abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 augustus 2010 @ 08:51:25 #51
8372 Bastard
Persona non grata
pi_85596440
Mensen die denken dat het hier niet zou kunnen gebeuren :') Vertel eens, waarom steekt er ook bijna niemand een poot uit als er iemand op straat in elkaar geslagen word hier in Nederland?
The truth was in here.
pi_85596648
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 08:51 schreef Bastard het volgende:
Mensen die denken dat het hier niet zou kunnen gebeuren :') Vertel eens, waarom steekt er ook bijna niemand een poot uit als er iemand op straat in elkaar geslagen word hier in Nederland?
Alsof volwassen mensen echt hier met zijn alle twee tieners gaan aanvallen en ook nog kinderen aanmoedigen hetzelfde te doen 8)7
pi_85597104
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 09:03 schreef Zeurnietzo het volgende:

[..]

Alsof volwassen mensen echt hier met zijn alle twee tieners gaan aanvallen en ook nog kinderen aanmoedigen hetzelfde te doen 8)7
dat komt omdat het Nederlandse rechtssysteem gewoon werkt. In dit soort krottenwijken is geen rechtstaat dus nemen ze zelf het recht in handen, mob justice.
pi_85598650
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 00:55 schreef IHVK het volgende:
Ik kijk niet naar dit soort dingen.
Amen to that.
pi_85598833
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 00:26 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat leven we toch in een zieke wereld. Het erge is dat dit in dergelijke landen dagelijkse kost is.
En in ons land wordt nooit geweld gebruikt?

Wat dacht je van al die kinderen die mishandeld worden? Dat is onze dagelijkse kost.
Wel lekker achter gesloten deuren natuurlijk. Het enige verschil is dat onze rechtstaat redelijk werkt. In landen als Pakistan, wat dictaturen zijn, is er geen rechtstaat.

Even terzijde dat dit walgelijke daden zijn.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_85598998
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:50 schreef OpperTokkie het volgende:

[..]

Het zijn wel allemaal idioten ;)
Ah, de eerste Nederlandse dwaas heeft zich ook al gemeld. ^O^
pi_85599047
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:36 schreef rutger05 het volgende:
Buitengewoon triest waartoe menigtes toe in staat zijn als ze de kans krijgen.
Precies. En een boze menigte is overal gevaarlijk. Of zijn we de rellen in HvH al vergeten? Dat is hetzelfde kaliber mensen alleen nu in een totaal andere omgeving.
pi_85599528
Wat bezielt mensen die dit soort kuddegedrag vertonen toch?
Cool story, Hansel.
  maandag 23 augustus 2010 @ 11:26:52 #59
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_85599935
Je kunt als individu niks doen als je er tussenstaat, dan slachten ze jou af.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_85601015
Zo gek is het niet. Het grootste deel van het volk is moslim en doet aan de ramadan. Geef mij overdag geen eten en ik word ook gek.

Maar dit is natuurlijk wel echt te gek voor woorden. |:(
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_85601063
Dit is de mens.

Een beest.
pi_85601074
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:54 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Zo gek is het niet. Het grootste deel van het volk is moslim en doet aan de ramadan. Geef mij overdag geen eten en ik word ook gek.

:|W
Allah Al Watan Al Malik
pi_85601437
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:54 schreef Pannenkoekenmix het volgende:

Je hebt zeker nu ook nog niet gegeten.

|:(
pi_85601555
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:55 schreef Chooselife het volgende:
Dit is de mens.

Een beest.
De mens is net zo beest als engel.

In de goede omstandigheden een engel en in de slechte omstandigheden een beest.
pi_85601727
achterlijke mensen
pi_85602801
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 23:49 schreef Paul-89 het volgende:
Mijn geld krijgen ze niet. :{w Niet dat ik ooit wat geef aan 555 of andere ramp collecte's.
Dat krijgen ze zowiezo niet.Corrupt kutland, bijna niets komt terecht bij het volk dat het nodig heeft, maar bij een aantal rijke mensen die nog rijker worden.
Ze hebben ook nog een x-miljoen over van Haitti wat niet gebruikt kan worden door de corruptie aldaar.

Dus: :W 555
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_85604037
Dit is dus wat je krijgt als je het volk eigen rechter laat spelen.
pi_85604079
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:48 schreef vulkaan het volgende:
Wat een pauper land. Idioten daar.

Een moordenaar of verkrachter de doodstraf ok maar dit gaat nergens over.
Hier liep de meerderheid anders ook te juichen toen ze hoorden dat de politie een overvaller had doodgeschoten.
pi_85604105
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hier liep de meerderheid anders ook te juichen toen ze hoorden dat de politie een overvaller had doodgeschoten.
Als die een politiehond probeert dood te steken mogen ze hem best doodschieten ja.
pi_85604135
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:08 schreef waht het volgende:

[..]

De mens is net zo beest als engel.

In de goede omstandigheden een engel en in de slechte omstandigheden een beest.
Amen to that.
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2010 @ 13:17:04 #71
230491 Zith
pls tip
pi_85604151
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 08:42 schreef bijdehand het volgende:
Tsja, ook niets anders verwacht van haatbaarden
Idd, net als al die PVV-rechtsen die het ook toejuichen als verdachten worden gedood :r
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_85604256
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:15 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Als die een politiehond probeert dood te steken mogen ze hem best doodschieten ja.
Nogmaals, als jij zo'n hond op je af ziet rennen klaar om aan te vallen, en je bent al niet goed bij je hoofd, plus je hebt een mes bij je, zou jij dan die hond niet neersteken ipv dat ie je grijpt? Nogal een reflex lijkt me. Maar dat doet er verder niet toe. Iedereen vond het maar al te prima dat een crimineel werd opgeruimd, want: niemand zal hem toch missen, dus dan is het goed! Vind dat een gevaarlijke mentaliteit.

Verder vind ik achteraf de actie van de politieagenten prima, maar de reacties van sommige mensen.... :|W Voor hetzelfde geld is het wel gewoon een normaal persoon die een psychose had gekregen of iets dergelijks (had gekund). En dan toch zulke dingen roepen. :N

Maar goed, dit is offtopic. Ik heb het filmpje in OP niet gezien trouwens.
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2010 @ 13:21:21 #73
230491 Zith
pls tip
pi_85604342
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 10:51 schreef waht het volgende:

[..]
In landen als Pakistan, wat dictaturen zijn...
:?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_85604352
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:17 schreef Zith het volgende:

[..]

Idd, net als al die PVV-rechtsen die het ook toejuichen als verdachten worden gedood :r
Het is wel grappig als die verdachten zichzelf doodrijden ofzo :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_85604467
quote:

[..]

En dan denken dat zulke dingen alleen in moslim landen kunnen gebeuren. :') Nee echt, het kan hier ook onder de juiste omstandigheden. Genoeg gekken voor die wel eigen rechtertje willen spelen, want het zijn maar criminelen hè, die horen geen rechten meer te hebben.
pi_85604770
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En dan denken dat zulke dingen alleen in moslim landen kunnen gebeuren. :') Nee echt, het kan hier ook onder de juiste omstandigheden. Genoeg gekken voor die wel eigen rechtertje willen spelen, want het zijn maar criminelen hè, die horen geen rechten meer te hebben.
Ja in Nederland gaan ook jochies van amper 6 jaar met een stok inslaan op 2 dode-lichamen en gaat het hele dorp met scootertjes achter de vrachtwagen aanrijden waar die 2 lichamen in liggen.En hangen we ze nadat ze dood zijn aan een touw op het dorpsplein zodat iedereen nog eens goed kan kijken en foto's maken. Dit heeft puur te maken dat die mensen niet goed bij hun hoofd zijn, ze staan het gewoon allemaal te filmen en aan te moedigen gewoon te ziek voor woorden. Totaal geen idee wat de normen en waarde in de wereld zijn, en die mensen zijn ook niet meer te veranderen.
  maandag 23 augustus 2010 @ 13:34:04 #77
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_85604899
quote:

[..]

De werkwijze van de "PVV stadscommando's" die zonder toestemming van de burgemeester zouden mogen uitrukken zou hetzelfde zijn inderdaad.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_85604937
Dit is dé reden dat ik absoluut niet ga doneren voor Pakistan. Doneren is bijdragen aan de instandhouding van deze barbarij!
pi_85604953
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:35 schreef fredzz het volgende:
Dit is dé reden dat ik absoluut niet ga doneren voor Pakistan. Doneren is bijdragen aan de instandhouding van deze barbarij!
Juist niet.
pi_85604985
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:31 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ja in Nederland gaan ook jochies van amper 6 jaar met een stok inslaan op 2 dode-lichamen en gaat het hele dorp met scootertjes achter de vrachtwagen aanrijden waar die 2 lichamen in liggen.En hangen we ze nadat ze dood zijn aan een touw op het dorpsplein zodat iedereen nog eens goed kan kijken en foto's maken. Dit heeft puur te maken dat die mensen niet goed bij hun hoofd zijn, ze staan het gewoon allemaal te filmen en aan te moedigen gewoon te ziek voor woorden. Totaal geen idee wat de normen en waarde in de wereld zijn, en die mensen zijn ook niet meer te veranderen.
Leer lezen, ik zei 'kunnen gebeuren onder juiste omstandigheden'. Niet dat het hier al gebeurt. Het ligt niet aan die mensen, maar aan de omstandigheden. Ik zie het hier dus soms al in het klein. Of denk je dat die kleine kinderen zo geboren zijn? Nee als je daar opgroeit, word je vanzelf zo.
pi_85605013
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:35 schreef fredzz het volgende:
Jij denkt dat de situatie daar er beter op wordt als ze geen hulp krijgen?
Alleen maar slechter.
  maandag 23 augustus 2010 @ 13:38:04 #82
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_85605073
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Leer lezen, ik zei 'kunnen gebeuren onder juiste omstandigheden'.
Het ligt niet aan die mensen, maar aan de mens zelf. Ik zie het hier dus soms al in het klein.
Doorgesnoven PVV stadscommando's.

[ Bericht % gewijzigd door paddy op 23-08-2010 17:26:06 ]
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_85605124
:r

Ik moest dit toch wel even kwijt.
pi_85605128
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:38 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Doorgesnoven PVV stadscommando's.
Te snel voor mijn edit. ;(

Maar wat bedoel je daar precies mee?
PVV stadscommando's, beetje zoals de bewakers in Das Experiment (die film)?
pi_85605160
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Leer lezen, ik zei 'kunnen gebeuren onder juiste omstandigheden'. Niet dat het hier al gebeurt. Het ligt niet aan die mensen, maar aan de omstandigheden. Ik zie het hier dus soms al in het klein. Of denk je dat die kleine kinderen zo geboren zijn? Nee als je daar opgroeit, word je vanzelf zo.
Jep je hebt gelijk die mensen daar worden inderdaad zo gevormd, maar wees eerlijk in elk mens zit toch wel een beetje het idee dat het niet klopt ? Die mensen zijn niet afgesloten van de rest van de wereld hoor, die weten heus wel hoe het wel en niet moet.
pi_85605231
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:39 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Jep je hebt gelijk die mensen daar worden inderdaad zo gevormd, maar wees eerlijk in elk mens zit toch wel een beetje het idee dat het niet klopt ? Die mensen zijn niet afgesloten van de rest van de wereld hoor, die weten heus wel hoe het wel en niet moet.
Vertrouw mij maar, die mensen zijn behoorlijk afgesloten van de rest van de wereld.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 23 augustus 2010 @ 13:42:12 #87
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_85605257
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Te snel voor mijn edit. ;(

Maar wat bedoel je daar precies mee?
PVV stadscommando's, beetje zoals de bewakers in Das Experiment (die film)?
Een PVV minister stelde dat serieus voor; om in elke stad een groep stadscommando's op te richten die desnoods zonder toestemming van de burgemeester zouden mogen uitrukken.
pi_85605303
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:21 schreef Zith het volgende:

[..]

Details... ik bedoel een corrupt systeem.
pi_85605337
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Vertrouw mij maar, die mensen zijn behoorlijk afgesloten van de rest van de wereld.
Dan nog, kan het toch niet zo zijn dat die mensen dit als normaal/gewoon zien ? Naja misschien ben ik er wel te westers/nuchter voor en wil ik het gewoon niet geloven.
pi_85605339
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:42 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Een PVV minister stelde dat serieus voor; om in elke stad een groep stadscommando's op te richten die desnoods zonder toestemming van de burgemeester zouden mogen uitrukken.
Ja maar als we geen PVV stemmen krijgen we dit soort taferelen binnenkort in ons land. De mosliminvasie zet ons honderden jaren terug in de tijd.
pi_85605369
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:39 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Als je daar van jongs af aan mee geconfronteerd en geindoctrineerd wordt, weet ik niet of je nog wel weet dat je fout bezig bent.
pi_85605440
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als je daar van jongs af aan mee geconfronteerd en geindoctrineerd wordt, weet ik niet of je nog wel weet dat je fout bezig bent.
Ja ik denk dat ik je daar gelijk in moet geven dat het gewoon generatie op generatie gaat nu staan er mensen van 40+ maar ook jochies van een jaar of 6. Dus die zien het ook al als 'normaal'.
pi_85605484
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:43 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dan nog, kan het toch niet zo zijn dat die mensen dit als normaal/gewoon zien ? Naja misschien ben ik er wel te westers/nuchter voor en wil ik het gewoon niet geloven.
Zelfs als ze dit niet normaal vinden, laten ze dit niet aan andere zien omdat ze bang zijn zélf het doelwit te worden. Groepsdruk en zo.
Cool story, Hansel.
pi_85605495
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:43 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Nee, want als ze het "als normaal" hadden gezien, was er ook niet zoveel heisa om geweest. Het is gewoon groepsgedrag en kenmerkend voor landen met een zwakke staatsstructuur. Dat heeft dus ook niet met al dan niet Westers zijn te maken, het kuddegedrag kwam (in een andere vorm) ook voor in Duitsland bij dat evenement.
Allah Al Watan Al Malik
pi_85605559
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:43 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Ja maar als we geen PVV stemmen krijgen we dit soort taferelen binnenkort in ons land. De mosliminvasie zet ons honderden jaren terug in de tijd.
Niet waar.
pi_85605590
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:43 schreef DrDentz het volgende:

[..]

:')
Cool story, Hansel.
pi_85605641
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:42 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Oh, dus daar komt het idee van de PVV politiestaat vandaan. Lijkt me geen fijne samenleving...

Nee maar het is echt zo, als je mensen maar te veel macht geeft gaan ze rare dingen doen. In dat land kom je er dus mee weg als je criminelen vermoordt (neem ik aan), hier niet. Ze hebben geen beschaving of normen en waarden. Ik vraag me af wat er hier zonder rechtssysteem zou gebeuren in zulke gevallen, en zonder aangeleerde beschaving, met de mogelijkheid om criminelen zelf te bestraffen. Misschien dat de mens toch niet zo ver van de dieren afstaat als men denkt, als de aangeleerde beschaving wegvalt.
pi_85605675
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:49 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Denk eens na voor je wat roept, dwaas.
pi_85605747
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:47 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, want als ze het "als normaal" hadden gezien, was er ook niet zoveel heisa om geweest. Het is gewoon groepsgedrag en kenmerkend voor landen met een zwakke staatsstructuur. Dat heeft dus ook niet met al dan niet Westers zijn te maken, het kuddegedrag kwam (in een andere vorm) ook voor in Duitsland bij dat evenement.
Ok, duidelijk. Blijkbaar als je er dus niet aan deelneemt in die landen ben je een soort van 'vreemde vogel' en is het dus gewoon een vorm van kuddegedrag. Triest, maar ik las al dat ze de daders op dezelfde manier wilden straffen, daar ga je het ook niet mee oplossen. Klote landen ik zal er nooit naartoe gaan en nooit geen stuiver aan over maken.
  maandag 23 augustus 2010 @ 13:53:00 #100
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_85605782
Maar wel netjes blijven storten op giro 555 hé!
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')