel! Gegoogled, maar dan heb ik óf een hersentumor óf MS. Daar ga ik toch maar niet vanuit. Twéé zeldzame ziektes hebben kan bijna niet he :').

Gister gesport, maar dat hielp niet ;(. Hopelijk gaat het vanzelf weg. Misschien een gekke beweging gemaakt met wii-fit waardoor er een zenuw klem zit idd.
pi_85636794
Goedemorgen :)

Lijstje:

O: 2 boterhammen met nutella, beker melk
T: appel of snoeptomaatjes
L: 2 boterhammen met pindakaas
T: appel/snoeptomaatjes (+ eventueel soepje/bouillon)
D: gourmetten met collegaatjes O+

PF: fijn dat hij eindelijk gebeld heeft :) Hopelijk ga je je weer wat lekkerder in je vel voelen zitten :*
Kwak: Ik vind het zo leuk dat het zo lekker gaat tussen jullie twee! <3
XM: hmm, hopelijk gaat dat rare gevoel in je gezicht snel weg, lijkt me maar niks.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:28:58 #212
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_85636875
als dat gevoel niet snel wegtrekt zou ik toch even naar de dokter gaan, XM!

Qua lange afstandsrelaties: ik zie er echt heel erg tegenop om weer terug naar Zweden te gaan. Ik woon nu sinds juni eigenlijk samen met de Duutser, en straks weer helemaal niet. Best gek en eng...

Lijstje:

O: yoghurt met muesli en banaan
L: nog even kijken
T:
D: grote salade met fruit, geitenkaas, paddestoelen oid, daarbij volkoren ciabatta met wat boter en zout
T: blokje chocolade.

Zo eerst maar eens boodschappen doen, er is niets in huis. Of, eerst douchen. Ook wel een goed plan.
pi_85636946
Vandaag rond 15.30u komen die mensen het interview opnemen. Ik begin nu een beetje zenuwachtig te worden :X

Maarrrrr, dat komt vooral omdat ze me gezegd hebben dat ze me ook willen filmen in mijn natuurlijke habitat (bij wijze van spreken). Dan kunnen ze die beelden leuk door het interview heen monteren. En dat vind ik zoiets stoms :')

Sowieso ben ik geen acteertalent, dus dat gaat er lekker natuurlijk uitzien. Als ik met de katten ga knuffelen, dan lijk ik net zo'n crazy old catwoman -O- Wat blijft er dan over? Ik die zit te gamen, te lezen, achter de pc zit te typen. Wat een spannend beeldmateriaal :')
pi_85636988
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vandaag rond 15.30u komen die mensen het interview opnemen. Ik begin nu een beetje zenuwachtig te worden :X

Maarrrrr, dat komt vooral omdat ze me gezegd hebben dat ze me ook willen filmen in mijn natuurlijke habitat (bij wijze van spreken). Dan kunnen ze die beelden leuk door het interview heen monteren. En dat vind ik zoiets stoms :')

Sowieso ben ik geen acteertalent, dus dat gaat er lekker natuurlijk uitzien. Als ik met de katten ga knuffelen, dan lijk ik net zo'n crazy old catwoman -O- Wat blijft er dan over? Ik die zit te gamen, te lezen, achter de pc zit te typen. Wat een spannend beeldmateriaal :')
Gewoon FOK!ken, da's ook een soort natuurlijke habitat :')!
Ja doei.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:35:49 #215
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85637034
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Slankpagina ervoor :D.

Ik ben ook eens op teevee geweest (zoals de meesten van jullie wel weten inmiddels :')) en toen werd ik ook in m'n natuurlijke habitat gefilmd: op school, spelen met de hamster, dwarsfluit spelen :').

Oh ik moet even kwijt dat ik een geweldig katje heb O+. Hopelijk kan ze mee áls ik wegga :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_85637069
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:33 schreef motorbloempje het volgende:

Ik kan natuurlijk mijn dagelijkse rijtje websites met ze afgaan (fok >> cuteoverload >>todaysbigthing >>failblog >> itmademyday >>fmylife >>hyves >> facebook).

dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:37:40 #217
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85637078
Mail terug! :D.

Het gaat om 20 uren, per 31 aug en donderdag heb ik een eerste gesprek met de directeur! *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_85637094
tof Vik! *O* :D!
Ja doei.
pi_85637097
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Slankpagina ervoor :D.

Ik ben ook eens op teevee geweest (zoals de meesten van jullie wel weten inmiddels :')) en toen werd ik ook in m'n natuurlijke habitat gefilmd: op school, spelen met de hamster, dwarsfluit spelen :').

Oh ik moet even kwijt dat ik een geweldig katje heb O+. Hopelijk kan ze mee áls ik wegga :P.
Oh, echt? Voelde dat niet vreselijk onnatuurlijk? Ik moet er altijd zo om grinniken als ik het op tv zie :@

Katje O+
pi_85637107
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:37 schreef Viking84 het volgende:

Het gaat om 20 uren, per 31 aug en donderdag heb ik een eerste gesprek met de directeur! *O*.
Wat spannend :D *O* ^O^
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:40:44 #221
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85637146
quote:

Cool! :D *O*
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:41:38 #222
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85637164
*O* voor PF. Dramaqueen :6

Dagplanning
o. havermout met water, suiker en kaneel
t. blokje roombrie
t. half 10: zelfgemaakte yoghurt met frambozen + snijbonensalade
l. boterhammen (2 of 3)
t. sperziebonen met dip + nectarine + halve komkommer
d. nog niet ingepland

de t's zijn onderling uitwisselbaar
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:43:25 #223
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85637202
*O* voor vik

en coco, je kunt altijd een beetje in de keuken rommelen. Thee zetten, groente snijden enzo.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:43:30 #224
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85637207
Ja 20 uren is gewoon supercool. Niet fulltime, maar toch zeer behoorlijk. Daar doe ik het wel voor :Y. En nu ga ik eens in het docententopic vragen om sollicitatietips :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_85637216
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:40 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Cool! :D *O*
Oh, wauw, valt me nu pas op dat het al per 31-8 is :o Wat snel :D
pi_85637249
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:43 schreef Tinkepink het volgende:
*O* voor vik

en coco, je kunt altijd een beetje in de keuken rommelen. Thee zetten, groente snijden enzo.
Dat ga ik denk ook maar gewoon doen. Dieren eten geven, mijn eigen eten fixen, drinken pakken. We zullen wel zien, ik ben benieuwd :+
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:49:59 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85637355
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:43 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, wauw, valt me nu pas op dat het al per 31-8 is :o Wat snel :D
Ja :').

En dan is het ook nog een 'eerste' gesprek. Ben benieuwd wanneer ze dat tweede gesprek willen plannen voor 31-08 :+. Wordt wel heel snel verhuizen dan. Maar dat komt wel goed :).

Ik ben nu al nerveus, want ik MOET die baan hebben :'). Ik mag het echt niet verknallen :X.
Niet meer actief op Fok!
pi_85637397
waar is deze baan (heb gisteren niet breed bij kunnen lezen want geen internet ;( )
Ja doei.
pi_85637444
quote:

tof! *O*
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:00:32 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85637593
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
waar is deze baan (heb gisteren niet breed bij kunnen lezen want geen internet ;( )
Den Haag :s).
Niet meer actief op Fok!
pi_85637617
:o ga je ineens naar mijn geboortedorp verhuizen! :')! :o
Ja doei.
pi_85637685
Spannend Vik! Klinkt veelbelovend, 20 lesuren? Volgens mij heb ik er straks ook 20. Ben zo langzamerhand trouwens ook wel benieuwd naar mijn rooster. Anyway, alvast succes!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:13:05 #233
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85637934
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:01 schreef motorbloempje het volgende:
:o ga je ineens naar mijn geboortedorp verhuizen! :')! :o
Tis geen durrep }:|.

Ik ben nu een heel verhaal aan het typen over hoe ik ben als docent, wat ik belangrijk vind etc :'). Dan kom ik goed beslagen ten ijs dodag :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_85637988
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:41 schreef Tinkepink het volgende:
*O* voor PF. Dramaqueen :6

Dagplanning
o. havermout met water, suiker en kaneel
t. blokje roombrie
t. half 10: zelfgemaakte yoghurt met frambozen + snijbonensalade
l. boterhammen (2 of 3)
t. sperziebonen met dip + nectarine + halve komkommer
d. nog niet ingepland

de t's zijn onderling uitwisselbaar
Ik blame PMS!
pi_85638563
Succes Vik! Spannend hoor! :)
pi_85638648
Zo, dat was de laatste keer dat ik heb gestreken :7 heb m'n lief een foto gestuurd van het resultaat, en vanaf nu mag hij het weer doen. Ik strijk alleen als ik vakantie heb. Muha.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:43:48 #237
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85638795
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:38 schreef Razztwizzle het volgende:
Zo, dat was de laatste keer dat ik heb gestreken :7 heb m'n lief een foto gestuurd van het resultaat, en vanaf nu mag hij het weer doen. Ik strijk alleen als ik vakantie heb. Muha.
Mag hij het weer doen of wil hij het weer doen, als ie de foto heeft gezien? :P :D
pi_85638820
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:43 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Mag hij het weer doen of wil hij het weer doen, als ie de foto heeft gezien? :P :D
:') ik vergeet alleen zo af en toe een mouw of een kraag, verder ben ik Super Ironing Woman.
pi_85638879
*O* Viking Spannend!
pi_85638955
Oh Vik wat tof!! *O* En snel idd! Ik ga voor je duimen ^O^ .

PF, fijn dat je contact met de VS hebt gehad. :*

Loveli, balen van het huis! Ik zie door de karbonades het varken niet meer, maar de strekking is wel duidelijk... :*

Ik voel me opgeblazen en dik. Een broek die eigenlijk altijd losjes zat, zit nu opeens strak. En heb al dagen te weinig groente gegeten. Maar ook 3 dagen geen stoelgang, zal niet echt helpen. Ik moet echt de knop weer vinden.

En ik ben toe aan vakantie. Het is zo druk op het werk nu 2 collega's op vakantie zijn en ik ongeveer al hun werkzaamheden overneem. Nog 2 weken, dan mag ik. Als het goed is, is een huisje nu ook geregeld. Baalde gister enorm, een huisje was bijna rond, krijg ik een mail dat ze nét een bevestiging kregen van een andere huurder voor dezelfde periode. Konden we weer op zoek naar een ander huisje... Vakantiestress :') .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_85639195
Oh ja, werkdingessen:
SPOILER
En waarom krijg ik geen quote in een spoiler?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_85639316
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:59 schreef Phaidra het volgende:
Oh ja, werkdingessen:
SPOILER
SPOILER
pi_85639397
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:03 schreef conleche het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_85639416
Wat tof Vik *O* Ga voor je duimen dat ze jou willen hebben!

PF, fijn dat je contact gehad hebt met het vriendje O+.

Loveli, de karbonades maken het inderdaad lastig, maar jij kan zo te zien ook wel een knuffel gebruiken :*. Hoop dat het toch nog goed komt met dat huis.

Nou, net wakker, maar eens ontbijten. En dan kamer opruimen (grond is niet meer zichtbaar), tas inpakken en achterstallige klusjes doen. Ik heb echt zó geen zin in om morgen weer weg te moeten :@.

SPOILER
pi_85639529
Een stofje met hartjes op de markt halen en daar een jurkje van maken?
  Vis een optie? dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:11:55 #246
70532 loveli
N
pi_85639559
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 08:27 schreef Blurred86 het volgende:
Loveli, kan het verhaal niet echt meer volgen nu, maar :* is wel op zijn plaats geloof ik.. Ik hoorde gisteren dat ze bij mij op de afdeling een onderzoek op gaan zetten naar de invloed van fructose op het ontstaan van welvaartsziekten zoals obesitas en diabetes, toen moest ik wel even aan je denken! :D
Tx en interesting!! Jouw onderzoeksonderwerp is ook erg interessant bij de weg.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:12:38 #247
70532 loveli
N
pi_85639576
quote:
Oh ja, werkdingessen:
Spoiler in een quote zetten :+
crap in = crap out
pi_85639684
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:12 schreef loveli het volgende:

[..]

Spoiler in een quote zetten :+
Ach ja, andersom :|W .
Weet ik dat voor een volgende keer!

Even een lijstje doen?
O: kwark met muesli
T: koffie met melk
T: klein bakje kwark
L: salade courgette/paprika/geitenkaas, nog iets erbij halen (broodje denk ik)
T: ?
D: waarschijnlijk kipfilet, broccoli en rijst
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:24:17 #249
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85639952
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:06 schreef Phaidra het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_85640219
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:06 schreef Chicolate het volgende:
Wat tof Vik *O* Ga voor je duimen dat ze jou willen hebben!

PF, fijn dat je contact gehad hebt met het vriendje O+.

Loveli, de karbonades maken het inderdaad lastig, maar jij kan zo te zien ook wel een knuffel gebruiken :*. Hoop dat het toch nog goed komt met dat huis.

Nou, net wakker, maar eens ontbijten. En dan kamer opruimen (grond is niet meer zichtbaar), tas inpakken en achterstallige klusjes doen. Ik heb echt zó geen zin in om morgen weer weg te moeten :@.

SPOILER
Een rood jurkje (of een rood shirtje met broekje) en dan zelf een hart maken zoals van die kindervleugels (Of vleugels) van rood op je rug.
en nog hartjes in je haar of zo
en een pijl en boogje in je hand

pi_85640243
quote:
Oh ja, werkdingessen:
SPOILER
SPOILER
pi_85640260
Bluh. Ik heb heel erg buikpijn. :'( En ik denk gewoon door spanningen en stress. Bah bah. :{
pi_85640403
awh.. misschien wat slappe thee drinken? ofzo? kopje soep?
Ja doei.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:37:13 #254
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85640410
Phaidra:
SPOILER
Swietje: beterschaap! Eind van de week hoorde je het toch? Pfff!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:38:30 #255
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_85640451
Ik zou het ook niet doen denk ik. Phaidra..

Welkom aan alle nieuwelingen *O*

Ik ben benieuwd naar de sollicitatie van gisteren, het ligt er vooral aan of mijn dag en tijdsgebonden eisen (ivm studie en werkplek elders) gecombineerd kunnen worden met wat zij van mij willen :')
Verder heb ik gister mijn date weer gezien die toch echt geen date meer is want hij liet zich ontvallen dat hij komend wintersport seizoen wel graag met mij wil gaan boarden ipv met zijn vaste vriendengroep O+
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:39:24 #256
277802 _Calimero_
pi_85640488
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:33 schreef Swietje het volgende:
Bluh. Ik heb heel erg buikpijn. :'( En ik denk gewoon door spanningen en stress. Bah bah. :{
ahw, dat is naar... heb je mogelijkheden om even wat te ontspannen? Wat tijd voor jezelf nemen, kopje thee idd/warm bad/dagje niks doen?
pi_85640935
SPOILER
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:02:20 #258
277802 _Calimero_
pi_85641215
psssttt kijk eens hier: http://dieren.marktplaats(...)oie-rode-kitten.html

Die mag ik ophalen (na de verhuizing), en ik ga vrijdag kijken O+

O en ik heb foto's van mijn huisje! zal ze even uploaden
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:04:26 #259
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85641264
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:02 schreef _Calimero_ het volgende:

Oh! O+
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:05:34 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85641292
quote:

Wat lief! O+. Móest en zou je een rooie hebben? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_85641308
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:39 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

ahw, dat is naar... heb je mogelijkheden om even wat te ontspannen? Wat tijd voor jezelf nemen, kopje thee idd/warm bad/dagje niks doen?
Vanmiddag weer 'n belangrijk gesprek voor m'n toekomst dus daar zit ik ook weer over in de stress. -O- Maar ik ga nu thee én soep nemen. Misschien helpt dat.

Jullie zijn lievvv :*

Cali, wat 'n lief rood beestje O+ en ik ben benieuwd naar de piczzz van je huisje! *O*
pi_85641309
Die mensen hebben gewoon 2 nestjes op MP :o

Waarom ben je eigenlijk niet naar het asiel gegaan :o :@?
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:08:12 #263
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85641367
@ Calimero: ontwormd en ontvlooid moet je wel met een korrel zout nemen, hoor.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:08:43 #264
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85641379
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Die mensen hebben gewoon 2 nestjes op MP :o

Waarom ben je eigenlijk niet naar het asiel gegaan :o :@?
Mogelijk zouden deze beestjes ook in het asiel terecht komen of misschien zelfs met een steen in het water worden gegooid als ze niet wordn opgehaald. Dat is ook zielig.
pi_85641401
Cali O+ wat een scheetje. Woon je zelf ook in die plaats? Ik ben daar geboren en heb er tot m'n 19e gewoond :D. Ben erg benieuwd naar foto's van je huis!

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2010 12:09:45 ]
pi_85641412
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:08 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Mogelijk zouden deze beestjes ook in het asiel terecht komen of misschien zelfs met een steen in het water worden gegooid als ze niet wordn opgehaald. Dat is ook zielig.
True.. Maar als je dit soort dingen stimuleert dan blijft het gebeuren... Het is zeker een schatje hoor!!
pi_85641438
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:08 schreef Viking84 het volgende:
@ Calimero: ontwormd en ontvlooid moet je wel met een korrel zout nemen, hoor.
En zinnelijk dan?
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:11:13 #268
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85641445
Wat een cutie!

Ik ga zo ff bellen met 't telefonisch spreekuur... m'n hoofd voel raar :{.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:11:16 #269
277802 _Calimero_
pi_85641450
vaak zijn dit nestjes van katten die per ongeluk zwanger zijn geworden en dan moeten die mensen er vanaf... en ja, ik wil perse een rode :@

*gaat nu kabeltje zoeken voor foto's*
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:12:05 #270
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85641483
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

En zinnelijk dan?
:D. Dat had ik nog niet eens gezien. Oeh, je krijgt een zinnelijk katje, Cali, sterkte ermee :') :D.
Niet meer actief op Fok!
pi_85641523
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:11 schreef _Calimero_ het volgende:
vaak zijn dit nestjes van katten die per ongeluk zwanger zijn geworden en dan moeten die mensen er vanaf... en ja, ik wil perse een rode :@

*gaat nu kabeltje zoeken voor foto's*
Ja maar dan als er drie 9 weken zijn en twee 10 weken, dan lijkt het minder per ongeluk. (Dus 2! zwangere katten) Dat was het enige.

Plus hoe kunnen je katten per ongeluk zwanger worden als zij gesteriliseerd zijn O-)

Ik vind het wel super lief en ik smelt voor katjes, maar dat was het enige *;
pi_85641552
quote:

cute O+
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:14:55 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85641570
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

True.. Maar als je dit soort dingen stimuleert dan blijft het gebeuren... Het is zeker een schatje hoor!!
Ik ben het met je eens, maar wat wilde je eraan doen?

Je kunt onmogelijk alle particulieren verplichten hun katten te laten steriliseren (en dat wil je ook niet, want dan zijn er over X jaar geen katjes meer :'()
Niet meer actief op Fok!
pi_85641593
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Een rood jurkje (of een rood shirtje met broekje) en dan zelf een hart maken zoals van die kindervleugels (Of vleugels) van rood op je rug.
en nog hartjes in je haar of zo
en een pijl en boogje in je hand

[ afbeelding ]
Hartvormige vleugels op mijn rug, goed idee! En dan nog even een rood shirt regelen bij de H&M en vind ik mijn outfit wel goed genoeg. En anders kan ik altijd nog als die mevrouw gaan :+.
pi_85641617
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:15 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Hartvormige vleugels op mijn rug, goed idee! En dan nog even een rood shirt regelen bij de H&M en vind ik mijn outfit wel goed genoeg. En anders kan ik altijd nog als die mevrouw gaan :+.
Koop van die rode kniewarmers of zo voor om je voeten :') En dan een witte of een rode korte broek. Of lang, wat je wil!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:19:19 #276
277802 _Calimero_
pi_85641682
Oh well, ik wilde gewoon graag een klein rood katje en vond marktplaats daar wel handig voor :@
zal ik het hier volspammen met foto's (in een spoiler) of een apart topic maken (maar dan ben ik weer banger voor herkenning?)
pi_85641714
Gewoon hierrr!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:21:11 #278
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85641743
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een cutie!

Ik ga zo ff bellen met 't telefonisch spreekuur... m'n hoofd voel raar :{.
Heb je vandaag al gegeten? Ik krijg vaak een "raar" hoofd (bewustzijnsvernauwing bijvoorbeeld) als ik te weinig eet. Vermoeidheid doet hetzelfde.
pi_85641747
OH mijn god. Mijn stiefvader belt net, of het klopt dat ik 70 euro heb laten liggen. Ja. Dus niet gestolen. Damn, wat ben ik erg :{ :@ :X

Niet dat ze het wisten, maar ik bied zo even mijn excuses aan aan iedereen die ik verdacht. Ik ben erg teleurgesteld in mezelf :|W
pi_85641812
Joh SDB, kan toch gebeuren! Zolang je geen enorme stennis hebt staan schoppen in de sportschool en niet iemand met een bouwlamp een derdegraads verhoor hebt afgenomen is er toch niets aan de hand :D.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:23:30 #281
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85641813
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:21 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Heb je vandaag al gegeten? Ik krijg vaak een "raar" hoofd (bewustzijnsvernauwing bijvoorbeeld) als ik te weinig eet. Vermoeidheid doet hetzelfde.
Ik had het gister ook al de hele dag. De rechterhelft van m'n gezicht voelt alsof er een tandartsverdoving bijna is uitgewerkt. Neem daarbij dat ik nog met regelmaat behoorlijk duizelig ben en een paar maanden geleden een aantal weken ook aan die kant een trillend ooglid heb gehad.

Het zit me gewoon niet lekker.
pi_85641818
Cali, ben ook benieuwd naar uw nieuwe huisje!

En jeej voor de Pief!

En ook jeej voor Vik! Ik duim voor je :)
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:23:46 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85641821
Nou hartstikke fijn dat het niet gestolen is! ^O^.
Dat is goed voor je financiën en goed voor je vertrouwen in de mensheid!
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:24:10 #284
277802 _Calimero_
pi_85641836
oke deel 1:

SPOILER
SPOILER
SPOILER

[ Bericht 35% gewijzigd door _Calimero_ op 24-08-2010 12:39:43 ]
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:24:51 #285
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85641857
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:19 schreef _Calimero_ het volgende:
Oh well, ik wilde gewoon graag een klein rood katje en vond marktplaats daar wel handig voor :@
zal ik het hier volspammen met foto's (in een spoiler) of een apart topic maken (maar dan ben ik weer banger voor herkenning?)
Wanneer komt ze (is het wel een 'ze'?) en heb je al een naam of moeten wij mee helpen? :P.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:25:19 #286
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85641870
o lama, ging ff wat mis :P.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:25:33 #287
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85641874
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:23 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik had het gister ook al de hele dag. De rechterhelft van m'n gezicht voelt alsof er een tandartsverdoving bijna is uitgewerkt. Neem daarbij dat ik nog met regelmaat behoorlijk duizelig ben en een paar maanden geleden een aantal weken ook aan die kant een trillend ooglid heb gehad.

Het zit me gewoon niet lekker.
Dan zeker even bellen ja. En SDB. NIets zeggen hoor tegen die mensen die je verdacht en die dat nieteens wisten. Dat doet meer kwaad dan goed.
pi_85641878
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:23 schreef Razztwizzle het volgende:
Joh SDB, kan toch gebeuren! Zolang je geen enorme stennis hebt staan schoppen in de sportschool en niet iemand met een bouwlamp een derdegraads verhoor hebt afgenomen is er toch niets aan de hand :D.
Haha nee ik heb naar niemand geschreeuwd, ben alleen rustig naar de sportschool mevrouw gelopen. Ga vanaaf nog wel even zeggen dat het dus niet gestolen was, want ze was wel erg geschrokken.
pi_85641909
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:25 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dan zeker even bellen ja. En SDB. NIets zeggen hoor tegen die mensen die je verdacht en die dat nieteens wisten. Dat doet meer kwaad dan goed.
Nee joh, tuurlijk niet.
pi_85642110
Fijn dat je geld toch niet gestolen was! Ghehe maar goed idd dat je geen stennig hebt lopen trappen op de sportschool ;)

XM klinktn iet lekker, inderdaad maar even bellen zometeen!

En voor de valentijnsoutfit. Wit jurkje met iets van vleugeltjes om en een pijl en boog met zo'n kokertje?
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:36:55 #291
277802 _Calimero_
pi_85642218
dat klinkt niet lekker, XM!

EN SDB wat fijn dat je geld niet gestolen was :Y

foto's staan in de toegevoegde spoilers!
pi_85642255
Hahaha omg, kijk dit rode kitten dan, dat wordt later een monster:
http://link.marktplaats.nl/371512946

Hahaha en dit dan _O-
http://link.marktplaats.nl/371514312

_O- Dat hoofd :D
pi_85642428
Die laatste :D die zou ik wel willen hebben, wat een hilarisch koppie zit daar op O+.
pi_85642467
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hahaha omg, kijk dit rode kitten dan, dat wordt later een monster:
http://link.marktplaats.nl/371512946

Hahaha en dit dan _O-
http://link.marktplaats.nl/371514312

_O- Dat hoofd :D
Die vind ik allebei supercute :D O+
pi_85642469
Oooo O+
http://link.marktplaats.nl/371231052

7000 euro voor een kitten, lol :')!!!!!!

-edit-

Goede link!!!
pi_85642496
quote:
Misbaksels? Supercute again! <3 <3 O+
pi_85642506
quote:

Cali, wat een schatje! <3
pi_85642534
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oooo O+
http://link.marktplaats.nl/371496253

7000 euro voor een kitten, lol :')!!!!!!
Heb je de juiste gelinkt? Want deze staat ook bij je linkje hierboven.
pi_85642579
Mezelf zojuist even gewogen op m'n Wii Fit plus ding.... en ik kwam op een BMI van 20,5 :)

68,3 kilo als ik me niet vergis met een lengte van 1,83

En nu maar lekker wat broodjes eten! :)
  Vis een optie? dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:49:31 #301
70532 loveli
N
pi_85642598
vol
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: