Ja dat.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ehh, ja het verhaal van loveli is door alle karbonades niet meer te volgen, maar het was vast iets niet leuks.
Gewoon FOK!ken, da's ook een soort natuurlijke habitatquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vandaag rond 15.30u komen die mensen het interview opnemen. Ik begin nu een beetje zenuwachtig te worden![]()
Maarrrrr, dat komt vooral omdat ze me gezegd hebben dat ze me ook willen filmen in mijn natuurlijke habitat (bij wijze van spreken). Dan kunnen ze die beelden leuk door het interview heen monteren. En dat vind ik zoiets stoms![]()
Sowieso ben ik geen acteertalent, dus dat gaat er lekker natuurlijk uitzien. Als ik met de katten ga knuffelen, dan lijk ik net zo'n crazy old catwomanWat blijft er dan over? Ik die zit te gamen, te lezen, achter de pc zit te typen. Wat een spannend beeldmateriaal
Slankpagina ervoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon FOK!ken, da's ook een soort natuurlijke habitat!
Ik kan natuurlijk mijn dagelijkse rijtje websites met ze afgaan (fok >> cuteoverload >>todaysbigthing >>failblog >> itmademyday >>fmylife >>hyves >> facebook).quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:33 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon FOK!ken, da's ook een soort natuurlijke habitat!
Oh, echt? Voelde dat niet vreselijk onnatuurlijk? Ik moet er altijd zo om grinniken als ik het op tv ziequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Slankpagina ervoor.
Ik ben ook eens op teevee geweest (zoals de meesten van jullie wel weten inmiddels) en toen werd ik ook in m'n natuurlijke habitat gefilmd: op school, spelen met de hamster, dwarsfluit spelen
.
Oh ik moet even kwijt dat ik een geweldig katje heb. Hopelijk kan ze mee áls ik wegga
.
Wat spannendquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:37 schreef Viking84 het volgende:
Mail terug!.
Het gaat om 20 uren, per 31 aug en donderdag heb ik een eerste gesprek met de directeur!.
Cool!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:37 schreef Viking84 het volgende:
Mail terug!.
Het gaat om 20 uren, per 31 aug en donderdag heb ik een eerste gesprek met de directeur!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |