quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:59 schreef Phaidra het volgende:
Oh ja, werkdingessen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waarom krijg ik geen quote in een spoiler?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Swietje: beterschaap! Eind van de week hoorde je het toch? Pfff!"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
ahw, dat is naar... heb je mogelijkheden om even wat te ontspannen? Wat tijd voor jezelf nemen, kopje thee idd/warm bad/dagje niks doen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:33 schreef Swietje het volgende:
Bluh. Ik heb heel erg buikpijn.En ik denk gewoon door spanningen en stress. Bah bah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Oh!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:02 schreef _Calimero_ het volgende:
psssttt kijk eens hier: http://dieren.marktplaats(...)oie-rode-kitten.html
Die mag ik ophalen (na de verhuizing), en ik ga vrijdag kijken![]()
O en ik heb foto's van mijn huisje! zal ze even uploaden
Wat lief!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:02 schreef _Calimero_ het volgende:
Vanmiddag weer 'n belangrijk gesprek voor m'n toekomst dus daar zit ik ook weer over in de stress.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:39 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ahw, dat is naar... heb je mogelijkheden om even wat te ontspannen? Wat tijd voor jezelf nemen, kopje thee idd/warm bad/dagje niks doen?
Mogelijk zouden deze beestjes ook in het asiel terecht komen of misschien zelfs met een steen in het water worden gegooid als ze niet wordn opgehaald. Dat is ook zielig.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Die mensen hebben gewoon 2 nestjes op MP![]()
Waarom ben je eigenlijk niet naar het asiel gegaan![]()
?
True.. Maar als je dit soort dingen stimuleert dan blijft het gebeuren... Het is zeker een schatje hoor!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mogelijk zouden deze beestjes ook in het asiel terecht komen of misschien zelfs met een steen in het water worden gegooid als ze niet wordn opgehaald. Dat is ook zielig.
En zinnelijk dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:08 schreef Viking84 het volgende:
@ Calimero: ontwormd en ontvlooid moet je wel met een korrel zout nemen, hoor.
quote:
Ja maar dan als er drie 9 weken zijn en twee 10 weken, dan lijkt het minder per ongeluk. (Dus 2! zwangere katten) Dat was het enige.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:11 schreef _Calimero_ het volgende:
vaak zijn dit nestjes van katten die per ongeluk zwanger zijn geworden en dan moeten die mensen er vanaf... en ja, ik wil perse een rode![]()
*gaat nu kabeltje zoeken voor foto's*
cutequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:02 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik ben het met je eens, maar wat wilde je eraan doen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
True.. Maar als je dit soort dingen stimuleert dan blijft het gebeuren... Het is zeker een schatje hoor!!
Hartvormige vleugels op mijn rug, goed idee! En dan nog even een rood shirt regelen bij de H&M en vind ik mijn outfit wel goed genoeg. En anders kan ik altijd nog als die mevrouw gaanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Een rood jurkje (of een rood shirtje met broekje) en dan zelf een hart maken zoals van die kindervleugels (Of vleugels) van rood op je rug.
en nog hartjes in je haar of zo
en een pijl en boogje in je hand
[ afbeelding ]
Koop van die rode kniewarmers of zo voor om je voetenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hartvormige vleugels op mijn rug, goed idee! En dan nog even een rood shirt regelen bij de H&M en vind ik mijn outfit wel goed genoeg. En anders kan ik altijd nog als die mevrouw gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |