ach ja, volgende keer beterquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ja swarmi, je moet dan even naar de achterkant lopen.. Daar is ook nog een grote parkeerplaats und so..
Je hebt in elk geval voldoende Weizen nuquote:
Friet, pizza, pannenkoeken. Dat voldoet aan je inspiratieniveauquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:34 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb honger, maar totaal geen inspiratie, wat zal ik eens gaan eten vanavond?
Pasta met champignons, spekjes en boursin. Zelfde niveauquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Friet, pizza, pannenkoeken. Dat voldoet aan je inspiratieniveau
Oohh wat lekker!quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:04 schreef AMDB het volgende:
Net gezwommen in de Fjord hier, denk dat het water 13 graden was, buiten zo'n 18 graden, best lekker![]()
Beetje goed weer daar? Hoorde dat het vanochtend nogal klote was.
Vannacht en vanmorgen heeft het de hele tijd gestortregend inderdaadquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:09 schreef Rituals het volgende:
[..]
Oohh wat lekker!![]()
Hier is het 'oké'. Vanochtend was ik nog niet wakker (), maar vanmiddag was het best aardig. Veel wind, maar wel (zo goed als) droog en zo'n 20 graden gok ik.
13 graden? Da's krimpwater!quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:04 schreef AMDB het volgende:
Net gezwommen in de Fjord hier, denk dat het water 13 graden was, buiten zo'n 18 graden, best lekker![]()
Beetje goed weer daar? Hoorde dat het vanochtend nogal klote was.
Doornroosje! Leuk!quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:32 schreef BostonGeorge het volgende:
Hallo,
Dacht het hier even te vragen, aangezien jullie daar bekend zijn.
Ik ben namelijk het weekend van 12-13-14 November in Nijmegen met vriendin. Nou is dat koffiedik kijken qua datum, al zag ik rond die tijd al een mooi concert in Doornroosje. Zijn er nog plekken in Nijmegen die echt het bezoeken waard zijn, want ik heb geen idee.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:32 schreef vogelkooi het volgende:
:p door lowlands en heel deel gemist.
Iedereen leuke weekend gehad?
Hoe was het op Lowlands? Kan mezelf wel voor mn kop slaan dat ik niet 1 dagje ben gegaan...Placeboquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:32 schreef vogelkooi het volgende:
:p door lowlands en heel deel gemist.
Iedereen leuke weekend gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |