je lichaam moet omschakelenquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:24 schreef Noukjee het volgende:
Ben vandaag met het SHE menu/dieet? bezig.
Nou, ik voel me nu al echt onwijs slap, en energieloos en het zweet breekt me uit..
Dat is dus het gevolg van geen suiker?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:45 schreef conleche het volgende:
[..]On Topic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee ik snap je
Kwak
Maar toch hequote:Op maandag 23 augustus 2010 17:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
die had ik al een week vóór vriendje terugkwam van vakantie
quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:44 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb spierpijnSPOILER: ik waarschuw nu alvast, waarshcijnlijk tmiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., dus ga zo door!
![]()
neenquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:54 schreef neen het volgende:
[..]
Dan vraag ik het maar, heb je gedronken?
Komt dat omdat je dan meer je best doet of?quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:54 schreef Merel het volgende:
Kwak, vreemdgaan-seks verbrandt nog veel meer calorieën dan relatie-seks, is wetenschappelijk bewezen. Dus als je écht wilt sporten...
Jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:42 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik geloof dat ik een Uniekje heb gespot op Facebook?
Hoe kun je mensen toevoegen als je de naam die weet? Want ik heb nu ook facebookquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
JaHeb ik jou al uitgenodigd?
Ben net thuis dus ga er straks even mee bezig
XM, wat ben jij goed bezig zeg! Knap hoor!
Heb net een grote patat speciaal en een halve kip gegeten van de snackbar, lekker!!
VAKANTIE
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
Ik heb je gevonden, kan je via mij de rest vindenquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:02 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Hoe kun je mensen toevoegen als je de naam die weet? Want ik heb nu ook facebook
yes, geniet ervan![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:06 schreef Swietje het volgende:
XM!Goed bezig!
![]()
O: 1 wit bolletje filet americain + halfvolle melk
L: 1 volk. boterham filet americain
T: bakje vanille vla
A: 1 wrap met kip en groente en 1 wrap met gehakt en groente en sausjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sneinquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:44 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb spierpijnSPOILER: ik waarschuw nu alvast, waarshcijnlijk tmiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Ehh?quote:
XM!Goed bezig!
![]()
ik zal er vast overheen gelezen hebben, maar wat mankeer jij precies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die opmerkingen van je ouders zijn vast goed bedoeld alleen verwoorden ze het niet zo leuk... Miscchien op een ander moment bespreekbaar maken met ze ?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Ja ik leef in de veronderstelling van wat niet weet, wat niet deert ofzo. Maarja dat klopt niet als ze het toch wel merken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:56 schreef Merel het volgende:
Oh en neen, stop eens met je kop in het zand steken en ga iets doen met het feit dat je je niet helemaal (of helemaal niet) oké voelt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
Zo!quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:47 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dat is het ook precies....
Mijn eetpatroon is drastisch in de mindering gegaan tijdens mijn relatie.
Ik ben 3 jaar lang zo uitvoerig bezig geweest om haar duidelijk te maken wat gezond is en wat goed voor een persoon is, dat je uiteindelijk zelf de grip op een normaal patroon kwijtraakt.
Je ziet 3 jaar lang niets anders dan iemand die bijna geen hap door haar keel krijgt, en bij een enkele boterham al in de veronderstelling is 5 kilo aan te komen. Uiteindelijk begin je je complete leven te wijden aan haar ziekte! Maar het werkt zo manipulatief dat je uiteindelijk zelf ook niet meer goed weet wat je nog wel kan eten.
Ook het feit dat ik me nu bewust ben van alle calloriëen in ieder product en het anorexia stemmetje van iemand anders dat je zo vreselijk goed bent gaan kennen, dat je min of meer al weet wat het zou gaan zeggen wanneer je iets eet.... dat maakt het soms wat wazig in je hoofd.
Natuurlijk krijg ik genoeg colleges over het menselijke metabolisme, voedingsleer en diëtiek.... maar het schuld gevoel is plotseling wel heel prominent aanwezig.....![]()
Het is immers ook een algemeen bekend fenomeen dat partners delen van de stoornis van elkaar kunnen gaan overnemen....
Nee. Maar ik heb het alleenrecht op struisvogelen, jíj moet er iets aan doenquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:10 schreef neen het volgende:
[..]
Ja ik leef in de veronderstelling van wat niet weet, wat niet deert ofzo. Maarja dat klopt niet als ze het toch wel merken.
Hoe is het met jou danalles wel?
Eensch. Gewoon iedereen in zijn waarde latenquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:13 schreef kwakz0r het volgende:
ik vind mager scharminkel net zo onaardig klinken als vadsig varken. eerlijk gezegd.
XM!Goed bezig!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
Ik heb net mijn P gehaaldquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoeveelste jaars geneesko ben je HR?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, ik ben 19, m'n zusje 17. Maar ik woog wel 10 kilo meer op die leeftijd dan haar. Maar dat komt ook omdat ik pas 16 was toen ik aan de pil was, en zij begint daar nu pas mee. Gewoon jaloezie, ben ik bang..quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O noukje, jij bent niet zo heel oud toch? En nog in de groei? Je zusje dan helemaal!
Ik heb de serie volledig gevolgd tot nu toequote:Op maandag 23 augustus 2010 18:47 schreef Noukjee het volgende:
http://community.kro.nl/xxs/p/uitzendingen.aspx
voor iemand die 't interessant vind!
Nee denk het niet. Komt mij ook niet bekend voor. Ik kreeg juist veel meer energie.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:24 schreef Noukjee het volgende:
Ben vandaag met het SHE menu/dieet? bezig.
Nou, ik voel me nu al echt onwijs slap, en energieloos en het zweet breekt me uit..
Dat is dus het gevolg van geen suiker?
6 afleveringen over anorexia-patienten die een jaar gevolgd zijn!quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:08 schreef j.t het volgende:
Wat is dat voor serie Nouk? Zit nu achter laptop, dus wil ff niet aanklikken.
Eerste werkdag beleeft! Yay! Heb leuk groepje (heb 1 groep al 2 jaar gehad en andere deel al 1 jaar, dus we zijn niet onbekend)
Mijn eten van vandaag (tot nu toe)
O: banaan
O2: broodje chocopastavergeten door hectiek op school
T: broodje chocopasta![]()
L: broodje kipfilet, 2 forelfilets, kipbouillon en een kiwi
T: broodje kipfilet + 3 zuurtjes
D: 1 aardappel, boerensalade, 2 hamburgers
Redelijk vind ik! Straks denk nog even half uurtje fietsen.
7 afleveringen ^^quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:10 schreef Noukjee het volgende:
[..]
6 afleveringen over anorexia-patienten die een jaar gevolgd zijn!
Vind 't altijd wel interessant!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |