NSB.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:41 schreef kanovinnie het volgende:
juicyhill=lapohunter. TR geplaatst
Je vergeet dequote:Op maandag 23 augustus 2010 13:41 schreef kanovinnie het volgende:
juicyhill=lapohunter. TR geplaatst
Ja, lowlands was gisterenquote:
quote:
U mad bro?quote:
Voorhuis/achterhuis?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:44 schreef MarkM het volgende:
@kano
Ik woon ook in een dorp. Het voorhuis is 3,5 ton en achterhuis 3 ton geloof ik.
quote:
Ook gescheiden dan ofzo? Heb je er foto's van?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:48 schreef MarkM het volgende:
[..]
ja, het is één huis. Maar voor en achter hebben een eigen huisnummer.
Het interview met 30 seconds to mars was echt geweldigquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:42 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, lowlands was gisteren. Ik stond vooraan bij placebo, deadmau5. en de show van 30stm was ook nog wel aardig
en the bloody beetroots waren ook awesome
Hoe ging het interview met dat mannetje waarvan zijn ego groter is dan hijzelf?
2 zeilmeisjes voor deze paint.quote:
Deels. Binnen zit een deur tussen de huizen. Maar dat is niet zo erg omdat m'n opa en oma er wonen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ook gescheiden dan ofzo? Heb je er foto's van?
hihiquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:57 schreef Hyman het volgende:
Schokkend+videos: tieners afgeslacht in Pakistan
Wat een dijenkletser ben ik ook
Ah, dus eigelijk woon je dus in een huis van of 3, of 3.5 ton? Niet dat mij het verder boeit. Het is toch het huis van mijn ouders.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:57 schreef MarkM het volgende:
[..]
Deels. Binnen zit een deur tussen de huizen. Maar dat is niet zo erg omdat m'n opa en oma er wonen.
Omdat het op een 3baans weg gewoon kan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:58 schreef xyzyx het volgende:
Waarom is er nog geen landelijk inhaal verbod voor vrachtwagens?
Pfpfpfpfprrrtttttquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, dus eigelijk woon je dus in een huis van of 3, of 3.5 ton? Niet dat mij het verder boeit. Het is toch het huis van mijn ouders.
En wij hebben een 20" C FOCKING R TO THE T tv
Ja.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, dus eigelijk woon je dus in een huis van of 3, of 3.5 ton? Niet dat mij het verder boeit. Het is toch het huis van mijn ouders.
En wij hebben een 20" C FOCKING R TO THE T tv
Maar op een 2 baans weg moeten die tokkies blijven waar ze thuis horen, op de rechterbaanquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat het op een 3baans weg gewoon kan.
Nooit die verkeersborden gezien?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:01 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Maar op een 2 baans weg moeten die tokkies blijven waar ze thuis horen, op de rechterbaan__!
Of als ze dan inhalen kijken of er niemand aankomt of dat er niets naast je rijd
Jij klonk soms net alsof je aan het gas zat manquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:02 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb vannacht niet geslapen. Ik mis Heimen.
Ja, maar die zijn niet landelijk en staan hier niet..quote:
Binnenkort 50" met alles derop en deraanquote:
Dan mag je een beste kamer hebben, ik heb 40 inch op mijn slaapkamer en had beter kleiner kunnen nemenquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Binnenkort 50" met alles derop en deraan
Lezen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:05 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dan mag je een beste kamer hebben, ik heb 40 inch op mijn slaapkamer en had beter kleiner kunnen nemen
Mijn televisie is ook groter dan die van m'n ouders.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Binnenkort 50" met alles derop en deraan
Ik lees en ik zie dat jouw comment nergens op slaatquote:
Mwah, hij past wel in de huiskamerquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:05 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dan mag je een beste kamer hebben, ik heb 40 inch op mijn slaapkamer en had beter kleiner kunnen nemen
B&O ftwquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah, hij past wel in de huiskamer
Okee, wat voor merk wordt t? En ook zo'n 3d ding?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah, hij past wel in de huiskamer
Hij komt op het toilet op twee meter afstand.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:11 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik lees en ik zie dat jouw comment nergens op slaat
Ik mag hopen dat je aan het trollen bent anders had je net echt een gefaalde opmerkingquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:14 schreef MarkM het volgende:
[..]
Hij komt op het toilet op twee meter afstand.
Beolab 5 ofzoquote:
Die gelden wel landelijk, het is niet zo dat er andere borden bij jou in de buurt staanquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:03 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn niet landelijk en staan hier niet..
Gewoon uber spulquote:
Ik ookquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:10 schreef MarkM het volgende:
[..]
Mijn televisie is ook groter dan die van m'n ouders.
Moet ik nog uitzoeken, geen 3D.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:14 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Okee, wat voor merk wordt t? En ook zo'n 3d ding?
volgens mij denkt iedereen dat ik 50" ga kopen. Nee. Ik zoek het uit, mijn pa betaald, en ik kijk erop.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ookmijn pa heeft 32" ofzo en ik 42"
, en die van hem is hd ready, niet full hd
Die 3D dingen zijn flink goedkoper geworden trouwensquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moet ik nog uitzoeken, geen 3D.
Dat inhaal verbod geld alleen waar die borden staan, en die borden staan niet overal in Nederland.. Oftewel er is geen landelijk inhaalverbod voor vrachtwagensquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die gelden wel landelijk, het is niet zo dat er andere borden bij jou in de buurt staan
Mensen met een PS3.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ookmijn pa heeft 32" ofzo en ik 42"
, en die van hem is hd ready, niet full hd
Die 3d tv's zijn toch helemaal niet anders als normale tv's?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die 3D dingen zijn flink goedkoper geworden trouwens
Ze zijn 3D?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Die 3d tv's zijn toch helemaal niet anders als normale tv's?Nouja hij moet meer fps aan kunnen maar verder is er niets anders toch?
Leuk weekend gehad?quote:
Omdat ik perse een grotere wilde als een vriend van mijquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:17 schreef kanovinnie het volgende:
Trouwens, waarom koop je een 40" als ie te groot is voor je kamer? Op inet staan tabellen met de juiste kijkafstanden voor elk formaat.
Ze hebben geen stroom nodig.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Die 3d tv's zijn toch helemaal niet anders als normale tv's?Nouja hij moet meer fps aan kunnen maar verder is er niets anders toch?
En er komen lekkere wijfen uitquote:
Leuwlands was cool?quote:
HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAhahahahah ha ha haaaaa.quote:
Die je nog kan aanraken ook, want het is 3D jwttttquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En er komen lekkere wijfen uit
Paardrijden is voor faggotsquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:27 schreef xyzyx het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAhahahahah ha ha haaaaa.
Ik ga maar snel naar paardrijden want een paard dat een scheet laat is grappiger.
En ze neuken je zusje.quote:
Ik meen het.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:27 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik ga maar snel naar paardrijden want een paard dat een scheet laat is grappiger.
Beter dan xy in haar kutquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:27 schreef Hyman het volgende:
[..]
Komt je zus aan met een 42" tv in dr reet
Daar zijn wel echte lekkere wijven (van 14) die niet uit een beeldscherm komenquote:
hihihi, paarden laten geen scheeten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:27 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ooh die M van MarkM staat voor menen zeker?quote:
Lekker strak. Misschien moet je Sjoegerd ook even uitnodigenquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Daar zijn wel echte lekkere wijven (van 14) die niet uit een beeldscherm komen
Fuck dat, ik kan paardrijden en de chickies vinden me de prins op 't witte paardquote:
Ja maar dat zijn dan zeker ook van die chicks die paarden helemaal het einde vinden?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:30 schreef x3ro het volgende:
[..]
Fuck dat, ik kan paardrijden en de chickies vinden me de prins op 't witte paard
Nee, voor mopje.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:30 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ooh die M van MarkM staat voor menen zeker?
Kijk die was nou grappig!
Nee toch niet![]()
Doei
Ik zag nog een gast lopen met op zn rug: "Slapen doe je maar op pinkpop"quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:30 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Tip.
Niet aan de xtc op lowlands gaan. Het was er druuuuuuuuuuuuuuuuuuuk.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Daar zijn wel echte lekkere wijven (van 14) die niet uit een beeldscherm komen
Ik rij liever op iets andersquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:30 schreef x3ro het volgende:
[..]
Fuck dat, ik kan paardrijden en de chickies vinden me de prins op 't witte paard
Nee, vertel?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik rij liever op iets anders
ALS JE BEGRIJPT WAT IK BEDOELLOLLEREINZ!@#!@#!@#!@#!
Ja datquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:35 schreef Stroopwafels het volgende:
Hoe laag kan je zijn om op 14 jarige te vallen?
Ik ben zelf 18, maar het liefst heb ik toch iemand net zo oud als mij.
16 is echt het minimale.
Als je mijn (pics van je) zusje (nee) ziet, dan denk je dat ze 16 is hoorquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:35 schreef Stroopwafels het volgende:
16 is echt het minimale.
PM dan maarquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je mijn (pics van je) zusje (nee) ziet, dan denk je dat ze 16 is hoor
Ik zag een kankerdik iemand lopen met een shirt waar op stond: "Fat people are hard to kidnap"quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik zag nog een gast lopen met op zn rug: "Slapen doe je maar op pinkpop"
16 is het minimale waar ik mee ga. Als vriendin moet het toch 18+ zijnquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:35 schreef Stroopwafels het volgende:
16 is echt het minimale.
Hier met die pics!quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je mijn (pics van je) zusje (nee) ziet, dan denk je dat ze 16 is hoor
een Fietsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |