Alleen aan rampen die tijdens kerstmis gebeuren, niet nu.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:53 schreef Hyman het volgende:
Maar wel netjes blijven storten op giro 555 hé!
Ha! Ha! Wat grappig! Ha!quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:53 schreef Hyman het volgende:
Maar wel netjes blijven storten op giro 555 hé!
Maar hier is het lang geleden ook ooit zo barbaars geweest. Toch is dat veranderd, dat is ook niet voor niets. Dan zou je denken dat mensen wel naar vooruitgang streven en dat ze door moeten hebben dat het beter kan, ook daar. Zo dat er ooit verandering zal komen en ook die mensen beschaving verkiezen boven eigen rechter spelen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik je daar gelijk in moet geven dat het gewoon generatie op generatie gaat nu staan er mensen van 40+ maar ook jochies van een jaar of 6. Dus die zien het ook al als 'normaal'.
Ik stort sowieso niet op giro 555, maakt me niet uit welk land.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:54 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Het overgrote deel in het land kwam in opstand tegen deze apenactie: http://www.dailymail.co.u(...)l?ito=feeds-newsxml# We kunnen niet het hele land verantwoordelijk stellen voor deze paar apen toch?
Ik stort mijn tientje nog wel.
Dus die mensen weten dat het eigenlijk niet mag, maar toch doen ze het?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ok, duidelijk. Blijkbaar als je er dus niet aan deelneemt in die landen ben je een soort van 'vreemde vogel' en is het dus gewoon een vorm van kuddegedrag. Triest, maar ik las al dat ze de daders op dezelfde manier wilden straffen, daar ga je het ook niet mee oplossen. Klote landen ik zal er nooit naartoe gaan en nooit geen stuiver aan over maken.
Precies.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:55 schreef DrDentz het volgende:
Ja.. als de arabieren ons voor waren wat betreft technologie, en onze heksenjachten gefilmd hadden.. martelingen, brandstapels, verdrinkingen.. dat ging er ook niet zoetjes aan toe.
Ergens heb je ook wel gelijk, als ik zie hoeveel de directeuren van bijvoorbeeld de hartstichting, nierstichting of Foster parents verdienen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik stort sowieso niet op giro 555, maakt me niet uit welk land.
2 weken geleden stond er volgens mij een bericht over het geld van ik meen de actie rond Haïti, ook gedeeltes weg/niet aangekomen. Ik doe er niet aan mee je weet niet waar je geld komt/ wat ze ermee doen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:59 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ergens heb je ook wel gelijk, als ik zie hoeveel de directeuren van bijvoorbeeld de hartstichting, nierstichting of Foster parents verdienen.
Ook al komt er maar 50% daadwerkelijk bij noodhulp, dan nog is het voor die mensen beter dan niets. En het is toen met Haïti zo in het nieuws geweest over waar het geld was gebleven, dat ze nu toch wel beter gaan opletten dat het geld ook werkelijk komt bij de mensen die het nodig hebben lijkt me.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
2 weken geleden stond er volgens mij een bericht over het geld van ik meen de actie rond Haïti, ook gedeeltes weg/niet aangekomen. Ik doe er niet aan mee je weet niet waar je geld komt/ wat ze ermee doen.
Boeven zijn het.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
2 weken geleden stond er volgens mij een bericht over het geld van ik meen de actie rond Haïti, ook gedeeltes weg/niet aangekomen. Ik doe er niet aan mee je weet niet waar je geld komt/ wat ze ermee doen.
Wow.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:08 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Boeven zijn het.![]()
[ afbeelding ]
bron: http://www.updaid.nl/opin(...)teuren-goede-doelen/
Oei. De Balkenende-norm geldt niet voor goede doelen zie ik.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:08 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Boeven zijn het.![]()
[ afbeelding ]
Dat vind ik veel te weinig, ze komen maar terug wanneer er 90% wordt overgemaakt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook al komt er maar 50% daadwerkelijk bij noodhulp, dan nog is het voor die mensen beter dan niets. En het is toen met Haïti zo in het nieuws geweest over waar het geld was gebleven, dat ze nu toch wel beter gaan opletten dat het geld ook werkelijk komt bij de mensen die het nodig hebben lijkt me.
Hoorde net op de radio dat er nu 5 miljoen binnen is op 555.
Daarom dus, ik geef nooit aan goede doelen etc.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:08 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Boeven zijn het.![]()
[ afbeelding ]
Alleen al de directeur van de cliniclowns : 92.000quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Daarom dus, ik geef nooit aan goede doelen etc.
wat heeft dat er nou mee te makenquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Niks aan de hand mensen. Negeer het en vooral lekker geld blijven doneren aan die arme lui
Dat is wel een beetje het lulletje vergeleken bij die andere bazen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:15 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Alleen al de directeur van de cliniclowns : 92.000
je kunt ook investeren in kleinschalige projecten. scholen etc.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat vind ik veel te weinig, ze komen maar terug wanneer er 90% wordt overgemaakt.
Als ze zelf eens de helft van het jaarsalaris zouden storten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar die voorzitters, worden die nou echt betaald met het geld dat wordt gestort dan?
Of is dat niet bekend?
Als het wel zo is dan moet het toch mogelijk zijn om die lui een stuk minder te laten verdienen.
Maar cliniclowns, kom op zeg, wat valt daar nou te halen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje het lulletje vergeleken bij die andere bazen.
Die hoeft alleen maar van die neuzen te bestellen toch ?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:20 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Maar cliniclowns, kom op zeg, wat valt daar nou te halen.
Ik geef je gelijk, als ze zich allemaal oprecht zouden inzetten voor hun goede doel, dan zouden ze dit soort kunstjes niet flikken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als ze zelf eens de helft van het jaarsalaris zouden storten.Maar die rijden allemaal een dikke bak hebben een luxe kantoortje zullen geregeld ergens een lekkere lunch/diner hebben van de zaak etc. Ik scheer ze nu inderdaad allemaal over een kam maar ik vertrouw dat soort 'figuren' nooit zo goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |