abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85635508
mogguh!

Leuk dat het vriendje zich gemeld heeft PF O+

Ik mag zo eerder naar de zaak om te kijken of ik die pc nog werkend krijg vandaag :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_85635871
Goedemorgen

PF fijn dat je vriendje iets van zich heeft laten horen en dat het ook nog allemaal lieve woordjes waren waar je blij van word O+

Loveli, hopelijk heb je toch nog een kans of vind je iets anders heel moois.

Viking, Spannend!!!

Lijstje voor vandaag
O: brinta
T: activia ananas
l: ik denk 2 sneen kh arm brood met gerookte zalm en sla
T: cashews
T: ananas?
D: grote Salade met gerookte zalm en ui?
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 08:27:53 #203
229513 Blurred86
Live Positive
pi_85635973
Loveli, kan het verhaal niet echt meer volgen nu, maar :* is wel op zijn plaats geloof ik.. Ik hoorde gisteren dat ze bij mij op de afdeling een onderzoek op gaan zetten naar de invloed van fructose op het ontstaan van welvaartsziekten zoals obesitas en diabetes, toen moest ik wel even aan je denken! :D

P.F, fijn dat je het vriendje hebt gesproken O+ hoop dat je je wat beter voelt nu! In Wageningen is trouwens wel een milieu-opleiding die vrij idealistisch is volgens mij en ook allerlei dingen met geografie en ruimtelijke planning enzo, maar denk dat je Wageningen niet zo ziet zitten of wel? :P

en *O* voor het baanaanbod Vik, zal voor je duimen dat het doorgaat!

nu aan het werk, fijne dag allemaal!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 08:50:08 #204
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85636235
PF: opgelucht zeker wel nu je wat hebt gehoord! :Y

Ehh, ja het verhaal van loveli is door alle karbonades niet meer te volgen, maar het was vast iets niet leuks -O-.

En ik duim ook voor Vik *O*

Ennnn de planning voor vandaag:

O: flinke bak biogarde met muesli (300 ml, 2 eetlepels muesli)
T: krentenbol grande
L: 2 boterhammen appelstroop
T: appel + perzik
D: ? nog boodschappen doen. Misschien wel iets met broccoli!

En heb weer eens wat raars, m'n linkerhelft van mn gezicht voelt alsof ik tandartsverdoving heb gehad die biiijna is uitgewerkt. Begon gisterochtend.. had gehoopt dat het na nachtje slaap wel weg zou zijn, maar helaas. Alles beweegt nog wel normaal mee enzo, geen hangende mondhoeken en/of oogleden. Vreemd weer.

Naja, aan het werk dan maar!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85636332
Nee Wageningen trekt mij niet zo :@

Ik kan opeens niet meer smsen, heb mijn sms instellingen verkloot denk ik :o
pi_85636445
Goedemorgen. :)
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 08:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ehh, ja het verhaal van loveli is door alle karbonades niet meer te volgen, maar het was vast iets niet leuks -O-.
Ja dat.
Ben toch wel benieuwd naar het verhaal nu, maar sterkte ermee Loveli. :*

Wat fijn dat je wat van je vriendje hebt gehoord PF. *O*

Succes vandaag Vik. ^O^

Welkom alle nieuwelingen. :W
pi_85636498
Vik, hoop voor je dat 't wat wordt met die baan, klinkt goed!
PF :* ik weet nog toen mijn vriend 3 maanden in Kenia zat dat er echt dagen waren dat ik gewoon fysiek pijn had van hem missen en niet weten wat 'ie aan het doen was en aftellen.. :* 't is heel naar.
Loveli, ik snap 't ook niet helemaal met dat huis, maar balen dat je er van baalt, zeg maar. Ook een :*
XM - dat had ik laatst ook :o raar gevoel hè! Het ging over na een stuk rennen, misschien zit er ergens een zenuw in de knel ofzo?
pi_85636532
Ik heb vandaag voor het eerst spierpijn van het rennen, maar gelukkig geen echte pijn zoals met m'n oude schoenen. Toen deden m'n knieën pijn en m'n schenen, nu is 't echt spierpijn in m'n billen ( :') ) en bovenbenen. Morgen Evy 5, nu al zin in *O*

Lijstje voor vandaag
O: Twee waldkornbeschuiten, 1 met kaas en 1 met appelstroop, thee
T: Appel
L: Twee boterhammen met rookvlees/ei, schepje coleslaw, karnemelk
T: Yoghurt met rode bessen
D: Rijst met boontjes en karbonade met kerriesaus
pi_85636628
Goedemorgen!

Weer schandalig uitgeslapen :@ maar deze week kan 't nog een beetje :X

*duimt voor Vik haar baan*

:* voor loveli

:* en *O* voor Pief O+

en *) voor mijzelf.. verder met voorbereidingen voor collegejaar, straks alvast allemaal bladwijzertjes plakken bij de gedichten en verhalen die we moeten lezen 8-)

Daarna sporten... alleen nog even kijken hoe ik dat met eten ga doen aangezien ik van 17.30 tot 22.30 moet werken en dus al om 16.30 in de auto MOET zitten (spits, Arnhem, yay) :P

Lijstje ga ik nog even aan werken...
Ja doei.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:17:02 #210
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85636637
Razz, ja heeel raar gevoel! Gegoogled, maar dan heb ik óf een hersentumor óf MS. Daar ga ik toch maar niet vanuit. Twéé zeldzame ziektes hebben kan bijna niet he :').

Gister gesport, maar dat hielp niet ;(. Hopelijk gaat het vanzelf weg. Misschien een gekke beweging gemaakt met wii-fit waardoor er een zenuw klem zit idd.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85636794
Goedemorgen :)

Lijstje:

O: 2 boterhammen met nutella, beker melk
T: appel of snoeptomaatjes
L: 2 boterhammen met pindakaas
T: appel/snoeptomaatjes (+ eventueel soepje/bouillon)
D: gourmetten met collegaatjes O+

PF: fijn dat hij eindelijk gebeld heeft :) Hopelijk ga je je weer wat lekkerder in je vel voelen zitten :*
Kwak: Ik vind het zo leuk dat het zo lekker gaat tussen jullie twee! <3
XM: hmm, hopelijk gaat dat rare gevoel in je gezicht snel weg, lijkt me maar niks.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:28:58 #212
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_85636875
als dat gevoel niet snel wegtrekt zou ik toch even naar de dokter gaan, XM!

Qua lange afstandsrelaties: ik zie er echt heel erg tegenop om weer terug naar Zweden te gaan. Ik woon nu sinds juni eigenlijk samen met de Duutser, en straks weer helemaal niet. Best gek en eng...

Lijstje:

O: yoghurt met muesli en banaan
L: nog even kijken
T:
D: grote salade met fruit, geitenkaas, paddestoelen oid, daarbij volkoren ciabatta met wat boter en zout
T: blokje chocolade.

Zo eerst maar eens boodschappen doen, er is niets in huis. Of, eerst douchen. Ook wel een goed plan.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_85636946
Vandaag rond 15.30u komen die mensen het interview opnemen. Ik begin nu een beetje zenuwachtig te worden :X

Maarrrrr, dat komt vooral omdat ze me gezegd hebben dat ze me ook willen filmen in mijn natuurlijke habitat (bij wijze van spreken). Dan kunnen ze die beelden leuk door het interview heen monteren. En dat vind ik zoiets stoms :')

Sowieso ben ik geen acteertalent, dus dat gaat er lekker natuurlijk uitzien. Als ik met de katten ga knuffelen, dan lijk ik net zo'n crazy old catwoman -O- Wat blijft er dan over? Ik die zit te gamen, te lezen, achter de pc zit te typen. Wat een spannend beeldmateriaal :')
pi_85636988
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vandaag rond 15.30u komen die mensen het interview opnemen. Ik begin nu een beetje zenuwachtig te worden :X

Maarrrrr, dat komt vooral omdat ze me gezegd hebben dat ze me ook willen filmen in mijn natuurlijke habitat (bij wijze van spreken). Dan kunnen ze die beelden leuk door het interview heen monteren. En dat vind ik zoiets stoms :')

Sowieso ben ik geen acteertalent, dus dat gaat er lekker natuurlijk uitzien. Als ik met de katten ga knuffelen, dan lijk ik net zo'n crazy old catwoman -O- Wat blijft er dan over? Ik die zit te gamen, te lezen, achter de pc zit te typen. Wat een spannend beeldmateriaal :')
Gewoon FOK!ken, da's ook een soort natuurlijke habitat :')!
Ja doei.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:35:49 #215
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85637034
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Slankpagina ervoor :D.

Ik ben ook eens op teevee geweest (zoals de meesten van jullie wel weten inmiddels :')) en toen werd ik ook in m'n natuurlijke habitat gefilmd: op school, spelen met de hamster, dwarsfluit spelen :').

Oh ik moet even kwijt dat ik een geweldig katje heb O+. Hopelijk kan ze mee áls ik wegga :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_85637069
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:33 schreef motorbloempje het volgende:

Ik kan natuurlijk mijn dagelijkse rijtje websites met ze afgaan (fok >> cuteoverload >>todaysbigthing >>failblog >> itmademyday >>fmylife >>hyves >> facebook).

:')
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:37:40 #217
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85637078
Mail terug! :D.

Het gaat om 20 uren, per 31 aug en donderdag heb ik een eerste gesprek met de directeur! *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_85637094
tof Vik! *O* :D!
Ja doei.
pi_85637097
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Slankpagina ervoor :D.

Ik ben ook eens op teevee geweest (zoals de meesten van jullie wel weten inmiddels :')) en toen werd ik ook in m'n natuurlijke habitat gefilmd: op school, spelen met de hamster, dwarsfluit spelen :').

Oh ik moet even kwijt dat ik een geweldig katje heb O+. Hopelijk kan ze mee áls ik wegga :P.
Oh, echt? Voelde dat niet vreselijk onnatuurlijk? Ik moet er altijd zo om grinniken als ik het op tv zie :@

Katje O+
pi_85637107
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:37 schreef Viking84 het volgende:

Het gaat om 20 uren, per 31 aug en donderdag heb ik een eerste gesprek met de directeur! *O*.
Wat spannend :D *O* ^O^
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:40:44 #221
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85637146
quote:

Cool! :D *O*
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:41:38 #222
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85637164
*O* voor PF. Dramaqueen :6

Dagplanning
o. havermout met water, suiker en kaneel
t. blokje roombrie
t. half 10: zelfgemaakte yoghurt met frambozen + snijbonensalade
l. boterhammen (2 of 3)
t. sperziebonen met dip + nectarine + halve komkommer
d. nog niet ingepland

de t's zijn onderling uitwisselbaar
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:43:25 #223
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85637202
*O* voor vik

en coco, je kunt altijd een beetje in de keuken rommelen. Thee zetten, groente snijden enzo.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:43:30 #224
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85637207
Ja 20 uren is gewoon supercool. Niet fulltime, maar toch zeer behoorlijk. Daar doe ik het wel voor :Y. En nu ga ik eens in het docententopic vragen om sollicitatietips :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_85637216
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:40 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Cool! :D *O*
Oh, wauw, valt me nu pas op dat het al per 31-8 is :o Wat snel :D
pi_85637249
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:43 schreef Tinkepink het volgende:
*O* voor vik

en coco, je kunt altijd een beetje in de keuken rommelen. Thee zetten, groente snijden enzo.
Dat ga ik denk ook maar gewoon doen. Dieren eten geven, mijn eigen eten fixen, drinken pakken. We zullen wel zien, ik ben benieuwd :+
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:49:59 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85637355
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:43 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, wauw, valt me nu pas op dat het al per 31-8 is :o Wat snel :D
Ja :').

En dan is het ook nog een 'eerste' gesprek. Ben benieuwd wanneer ze dat tweede gesprek willen plannen voor 31-08 :+. Wordt wel heel snel verhuizen dan. Maar dat komt wel goed :).

Ik ben nu al nerveus, want ik MOET die baan hebben :'). Ik mag het echt niet verknallen :X.
Niet meer actief op Fok!
pi_85637397
waar is deze baan (heb gisteren niet breed bij kunnen lezen want geen internet ;( )
Ja doei.
pi_85637444
quote:

tof! *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:00:32 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85637593
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
waar is deze baan (heb gisteren niet breed bij kunnen lezen want geen internet ;( )
Den Haag :s).
Niet meer actief op Fok!
pi_85637617
:o ga je ineens naar mijn geboortedorp verhuizen! :')! :o
Ja doei.
pi_85637685
Spannend Vik! Klinkt veelbelovend, 20 lesuren? Volgens mij heb ik er straks ook 20. Ben zo langzamerhand trouwens ook wel benieuwd naar mijn rooster. Anyway, alvast succes!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:13:05 #233
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85637934
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:01 schreef motorbloempje het volgende:
:o ga je ineens naar mijn geboortedorp verhuizen! :')! :o
Tis geen durrep }:|.

Ik ben nu een heel verhaal aan het typen over hoe ik ben als docent, wat ik belangrijk vind etc :'). Dan kom ik goed beslagen ten ijs dodag :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_85637988
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:41 schreef Tinkepink het volgende:
*O* voor PF. Dramaqueen :6

Dagplanning
o. havermout met water, suiker en kaneel
t. blokje roombrie
t. half 10: zelfgemaakte yoghurt met frambozen + snijbonensalade
l. boterhammen (2 of 3)
t. sperziebonen met dip + nectarine + halve komkommer
d. nog niet ingepland

de t's zijn onderling uitwisselbaar
Ik blame PMS!
pi_85638563
Succes Vik! Spannend hoor! :)
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_85638648
Zo, dat was de laatste keer dat ik heb gestreken :7 heb m'n lief een foto gestuurd van het resultaat, en vanaf nu mag hij het weer doen. Ik strijk alleen als ik vakantie heb. Muha.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:43:48 #237
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85638795
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:38 schreef Razztwizzle het volgende:
Zo, dat was de laatste keer dat ik heb gestreken :7 heb m'n lief een foto gestuurd van het resultaat, en vanaf nu mag hij het weer doen. Ik strijk alleen als ik vakantie heb. Muha.
Mag hij het weer doen of wil hij het weer doen, als ie de foto heeft gezien? :P :D
pi_85638820
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:43 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Mag hij het weer doen of wil hij het weer doen, als ie de foto heeft gezien? :P :D
:') ik vergeet alleen zo af en toe een mouw of een kraag, verder ben ik Super Ironing Woman.
pi_85638879
*O* Viking Spannend!
pi_85638955
Oh Vik wat tof!! *O* En snel idd! Ik ga voor je duimen ^O^ .

PF, fijn dat je contact met de VS hebt gehad. :*

Loveli, balen van het huis! Ik zie door de karbonades het varken niet meer, maar de strekking is wel duidelijk... :*

Ik voel me opgeblazen en dik. Een broek die eigenlijk altijd losjes zat, zit nu opeens strak. En heb al dagen te weinig groente gegeten. Maar ook 3 dagen geen stoelgang, zal niet echt helpen. Ik moet echt de knop weer vinden.

En ik ben toe aan vakantie. Het is zo druk op het werk nu 2 collega's op vakantie zijn en ik ongeveer al hun werkzaamheden overneem. Nog 2 weken, dan mag ik. Als het goed is, is een huisje nu ook geregeld. Baalde gister enorm, een huisje was bijna rond, krijg ik een mail dat ze nét een bevestiging kregen van een andere huurder voor dezelfde periode. Konden we weer op zoek naar een ander huisje... Vakantiestress :') .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_85639195
Oh ja, werkdingessen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waarom krijg ik geen quote in een spoiler?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_85639316
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:59 schreef Phaidra het volgende:
Oh ja, werkdingessen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_85639397
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:03 schreef conleche het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_85639416
Wat tof Vik *O* Ga voor je duimen dat ze jou willen hebben!

PF, fijn dat je contact gehad hebt met het vriendje O+.

Loveli, de karbonades maken het inderdaad lastig, maar jij kan zo te zien ook wel een knuffel gebruiken :*. Hoop dat het toch nog goed komt met dat huis.

Nou, net wakker, maar eens ontbijten. En dan kamer opruimen (grond is niet meer zichtbaar), tas inpakken en achterstallige klusjes doen. Ik heb echt zó geen zin in om morgen weer weg te moeten :@.

SPOILER
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_85639529
Een stofje met hartjes op de markt halen en daar een jurkje van maken?
  Vis een optie? dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:11:55 #246
70532 loveli
N
pi_85639559
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 08:27 schreef Blurred86 het volgende:
Loveli, kan het verhaal niet echt meer volgen nu, maar :* is wel op zijn plaats geloof ik.. Ik hoorde gisteren dat ze bij mij op de afdeling een onderzoek op gaan zetten naar de invloed van fructose op het ontstaan van welvaartsziekten zoals obesitas en diabetes, toen moest ik wel even aan je denken! :D
Tx en interesting!! Jouw onderzoeksonderwerp is ook erg interessant bij de weg.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:12:38 #247
70532 loveli
N
pi_85639576
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:59 schreef Phaidra het volgende:
Oh ja, werkdingessen:
Spoiler in een quote zetten :+
crap in = crap out
pi_85639684
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:12 schreef loveli het volgende:

[..]

Spoiler in een quote zetten :+
Ach ja, andersom :|W .
Weet ik dat voor een volgende keer!

Even een lijstje doen?
O: kwark met muesli
T: koffie met melk
T: klein bakje kwark
L: salade courgette/paprika/geitenkaas, nog iets erbij halen (broodje denk ik)
T: ?
D: waarschijnlijk kipfilet, broccoli en rijst
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:24:17 #249
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85639952
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:06 schreef Phaidra het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_85640219
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:06 schreef Chicolate het volgende:
Wat tof Vik *O* Ga voor je duimen dat ze jou willen hebben!

PF, fijn dat je contact gehad hebt met het vriendje O+.

Loveli, de karbonades maken het inderdaad lastig, maar jij kan zo te zien ook wel een knuffel gebruiken :*. Hoop dat het toch nog goed komt met dat huis.

Nou, net wakker, maar eens ontbijten. En dan kamer opruimen (grond is niet meer zichtbaar), tas inpakken en achterstallige klusjes doen. Ik heb echt zó geen zin in om morgen weer weg te moeten :@.

SPOILER
Een rood jurkje (of een rood shirtje met broekje) en dan zelf een hart maken zoals van die kindervleugels (Of vleugels) van rood op je rug.
en nog hartjes in je haar of zo
en een pijl en boogje in je hand

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')