Ik meen het.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:27 schreef xyzyx het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAhahahahah ha ha haaaaa.
Ik ga maar snel naar paardrijden want een paard dat een scheet laat is grappiger.
Beter dan xy in haar kutquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:27 schreef Hyman het volgende:
[..]
Komt je zus aan met een 42" tv in dr reet
Daar zijn wel echte lekkere wijven (van 14) die niet uit een beeldscherm komenquote:
hihihi, paarden laten geen scheeten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:27 schreef xyzyx het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAhahahahah ha ha haaaaa.
Ik ga maar snel naar paardrijden want een paard dat een scheet laat is grappiger.
Ooh die M van MarkM staat voor menen zeker?quote:
Lekker strak. Misschien moet je Sjoegerd ook even uitnodigenquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Daar zijn wel echte lekkere wijven (van 14) die niet uit een beeldscherm komen
Fuck dat, ik kan paardrijden en de chickies vinden me de prins op 't witte paardquote:
Ja maar dat zijn dan zeker ook van die chicks die paarden helemaal het einde vinden?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:30 schreef x3ro het volgende:
[..]
Fuck dat, ik kan paardrijden en de chickies vinden me de prins op 't witte paard
Nee, voor mopje.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:30 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ooh die M van MarkM staat voor menen zeker?
Kijk die was nou grappig!
Nee toch niet![]()
Doei
Ik zag nog een gast lopen met op zn rug: "Slapen doe je maar op pinkpop"quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:30 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Tip.
Niet aan de xtc op lowlands gaan. Het was er druuuuuuuuuuuuuuuuuuuk.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Daar zijn wel echte lekkere wijven (van 14) die niet uit een beeldscherm komen
Ik rij liever op iets andersquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:30 schreef x3ro het volgende:
[..]
Fuck dat, ik kan paardrijden en de chickies vinden me de prins op 't witte paard
Nee, vertel?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik rij liever op iets anders
ALS JE BEGRIJPT WAT IK BEDOELLOLLEREINZ!@#!@#!@#!@#!
Ja datquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:35 schreef Stroopwafels het volgende:
Hoe laag kan je zijn om op 14 jarige te vallen?
Ik ben zelf 18, maar het liefst heb ik toch iemand net zo oud als mij.
16 is echt het minimale.
Als je mijn (pics van je) zusje (nee) ziet, dan denk je dat ze 16 is hoorquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:35 schreef Stroopwafels het volgende:
16 is echt het minimale.
PM dan maarquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je mijn (pics van je) zusje (nee) ziet, dan denk je dat ze 16 is hoor
Ik zag een kankerdik iemand lopen met een shirt waar op stond: "Fat people are hard to kidnap"quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik zag nog een gast lopen met op zn rug: "Slapen doe je maar op pinkpop"
16 is het minimale waar ik mee ga. Als vriendin moet het toch 18+ zijnquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:35 schreef Stroopwafels het volgende:
16 is echt het minimale.
Hier met die pics!quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je mijn (pics van je) zusje (nee) ziet, dan denk je dat ze 16 is hoor
een Fietsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |