Ja dat.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ehh, ja het verhaal van loveli is door alle karbonades niet meer te volgen, maar het was vast iets niet leuks.
Gewoon FOK!ken, da's ook een soort natuurlijke habitatquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vandaag rond 15.30u komen die mensen het interview opnemen. Ik begin nu een beetje zenuwachtig te worden![]()
Maarrrrr, dat komt vooral omdat ze me gezegd hebben dat ze me ook willen filmen in mijn natuurlijke habitat (bij wijze van spreken). Dan kunnen ze die beelden leuk door het interview heen monteren. En dat vind ik zoiets stoms![]()
Sowieso ben ik geen acteertalent, dus dat gaat er lekker natuurlijk uitzien. Als ik met de katten ga knuffelen, dan lijk ik net zo'n crazy old catwomanWat blijft er dan over? Ik die zit te gamen, te lezen, achter de pc zit te typen. Wat een spannend beeldmateriaal
Slankpagina ervoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon FOK!ken, da's ook een soort natuurlijke habitat!
Ik kan natuurlijk mijn dagelijkse rijtje websites met ze afgaan (fok >> cuteoverload >>todaysbigthing >>failblog >> itmademyday >>fmylife >>hyves >> facebook).quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:33 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon FOK!ken, da's ook een soort natuurlijke habitat!
Oh, echt? Voelde dat niet vreselijk onnatuurlijk? Ik moet er altijd zo om grinniken als ik het op tv ziequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Slankpagina ervoor.
Ik ben ook eens op teevee geweest (zoals de meesten van jullie wel weten inmiddels) en toen werd ik ook in m'n natuurlijke habitat gefilmd: op school, spelen met de hamster, dwarsfluit spelen
.
Oh ik moet even kwijt dat ik een geweldig katje heb. Hopelijk kan ze mee áls ik wegga
.
Wat spannendquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:37 schreef Viking84 het volgende:
Mail terug!.
Het gaat om 20 uren, per 31 aug en donderdag heb ik een eerste gesprek met de directeur!.
Cool!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:37 schreef Viking84 het volgende:
Mail terug!.
Het gaat om 20 uren, per 31 aug en donderdag heb ik een eerste gesprek met de directeur!.
Dat ga ik denk ook maar gewoon doen. Dieren eten geven, mijn eigen eten fixen, drinken pakken. We zullen wel zien, ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:43 schreef Tinkepink het volgende:voor vik
en coco, je kunt altijd een beetje in de keuken rommelen. Thee zetten, groente snijden enzo.
Jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, wauw, valt me nu pas op dat het al per 31-8 isWat snel
tof!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:37 schreef Viking84 het volgende:
Mail terug!.
Den Haagquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
waar is deze baan (heb gisteren niet breed bij kunnen lezen want geen internet)
Tis geen durrepquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:01 schreef motorbloempje het volgende:ga je ineens naar mijn geboortedorp verhuizen!
!
Ik blame PMS!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:41 schreef Tinkepink het volgende:voor PF. Dramaqueen
![]()
Dagplanning
o. havermout met water, suiker en kaneel
t. blokje roombrie
t. half 10: zelfgemaakte yoghurt met frambozen + snijbonensalade
l. boterhammen (2 of 3)
t. sperziebonen met dip + nectarine + halve komkommer
d. nog niet ingepland
de t's zijn onderling uitwisselbaar
Mag hij het weer doen of wil hij het weer doen, als ie de foto heeft gezien?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:38 schreef Razztwizzle het volgende:
Zo, dat was de laatste keer dat ik heb gestrekenheb m'n lief een foto gestuurd van het resultaat, en vanaf nu mag hij het weer doen. Ik strijk alleen als ik vakantie heb. Muha.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mag hij het weer doen of wil hij het weer doen, als ie de foto heeft gezien?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waarom krijg ik geen quote in een spoiler?Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:59 schreef Phaidra het volgende:
Oh ja, werkdingessen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waarom krijg ik geen quote in een spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:03 schreef conleche het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Tx en interesting!! Jouw onderzoeksonderwerp is ook erg interessant bij de weg.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:27 schreef Blurred86 het volgende:
Loveli, kan het verhaal niet echt meer volgen nu, maaris wel op zijn plaats geloof ik.. Ik hoorde gisteren dat ze bij mij op de afdeling een onderzoek op gaan zetten naar de invloed van fructose op het ontstaan van welvaartsziekten zoals obesitas en diabetes, toen moest ik wel even aan je denken!
![]()
Spoiler in een quote zettenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:59 schreef Phaidra het volgende:
Oh ja, werkdingessen:
En waarom krijg ik geen quote in een spoiler?
Ach ja, andersomquote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:06 schreef Chicolate het volgende:
Wat tof VikGa voor je duimen dat ze jou willen hebben!
PF, fijn dat je contact gehad hebt met het vriendje.
Loveli, de karbonades maken het inderdaad lastig, maar jij kan zo te zien ook wel een knuffel gebruiken. Hoop dat het toch nog goed komt met dat huis.
Nou, net wakker, maar eens ontbijten. En dan kamer opruimen (grond is niet meer zichtbaar), tas inpakken en achterstallige klusjes doen. Ik heb echt zó geen zin in om morgen weer weg te moeten.
Een rood jurkje (of een rood shirtje met broekje) en dan zelf een hart maken zoals van die kindervleugels (Of vleugels) van rood op je rug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en nog hartjes in je haar of zo
en een pijl en boogje in je hand![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |