Hehe dat begreep ik wel hoor :pquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Neen!
Ja, zo gemeen ben ik wel
Kom nou, mijn internet werkt de helft van de tijd niet
Bad Neen, very bad Neen
Aaaw vanwege dat geld?quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:16 schreef P.F. het volgende:
Ik ben gewoon misselijk en licht in mijn hoofd van de spanning.
Ik herken dat, dan voel je je helemaal leuk! En dan kijk je terug en wil je de kleren nooit meer aan laat staan het huis nog uit ...quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:20 schreef AKnynke het volgende:
balen zeg, shiney!
Ik zie net wat fotos terug van een weekend met de moeder van de duutser, en k ben behoorlijk met mezelf geconfronteerd. Zelfs in kleding waarvan ik dacht dat die flatterend was, valt het flink tegen.Ook omdat iedereen aan die kant flink dun is, maar toch... Ik trek de riem dus maar eens flink aan! Morgen weer een lijstje!
O nee daar maak ik mij niet druk om. Zou ik wel moeten doenquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:18 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Aaaw vanwege dat geld?
*hug*
Aww! 't Valt heus wel mee!quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:20 schreef AKnynke het volgende:
balen zeg, shiney!
Ik zie net wat fotos terug van een weekend met de moeder van de duutser, en k ben behoorlijk met mezelf geconfronteerd. Zelfs in kleding waarvan ik dacht dat die flatterend was, valt het flink tegen.Ook omdat iedereen aan die kant flink dun is, maar toch... Ik trek de riem dus maar eens flink aan! Morgen weer een lijstje!
Ja wel een beetje eens...je was altijd best vrolijk en nu niet echt (wat ik me allemaal kan voorstellen)..quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Shiny.. echt klote!!
PF, maak me zo'n zorgen om jou... de depressie druipt van elke post af, dat vind ik zo erg...
*schopt heel hard*quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:23 schreef neen het volgende:
Schop @ mijn oversized ass bitte.
2 rivella en 2 handjes light chips, chips? Waarom?
Nou ik vond deze week alles niet leuk. Vandaag vond ik alles neutraal. Das al beter.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:22 schreef neen het volgende:
Verveel je je ook wat pf of niet? Dan denk je (ik/men/weetikveel) teveel aan stomme ipv leuke dingen.
Volgens mij valt het met die van jou ook zeer meequote:Op maandag 23 augustus 2010 22:29 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
*schopt heel hard*
Maar jij ook een stuk gelopen, props! En volgens mij valt het met je oversized ass erg mee.
Ik weet niet, reizen voelt als vluchtenquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pief, zou je niet gewoon een jaartje een time-out kunnen nemen? Reizen / werken / dingen op orde stellen? Zen enzo?
Is het niet. Je kunt namelijk niet voor jezelf weglopen. Jij blijft hetzelfde, de situatie verandert. En juist als je niet weet welke kant je op wilt kan dat heel verhelderend werken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:35 schreef P.F. het volgende:
[..]
Ik weet niet, reizen voelt als vluchten
Hadde gij dit tegen mij?quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:34 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Volgens mij valt het met die van jou ook zeer meeAnders zat je per definitie al niet in dit topic.
Probeer eens wat meer te kijken naar de mensen die allemaal echt stevig zijn! .... dat zijn er zo vreselijk veel meer. Altijd maar streven naar perfectie zal altijd uitlopen op een never ending story....
awh meis!quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:16 schreef P.F. het volgende:
Ik ben gewoon misselijk en licht in mijn hoofd van de spanning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |