Ik wou al heel erg boos wordenquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:52 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
De man heeft ook nog eens een heel lief systeem bedacht voor de vrouwen.
De man heeft een klein kliertje vastzitten aan het begin van de urethra, deze klier zorgt voor de excretie van het voorvocht.
Dit voorvocht fungeert zowel als glijmiddel als een bacteriedodend afweermechanisme!
Het bevat tevens enzymen die zorgen voor de afbraak van schadelijke stoffen.
Wanneer het sperma eventueel in de vaginale gang wordt gespoten zullen deze kankerverwekkende stoffen in de slijmlaag blijven hangen aan de binnenzijde van de baarmoederwand.
Het vocht dat met de klier is meegekomen zal zorgen voor de volledige afbraak van deze stoffen.
Dat wat overblijft komt er vanzelf wel weer uit![]()
Het vormt dus geen enkel gevaar voor de vrouw uiteraard!
moesten de karbonades opquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:07 schreef Syrena het volgende:
O: Brinta. Halve bak, want ik zat nog zo vol van gister dat ik geen honger had![]()
T: Snee brood met gebraden karbonade
T: Snee brood met gebraden karbonade
L: Twee snee-en brood met gebraden karbonade, pasteitje (damn you, hotelschoolkantine)
T: App0l
T: Zes dropjes
T: Vijgenkoekje
D: Zak van die pasta+saus wat je in water moet doen en dan laten koken. 292 per portie, ik heb ze allebei op
niks aan het handje dusquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
Haha nee, tis gesneden vleeswaar. Lijkt wat op fricandeau.
^^quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pief, zou je niet gewoon een jaartje een time-out kunnen nemen? Reizen / werken / dingen op orde stellen? Zen enzo?
Ze doen dingen met sperma! Nuttige dingen en dan krijg je voorlichtingsfilms en daar wordt het eiwitrijke substatie een beetje rondgespoten op de ogen ofzo..quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:58 schreef loveli het volgende:LekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe ben je d'r uberhaupt achter gekomen? En wanneer weet je of het nog terug te draaien is?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Vreselijk irritant zeg!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:09 schreef shinydiscoball het volgende:
Waarom besluiten mijn buren altijd pas om middernacht dat ze bas gaan spelen met versterkers? En een soort middeleeuwse pingelmuziek. Echt, je kunt de klok erop gelijk zetten.Sommige mensen moeten gewoon werken?
O ik klink nu best oud.
Ivm evt herkenbaarheid haal ik dit zo weg.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:11 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
LekkerHoe ben je d'r uberhaupt achter gekomen? En wanneer weet je of het nog terug te draaien is?
Die mag je er na 3 jaar proberen uit te werken. Heb ik de tijd om daar in de buurt werk te vinden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:17 schreef neen het volgende:
Maar stel jij koopt dat huis, huurders hebben prbly een goed contract dus zijn er moeilijk uit te krijgen. Dan heb je dus misschien een huis maar nog geen andere plek om te wonen
Oja, dan kan het wel.quote:
fat chance.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:22 schreef _aurum_ het volgende:
Hopen dat dan iig die koop van die huurder misloopt, dan maak jij nog een kans
Waar wonen jij en je auto? Als het bij mij in de buurt is wil ik best ff kijken.quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:34 schreef neen het volgende:
En ach, mocht het niet lukken. Er kan altijd ineens iets nog mooiers verschijnen gewoon ogen open houden
Ik zou gaan hè
Tx. 't Is niet zo dat ik op zoek ben naar een huis, maar dit is een speciaal geval. Je mag ook blijvebn, maar slaap kan nuttig zijn soms.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Canada!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik kreeg net een telefoontje en het begon met +1
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik kreeg net een telefoontje en het begon met +1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |