Mijn bovenburen doen ook altijd hun schoenen uit, maar als onderbuurman kan ik je melden dat je er niet vrolijk van wordt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:50 schreef robdriessen het volgende:
"Mijn" klussers gaan het nog nader bekijken, maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat de plafond-ornamenten niet authentiek zijn. De vloeren zijn volgens mij inderdaad de originele vloeren, maar a) het appartement onder mij staat leeg en b) doe ik thuis altijd mijn schoenen uit. Ik zal daarentegen wel viltjes onder al mijn speakers moeten gaan doen, hahaha.
Deze meters zijn niet gecalibreerd, dus is het goed mogelijk dat er een afwijking in zitquote:Op maandag 27 september 2010 14:52 schreef robdriessen het volgende:
@exlurker: Het is gemeten met zo'n standaard geel plastic voltmetertje, in stopcontacten van verschillende groepen en zelfs in de groepenkast op het punt waar de hoofdleiding binnenkomt. Telkens dezelfde waarde van 260V. Ik ga straks bij de buurman een tweede metertje lenen om te kijken of die dezelfde resultaten afgeeft.
[ afbeelding ]
quote:Neem aan dat hij het wel afmaakt?Op vrijdag 22 oktober 2010 09:22 schreef robdriessen het volgende:
Ken je die mop van de vloerenlegger die om 6.30 's ochtends zou komen?
- Hij ligt achter op schema bij zijn vorige klus en komt pas om 14 uur.
Zijn het houten kozijnen? Dat vind ik al heel wat. Mijn buurman heeft van die kunstof dingen waarvan je aan de overkant van de straat kan zien dat het kunstof is.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:21 schreef robdriessen het volgende:
@Ekoyt, het verval van de ramen en kozijnen was al jaren geleden gestart bij eerdere bewoners. Als de oude kozijnen nog te redden waren geweest, had ik dat zeker overwogen. De drie raampartijen waren echter volledig dichtgekit en dichtgespijkerd, inclusief alle katrolletjes die ooit in de kozijnen hebben gezeten voor het omhoog schuiven van de grote ramen. Er zaten nog flarden oud touw in... Misschien dat er met creativiteit wel dubbel glas in de kozijnen had gepast, maar helaas ontbrak die creativiteit dan bij mij, mijn vader en de klusjesmannen.
En nieuwe kozijnen in de oorspronkelijke stijl had me een fortuin gekost, dat ik niet heb. Het is zonde ja, maar dit is helaas een compromis dat ik moest sluiten.
Haha, nee dat was een streek van pa. De cheetah heeft nu een beter plekje op de vloer gekregenquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:03 schreef robdriessen het volgende:
Langzaam maar zeker begint het ergens op te lijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zoals al gemeld in het voorpret topic: Eettafel en stoelen zijn besteld!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's vreemd. Imageshack loopt de boel een beetje te verpesten. Nog maar eens dan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:52 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
kan ze niet zien, ben ik de enige? ben juist zo benieuwd! haha
Alle foto's zijn te zien hier, behalve die geplaatst zijn op 10 januariquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:21 schreef loecje het volgende:
ik zie ze gewoon hoor, gister avond ook al
Helaas, ik heb een hybride. Die doen niet aan trekhaken.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:10 schreef Vonkenboer het volgende:
Geen optie om ze zelf op te halen dan ?
Even een boedelbak huren en gaan met die banaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |