abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85626871
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:12 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Neen!
Ja, zo gemeen ben ik wel :o

Kom nou, mijn internet werkt de helft van de tijd niet :(

Bad Neen, very bad Neen :6
Hehe dat begreep ik wel hoor :p
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:17:20 #77
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85626881
Das mooi balen Shiny!!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85626966
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:16 schreef P.F. het volgende:
Ik ben gewoon misselijk en licht in mijn hoofd van de spanning.
Aaaw vanwege dat geld?

*hug*
pi_85626997
Vandaag voelt al niet meer als het einde van de wereld dus dat is al een begin :7
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:20:02 #80
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85627021
Shiny.. echt klote!!

PF, maak me zo'n zorgen om jou... de depressie druipt van elke post af, dat vind ik zo erg...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:20:27 #81
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_85627046
balen zeg, shiney!

Ik zie net wat fotos terug van een weekend met de moeder van de duutser, en k ben behoorlijk met mezelf geconfronteerd. Zelfs in kleding waarvan ik dacht dat die flatterend was, valt het flink tegen.Ook omdat iedereen aan die kant flink dun is, maar toch... Ik trek de riem dus maar eens flink aan! Morgen weer een lijstje!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_85627061
Even een prachtige dans en prachtig stukje muziek voor jullie om weer tot rust te komen! :)

maandag 23 augustus 2010 @ 22:22:47 #83
236335 neen
schone schijn
pi_85627160
Verveel je je ook wat pf of niet? Dan denk je (ik/men/weetikveel) teveel aan stomme ipv leuke dingen.
het lijkt niet wat het is
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:22:53 #84
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85627163
Zucht, word verdrietig van al die verdrietige mensjes hier :{
pi_85627194
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:20 schreef AKnynke het volgende:
balen zeg, shiney!

Ik zie net wat fotos terug van een weekend met de moeder van de duutser, en k ben behoorlijk met mezelf geconfronteerd. Zelfs in kleding waarvan ik dacht dat die flatterend was, valt het flink tegen.Ook omdat iedereen aan die kant flink dun is, maar toch... Ik trek de riem dus maar eens flink aan! Morgen weer een lijstje!
Ik herken dat, dan voel je je helemaal leuk! En dan kijk je terug en wil je de kleren nooit meer aan laat staan het huis nog uit ...
PF :'( weni wat er exact aan de hand is, omdat ik op de een of andere manier de helft mis, omdat mn hoofd weer overloopt van werken en info onthouden .. maar toch sterkte!
Shiny, kut zeg! Wijze les weer, helaas rot geleerd :{
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:23:56 #86
236335 neen
schone schijn
pi_85627216
Schop @ mijn oversized ass bitte.

2 rivella en 2 handjes light chips, chips? Waarom?
het lijkt niet wat het is
pi_85627253
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:18 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Aaaw vanwege dat geld?

*hug*
O nee daar maak ik mij niet druk om. Zou ik wel moeten doen :')

Ondanks alle afleiding kijk ik om de 2 minuten teleurgesteld in mijn email.

Dus ik was net naar mijn kamer gegaan en ga nu maar weer terug naar mijn ouder, geen zin om alleen te zijn. Broertje heeft sleutel, mijn fiets & een feest dus hij vermaakt zich wel.

Het is ook niet goed wat ik nu voel, maar dat wordt versterkt door een falende opleiding, thuis-, woon-, sport- en sociale situatie.

Ik ben gewoon een beetje bang voor de toekomst.
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:24:45 #88
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85627260
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:20 schreef AKnynke het volgende:
balen zeg, shiney!

Aww! 't Valt heus wel mee! :Y Ze zijn ook vast niet allemaal zo lang als jij bent!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85627271
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Shiny.. echt klote!!

PF, maak me zo'n zorgen om jou... de depressie druipt van elke post af, dat vind ik zo erg...
Ja wel een beetje eens...je was altijd best vrolijk en nu niet echt (wat ik me allemaal kan voorstellen)..

Ik wil je ook steeds een dikke knuffel geven.

Hoop niet dat je het vervelend vind dat ik het zeg! En ik denk niet dat je het doet maar je kunt altijd je ei kwijt, PM'en, bellen, whatever :*
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:27:08 #90
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85627371
Pief, zou je niet gewoon een jaartje een time-out kunnen nemen? Reizen / werken / dingen op orde stellen? Zen enzo?
pi_85627507
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:23 schreef neen het volgende:
Schop @ mijn oversized ass bitte.

2 rivella en 2 handjes light chips, chips? Waarom?
*schopt heel hard*

Maar jij ook een stuk gelopen, props! En volgens mij valt het met je oversized ass erg mee.
pi_85627606
Ik eet nog even een blikje tonijn leeg en zo broodjes smeren en op bed
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_85627616
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:22 schreef neen het volgende:
Verveel je je ook wat pf of niet? Dan denk je (ik/men/weetikveel) teveel aan stomme ipv leuke dingen.
Nou ik vond deze week alles niet leuk. Vandaag vond ik alles neutraal. Das al beter.

En ik weet uit ervaring dat ik mij heel eenzaam ga voelen als ik alleen op mijn kamer ga zitten dus ik ga nu naar mijn ouders en hoop dat ze nog wakker zijn.

Ga morgen vroeg terug, naar de studieadviseur. Maar stiekem durf ik niet, bang om afgewezen te worden.

Nu morgen ook nog even mijn puisterige hoofd vereeuwigen in mijn paspoort :P!!! Alleen moet ik dan wel geld lenen - maar dan kan ik weer werken dus dat scheelt (ben al aangenomen, moet alleen nog een kopie van een geldig paspoort op sturen en die heb ik niet meer sinds juni, duur ding :'))

Eh en ik zou graag willen zeilen/roeien/tennissen/kickboksen. Alles 1x per week en zeilen minder.. Kijken of dat financieel haalbaar is. Nu ga ik veel naar feesten en dan drink ik heel veel en van drinken word ij een beetje raar. Ik ga nog wel naar de borrel, maar dan verzin ik wel dat ik vroeg naar huis moet wegens college oid :+

Dat is nu een beetje mijn plan, voel mij al maanden/langer niet happy, dit was de druppel denk ik.
pi_85627658
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:29 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

*schopt heel hard*

Maar jij ook een stuk gelopen, props! En volgens mij valt het met je oversized ass erg mee.
Volgens mij valt het met die van jou ook zeer mee ;) Anders zat je per definitie al niet in dit topic.

Probeer eens wat meer te kijken naar de mensen die allemaal echt stevig zijn! .... dat zijn er zo vreselijk veel meer. Altijd maar streven naar perfectie zal altijd uitlopen op een never ending story....
:*

En dat bedoelde ik voor meerdere users in dit topic :)
pi_85627694
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pief, zou je niet gewoon een jaartje een time-out kunnen nemen? Reizen / werken / dingen op orde stellen? Zen enzo?
Ik weet niet, reizen voelt als vluchten :@
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:35:12 #96
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85627698
Neen ik vind je lief!
Gewoon omdat ik dat vind... :*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:36:42 #97
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85627764
Ook ik wou dat ik je advies kon geven PF, maar dat kan ik niet -O- Je moet hier helemaal zelf doorheen ben ik bang. Al weet ik zeker dat alles op zijn pootjes terecht komt. Zodra je weet wat jij wilt en wat bij je past.
Tot die tijd :*

En voor wat betreft de weinig eters: ik ga geen namen noemen, maar het is eigenlijk vooral een deel van de nieuwelingen. XM eet tegenwoordig (lees vandaag) keurig O+ En de rest is al helemaal doorgedrild.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:38:29 #98
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85627833
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:35 schreef P.F. het volgende:

[..]

Ik weet niet, reizen voelt als vluchten :@
Is het niet. Je kunt namelijk niet voor jezelf weglopen. Jij blijft hetzelfde, de situatie verandert. En juist als je niet weet welke kant je op wilt kan dat heel verhelderend werken.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_85627868
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:34 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

Volgens mij valt het met die van jou ook zeer mee ;) Anders zat je per definitie al niet in dit topic.

Probeer eens wat meer te kijken naar de mensen die allemaal echt stevig zijn! .... dat zijn er zo vreselijk veel meer. Altijd maar streven naar perfectie zal altijd uitlopen op een never ending story....
:*
Hadde gij dit tegen mij?
Ik vind mijn ass ook niet oversized heur! Alhoewel, klein issie ook niet :+
pi_85627877
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:16 schreef P.F. het volgende:
Ik ben gewoon misselijk en licht in mijn hoofd van de spanning.
awh meis! :* -O-

bleuh!
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')